Skocz do zawartości

Fatal Error, przejście z Baru do Dziczy


Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam problem. Otóż przy przejściu z Baru do Dziczy (podczas wczytywania) witam mnie to :


FATAL ERROR

[error]Expression	: fatal error
[error]Function	  : CScriptEngine::lua_error
[error]File		  : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp
[error]Line		  : 73
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments	 : LUA error: ...shadow of chernobyl\gamedata\scripts\xr_gulag.script:1186: attempt to index local 'strn' (a nil value)

Wydaje mi się że to coś ze skryptami nie tak, jak się mylę proszę mnie poprawić. Z góry dziękuje za pomoc.

Edytowane przez Junx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat z rosyjskiej strony "Редкий, но противный вылет. Чаще всего появляется на Дикой Территории. Лечение: загрузить сейв до проблемного захода на локацию." Czyli rzadki ale paskudny wylot. Najczęściej pojawia się w Dziczy.Leczenie: wczytać sejw przed problematycznym wejściem na lokację. Inaczej mówiąc, cofnij się o kilka zapisów i jeszcze raz próbuj tam wejść do skutku. Ja bym może spróbował przejść z powrotem na Wysypisko, tam wywołać emisję ( wystarczy położyć się spać na 8h i emisja pewna ) i potem wrócił szturmować przejście do Dziczy.Możesz też podesłać sejwa z Baru. Akurat mam NS na dysku. Może na innej instalacji skrypt zaskoczy. Zapis możesz wysłać na maila kobal@interia.eu

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejny bug nie pozwalający kontynuować fabuły...


FATAL ERROR

[error]Expression	: fatal error
[error]Function	  : CScriptEngine::lua_error
[error]File		  : E:stalkerpatch_1_0004xr_3daxrGamescript_engine.cpp
[error]Line		  : 73
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments	 : LUA error: ...of chernobylgamedatascriptsprotected_items.script:423: attempt to index local 'obj' (a nil value)

Tym razem pojawił się gdy rozmawiałem z Szarym w Agropromie zaraz przed tym wziąłem zadanie od Adrenaliny na znalezienie dla niego dysku w ATP.

Proszę was o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teoretycznie ten błąd został poprawiony w patchu 20.08. Jeśli instalowałeś patche do dopełnienia osobno to sprawdź czy patch 20.08 ma takie same wartości.

Rozpakowana gamedata :

Rozmiar :82,4 MB (bajtów: 86 434 972)

Zawiera: 86 plików, 26 folderów

Przy okazji patch 03.09 rozpakowana gamedata

Rozmiar : 15,5 MB (bajtów: 16 301 212)

Zawiera : 43 plików, 21 folderów

Ewentualnie przygotowałem ci poprawkę na ten błąd według wskazówek na forum http://stalker-portal.ru . W środku znajdziesz też oryginalny plik. Najlepiej po opuszczeniu problematycznej lokacji przywrócić z go powrotem. Według rosjan dany error powinien być zamieniony na jakąś wiadomość tekstową lub coś w tym rodzaju. Mam nadzieję że wszystko zrobiłem dobrze :)

poprawka.7z

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponieważ nie ma sensu zakładać nowego tematu loga wrzucę tutaj:


FATAL ERROR

[error]Expression    : !object->used_ai_locations() || ai().level_graph().valid_vertex_id(object->m_tNodeID)
[error]Function	  : CALifeSwitchManager::add_online
[error]File		  : E:stalkerpatch_1_0004xr_3daxrGamealife_switch_manager.cpp
[error]Line		  : 64
[error]Description   : Invalid vertex for object
[error]Arguments	 : wpn_ak7455811


Coś z AK74 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To błąd złego spawnu, w tym wypadku jakiegoś karabinka. Jeżeli notorycznie się powtarza możesz usunąć dany przedmiot z gry. Opisane jak to zrobić masz tu http://www.stalkerteam.pl/topic/223-czeste-bledy-soljanki-i-ich-rozwiazania/ w "Usuwanie z gry przedmiotów, postaci powodujących problemy...TRURL3"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...


FATAL ERROR

[error]Expression    : fatal error
[error]Function	  : CRender::texture_load
[error]File		  : E:stalkerpatch_1_0004xr_3daxrRenderTexture.cpp
[error]Line		  : 295
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments	 : Can't find texture 'ui_hud_s12'


Następny bug po włączeniu rozdziałki 1152x864 przy wczytywaniu wita mnie taka oto powyższa niespodzianka. Jest to o tyle uciążliwe, że w tej rozdzielczości najlepiej mi się gra, ponieważ moja maksymalna 1440x900 mi nie odpowiada.

Edytowane przez Damianox213
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[error]Arguments : Can't find texture 'ui_hud_s12'...

Brak tekstury w HUD serafim 12, czasami zdarza się że ma niewłaściwą nazwę. Sprawdź czy masz taką teksturę w plikach.

//

Jako uzupełnienie do poprzedniego błędu z bronią...Jest zbiór gotowych rozwiązań do modów...http://www.stalkerteam.pl/topic/3035-dmxproblemy-techniczne-i-ich-rozwiazania/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Przy przejściu z Baru do Dziczy wyskakuje mi takie coś:

[error]Expression	: vertex || show_restrictions(m_object)
[error]Function	  : CPatrolPathManager::select_point
[error]File		  : E:stalkerpatch_1_0004xr_3daxrGamepatrol_path_manager.cpp
[error]Line		  : 155
[error]Description   : any vertex in patrol path [ros_sniper2_walk] in inaccessible for object [ros_sniper2]

Czy ktoś wie o co chodzi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.