Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Dziękuję Ci @Kobal za podpowiedź, ale niestety mam problem tuż przed końcem tejże liny, ponieważ odzywają się kontrolery w przedszkolu i następuje w tym momencie wylot na pulpit z takim oto logiem:

FATAL ERROR
[error]Exp[b][/b]ression    : no_assert
[error]Function	  : CXML_IdToIndex<class CSpecificCharacter>::GetById
[error]File		  : e:stalkerpatch_1_0004xr_3daxrgamexml_str_id_loader.h
[error]Line		  : 112
[error]Description   : item not found, id
[error]Arguments	 : radist_after_zombi
Zauważyłem, że w wielu przypadkach one są przyczyną wylotów na pulpit(kiedy wyją) i to jest trochę minusem w tym modzie...co w takim przypadku mam zrobić...jak zeskoczę na ziemię, żeby ich zlikwidować, to nie dostanę się z powrotem na dach... :sad: :sad: :sad:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po prostu w złym momencie zabrałeś się za te schowki. W tym wypadku kontroler zombifikuje ci radiowca Korna, który pewnie siedzi w przedszkolu i czeka nie wiadomo na co. Korn nie ma przypisanego swojego odpowiednika zombie co powoduje wylot. Skoro zrobiłeś zadanie związane z Kornem, pozbądź się go. Podłuż mu jakąś minę czy ładunek wybuchowy i będzie po problemie. Skoro nie będzie wylotów to kontrolerów można przeczekać. Albo załatwią ich wolnościowcy przed przedszkolem, albo wyjdą ci przez tunel na strzał. Ewentualnie zapisz grę, zeskocz z przewodów, załatw kontrolerów, następnie poszukaj schowka na parterze i na pierwszym piętrze. W prawdzie ja zaczynałem od czwartego piętra, ale myślę że teleport się otworzy po znalezieniu jakiegokolwiek schowka. Jeśli będziesz miał teleport, nie będziesz musiał wracać na ATP.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie pamiętam jak miał na imię staker który po wyjściu od Sida (zaraz na samym początku) dawał nam namiar na schowek gdzieś w okolicy ATP - jest tam TOZ i jakieś naboje. Problem polega na tym że ile bym razy nie zaczynał NS to za każdym razem zapominam gdzie ten schowek jest. W którymś kościele dzwoni że gdzieś pod kamieniami ale obszukałem i nic nie znalazłem, podpowie ktoś gdzie tego szukać ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedyne co przychodzi mi do głowy to Żwawy, który po uwolnieniu go na ATP opowiada Naznaczonemu o schowku o którym wcześniej powiedział bandytom. Tenże schowek jest z drugiej strony nasypu kolejowego, przy zwalonym drzewie, tam gdzie stado psów. Jest zresztą przez jakiś czas zaznaczony na mapie. Ale nie ma tam na pewno TOZa. Tylko trochę amunicji i lekarstw. Zresztą to motyw z podstawki. Może chodzi ci o Pietruchę, czyli dowódcę stalkerów atakujących ATP, który po szczęśliwym odbiciu lokacji daje zadanie na przyniesienie TOZa. Poza tym TOZ jest bodajże w pierwszym schowku Kostii. Może o to ci chodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z racji, że jakoś nie napływają zgłoszenia błędów wstawiam wersję finalną. Do pobrania stąd https://skydrive.live.com/?cid=760C9A4549DFFC38&id=760C9A4549DFFC38%21110 lub stąd http://80972.file4u.pl/download/3352357/Polonizacja_NS_Dopa_OOP__M__K_wersja_finalna.7z Proszę o podmianę pliku w naszej pobieralni.

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłem skrypty. Według nich powinieneś przynieść takie przedmioty

Żmija Dzika x 2

HK MP5A3 x 10

Naboje 9x19mm +P+ x 50 paczek po 20 naboi

Apteczka x 20

Bandaż x 30

Chleb x 20

Kiełbasa "Praktyczna" x 10

Konserwy "Radość turysty" x 10

Szmaragdowa Meduza x 2

Grawi x 3

Kropla x 3

Szmaragdowa Kamienna Krew x 5

Kulebiak x 2

Dusza x 1

Łzy Elektry x 2

Odpowiedni dialog wygląda tak

"Chcę zorganizować jeszcze jeden nieduży oddział dla mojej ochrony i potrzebuję broń i zaopatrzenie. Przynieś mi dwa takie karabiny, jak ja mam, co je nazywają Żmiją Dzika, 10 zwykłych Żmij i do nich 1000 sztuk przeciwpancernej amunicji, 20 apteczek, 30 bandaży, 20 bochenków chleba, 10 kiełbas, 10 konserw, 2 Meduzy, 3 Grawi, 3 Krople, 5 Kamienna Krew, 2 Kulebiaki, i jedną Duszę. I dla mnie osobiście przynieś ładny artefakt - Łzy Elektry - 2 sztuki. Cała broń musi być w pełni sprawna. Załatwisz - otrzymasz wysokiej klasy karabin"

Jak widać, problem tkwi w Meduzie i Kamiennej Krwi. Powinny być dostarczone ich szmaragdowe odpowiedniki. Na swoje usprawiedliwienie powiem, że tak samo jest w rosyjskim tekście

"Я хочу организовать еще один небольшой отряд для моей охраны, и мне нужно оружие и снаряжение. Принеси мне две такие же пушки, как у меня, ее еще называют Гадюкой Борова, 10 обычных Гадюк и к ним 1000 бронебойных патронов, 20 аптечек, 30 бинтов, 20 батонов хлеба, 10 колбас, 10 консерв, 2 медузы, 3 грави, 3 капли, 5 кровей камня, 2 колобка, и одну душу. И для меня лично принеси красивый артефакт - Слезы Электры - 2 штуки. Все оружие должно быть полностью исправно. Сделаешь - получишь классную пушку"

Całkiem możliwe, że jest to niezamierzony błąd i w domyśle powinny być dostarczone właśnie zwykłe Meduzy i Kamienne Krwie. Nazwy kodowe tych artefaktów różnią się tylko jedną kreseczką.

af_meduza -szmaragdowa meduza

af-meduza -meduza

af_blood -szmaragdowa kamienna krew

af-blood -kamienna krew

Ktoś przy wpisywaniu się pomylił no i mamy problem... :geek:

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam mały kłopot z wykonaniem zadania dla Kostii, a mianowicie znalezienie na CAE-2 czterech schowków: kabina dźwigu, schody, rurociąg we wschodniej części i główna estakada...dwa pierwsze znalazłem, a z pozostałymi nie mogę sobie poradzić choć przekopałem wszerz i wzdłuż CAE-2...może mi ktoś bardziej uściśli te miejsca? :sad: :sad: :sad:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kłopot to jest z tym, że lokalizacja tych schowków jest losowa. Odnośnie głównej estakady, u mnie był tu, dokładnie tam gdzie pokazuje celownik

Dołączona grafika

Natomiast rurociąg we wschodniej części, ja akurat nie miałem tego schowka. Masz tu screena od rosjan. Podobno schowek jest mniej więcej tam gdzie środek obrazka.

Dołączona grafika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy pierwszym obrazku był trochę wcześniej schowek, a przy drugim wszystko się zgadzało...ale jest pewien problem z kabiną dźwigu ponieważ po teleportacji nic w kabinie nie znalazłem (chodzi o dźwig, gdzie wykonywałem zadanie związane z Muchą), a na wydłużonym ramieniu dźwigu był schowek ale nie było w nim PDA...kiedy jego wcześniej opróżniłem +znalezione trzy schowki, to nie zadziałała informacja, żebym udał się do Kostii (chyba że chodzi o inny dźwig)... :sad: :sad: :sad:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję Ci @kobal za podpowiedź...też tak myślałem, że chodzi o inny dźwig... :thumbsup:

Mam kolejne pytanie odnośnie schowków w Czerwonym Lesie, a mianowicie schowek koło rusztowania i pod kamieniem koło czołgu nie mogę znaleźć(choć prawdopodobnie koło rusztowania znalazłem, ale nie jestem pewny)...to się okaże przy znalezieniu tego drugiego schowka...dwa wieczory poświęciłem i mało oczu nie wypatrzyłem... :sad: :sad: :sad:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli masz opis "przy zardzewiałym kawałku rusztowania" to prawdopodobnie będzie tu

Dołączona grafika Dołączona grafika

Odnośnie czołgu, niestety pomieszały mi się screeny. Możliwe, że będzie to tu Dołączona grafika

lub tu Dołączona grafika

Mam też taki screen, pomiędzy tymi dwoma Dołączona grafika

Zapewne odnosi się do tego schowka przy czołgu. Ewentualnie, podeślij sejwa. Myślę, że jak się tam znajdę, to sobie przypomnę gdzie był ten schowek.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Winnetou to ty nie jesteś. :biggrin: No, mniejsza z tym, okazuje się, że ten schowek ma kilka możliwych lokalizacji. U mnie był całkiem gdzie indziej. Musiałem też wprowadzić trochę zmian do twojego ekwipunku. Pod linkiem masz dwa sejwy. Pierwszy przy schowku z twoim sprzętem, drugi przy schowku Tubylca. Na wszelki wypadek do plecaka włożyłem też znacznik GPS i kłódkę, by nie kusił myśliwych.

https://skydrive.liv...A4549DFFC38!119

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.