Skocz do zawartości

Błędy i poprawki polonizacji TS2


kobal

Rekomendowane odpowiedzi

@ MiedzianeJaja

Bardzo dobra poprawka. Już wprowadziłem stosowne zmiany w tekście.

Przy okazji dzisiejszego grania znalazłem gruby błąd uniemożliwiający wykonanie kwestu na zebranie 6 artefaktów dla Lewszy w zamian za co naprawia on GG uszkodzony Detektor anomalii znaleziony podczas akcji w X-18.

Dziś wieczorem będzie łatka poprawiająca powyżej zgłoszone błędy, inne znalezione dodatkowo przeze mnie i ten z kwestem dla Lewszy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 101
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najnowszy patch 1.0 do bety polonizacji TT2 do pobrania w poście:

http://www.stalkerteam.pl/topic/2011-latki-do-bety-tt2-pl-tylko-dla-testerow/page__view__findpost__p__21967

Własnie przeszedłem Tajne ścieżki 2 w wersji PL - jest fajnie .... http://www.stalkerteam.pl/public/style_emoticons/<#EMO_DIR#>/cool.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ korn06

Znalazłeś bardzo wartościowy błąd - dzięki !

Już poprawiony - w oryginale otrzymujesz za to zadanie tylko 5 granatów F-1. Ten winchester to pozostałość pewnie z TS1, z którego pochodzi część przetłumaczonych plików http://www.stalkerteam.pl/public/style_emoticons/<#EMO_DIR#>/cool.gif

@ malakas

Zgłoszone przez Ciebie poprawki, które przysłałeś mi na maila, naniosłem w tekście w stosownych miejscach http://www.stalkerteam.pl/public/style_emoticons/<#EMO_DIR#>/cool.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://img845.imageshack.us/img845/8889/ssbell033011213030l01es.jpg w opisie jest, że schowek znajduje się w piwnicy w rzeczywistości jest na strychu http://img709.imageshack.us/img709/7950/ssbell040111192425predb.jpg http://img687.imageshack.us/img687/6006/ssbell040311153224l05ba.jpg http://img707.imageshack.us/img707/1213/ssbell040611212458l05ba.jpg http://img194.imageshack.us/i/ssbell040811072555l05ba.jpg powyższe literówki ostatnia znaleziona dziś ;]

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ Maur

Zgłoszone błędy poprawione http://www.stalkerteam.pl/public/style_emoticons/<#EMO_DIR#>/cool.gif (przy okazji znalazłem jeszcze parę innych miejsc, gdzie kazali nam szukać schowka w piwnicy, a tymczasem był on na strychu http://www.stalkerteam.pl/public/style_emoticons/<#EMO_DIR#>/cool.gif)

@ malakas

Poprawki, które przysłałeś mi na maila wprowadzone do polonizacji :)

@ LordDino

Czekam cały czas na te screeny błędów, o których pisałeś w innym temacie. Dopóki ich nie mam nie mogę wypuścić finalnej wersji polonizazcji TS2 http://www.stalkerteam.pl/public/style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ LordDino

Dzięki !

Dziś się za te błędy zabieram i jak dobrze pójdzie to późnym wieczorem będzie polonizacja http://www.stalkerteam.pl/public/style_emoticons/<#EMO_DIR#>/cool.gif

Wersja PL będzie miała parę elementów, których dotychczas w patchach nie było (drobne poprawki graficzne) i poprawione nieco zakończenie, które bedzie nawiązywało do początku SHOC (no bo przecież TS2 jest jakby przedakcja SHOC, co nie ?) http://www.stalkerteam.pl/public/style_emoticons/<#EMO_DIR#>/cool.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to dotarlismy wspólnie do finału naszej pracy nad polonizacja moda TS2 http://www.stalkerteam.pl/public/style_emoticons/<#EMO_DIR#>/cool.gif

Był to kawał ciężkiej roboty, ale warto było ...

Dziękuję wszystkim zaangażowanym (punkty reputacji za aktywność będę rozdzielał wieczorem).

Co nam umknęło w kwestii literówek, to trudno - zostanie jak jest. Poprawki w razie czego przewidziane są tylko dla "błędów grubych".

Wersja finalna polonizacji do pobrania w temacie:

http://www.stalkerteam.pl/topic/2210-polonizacja-tajnych-sciezek-2-wersja-finalna/page__view__findpost__p__22234

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ apg2312

Zgłoszony przez Ciebie błąd jest poprawiony w wersji finalnej - też go znalazłem jeszcze w trakcie prac (tak prawie na sam koniec) http://www.stalkerteam.pl/public/style_emoticons/<#EMO_DIR#>/cool.gif

Punkty reputacji będę przydzielał za testy bety TS2 dziś wieczorem (wczoraj niestety wypadły mi ważne sprawy i nie zaglądałem w ogóle na Forum http://www.stalkerteam.pl/public/style_emoticons/<#EMO_DIR#>/cool.gif )

EDIT 16:00

Dziękuję wszystkim testerom za włożony wysiłek w raportowanie błędów (no bo granie było przyjemnością :)). Dzieki Wam polonizacja jest naprawdę dobrze poprawiona.

Punkty reputacji zostały rozdzielone nastepujaco:

- po 3 punkty reputacji otrzymali: kobal, korn06, LordDino, malakas i trurl3

- po 2 punkty reputacji otrzymali: MiedzianeJaja i Maur

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam błąd bardziej configa broni niż polonizacji mianowicie remington 870 ma pojemnosć magazynka tylko 7 naboi a w opisie 12 co jest raczej bliższe prawdzie.

EDIT (Yurek):

Prawdziwy Remington 870 ma pojemność magazynka od 3 do 8 naboi :D

Opis broni w TS2 jest nastepujacy:

"Remington 870 to klasycznie zbudowana strzelba powtarzalna typu pump-action, kalibru 12 z komorą nabojową dostosowaną do nabojów Magnum (z łuską o długości 76 mm). M 870 zasilana jest z podlufowego magazynka rurowego o pojemności 7-iu nabojów. Strzelba posiada zamek ślizgowy, ryglowany przez przekoszenie trzonu zamkowego w płaszczyźnie pionowej. Napinanie kurka wewnętrznego następuje poprzez ręczne przeładowanie czółenkiem. Okno wyrzutowe łusek umieszczone jest po prawej stronie komory zamkowej. Strzelba wyposażona jest w bezpiecznik przetykowy umieszczony w obrębie kabłąka spustu."

Tak więc opis jest jak najbardziej prawidłowy :)

OKO nie doczytałem a pisałem coś z pamięci wywalcie posta bo śmieci http://www.stalkerteam.pl/public/style_emoticons/<#EMO_DIR#>/exclamation.gif http://www.stalkerteam.pl/public/style_emoticons/<#EMO_DIR#>/exclamation.gif :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety od momentu podejścia załatwienia sprawy z kamieniem rozumu i próba podejścia do teleportu wywala mi każdy wcześniejszy sejw i chyba nie uda mi się przejść gry do końca ;) chyba że ktoś poratuje :D. A z zadaniem jest tak że z dialogu wynika że dr chce złotą rybkę a zaraz pod tym w oknie wyskakuje Nowe zadanie znajdź ..., ..., ...., rubinowa sprężyna ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ gowienoo

To w końcu o co chodzi - rubinową sprężynę, czy bateryjkę, bo już z Twoich postów nie kumam o co biega ...

Jak chcesz to mogę Ci sejwy podesłać na koncówkę gry na maila - podaj mi go na PW :D

EDIT 16:34

Sprawdziłem to co zgłosiłeś jako błąd na własnych screenach. Na przyszłość UPEWNIJ SIĘ przed zaraportowaniem błędu, że grasz na NAJNOWSZEJ dostępnej wersji polonizacji.

Bo tak się składa, że w wersji finalnej polonizacji błąd zgłoszony przez Ciebie jest już poprawiony ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ gowienoo

To w końcu o co chodzi - rubinową sprężynę, czy bateryjkę, bo już z Twoich postów nie kumam o co biega ...

Jak chcesz to mogę Ci sejwy podesłać na koncówkę gry na maila - podaj mi go na PW :D

EDIT 16:34

Sprawdziłem to co zgłosiłeś jako błąd na własnych screenach. Na przyszłość UPEWNIJ SIĘ przed zaraportowaniem błędu, że grasz na NAJNOWSZEJ dostępnej wersji polonizacji.

Bo tak się składa, że w wersji finalnej polonizacji błąd zgłoszony przez Ciebie jest już poprawiony ;)

A to wtopa ;) rubinowa bateryjka jak najbardziej

a co do seva masz PW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W którym momencie gry to jest mniej więcej mam jeszcze TS 2 na PC to sprawdzę...które to zadanie.?

To końcówka gry , idziesz do Prypeci przez Bagna i zanim doktor otworzy ci przejście chce byś mu przyniósł 3 oczy porteigeista , rece burera artefakt i coś tam jeszcze

Spotkaj się z Felczerem

Barman przekazuje nam że Felczer w Prypeci ma kłopoty.Poluje na niego Monolit i Najemnicy.Trzeba będzie jednak mu pomóc tym bardziej że jest to nam po drodze do Sarkofagu.Tylko że droga do Prypeci z Radaru podobno zamknięta.Barman radzi pogadać z Doktorem na Bagnach,więc tam się udajemy odwiedzając po drodze Kła na Magazynach Wojskowych.Kieł dorzuca nam trochę informacji o sytuacji w Prypeci i Czarnobylu.Ruszamy ścieżką otwartą za pomocą Nadprzewodnika do Martwego Miasta i dalej na Bagna.Na Bagnach kierujemy się do Doktora. Zanim Doktor otworzy nam przejście do Prypeci trzeba mu przynieść kilka rzeczy , a konkretnie to 3 oczy poltergeista , 3 ręce burera , 3 ogony kota , i artefakt Rubinowa Bateryjka.Przynosimy i Doktor otwiera nam przejście.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.