BeeS Opublikowano 20 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2011 Witam mam problem w Limańsku. Przy drzwiach tej piwnicy w której są te 2 karabiny wywala mnie do pulpitu napotkał ktoś może taki błąd? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 20 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2011 Podaj loga z jakim cię wyrzuca. Zaraz jak cię wyrzuci na pulpit otwórz notatnik i użyj komendy wklej. powinien ci się zapisać log błędu. Jeśli nie, to na dysku C w dokumentach Publicznych znajdź katalog STALKER SHOC, w nim katalog logs i plik tekstowy xray_twoje imię. Otwórz go w notatniku i na dole wszystko poniżej FATAL ERROR to log twojego błędu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BeeS Opublikowano 21 Grudnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2011 FATAL ERROR [error]Expression : fatal error [error]Function : CScriptEngine::lua_error [error]File : E:stalkerpatch_1_0004xr_3daxrGamescript_engine.cpp [error]Line : 73 [error]Description : <no expression> [error]Arguments : LUA error: ... shadow of chernobylgamedatascriptsamk_mod.script:2790: attempt to index local 'respawner' (a function value) Coś takiego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 21 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2011 Podobny problem jest w temacie...rozwiązanie Kobal...http://www.stalkerte...ch-rozwiazania/...przed zamianą kopia bezpieczeństwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BeeS Opublikowano 21 Grudnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2011 FATAL ERROR [error]Expression : vertex || show_restrictions(m_object) [error]Function : CPatrolPathManager::select_point [error]File : E:stalkerpatch_1_0004xr_3daxrGamepatrol_path_manager.cpp [error]Line : 155 [error]Description : any vertex in patrol path [lim_mono_one_limon1_walk] in inaccessible for object [labirint_monolit_respawn_32240] Teraz przy drzwiach mam taki bład Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 21 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2011 Jakiś monolitowiec nie umie się zespawnować w przypisanym mu miejscu, tylko nie wiem co to z Limańskiem wspólnego. Ja bym zaczął jeszcze raz od wejścia na lokację, a najlepiej z zapisu przed Limańskiem. Gdyby sytuacja się powtarzała można pechowego monolitowca spróbować usunąć z gry. Instrukcja do tego jest tu http://www.stalkerteam.pl/topic/562-tutorial-usuwamy-przedmiot-powodujacy-problemyopracowal-trurl3/ Nazwa tego monolitowca jest podana w logu. To labirint_monolit_respawn_32240 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BeeS Opublikowano 21 Grudnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2011 ok już wszystko działa ale teraz mam takie pytanko nie zwiazane z tematem otóż mam problem z tą misja w martwym mieście na ograbienie obozu bandytów.Kiedy już wszystko pozbieram z tamtąd to dostaje wiadomość ze moge wrócić do tego gostka coś na T ale jak do niego przychodze to mam tylko opcje "narazie" albo coś w tym stylu napotkał ktoś coś takiego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 21 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2011 Ja miałem zablokowaną w ten sposób grę, ale w DMX..w Soljance było normalnie...chodzi o dowódcę stalkerów Tiumieńskiego...http://www.stalkerteam.pl/topic/3191-nalot-na-oboz-bandytow-w-m-miescie/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BeeS Opublikowano 21 Grudnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2011 Dobra już jest ok wystarczyło odprowadzić tych stalkerów z ktorymi aktakowało sie baze bandytów. Btw w poradniku był z tym błąd było napisane że quest nie wymaga ich odprowadzenia z tego co pamietam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 21 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2011 Bo też ich nie odprowadzałem. Widocznie taki urok skryptu, raz zaskakuje a raz nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 22 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2011 Btw w poradniku był z tym błąd było napisane że quest nie wymaga ich odprowadzenia W poradniku jest szczegółowy opis zadania... 5. Znajdujemy stalkerów, rozmawiamy z Likwidatorem, idziemy wyczyścić obóz. Po czyszczeniu łupimy obóz i zbieramy towar według spisu Tiumieńskiego (jest w PDA w opisie zadania). Jeśli nam się uda, to zbierzemy wszystko i otrzymamy zadanie odprowadzenia stalkerów z powrotem. A jeśli nie, to myślimy, gdzie zdobyć brakujące rzeczy z zamówienia... ! Rada:Jeśli już wyszło całkiem kiepsko, to nic nie przeszkadza, żeby wczytać zapis z Limańska i wejść na MM już z częścią potrzebnego towaru (z wyjątkiem broni, oczywiście). 6. Prowadzimy stalkerów do Tiumieńskiego, po drodze czyszcząc zespawnowane na tę okazje potwory. Zdajemy Tiumieńskiemu towar i stalkerów, którzy przeżyli . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 23 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2011 To jest błąd skryptu. Został on poprawiony w DMX i Soliance. Zalecam pobranie i instalację patcha do Solianki z linka w poście: http://www.stalkerteam.pl/topic/3313-solianka-pl-fix-zadanie-na-foto-kontrolera-fix-do-polskiego-akcentu-200111/page__view__findpost__p__30906 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BeeS Opublikowano 23 Grudnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2011 Dobra pomogło dzięki Yurek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.