Yurek Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2011 W TYM TEMACIE NIE PROWADZIMY DYSKUSJI TYLKO CZYSTE ROZWIĄZANIA I LINKI. Ponieważ jest to bardzo stabilnie napisany mod i nie ma w nim zbyt dużo błędów, które w drastyczny sposób utrudniałyby jego ukończenie, wiec i ten dział zapewne nie będzie rozbudowany tak jak w Soliance. Poniżej macie linki i porady dotyczący kilku błędów moda, które wyszły na jaw podczas naszego wspólnego testowania: 1. Sposób na darmowe przejście na terytorium Bar. Na wejściu na terytorium Bar, zarówno na posterunku północnym, jak i południowym, stoi zwykle trzech kolesi, z których jeden pobiera opłatę 2000 RU za wejście. Nie uiszczenie tejże opłaty wejściowej powoduje natychmiastową wrogość znacznej liczby mieszkańców tej lokacji, w tym także tych zasadniczych dla głównej linii fabuły personaży (Kniaź, Graf, Dzik). Wszystko by było OK, gdyby nie fakt, że w okolicy północnego posterunku zdarza się spawn kilku najemników lub nawet wojskowych, którzy dużych szans na podbicie Baru nie mają, ale poborcę opłat i jego dwóch kumpli z posterunku z łatwością załatwią. A co za tym idzie - nie ma poborcy, nie ma opłaty, mamy wrogów w Barze i niemożliwą do ukończenia grę. Plik poniżej pozwala nam wybrnąć z tej sytuacji obronna ręką, lub z premedytacją nie płacić za wejście na teren Baru. bezpłatne wejście do Baru 2. Sposób na brakujące części instrukcji Miniguna dla Potapowa. Przytrafiło sie to dotychczas tylko jednemu z graczy z naszego Forum, co nie oznacza to, że komuś innemu taka sytuacja się zdarzyć nie może. Po prostu nie zespawnowały mu się zwłoki jednego ze stalkerów (te na Wysypisku), przy których w/w jedna część instrukcji powinna być. No i co za tym idzie, niemożliwe stało sie ukończenie tego kwestu i pozyskanie nadzwyczaj cennej broni, której pełnię zalet docenicie dopiero wtedy, gdy zabierzecie ją ze sobą (z zapasem conajmniej 800 - 1000 nabojów) na ostatnią, finałową wyprawę do Prypeci i na terytorium elektrowni Czarnobylskiej. Doskonale i błyskawicznie radzi sobie z każdym rodzajem przeciwnika, którego napotkacie na swej ostatniej drodze (a będzie ich DUUUUŻO i różnych). Poniższy plik pozwala dokupić brakujące części instrukcji u Grafa na terytorium Baru. Mnigun parts GRAF 3. Sposób na kwest - zmodyfikowany granatnik RG-6 dla Pietrenki. Niektórym grającym w TS2 przytrafiła się sytuacja, że na straży magazynu broni na bazie Wolności (MW) nikt nie stoi. W związku z tym nie jest możliwe wykonanie w sposób przewidziany scenariuszem kwestu, podczas którego mamy zdobyć dla Pietrenki zmodyfikowany granatnik RG-6 strzelający pociskami do M209. Scenariusz zakłada, że powinniśmy porozmawiać z Wolnościowcem na straży magazynu, zrobić dla niego kwest (zdobyć trawkę od Kniazia) i wtedy weszlibyśmy w posiadanie w/w przedmiotu. Niestety skoro nie ma z kim pogadać, to i nie ma zadania. A jak nie ma zadania, to nie ma też granatnika ... Ponieważ oprócz odpowiedniej nagrody, otrzymujemy od Pietrenki jeszcze receptę transmutacji, której w żadny inny sposób nie bedziemy w stanie pozyskać, postanowiłem coś na to poradzić. Poniższy plik powoduje, że możliwe staje sie ukończenie tego kwestu poprzez przyniesienie artefaktu "Kotlet" Dzikowi w Barze (zadania cykliczne - Przynieś artefakt). granatnik RG-6 dla Pietrenki 4. Sposób na zdobycie podczas gry Egzoszkieletu Czystego Nieba. (najlepsza egza w TS2; sposób dostępny tylko w wersji z polonizacją) Ponieważ podczas całej gry nie było żadnej możliwości nabycia w jakikolwiek sposób Egzy Czystego Nieba, postanowiłem cos z tym fantem zrobić i teraz jest to możliwe u Sacharowa po wykonaniu wszystkich zadań cyklicznych serii - "przynieś artefakt" (trzeba dostarczyć kolejno: Ognistą kulę, Grawi, Meduzę, Blask Księżyca i Morskiego Jeża). 5. Sposób na zdobycie M16 Jurka Poliaka. (sposób dostępny tylko w wersji z polonizacją) Należy po prostu wykonać jedno z zadań cyklicznych dla Barmana na Kordonie - Zniszcz legowisko mutantów. W tym przypadku chodzi o legowisko ślepych psów nieopodal tunelu z elektrami. 6. NanoCell Inventory (by korn 06) Mini modzik zmniejszający ikonki w plecaku i na ekranie handlu. Zamiast dużych komórek siatki w wersji oryginalnej mamy teraz znacznie mniejsze, co ułatwia przeglądanie zawartości (mniej scrollowania). NanoCell_Inventory_SHoC_+_mody 7. Hełmy dla Zwierzobója Niektórzy maja problem i nie spawnują im się hełmy dla Zwierzobója. Poniższy plik pozwala zakupić w/w hełmy u Grafa na terenie Baru. Hełmy dla Zwierzobója 7. Zmiana koloru nanokombinezonu Zmiana kosmetyczna, ale niektórych wkurza niebieski kolor tego kombinezonu. Poniżej jest link do pliku, który nadaje temu kombinezonowi nieco bardziej stonowany kolor. Zmiana koloru nanokombinezonu 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Bardzo przydatne sprawy Yourek...osobiście musiałem się ratować dwoma z powyższych usprawnień... 1...poborca w Barze 2...granatnik EDIT (Yurek): Ja też ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
test012 Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Ad. 1. Bezpłatne przejścia na terenie Baru... Jest też inny sposób. Jako że w Zonie jestem STALKER-em pełną gębą i nie omieszkam zajrzeć do każdej dziury... Od strony Dziczy i Magazynów: Wskakujemy na daszek, z daszka na mur, z muru za mur I dalej: http://img192.images...02/obejscie.jpg 1. - przejście przez mur 2. - wejście do wewnątrz przez okno 3. - wyjście na zewnątrz przez płot (po krzyżu) 4. - wejście do wewnątrz przez ogrodzenie 5. - wyjście na zewnątrz przez krzywy płot Wewnątrz - tam, gdzie się toczy gra. Zewnątrz - za ogrodzeniami i budynkami. Drogi między punktami pewnie znajdziecie (uważać na braki tekstur). Od Wysypiska można przejść przez płot po lewej (tam, gdzie się idzie w misji od Hrabiego w TS) i obejść budynki do punktu 2. Nie zbliżać się do posterunków od wewnątrz! 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LordDino Opublikowano 13 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2011 Chłopacy, a dało by się przywrócić jakimś patentem kropki oznaczające trupy? Oznaczenie na mapie wrogów też by było niezłe ale to może już za wiele. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 13 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2011 Możesz to sobie sam zrobić, odpowiednich poprawek się dokonuje w pliku gamedata / config / ui / map_spots_relations.xml Ostatnia linijka bodajże wygląda tak <deadbody_mini_spot width="0" height="0" stretch="1" alignment="c"> <texture r="168" g="168" b="168">ui_minimap_point</texture> </deadbody_mini_spot> A popraw ją na taką <deadbody_mini_spot width="4" height="4" stretch="1" alignment="c"> <texture r="168" g="168" b="168">ui_minimap_point</texture> </deadbody_mini_spot> Wrogowie są widoczni na minimapie, ale tylko wtedy jeśli są w polu twojego widzenia, to znaczy jeśli koleś będzie schowany za murkiem, to na minimapie go nie zobaczysz, od tego jest bioradar. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 13 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2011 Oznaczenie na mapie wrogów też by było niezłe ale to może już za wiele. Jeżeli chcesz to zrobić to w tym samym pliku poszukaj linijki ..<enemy_mini_spot width="0" height="0" stretch="1" alignment="c"...i tam parametr "0" popraw na "4" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.