Jump to content

Patch 1.602


malakas

Recommended Posts

S.T.A.L.K.E.R: Zew Prypeci patch, oznaczony numerem 1.602, który udoskonali twoją grę i wprowadzi do niej masę poprawek. Naprawia on m.in. błędy związane z uruchamianiem gry w oknie, wyeliminowano problem zawieszania się gry przy dłuższej rozgrywce, oraz znacznie zoptymalizowano rozgrywkę sieciową. Poza tym najnowszy S.T.A.L.K.E.R: Zew Prypeci patch zmienia charakterystyki niektórych broni, prędkość poruszania się postaci po mapach postaci, a także wiele wiele innych.

Pobierz patch 1.602 dla wersji PL

Lista zmian i poprawek dla patcha

Lista Zmian:

* v1.6.02

- Naprawiono błąd z uruchamianiem gry w oknie zamiast w trybie pełnoekranowym;

- Zmieniono parametr teselacji poprawiający wydajność w przypadku wysokopoligonowych modeli;

- Naprawiono błąd z usuwaniem pliku konfiguracji polegający na błędnym wyświetlaniu zmienianych parametrów;

- Zoptymalizowano interakcję cząsteczek z wodą;

- Naprawiono błąd dotyczący przypisywania przycisków myszy;

- Zmniejszono czas potrzebny na powrót do pulpitu oraz na przywrócenie gry;

- Zoptymalizowano mechanizm synchronizacji postaci w rozgrywce sieciowej (trzykrotnie zmniejszono ilość przesyłanych danych);

- Naprawiono błąd z wyświetlaniem dynamicznych świateł przy niskich ustawieniach graficznych;

- Naprawiono błąd z logowaniem za pomocą konsoli serwera do dedykowanego serwera Kreshem;

- Naprawiono błąd z robieniem zrzutów ekranu z serwera dedykowanego Kreshem przy spadku jakości połączenia;

- Usunięto możliwość autocelowania w buldogi lub wyrzutnie granatów;

- Naprawiono błąd polegający na zawieszaniu gry po długim czasie grania (w trybie dla pojedynczego gracza);

- Dodano funkcję serwera dedykowanego, który przechowuje dane użytkownika przez jakiś czas po jego odłączeniu (komenda sv_client_reconnect_time);

- Menu zdalnej kontroli wyświetla poprawną wielkość limitu ping;

- Usunięto przełączanie na najlepszą broń w ekwipunku po podniesieniu artefaktu w rozgrywce wieloosobowej;

- Naprawiono błąd dotyczący granatów i granatników pod karabinami szturmowymi;

- Naprawiono problem z przenoszeniem profili;

- Poprawiono jakość dynamicznych cieni;

- Poprawiono maszyny latające w trybie gry wieloosobowej;

- Poprawiono system do walki z oszustwami;

- Zmieniono prędkość poruszania się postaci, wysokość skoków oraz kontrolę kierunku lotu;

- Zmieniono charakterystyki niektórych rodzajów broni;

- Naprawiono błąd zawieszania się gry z komunikatem "No available phrase to say, dialog [zat_b30_owl_stalker_trader_start_dialog]";

- Naprawiono błąd zawieszania się gry z komunikatem "No available phrase to say, dialog [about_quests_dialog_stalkers]";

- Naprawiono błąd zawieszania się gry przed rozmową z Kowalskim, po wyjściu z laboratorium x8;

- Poprawiono wsparcie zintegrowanych kart graficznych Intel GMA G43/45 i lepszych.

v1.6.01

Ogólne

- W zaawansowanych opcjach graficznych dodano opcję "teselacja" (dotyczy DX11);

- Znacznie zredukowano czas wczytywania i poprawiono ogólną wydajność komputerów wykorzystujących biblioteki DX11;

- Poprawiono jakość tekstur w przypadku systemów 32-bitowych;

- Poprawiono system odpowiedzialny za rzuty nożem;

- Naprawiono błąd graficzny polegający na znikaniu obiektów i postaci przed budynkami;

- Naprawiono czarne otoczki wokół świateł;

- Naprawiono błędy grafiki związane ze statycznym oświetleniem;

- Naprawiono artefakty graficzne podczas deszczu;

- Naprawiono kursor przyklejony w lewym górnym rogu ekranu;

- Naprawiono wykrywanie kart graficznych obsługujących DX11;

- Naprawiono zmianę języka;

- Naprawiono brak obrażeń od anomalii podpalających;

- Dodano możliwość stworzenia nowej gry, jeśli stary plik konfiguracji został usunięty.

Rozgrywka dla pojedynczego gracza

- Naprawiono błąd zawieszania się gry z komunikatem „gamedata \ scripts \ xr_effects.script: 1288: attempt to index global 'npc' (a nil value)”;

- Naprawiono błąd zawieszania się gry z komunikatem „Arguments: bad node in heap";

- Naprawiono błąd zawieszania się gry z komunikatem „any vertex in patrol path [...] is inaccessible for object [...]”;

- Naprawiono błąd zawieszania się gry z komunikatem „bone PHGetSyncItemsNumber ()”;

- Naprawiono błąd zawieszania się gry z komunikatem „xrGame.dll, CxIOFile:: Scanf ()”;

- Naprawiono błąd zawieszania się gry podczas otwierania „historii wiadomości” w CPC;

- Naprawiono błąd zawieszania się gry podczas próby rozpoczęcia rozmowy po zabiciu Creeka;

- Naprawiono błąd zawieszania się gry podczas próby rozpoczęcia rozmowy z Magpie;

- Naprawiono błąd zawieszania się gry podczas próby rozpoczęcia rozmowy z Kowalskim po zadaniu „Jeden strzał”;

- Naprawiono błąd zawieszania się gry podczas próby rozpoczęcia rozmowy z Niedźwiedziem po zadaniu „Wrogi”;

- Naprawiono błąd zawieszania się gry podczas próby rozpoczęcia rozmowy z Suchym po zadaniu „Transakcja”;

- Naprawiono błąd zawieszania się gry w trakcie rozmowy z Hermanem o badaniach podczas zadania „Badanie anomalii”;

- Naprawiono błąd zawieszania się gry podczas przekazywania Azotowi większej ilości materiałów niż w oryginalnej grze;

- Naprawiono zawieszanie się gry podczas wczytywania nowego poziomu;

- Naprawiono brak możliwości kontynuacji gry po rozpoczęciu zadania „Jeden strzał”;

- Dodano przybliżenie postaci podczas zapisu gry w windach;

- Naprawiono znikanie postaci podczas pierwszej cutscenki w Prypeci z premierowego wydania gry;

- Dodano możliwość otwarcia pojemnika z konwoju;

- Dodano możliwość rozmowy z Garikiem w pewnych okolicznościach;

- Dodano możliwość rozmowy z Karaluchem w pewnych okolicznościach;

- Naprawiono sposób zdobywania statusu „wspierający równowagę”;

- Naprawiono brak wynagrodzenia od grupy Św. Jana za zabicie Creeka w pewnych okolicznościach;

- Naprawiono wygląd dwóch jednostek Gonty;

- Naprawiono zmartwychwstanie zabitego wcześniej Wujka Yara;

- Naprawiono błąd z autozapisywaniem podczas rozmowy z Zulusem;

- Dodano poprawne kroki dla zadania „powiedz Kowalskiemu o broni”;

- Dodano poprawne kroki dla zadania „Jeden strzał”;

- Naprawiono pomniejsze błędy z celowaniem;

- Naprawiono brak możliwości podniesienia granatów w niektórych przypadkach;

- Naprawiono błąd, który powodował, że postaci nie jadły, nie piły i nie grały na harmonijce;

- Naprawiono niepoprawne animacje powodujące problemy z poruszaniem się postaci po lokacjach;

- Przyspieszono leczenie towarzyszy;

- Dokonano pomniejszych poprawek w systemie broni;

- Naprawiono wyświetlanie nieodpowiedniej podpowiedzi, kiedy krążysz wokół drzwi do wieży Zulu podczas alarmu „Jani”;

- Naprawiono kilka błędów tekstowych w dialogach;

- Nieznacznie poprawiono teksty;

- Nieznacznie zmieniono asortyment i ceny towarów techników i kupców;

- Umożliwiono sprzedaż detektorów;

- Zmieniono zestaw lekarstw wykorzystywanych przez wojskowy personel medyczny;

- Zwiększono odległość znikania ciał zabitych.

Rozgrywka wieloosobowa

- Dokonano optymalizacji rozgrywki sieciowej, co znacznie zmniejszyło ilość przesyłanych danych;

- Poprawiono system walki z oszustwami;

- Naprawiono błąd zawieszania się gry w trakcie łączenia się z serwerem, podczas zmiany drużyny i/lub mapy;

- Naprawiono zawieszanie się gry podczas próby połączenia z serwerem GameSpy bez połączenia z siecią;

- Naprawiono zawieszanie się gry podczas przeglądania statystyk;

- Naprawiono zawieszanie się gry podczas nagrywania filmiku;

- Naprawiono zawieszanie się gry w przypadku serwerów z zablokowaną opcją obserwatora;

- Naprawiono utratę postaci podczas odrodzenia;

- Naprawiono brak amunicji do pistoletu w rozgrywkach „Drużyna przeciw drużynie”;

- Zmieniono prędkość poruszania się postaci, wysokość skoków oraz kontrolę kierunku lotu;

- Zwiększono obrażenia otrzymywane przez niektóre postaci i stroje podczas upadku;

- Umożliwiono bieganie z „SVDm-2” i „SVUmk-2”;

- Zmieniono charakterystyki niektórych rodzajów broni.

Link to comment
Share on other sites

Wiem że patche robi GSC, ale jeżeli dystrybucję w danym kraju oficjalnie przejmuje jakaś firma to do niej należy kierować skargi. Jeżeli wychodzi patch w języku innym niż oryginał ,jest za niego odpowiedzialny wydawca w danym kraju na mocy licencji. Cenega bliżej i po polsku ...chyba bo z nimi też dogadać się nie idzie ...:D Mało było wpadek z dodatkami Fallout 3 od Cenegi... gra chodziła w innych językach ,byle nie po polsku .

Link to comment
Share on other sites

  • Guest locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.