Skocz do zawartości

R.M.A mod


Rekomendowane odpowiedzi

J7TYzUAzZxM.jpg

Platforma: Cień Czarnobyla 1.0006
Data premiery: 19.09.2010 r.
Autor: Р.М.А. (Максим Р.)


OPIS:

Spoiler

R.M.A. to próba odtworzenia fabuły z roku 2005. Gra w trakcie rozwoju ulegała ciągłym zmianom: twórcy dodawali jedne rzeczy, a inne usuwali. Osobiście interesowała mnie fabuła z 2005 roku, którą poznałem ze starego builda gry 2215 oraz zachowanych informacji w zasobach ostatecznej wersji gry. Ta fabuła wydała mi się bardziej przemyślana i ciekawa. Nie różni się ona zbytnio od historii Cienia Czarnobyla, głównie osobnymi epizodami, misjami, skeczami, ale dzięki którym gra jest bardziej emocjonująca i wciągająca. W tej modyfikacji starałem się, aby Cień Czarnobyla był jak najbardziej zbliżony do zaprezentowanej historii. Misje, sceny i dialogi zostały przywrócone wszędzie tam, gdzie było to możliwe. W poszukiwaniu prawdy będziesz przetrzymywany w niewoli przez najbardziej tajemniczą i skrytą frakcję w grze. Ukończenie zadań będzie wymagało od gracza wiele wysiłku. W wolnym czasie istnieje możliwość walki z mutantami na w pełni odrestaurowanej starej arenie. Informacje do przywróconej fabuły pochodzą ze starych buildów gry - 2215, 2205, 1935 oraz jej zasobów. Oprócz przywrócenia fabuły, modyfikacja ta naprawia kilka błędów oryginalnej gry. Po jednokrotnym przejściu gry nie zobaczysz wszystkiego, co dodaje mod, ponieważ poszczególne epizody można przejść na różne sposoby.


Wersja 1.0:

  • przywrócono wycięte misje, sceny, dialogi wszędzie tam, gdzie to możliwe. Dodatkowo w pełni odtworzono wyciętą arenę (będzie dostępna po przejściu znanej już areny z oryginalnej gry);
  • naprawione niektóre błędy oryginalnej gry (poprawki od innych autorów plus własne);
  • lekko zmodyfikowany balans gry, dopracowane configi;
  • przywrócono kilka wyciętych mutantów, choć będą się pojawiać stosunkowo rzadko;
  • możliwość poruszania się zamochodem.

Wersja 1.1:

  • Przywrócone 4 lokacje (Martwe miasto, Tajne laboratorium, Generatory i Wojskowe laboratorium) wraz z ich misjami;

GALERIA:

Spoiler

d42eb66fe43f.jpg  029f046f79da.jpg

401d371173f8.jpg  32c8ed1920c2.jpg

INSTALACJA:

Spoiler

Zalecana kolejność instalacji:

1. Cień Czarnobyla 1.0006.


2. Pobrane i wypakowane archiwum moda umieszczamy w głównym katalogu gry.


3. W pliku fsgame.ltx zmieniamy linię:
$game_data$ = false| true| $fs_root$|  na:  $game_data$ = true| true| $fs_root$|
 

 

LINKI DO POBRANIA:

Spoiler

Wersja 1.1:

  • RUtracker - [KLIK]
  • Yandex - [KLIK] (exe)
  • Yandex - [KLIK(gamedata)

Wersja 1.1.5:

  • Playground - [KLIK]
  • Google Drive - [KLIK]


Źródło: new_AP-PRO_LOGO.png.aba0a3e476d400f89ebcc83f4ed08bdb.png
 

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

R.M.A Mod - http://ap-pro.ru/forum/35-321-1

Pojawił się patch 1.1.5 do tego moda...

Pobrałem moda w wersji 1.1.5. Zainstalowałem i uruchomiłem (z problemami, brakuje plików). Pogram trochę i napiszę więcej. Pobiegałem po Kordonie i jak na razie jest ok. Mod ten, jak żaden inny porządnie mnie zaskoczył, a nawet trochę wystraszył w jednym miejscu. Stałem jak wryty i nie wiedziałem co robić! Super!. Zobaczymy co będzie dalej.

Mod działa na patchu 1.0006

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Smox ty uruchomiłeś najnowszą wersję...miałbym kilka pytań by uzupełnić temat... ...dodawałeś te dodatki na jedzenie i lektora Sidorowicza.? ...na jakiej podstawce grasz.? pol, rus, inne ...co z językiem w grze.? ...jakie nowe lokacje dodał mod.? ...czy instalować od razu nowy mod , czy wrzucać na poprzedni.?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moda uruchomiłem na polskim Stalkerze SOC z patchem 1.0006. Dodałem tylko najnowszą wersję 1.1.5. Pisze, że jest to patch, ale jest to cały mod spatchowany do najnowszej wersji. Dodatków nie instalowałem. Nowe lokacje - Dead City, Secret Lab, Generatory, Warlab, Bagna, Darkskeyp.

Miałem problemy z Priboiem UZ i czekając na pomoc Kobala zająłem się chwilowo tym modem. Tylko go uruchomiłem, a na poważnie zajmę się nim po ukończeniu testów Priboia UZ.

Tu jest wszystko o RMA - http://www.amk-team....ic=10631&st=440

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kilka słów o dodatkach do moda. R.M.A. mod jest próbą przywrócenia klimatu Stalkera z 2005 roku i traktowany jest jako podstawka do modów. Modów tych jest sporo i podzielone są na dwie kategorie: małe mody i duże mody.

Małe mody - jest ich 25 i są to mody typu - remont broni, sen, inny hud itp.

Duże mody - jest ich 9 i znacznie zmieniają grę - nowa broń, grafika, zadania itp.

To tyle w dużym skrócie. Jak widać modów tych jest dożo i można wybrać coś dla siebie.

EDIT:

Próbowałem zainstalować "Shadows Addon for RMA Mod" i Дополнение от MgVolkolak" na wersji 1.1.5, niestety bezskutecznie. Natomiast na wersji 1.1, mody te działają bez problemu. Na RMA 1.15 dało się zainstalować - remont broni i hud z Zewu.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć. Sorry, ostatnio mało gram i jeszcze tam nie doszedłem, ale jeżeli napiszesz w co dokładnie grasz ( wersja 1.1 z jakimś modem czy 1.1.5) to poszukam na rosyjskich forach. EDIT: Przeszukałem fora, ale takiego problemu jak u ciebie nikt nie zgłaszał. Jedyny problem jaki znalazłem z MM to brak wyświetlania broni. Jeżeli chcesz to podeślij mi zapis z MM to sprawdzę u siebie. I napisz w którą wersję grasz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeszukałem fora, ale takiego problemu jak u ciebie nikt nie zgłaszał. Jedyny problem jaki znalazłem z MM to brak wyświetlania broni. Jeżeli chcesz to podeślij mi zapis z MM to sprawdzę u siebie. I napisz w którą wersję grasz.

Witam :) Sprawa się wyjaśniła- otóż po przeniesieniu do MM Naznaczony ląduje w celi z Doktorem, a wszyskie rzeczy z plecaka spawnują się 2 piętra wyżej w jednym z pomieszczeń. Ja grałem z "witaminą na 500kg" i trochę gratów miałem. Jak to wszystko wywaliło się w jednym miejscu- zwiecha po prostu.

Przed spotkanie z Doktorem schowałem rzeczy w schowku i wszystko działa :) Dzięki za odpowiedź- gram w wersji 1.1.5

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Mod świetny, wszystko w cyrylicy więc nic nie rozumiem, ale i tak mi się podoba! Przywrócenie starej linii fabularnej to rzeczywiście coś. Udało mi się jeszcze skompilować moda z Autumn Aurora i efekt końcowy wychodzi genialny! Oczywiście postępowałem według wskazówek vandra dotyczących soljanki i DMX (http://www.stalkerte...-autumn-aurora/)

Najpierw wrzuciłem do Soljanki + DMX tekstury z Autumn Aurora(wszystkie oprócz UI oraz INTRO). Następnie wrzuciłem tekstury

zawarte w add-onie Desolate Land Vol.1, a na koniec tekstury z Desolate Land Vol.2(starałem się unikać zrzucania również folderu "wpn", ale nie powinno być problemów...)

Podobnie postąpiłem z dźwiękami- tutaj bez problemu po kolei wrzucaj.

Shadery tylko i wyłącznie z Desolate Land Vol.2, oraz user.ltx z tejże paczki.

Acha, byłbym zapomniał...jeszcze sobie podmieniłem trawę z Desolate Land Vol.1 - pliki levels/lokacja/build_details.dds. No, to byłoby na tyle.

Czekam na spolszczenie ;)

EDIT: Jedyne co trzeba zostawić, to dźwięk "whine_13.ogg" z podstawowej wersji moda. (gamedata/sounds/weapons)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pojawił się mod - R.M.A Shadows Addon.

Powstał on na podstawie RMA Mod v1.1 i jest samodzielnym modem. Powinien być zainstalowany na czystą wersję gry w wersji 1.006.

Aby uwzględnić efekt... Motion Blur ...(rozmycie ruchu) we właściwościach skrótu do gry trzeba dodać... - mblur.

Autor: Shadows

Rozmiar: 1.09GB

Opis, screeny i download - http://ap-pro.ru/forum/35-1568-1

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Smox to jest odrębny mod, jaka fabuła i lokacje... te same jak w podstawowej wersji moda..? Wiem same pytania... ciekawe która wersja jest przewidziana w odległej przyszłości do polonizacji?

Zmiany w modzie...

• Stary "Pocałunek wampirów," Psi-kick pseudodog i byurer zdolność domina broni z rąk i wytrzymałości niższe.

• Przywrócono wersję bildowską kontrolera, jako nowy gatunek żyjący tylko w niektórych miejscach w strefie.

Poltergeist • teraz po długim lataniu zchodzi na ziemię, aby odzyskać siły przed następnym lotem.

• Przywrócono wygląd inwentarza z bildów z wszystkich funkcji, w tym z nożem szczeliny, lornetki i latarki, łóżko z możliwością ustawienia czasu i amunicji z jego pasa.

• Przywrócono możliwość instalowania i usuwania znaczników na mapie w PDA.

• Dodano komputer i mozliwosc używania.

• Powrócił do cieniowania, a niektóre efekty graficzne z bilda 2218.

• Przywrócono bludmarki i zderzenia ciał.

• Dodano tryb Freeplay po przejściu głównego wątku.

• Przywrócono zmiany pogody .

• Przywrócono bildovskoe gry i interfejsu.

• Nowe-stare przejścia pomiędzy lokacjami.

• Nowe niewykorzystanych miejscach zostały zaludnion przez mutanty.

• Zastępuje niektóre tekstury i roślinności na bildovskie odpowiedników.

• Przywrócono starszy wygląd bohatera, NPC i potworów.

• przywrócenie niektórych funkcji źródeł światła w grze.

• Stary schemat z bilda o katastrofie śmigłowca.

• Odnowiono wygląd pojazdów .

• Dodano okresowe wybuchy psi emisji w Jantarze.

• Poprawiono wygląd modeli broni i animacje. Odzyskiwane broni P-90, BM-16 i PCM.

• Przywrócony wyświetlanie filmów intro.

• Przywrócono niektóre właściwości anomalie - ". Zardzewiałe włosów", takich jak przekazywanie pędu do obiektów "Trampolina" i szkód

• Rozszerzony AI stalkerzy - są aktywne korzystanie z granatów, a może traktować ich towarzyszy.

• Odzyskane w NPC opieki schronisko dla ciężko ranny.

• Przywrócono niektóre post-efekty.

• Przywrócono raporty śmierci śledzą, jak również wiadomości na temat aktualizacji informacji do urządzenia.

• Przywrócono audio i efekty wizualne w laboratorium X-10.

• Zastępuje wiele dźwięki w grze na bildovskie, w tym głos zmianie niektórych grup.

• Całkowicie zastępuje ambient w miejscach do więcej atmosferyczne utworów.

• Zmieniono ukrywanie broni w obszarach handlowych.

• Niektóre znaki daje możliwość naprawy broni i amunicji.

• Zmieniono opis niektórych miejscach, elementy dialogowe, broń itp.

• W opcji odblokowania niektórych ustawień wideo dla dynamicznego oświetlenia.

• Dwa razy w ciągu długiego czasu w grze, jak również czasu, aby siedzieć zadań pobocznych została zwiększona do 7 dni.

• Przywrócono możliwość zawieszenia spódnice na niektórych broni.

• Korekty:

- Naprawiono błąd podczas korzystania z żywności i lekarstw z ciał.

- Naprawiono błędy na światowej mapie w PDA. Stałe lokalizacje na mapie Dead City, generatory i katastrofy.

- Poprawiono dialog w Jantarze - teraz wszystko jest logiczne.

- Poprawiono głos Monolith, teraz nie trucizna żartów.

- Naprawione zabijanie prawidłowego bandytów.

- Poprawiono wizualne często dumpingu bohatera.

- Poprawiono kilka błędów i niedociągnięć oryginalnej gry.

• I wiele więcej ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gram w tego moda i tak się zastanawiam, dlaczego GSC wydało Stalkera SoC w tak "okrojonej" wersji?. Przecież wszystko mieli zrobione, lokacje, postacie, dialogi, mutanty itd. Dlaczego "zwykli" ludzie potrafili dodać do tej gry (w postaci modów), tyle fajnych rzeczy. Czy dodanie choćby remontu broni i śpiwora, to takie trudne dla profesjonalnego studia?.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi się wydaje, że to przez biurokrację. Nie znam się co prawda na wydawaniu produktów, nie pracowałem w korporacji, wydawnictwie ani niczym podobnym, ale sądzę, że mieli wszystko ustalone z góry, budżet, projekt itp. Ci "zwykli" ludzie robią to z pasji, a ci w GSC musieli postępować według wcześniej ustalonego planu i finałowy produkt musiał się z nim zgadzać (kto wie czy projekt nie był ustalany przez biznesmena, który na Stalkera patrzył tylko jak na zwykły obiekt na którym zarobi). Jeżeli jednak się mylę, to Twoje pytanie Smox zostanie jedną z tych niewyjaśnionych zagadek, których ludzie nie potrafią rozwiązać przez wiele tysiącleci :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli wrzucili by wszystko co najlepsze odrazu do pierwszej części to był by to na początku hit, zbierał by same miodne ocenki duża sprzedaż itd. Przy następnej części ludzie by narzekali że to odgrzewany kotlet powtórka z rozrywki, mówili by tylko że to dodatek w postaci zmienionej lini fabularnej. Stopniowo stopniowo i będzie dobrze. Taka sama polityka pewnie będzie ze stalkerem 2 skoro ma to być również trylogia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyste Niebo było dla mnie po części nowością. Może dlatego że po raz pierwszy dostaliśmy system ulepszeń broni. Dostaliśmy się do Limańska czy na Bagna, Wojny Frakcji itd. Jednak był po części dość niedopracowany to fakt. Tak Stalker 2 ma być trylogią, jak dokładnie przeczytasz któryś z ostatnich wywiadów to będziesz miał to czarno na białym :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...

Mam kłopot z R.M.A. Shadows. Rozumiem, że jeśli chcę uruchomić moda muszę zaaplikować pliki wstawione przez Smoxa. Zwykłe R.M.A. tak uruchomiłem, wszystko śmigało elegancko. Natomiast żeby dodać te pliki do Shadows, musiałbym wypakować 2 pliki gamedata przy użyciu convertera. I tu zaczyna się problem: na pewno robię poprawny plik .cmd, ale gdy go uruchamiam wyskakuje mi klasyczne okienko Windowsa "Wystąpił problem z aplikacją converter.exe i zostanie ona zamknięta. Przepraszamy za kłopoty. Wyślij raport blabalbalbalbalb". Jakieś pomysły, sugestie? Próbowałem wypakować innymi extractorami, nie dało rady, przeważnie wyskakuje komunikat, że pliki są nie obsługiwane. Smox, jeżeli ty grasz w Shadows, wytłumacz mi proszę jak krowie na rowie całą instalację, może robię coś źle i przez to te problemy. Z góry przepraszam za błędy logiczne ale jest późno i jestem zmęczony, nie chce mi się czytać i poprawiać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Błąd może być albo w programie converter albo w samym pliku dbx. Spróbuj zgodnie z instrukcją http://www.stalkerte...rozpakowywanie/ rozpakować jakis inny plik dbx. Na przykład, by daleko nie szukać, rozpakuj sobie którys z plików gamedaty stalkera. Albo utwórz dowolny folder, wrzuć tam kilka plików i spakuj ją do formatu dbx. Jeśli program będzie działać, to problem jest z plikiem moda. Jeśli nie, trzeba sprawdzić convertera. Możliwe, że przy ściąganiu archiwum, lub przy rozpakowywaniu coś sie uszkodziło i teraz nie chce działać.

Edit: Przed chwilą ściągnąłem convertera i spakowałem oraz rozpakowałem jeden plik. Żadnych problemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W takim razie jest jeszcze opcja zaaplikować brakujące, tylko brakujące pliki, a nie cały folder tekst poprzez przerobienie ich na plik dbx z kolejną literką na końcu. Załóżmy że pliki z Shadows to gamedata dbe i gamedata dbf. Odpalamy moda, wywala nas do windy. Odczytujemy z loga których plików xml brakuje. Wyciągamy je z polskiego Cienia Czarnobyla lub z wstawki Smoxa z tego postu http://www.stalkerte...dpost__p__26697 i pakujemy w plik dbg. Gra powinna sama je nałożyć na moda. Oczywiście te pliki muszą być w formie gamedaty tak jak inny mod z pełnym zachowaniem folderów. Czyli chyba taka ścieżka: gamedata / config / text / rus Do folderu rus wrzucamy potrzebne pliki xml.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.