Skocz do zawartości

Zmiany w HUD do TS2


Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc temu...

Wszystko gra, piękny czysty widok, realizm pełną gębą. Hud_med za to odpowiadał...chylę czoła @Scigacz.

I dzięki wszystkim za pomoc.

EDIT... W pliku hud_med.script edytowałem sekcję local tPosXItems do takiej postaci...

local tPosXItems ={
medkit		  =5600,
medkit_scientic =5300,
medkit_army	 =5000,
antirad		 =4700,
bandage		 =4400
}

Zegara pozbyłem się dopisując 0 w pogrubionym wpisie <hud_show_time x="100" y="1950" width="800" height="30" complex_mode="1"> pliku ui_custom_msgs, zresztą też w/g receptury @scigacza.

Do zlikwidowania reszty użyłem programiku

http://stalker.filef...Mod_Final;84978

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zegar, mapy, linie artefaktów, liczniki i inne rzeczy są proste w przesuwaniu. Elementy którymi rządzą skrypty to już trudniejsza sprawa...@scigacz1975 ma głowę do skryptów... :smile:.

...local tPosXItems to parametr X, który obok Y określa położenie na ekranie elementu. Podobny efekt będzie można uzyskać zmieniając sekcję.. local tPosYItems

Ponieważ to temat pokrewny i może go uzupełnić podaję kilka gotowych rozwiązań...http://www.stalkerte...any-na-ekranie/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.