Skocz do zawartości

Edytor pliku "all.spawn" do Solianki (ACDC)


Rekomendowane odpowiedzi

Pilnie poszukuję edytora pliku "all.spawn" do Solianki. :excl:

Musi być koniecznie :excl: dedykowany pod Solę, bo prówałem już różnych i za każdym razem mam błąd podczas dekompilacji pliku.

Edytor nazywa się ACDC (jak pewien zespół rockowy ;) ).

Jak uda się znaleźć taki, który mi rozpakuje plik "all.spawn" Solianki, to będzie szansa na naprawienie lokalizacji przejścia z Limańska do Martwego Miasta, które obecnie leży poza zasięgiem GG (w strefie objętej "niewidzialną ścianą").

Po prostu wydaje mi się, że twórcy moda pomylili koordynaty punkry spawnu przejścia, bo jak spojrzeć na mapę, to wystarczyłoby przesunąć je tylko w lewo wzdłuż osi X i byłoby dokładnie w tym miejscu, gdzie pierwszy raz przechodzimy do MM przez aktywowany teleport. :rolleyes:

Jakby ktoś mnie takim ACDC poratował, to byłbym wdzięczny ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Kobal ;)

Dosłownie gdy Ty pisałeś tego posta powyżej, kończyłem edycję pliku "all.spawn" za pomocą xrSpawnera :rolleyes:

Udało mi się znaleźć to nieszczęsne przejście z Limańska do Martwego Miasta i zmienić mu koordynaty spawnu.

Pytanie pozostaje jedno - czy zadziała bez Nowej gry :woot:

Podejrzewam, że chyba nie, ale zaraz idę w Zonę to sprawdzić ;)

EDIT YUREK (13.12.11):

Udało się :excl: . Poprawka zadziałała bez "Nowej gry". Tylko trzeba było się cofnąć do sejwa sprzed otrzymania przejścia. W momencie jego otrzymania, spawn teleportu do Martwego Miasta nastapił w nowym miejscu (tam gdzie pierwotnie powinien być ;) ).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Meta zablokował(a) ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.