Кристофер (Kpuc) Opublikowano 20 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 Dziwna spraw robiłem to kilka razy a teraz nie wiem co jest nie tak . Tak wygląda mój ,,character_desc_general.xml,, <?xml version='1.0' encoding="windows-1251"?> <xml> <specific_character id="actor" no_random = "1"> <name>actor_name</name> <icon>ui_npc_u_actor</icon> <map_icon x="2" y="5"></map_icon> <team>Actor</team> <supplies> [spawn] \n device_torch \n </supplies> <class>actor</class> <community>actor</community> <rank>00</rank> <reputation>0</reputation> <visual>actors\hero\stalker_novice</visual> </specific_character> <specific_character id="stalker_general_default" team_default = "1"> <name>GENERATE_NAME_stalker</name> <icon>ui_npc_u_stalker_neytral_hood_9</icon> <map_icon x="1" y="0"></map_icon> <bio>Îďűňíűé ńňŕëęĺđ. Äĺňŕëüíŕ˙ číôîđěŕöč˙ îňńóňńňâóĺň.</bio> <class>Stalker_general</class> <community>stalker</community> <terrain_sect>stalker_terrain</terrain_sect> <rank>400</rank> <reputation>0</reputation> <visual>actors\neytral\stalker_neytral_hood_9</visual> <supplies> [spawn] \n wpn_pm \n ammo_9x18_pmm = 1 \n wpn_bm16 \n ammo_12x76_zhekan = 1 \n device_torch \n #include "gameplay\character_items.xml" </supplies> <start_dialog>hello_dialog</start_dialog> </specific_character> <specific_character id="stalker_osoznanie" team_default = "1"> <name>Osoznanie</name> <icon>ui_npc_u_ucheniy_1_strong</icon> <map_icon x="1" y="0"></map_icon> <bio>Ďđĺäńňŕâčňĺëü ďđîĺęňŕ "Îńîçíŕíčĺ".</bio> <class>osoznanie</class> <community>stalker</community> <terrain_sect>stalker_terrain</terrain_sect> <rank>900</rank> <reputation>0</reputation> <visual>actors\ucheniy\ucheniy_1_strong</visual> <snd_config>characters_voice\human_01\</snd_config> <supplies> </supplies> <start_dialog>oso_osoznanie_start</start_dialog> <actor_dialog>oso_who_are_you</actor_dialog> <actor_dialog>oso_what_is_the_zone</actor_dialog> <actor_dialog>oso_what_about_me</actor_dialog> <actor_dialog>oso_why_chernobyl</actor_dialog> <actor_dialog>oso_chernobyl_crush</actor_dialog> <actor_dialog>oso_stalker</actor_dialog> <actor_dialog>oso_death_truck</actor_dialog> <actor_dialog>oso_what_next</actor_dialog> <actor_dialog>oso_yes</actor_dialog> <actor_dialog>oso_no</actor_dialog> </specific_character> </xml> Chciałem dodać sobie parę rubli i kałasznikowa na start a tu takie zdziwko ? Brak sekcji aktor . Gra w wersji 1.0006 Gdzie się podziała sekcja aktor ? Czy ktoś wie ? Gdzie to zostało przeniesione ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 25 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2011 Masz wszystko dobrze sekcja actor jest na samej górze , nic tam nie ma napisane bo na starcie domyślnie nie masz ekwipunku <specific_character id="actor" no_random = "1"> <name>actor_name</name> <icon>ui_npc_u_actor</icon> <map_icon x="2" y="5"></map_icon> <team>Actor</team> <supplies> [spawn] \n device_torch \n tu dopisujesz </supplies> Dla porównania to co jest parę linijek niżej <name>GENERATE_NAME_stalker</name> <icon>ui_npc_u_stalker_neytral_hood_9</icon> <map_icon x="1" y="0"></map_icon> <bio>Îďűňíűé ńňŕëęĺđ. Äĺňŕëüíŕ˙ číôîđěŕöč˙ îňńóňńňâóĺň.</bio> <class>Stalker_general</class> <community>stalker</community> <terrain_sect>stalker_terrain</terrain_sect> <rank>400</rank> <reputation>0</reputation> <visual>actors\neytral\stalker_neytral_hood_9</visual> <supplies> [spawn] \n wpn_pm \n ammo_9x18_pmm = 1 \n wpn_bm16 \n ammo_12x76_zhekan = 1 \n device_torch \n #include "gameplay\character_items.xml" </supplies> A przynajmniej tak myślę że tak to ma być bo nigdy tego nie robiłem :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scigacz1975 Opublikowano 5 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2011 Nic Ci to nie da. Jeżeli chcesz dostać lepsze graty na starcie w SoC-u to musisz wyedytować gamedata\scripts\escape_dialog.script i poszukać sekcji: function give_weapon_to_actor (trader, actor) czyli co dostajesz od Wilka na starcie ustaw sobie takie coś: function give_weapon_to_actor (trader, actor) dialogs.relocate_item_section(trader, "ammo_9x19_pbp", "in") dialogs.relocate_item_section(trader, "ammo_9x19_pbp", "in") dialogs.relocate_item_section(trader, "ammo_9x19_pbp", "in") dialogs.relocate_item_section(trader, "ammo_9x19_pbp", "in") dialogs.relocate_item_section(trader, "ammo_9x19_pbp", "in") dialogs.relocate_item_section(trader, "wpn_beretta", "in") dialogs.relocate_item_section(trader, "grenade_f1", "in") dialogs.relocate_item_section(trader, "grenade_f1", "in") dialogs.relocate_item_section(trader, "grenade_f1", "in") dialogs.relocate_item_section(trader, "grenade_f1", "in") dialogs.relocate_item_section(trader, "grenade_f1", "in") dialogs.relocate_item_section(trader, "grenade_rgd5", "in") dialogs.relocate_item_section(trader, "grenade_rgd5", "in") dialogs.relocate_item_section(trader, "grenade_rgd5", "in") dialogs.relocate_item_section(trader, "grenade_rgd5", "in") dialogs.relocate_item_section(trader, "grenade_rgd5", "in") dialogs.relocate_item_section(trader, "wpn_ak74", "in") dialogs.relocate_item_section(trader, "ammo_5.45x39_ap", "in") dialogs.relocate_item_section(trader, "ammo_5.45x39_ap", "in") dialogs.relocate_item_section(trader, "ammo_5.45x39_ap", "in") dialogs.relocate_item_section(trader, "ammo_5.45x39_ap", "in") dialogs.relocate_item_section(trader, "ammo_5.45x39_ap", "in") dialogs.relocate_item_section(trader, "ammo_5.45x39_ap", "in") dialogs.relocate_item_section(trader, "ammo_5.45x39_ap", "in") dialogs.relocate_item_section(trader, "ammo_5.45x39_ap", "in") dialogs.relocate_item_section(trader, "ammo_5.45x39_ap", "in") dialogs.relocate_item_section(trader, "ammo_5.45x39_ap", "in") dialogs.relocate_item_section(trader, "ammo_vog-25", "in") dialogs.relocate_item_section(trader, "ammo_vog-25", "in") dialogs.relocate_item_section(trader, "ammo_vog-25", "in") dialogs.relocate_item_section(trader, "ammo_vog-25", "in") dialogs.relocate_item_section(trader, "ammo_vog-25", "in") dialogs.relocate_item_section(trader, "medkit", "in") dialogs.relocate_item_section(trader, "medkit", "in") dialogs.relocate_item_section(trader, "medkit", "in") dialogs.relocate_item_section(trader, "medkit", "in") dialogs.relocate_item_section(trader, "medkit", "in") dialogs.relocate_item_section(trader, "wpn_addon_scope", "in") dialogs.relocate_item_section(trader, "wpn_addon_silencer", "in") dialogs.relocate_item_section(trader, "wpn_addon_silencer", "in") dialogs.relocate_item_section(trader, "wpn_addon_grenade_launcher", "in") dialogs.relocate_money(trader, 10000, "in") end Dostaniesz od Wilka ak74, 10 paczek amunicji 5.45, celownik pso-1, 2 tłumiki, granatnik do kałacha, po 5 granatów, 5 granatów do granatnika, berettę i 5 paczek amunicji, 5 apteczek. No i 10000RU. Chyba starczy. http://www.stalkerteam.pl/public/style_emoticons/<#EMO_DIR#>/lol.gif 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Кристофер (Kpuc) Opublikowano 10 Czerwca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2011 Kobal , to niestety nie działa już kiedyś próbowałem ;/ Scigacz , wielkie dzięki http://www.stalkerteam.pl/public/style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wodka.png Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi