malakas Posted September 4, 2010 Report Share Posted September 4, 2010 S.T.A.L.K.E.R: Zew Prypeci patch, oznaczony numerem 1.602, który udoskonali twoją grę i wprowadzi do niej masę poprawek. Naprawia on m.in. błędy związane z uruchamianiem gry w oknie, wyeliminowano problem zawieszania się gry przy dłuższej rozgrywce, oraz znacznie zoptymalizowano rozgrywkę sieciową. Poza tym najnowszy S.T.A.L.K.E.R: Zew Prypeci patch zmienia charakterystyki niektórych broni, prędkość poruszania się postaci po mapach postaci, a także wiele wiele innych. Pobierz patch 1.602 dla wersji PL Lista zmian i poprawek dla patcha Lista Zmian: * v1.6.02 - Naprawiono błąd z uruchamianiem gry w oknie zamiast w trybie pełnoekranowym; - Zmieniono parametr teselacji poprawiający wydajność w przypadku wysokopoligonowych modeli; - Naprawiono błąd z usuwaniem pliku konfiguracji polegający na błędnym wyświetlaniu zmienianych parametrów; - Zoptymalizowano interakcję cząsteczek z wodą; - Naprawiono błąd dotyczący przypisywania przycisków myszy; - Zmniejszono czas potrzebny na powrót do pulpitu oraz na przywrócenie gry; - Zoptymalizowano mechanizm synchronizacji postaci w rozgrywce sieciowej (trzykrotnie zmniejszono ilość przesyłanych danych); - Naprawiono błąd z wyświetlaniem dynamicznych świateł przy niskich ustawieniach graficznych; - Naprawiono błąd z logowaniem za pomocą konsoli serwera do dedykowanego serwera Kreshem; - Naprawiono błąd z robieniem zrzutów ekranu z serwera dedykowanego Kreshem przy spadku jakości połączenia; - Usunięto możliwość autocelowania w buldogi lub wyrzutnie granatów; - Naprawiono błąd polegający na zawieszaniu gry po długim czasie grania (w trybie dla pojedynczego gracza); - Dodano funkcję serwera dedykowanego, który przechowuje dane użytkownika przez jakiś czas po jego odłączeniu (komenda sv_client_reconnect_time); - Menu zdalnej kontroli wyświetla poprawną wielkość limitu ping; - Usunięto przełączanie na najlepszą broń w ekwipunku po podniesieniu artefaktu w rozgrywce wieloosobowej; - Naprawiono błąd dotyczący granatów i granatników pod karabinami szturmowymi; - Naprawiono problem z przenoszeniem profili; - Poprawiono jakość dynamicznych cieni; - Poprawiono maszyny latające w trybie gry wieloosobowej; - Poprawiono system do walki z oszustwami; - Zmieniono prędkość poruszania się postaci, wysokość skoków oraz kontrolę kierunku lotu; - Zmieniono charakterystyki niektórych rodzajów broni; - Naprawiono błąd zawieszania się gry z komunikatem "No available phrase to say, dialog [zat_b30_owl_stalker_trader_start_dialog]"; - Naprawiono błąd zawieszania się gry z komunikatem "No available phrase to say, dialog [about_quests_dialog_stalkers]"; - Naprawiono błąd zawieszania się gry przed rozmową z Kowalskim, po wyjściu z laboratorium x8; - Poprawiono wsparcie zintegrowanych kart graficznych Intel GMA G43/45 i lepszych. v1.6.01 Ogólne - W zaawansowanych opcjach graficznych dodano opcję "teselacja" (dotyczy DX11); - Znacznie zredukowano czas wczytywania i poprawiono ogólną wydajność komputerów wykorzystujących biblioteki DX11; - Poprawiono jakość tekstur w przypadku systemów 32-bitowych; - Poprawiono system odpowiedzialny za rzuty nożem; - Naprawiono błąd graficzny polegający na znikaniu obiektów i postaci przed budynkami; - Naprawiono czarne otoczki wokół świateł; - Naprawiono błędy grafiki związane ze statycznym oświetleniem; - Naprawiono artefakty graficzne podczas deszczu; - Naprawiono kursor przyklejony w lewym górnym rogu ekranu; - Naprawiono wykrywanie kart graficznych obsługujących DX11; - Naprawiono zmianę języka; - Naprawiono brak obrażeń od anomalii podpalających; - Dodano możliwość stworzenia nowej gry, jeśli stary plik konfiguracji został usunięty. Rozgrywka dla pojedynczego gracza - Naprawiono błąd zawieszania się gry z komunikatem „gamedata \ scripts \ xr_effects.script: 1288: attempt to index global 'npc' (a nil value)”; - Naprawiono błąd zawieszania się gry z komunikatem „Arguments: bad node in heap"; - Naprawiono błąd zawieszania się gry z komunikatem „any vertex in patrol path [...] is inaccessible for object [...]”; - Naprawiono błąd zawieszania się gry z komunikatem „bone PHGetSyncItemsNumber ()”; - Naprawiono błąd zawieszania się gry z komunikatem „xrGame.dll, CxIOFile:: Scanf ()”; - Naprawiono błąd zawieszania się gry podczas otwierania „historii wiadomości” w CPC; - Naprawiono błąd zawieszania się gry podczas próby rozpoczęcia rozmowy po zabiciu Creeka; - Naprawiono błąd zawieszania się gry podczas próby rozpoczęcia rozmowy z Magpie; - Naprawiono błąd zawieszania się gry podczas próby rozpoczęcia rozmowy z Kowalskim po zadaniu „Jeden strzał”; - Naprawiono błąd zawieszania się gry podczas próby rozpoczęcia rozmowy z Niedźwiedziem po zadaniu „Wrogi”; - Naprawiono błąd zawieszania się gry podczas próby rozpoczęcia rozmowy z Suchym po zadaniu „Transakcja”; - Naprawiono błąd zawieszania się gry w trakcie rozmowy z Hermanem o badaniach podczas zadania „Badanie anomalii”; - Naprawiono błąd zawieszania się gry podczas przekazywania Azotowi większej ilości materiałów niż w oryginalnej grze; - Naprawiono zawieszanie się gry podczas wczytywania nowego poziomu; - Naprawiono brak możliwości kontynuacji gry po rozpoczęciu zadania „Jeden strzał”; - Dodano przybliżenie postaci podczas zapisu gry w windach; - Naprawiono znikanie postaci podczas pierwszej cutscenki w Prypeci z premierowego wydania gry; - Dodano możliwość otwarcia pojemnika z konwoju; - Dodano możliwość rozmowy z Garikiem w pewnych okolicznościach; - Dodano możliwość rozmowy z Karaluchem w pewnych okolicznościach; - Naprawiono sposób zdobywania statusu „wspierający równowagę”; - Naprawiono brak wynagrodzenia od grupy Św. Jana za zabicie Creeka w pewnych okolicznościach; - Naprawiono wygląd dwóch jednostek Gonty; - Naprawiono zmartwychwstanie zabitego wcześniej Wujka Yara; - Naprawiono błąd z autozapisywaniem podczas rozmowy z Zulusem; - Dodano poprawne kroki dla zadania „powiedz Kowalskiemu o broni”; - Dodano poprawne kroki dla zadania „Jeden strzał”; - Naprawiono pomniejsze błędy z celowaniem; - Naprawiono brak możliwości podniesienia granatów w niektórych przypadkach; - Naprawiono błąd, który powodował, że postaci nie jadły, nie piły i nie grały na harmonijce; - Naprawiono niepoprawne animacje powodujące problemy z poruszaniem się postaci po lokacjach; - Przyspieszono leczenie towarzyszy; - Dokonano pomniejszych poprawek w systemie broni; - Naprawiono wyświetlanie nieodpowiedniej podpowiedzi, kiedy krążysz wokół drzwi do wieży Zulu podczas alarmu „Jani”; - Naprawiono kilka błędów tekstowych w dialogach; - Nieznacznie poprawiono teksty; - Nieznacznie zmieniono asortyment i ceny towarów techników i kupców; - Umożliwiono sprzedaż detektorów; - Zmieniono zestaw lekarstw wykorzystywanych przez wojskowy personel medyczny; - Zwiększono odległość znikania ciał zabitych. Rozgrywka wieloosobowa - Dokonano optymalizacji rozgrywki sieciowej, co znacznie zmniejszyło ilość przesyłanych danych; - Poprawiono system walki z oszustwami; - Naprawiono błąd zawieszania się gry w trakcie łączenia się z serwerem, podczas zmiany drużyny i/lub mapy; - Naprawiono zawieszanie się gry podczas próby połączenia z serwerem GameSpy bez połączenia z siecią; - Naprawiono zawieszanie się gry podczas przeglądania statystyk; - Naprawiono zawieszanie się gry podczas nagrywania filmiku; - Naprawiono zawieszanie się gry w przypadku serwerów z zablokowaną opcją obserwatora; - Naprawiono utratę postaci podczas odrodzenia; - Naprawiono brak amunicji do pistoletu w rozgrywkach „Drużyna przeciw drużynie”; - Zmieniono prędkość poruszania się postaci, wysokość skoków oraz kontrolę kierunku lotu; - Zwiększono obrażenia otrzymywane przez niektóre postaci i stroje podczas upadku; - Umożliwiono bieganie z „SVDm-2” i „SVUmk-2”; - Zmieniono charakterystyki niektórych rodzajów broni. Link to comment Share on other sites More sharing options...
portals Posted September 4, 2010 Report Share Posted September 4, 2010 - Naprawiono błąd z uruchamianiem gry w oknie zamiast w trybie pełnoekranowym; Jak było tak jest, tego nie poprawili Link to comment Share on other sites More sharing options...
danieldino Posted September 5, 2010 Report Share Posted September 5, 2010 No właśnie u mnie to samo dalej Link to comment Share on other sites More sharing options...
malakas Posted September 5, 2010 Author Report Share Posted September 5, 2010 Trzeba pisac do Cenegi by nie wstawiali fałszywych opisów dla swoich patchy i zamiast tego poprawiali błędy, o których piszą .... Link to comment Share on other sites More sharing options...
portals Posted September 5, 2010 Report Share Posted September 5, 2010 Nie do Cenegi tylko do GSC.Ale cenega nawala też,ciągle muszę do nich pisać bo cudowne zabezpieczenia blokują oryginała.Jeśli cenega da takie zabezpieczenie w następnych stalker to sprawdzam grę z zagranicy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
malakas Posted September 5, 2010 Author Report Share Posted September 5, 2010 Wiem że patche robi GSC, ale jeżeli dystrybucję w danym kraju oficjalnie przejmuje jakaś firma to do niej należy kierować skargi. Jeżeli wychodzi patch w języku innym niż oryginał ,jest za niego odpowiedzialny wydawca w danym kraju na mocy licencji. Cenega bliżej i po polsku ...chyba bo z nimi też dogadać się nie idzie ... Mało było wpadek z dodatkami Fallout 3 od Cenegi... gra chodziła w innych językach ,byle nie po polsku . Link to comment Share on other sites More sharing options...
czernobyl10 Posted September 6, 2010 Report Share Posted September 6, 2010 To i tak duży postęp bo to dopiero drugi patch a ile patchy było do cienia i czystego nieba. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts