Yurek Opublikowano 13 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2011 Pilnie poszukuję edytora pliku "all.spawn" do Solianki. :excl: Musi być koniecznie :excl: dedykowany pod Solę, bo prówałem już różnych i za każdym razem mam błąd podczas dekompilacji pliku. Edytor nazywa się ACDC (jak pewien zespół rockowy ;) ). Jak uda się znaleźć taki, który mi rozpakuje plik "all.spawn" Solianki, to będzie szansa na naprawienie lokalizacji przejścia z Limańska do Martwego Miasta, które obecnie leży poza zasięgiem GG (w strefie objętej "niewidzialną ścianą"). Po prostu wydaje mi się, że twórcy moda pomylili koordynaty punkry spawnu przejścia, bo jak spojrzeć na mapę, to wystarczyłoby przesunąć je tylko w lewo wzdłuż osi X i byłoby dokładnie w tym miejscu, gdzie pierwszy raz przechodzimy do MM przez aktywowany teleport. Jakby ktoś mnie takim ACDC poratował, to byłbym wdzięczny ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Кристофер (Kpuc) Opublikowano 13 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2011 Jak rozpakujesz ALL.Spawn NS to będziesz Mistrz :) Plik można tylko edytować, ale nazwa programu nie pamiętam, czytałem coś na jakimś rosyjskim forum i dałem sobie spokój. http://www.stalkerte...__fromsearch__1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 13 Grudnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2011 Z tym błędem, który opisałeś w swoim poście już sobie poradziłem ;) Utknąłem przy innym, co i tak nie zmienia tego, że nadal nie mam możliwości dekompilacji pliku :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 13 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2011 http://www.amk-team.ru/forum/index.php?showtopic=1481 http://stalker-worlds.ru/forum/4-399-1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 13 Grudnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2011 Dzięki Kobal ;) Dosłownie gdy Ty pisałeś tego posta powyżej, kończyłem edycję pliku "all.spawn" za pomocą xrSpawnera Udało mi się znaleźć to nieszczęsne przejście z Limańska do Martwego Miasta i zmienić mu koordynaty spawnu. Pytanie pozostaje jedno - czy zadziała bez Nowej gry :woot: Podejrzewam, że chyba nie, ale zaraz idę w Zonę to sprawdzić ;) EDIT YUREK (13.12.11): Udało się :excl: . Poprawka zadziałała bez "Nowej gry". Tylko trzeba było się cofnąć do sejwa sprzed otrzymania przejścia. W momencie jego otrzymania, spawn teleportu do Martwego Miasta nastapił w nowym miejscu (tam gdzie pierwotnie powinien być ;) ). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi