malakas Opublikowano 24 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Września 2012 Kamienny kwiat można zrobić z recepty..szukaj w zakładkach w PDA. Często można znaleźć na trupach bandytów na ATP i w samej Zonie...poszukałbym w lesie na Radarze. // Kula to chyba czwarty rodzaj amunicji do strzelby...poznasz po ikonkach w inwentarzu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jerczi Opublikowano 24 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Września 2012 Już rozwiązałem ten pierwszy problem, a mianowicie stwierdziłem, że jest błąd prawdopodobnie w tłumaczeniu nazwy artefaktu...w dialogu jest Kamienny Kwiat, a powinien być Kryształowy Kwiat...a co do kul to nigdzie nie znalazłem tego rodzaju amunicji... 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 24 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Września 2012 Dobra robota @jerczi ..Kto by pomyślał, że to błąd w tłumaczeniu. Detektyw z Ciebie.. . Poszukam u siebie w schowku może mam te kule to wstawię tu fotkę. // Niestety nie mam również..czyżby kolejny chochlik. Często w modach czekan był nazywany kulą, ale tutaj jest osobno obok kuli. Mam w schowku...Kartacz. Strzałka, Czekan, Śrut..ale innych to nie widziałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 24 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Września 2012 Odnośnie Kamiennego Kwiatu, faktycznie powinno być Kryształowy Kwiat. Po prostu po rosyjsku ten artefakt nazywa się "Каменный цветок" Rutynowo przetłumaczyłem, nie sprawdzając jak to było wcześniej, a ciągnie się to już od podstawki. Odnośnie zadania Zachara, prawidłowy tekst powinien wyglądać tak : "Dlatego potrzebuję 10 w pełni sprawnych karabinków "Sajga" i do nich 150 sztuk czekanów, 200 sztuk strzałek, 300 sztuk grubego śrutu i 500 sztuk kartaczy" Przepraszam, trochę mi się pomieszało z tą amunicją. Myślę, że już nie będziesz miał problemu. Obydwa błędy zostały już poprawione, poprawki będą uwzględnione w kolejnym patchu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jerczi Opublikowano 26 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2012 Dziękuję @malakas i @kobal...teraz powinno być dobrze... :thumbsup: Mam taki oto pasztet: FATAL ERROR [error]Exp[b][/b]ression : !object->used_ai_locations() || ai().level_graph().valid_vertex_id(object->m_tNodeID) [error]Function : CALifeSwitchManager::add_online [error]File : E:stalkerpatch_1_0004xr_3daxrGamealife_switch_manager.cpp [error]Line : 64 [error]Description : Invalid vertex for object [error]Arguments : wpn_g3622876 Za każdym razem, jak chcę przejść z Magazynów Wojskowych na Radar wywala mnie na pulpit...czy wiadomo jest o co chodzi w/w opisie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 26 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2012 To niejako standardowy błąd czystej NS. Musisz usunąć problematyczny przedmiot ze świata gry. Może nawet i nie jeden a kilka. Rozwiązanie masz tutaj http://stalkerteam.p...ch-rozwiazania/ w czwartym temacie "Usuwanie z gry przedmiotów, postaci powodujących problemy." W katalogu z zainstalowanym Stalkerem znajdujemy plik... gamedata/scripts/bind_stalker.script. Na wszelki wypadek robimy kopię bezpieczeństwa pliku. Otwieramy plik notatnikiem, znajdujemy linię... function actor_binder:update(delta) Zaraz za nią wstawiamy taki kod: local se_obj = alife():object("xxxx") if se_obj then alife():release(se_obj, true) end W miejsce tekstu ("xxxx") wpisujemy swój zapisany kod z logu...wpn_g3622876..zapisujemy plik i wchodzimy na lokację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazik147 Opublikowano 26 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2012 Mi ten sposób rozwalił zadania na Warlabie,profesorek zaczął chodzić po całej mapie, a ponadto rozmowa z nim kończyła się wylotem.Zrobiłem tak,że co jakiś czas spawnują się mutanty na barierze,poczekałem,aż wybiją załogę,pozbierałem całą broń i sprzedałem Kutwie.Błąd się więcej nie pojawił.Może miałem szczęście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 26 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2012 Zależy co usunąłeś..tutaj to jeden z karabinów g_36 wpadł w tekstury, a ktoś chce go użyć/podnieść i to wylot. Sposób z mutantami jest dobry tym bardziej, że tych karabinów używa załoga na barierze i najprawdopodobniej błąd jest od nich. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jerczi Opublikowano 26 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2012 Dziękuję za podpowiedź...najpierw zrobię tak, jak napisał @kazik147 i @malakas...jeśli to nie pomoże wykonam to co radzi mi @kobal....ewentualnie pozostaje mi obchód przez Jantar... :thumbsup: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazik147 Opublikowano 26 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2012 @malakas miałem błąd dokładnie z g_36 i po usunięciu zgodnie z poradnikiem przeszedłem na Radar,potem Warlab i gra mi się sypnęła.Skończyło się reinstalacją podstawki i moda. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jerczi Opublikowano 26 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2012 Chciałem zapytać, kiedy będę miał możliwość wejścia na CA2(quest na Złote Kotlety dla Ducha), bo jak na razie jest to niemożliwe....chyba, że coś przeoczyłem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazik147 Opublikowano 26 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2012 A zebrałeś dwa mózgi kontrolerów dla Łukasza,gdy byłeś tam pierwszy raz?Za to dawał info o 5 teleporterach monolitu,które umożliwiają dostanie się na CEA2. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 26 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2012 Po wykonaniu serii zadań związanych z zaginioną ekspedycją naukową Duch powie ci, że naukowcy szukali w X10 przejścia do sarkofagu. Trzeba będzie pogadać z Freemanem, zdobyć pewną mapkę od najemników i w konsekwencji dostaniesz przejście z Sarkofagu na CEA2. Ale z tego przejścia i tak się nie korzysta. Po przyniesieniu Łukaszowi dwóch mózgów kontrolerów z CEA2 i odpowiedniej ilości gotówki, Łukasz powie ci o pewnym skarbie schowanym przy monolicie w sarkofagu. Znajdziesz tam między innymi 5 ręcznych teleportów monolitowców, przenoszących na CEA2 z dowolnego miejsca w Zonie. Kilka takich teleportów znajdziesz też w schowkach Striełoka, Tubylca lub Kolekcjonera, ale naprawdę nie wiem w którym, tym bardziej, że prawdopodobnie ich zawartość jest losowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jerczi Opublikowano 26 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2012 Myśmy się nie zrozumieli...mi chodziło o przejście na CEA2, bo do sarkofagu doszedłem. ale potem nijak nie mogłem dalej przejść...a pro po helikopterów wojskowych latających nad CAE1, to nie wiedziałem, że są nieśmiertelne...trafione dwukrotnie z RPg dalej latają... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 27 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2012 dostaniesz przejście z Sarkofagu na CEA2. Ale z tego przejścia i tak się nie korzysta. Dlaczego nie @kobal..ja zawsze tą drogą chodziłem. Teleportów jest tylko kilka i przenoszą na dach elektrowni. Potrzebne do zadań ze śmigłowcami i kominem, choć jeden można poświęcić na kotlety. Jeżeli to kotlety dla Ducha to i tak wtopa bo tych przejść normalnych raczej jeszcze nie ma.. . / Przejście jest przez sterownię... Jeżeli przeszedłeś tam raz, drzwi się zamknęły. Jeżeli musisz powtórzyć drogę po kotlety należy wrzucić stary karabin w zawiasy drzwi w sterowni i otworzyć drzwi ponownie. To taki trick z podstawki. Musisz pamiętać o limicie czasu na podejściu do elektrowni ponieważ ten limit będzie potrzebny później w fabule by dotrzeć do Generatorów. Inna opcja jeżeli masz już teleporty Monolitu to wykorzystać jeden i skoczyć na dach a potem drabinkami w dół na trawkę... . // Droga na CEA 2 w późniejszym czasie... 1. X-10 do Sarkofagu. Po wypełnieniu kwestu Poszukiwania Zaginionej Ekspedycji. 3. Sarkofag do Czarnobyl-2. Przynieście Duchowi 10 Złotych kotletów z lokacji Czarnobyl-2. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 27 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2012 No, zadanie ze śmigłowcami i kominem to jedno zadanie, a teleporterów masz pięć. Poza tym w plecaku razem z wodnym kwiatkiem znajdziesz też taki teleporter. Szkoda marnować czas na łażenie po Sarkofagu. Teleportujesz się i tyle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 27 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2012 Nie tylko jedno..są dokumenty dla Ducha..jest torba Sacharowa, Astronom w później, ale jeden można poświęcić. Tych teleportów jest więcej, są schowane na Wysypisku, ale nie będę psuł zabawy... . Ogólnie zależy jak kto to rozgrywa. @kazik147...Mózgi kontrolera można w OOP dostać dużo wcześniej i nie trzeba iść po nie na elektrownię. // Mam problem z plecakiem kolekcjonera w Barze...nie mogę się do niego dostać, jest na budynku obok posterunku Powinności tego dla wchodzących do baru z Wysypiska. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 27 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2012 Jak sobie nie poradzisz to wstaw zapis, wieczorem ci to przejdę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazik147 Opublikowano 27 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2012 @jerczi czy masz dekoder do drzwi?Jeśli tak to szukasz w korytarzu wokół monolitu wnęki z drabinką na wyższy poziom.Podejdź do drzwi i przygotuj się na walkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jerczi Opublikowano 27 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2012 Ja już to przerabiałem...jestem już kolejny raz w Sarkofagu i nie mogę wejść na CAE2 w celu wykonania questu dla Ducha... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xydeify Opublikowano 27 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2012 Słuchajcie, jest problem z kwestem dokumentów dla Woronina. Zgodnie z poradnikiem na amk-forum, jeden z dokumentów jest w hangarze, gdzie chodzi po drabince powinnościowiec. Na amk-forum piszą, że czasami zabiera dokument. No i tu mam problem, nie ma dokumentu ani na miejscu z poradnika, ani u niego. Sprawdziłem wszystkich w Barze, nikt nie ma. Ratuje mnie zespawnowanie go. Tylko nie znam zbytnio rosyjskiego, i nie mogę się doszukać listy przedmiotów z OOP. Pomoże ktoś ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazik147 Opublikowano 27 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2012 @jerczi aby powtórnie wejść na CEA2 musisz mieć teleporty monolitu z zadania na mózgi kontrolera od Łukasza.Jeden mózg dostajesz od Wkręta za imadło ,drugi teoretycznie jest na lokacji ATP,choć mi się nigdy nie zespawnował i znaleźć je można właśnie na CEA2(dostajesz zdjęcie od Łukasza) podczas pierwszej tam wizyty.Teleporty leżą obok monolitu razem z teleportem Striełoka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 27 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2012 @jerczi aby powtórnie wejść na CEA2 musisz mieć teleporty monolitu z zadania na mózgi kontrolera od Łukasza Już pisałem nie musi....mózgi w OOP można dostać szybciej. Mam dwa, a nie byłem nawet w Prypeci. // Jeżeli chcesz wejść po mózgi, czy kotlety (a nie masz jeszcze teleportów)..próbuj wrzucić karabin w zawiasy drzwi w sterowni. Po kilku próbach drzwi się otworzą. Słuchajcie, jest problem z kwestem dokumentów dla Woronina. Dokument nie jest na drabince..jest we wnęce do której można się dostać po owej drabince. Widać go dopiero w mocnym przysiadzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xydeify Opublikowano 27 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2012 Dokument nie jest na drabince..jest we wnęce do której można się dostać po owej drabince. Widać go dopiero w mocnym przysiadzie. Nie zrozumieliśmy się, ja wiem, gdzie on jest :) jest pomiedzy zbiornikami, trzeba kucnąć mocno. Ale już kilka razy dokładnie sprawdzałem - nie ma go ;( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 27 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2012 Pewnie wpadał dziad w tekstury. Będzie problem bo nie wiem, czy działa spawner z tym modem. Kobal coś pisał, że można oszukać Woronina przy zdaniu zadania, ale nie wiem na czym to polega. Może załaduj zapis przed zadaniem na dokumenty będzie pewniej i nie opuszczaj Baru dopóki nie zbierzesz wszystkich. Ja w Barze miałem wszystkie..wcięło jeden na Kordonie.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.