kobal Opublikowano 8 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 A konkretnie to jaki to problem, bo z tego co wstawiłeś to nic nie wynika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xydeify Opublikowano 8 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 A konkretnie to jaki to problem, bo z tego co wstawiłeś to nic nie wynika. mam wypad przy wczytywaniu sejwa, wyrzuca mnie do pulpitu. To jest koncówka loga skopiowana od 'fatal', gdy wywala mnie, przy ctrl+v do notatnika nic mi się nie kopiuje. // ...zdania rozpoczynamy z dużej litery. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 8 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 Ustaw oświetlenie statyczne + wszystkie suwaki na minimum..wówczas próbuj przejść ten odcinek gry. Robiłeś patch na wykorzystanie więcej niż 2 GB RAM..jeżeli nie to zrób. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jerczi Opublikowano 8 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 Udało się i jestem w Martwym Mieście... :thumbsup: 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xydeify Opublikowano 8 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 Ustaw oświetlenie statyczne + wszystkie suwaki na minimum..wówczas próbuj przejść ten odcinek gry. Robiłeś patch na wykorzystanie więcej niż 2 GB RAM..jeżeli nie to zrób. Zrobiłem właśnie, nie pomaga. Reinstalacja moda może pomóc ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 8 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 Wczytaj grę jeszcze raz od autosave. Może zaskoczy. Generalnie ta lokacja jest ciut awaryjna. Mi też nie zawsze zapisy zaskakiwały i musiałem zaczynać od początku. Ale zawsze to były błędy typu "stack trace", przeładowanie silnika. Bo też i dzieje się tam dużo. Jeśli to tylko koło szkoły to ją omiń. Nie ma tam nic ciekawego poza jakimś schowkiem. We wschodniej Prypeci ważny jest szpital, port rzeczny, jubilejny i stara stacja obsługi. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xydeify Opublikowano 11 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Października 2012 No nic, cofnąłem się w zapisach, i jakoś zrobiłem kwest na exo i poboczne z nowych lokacji. Tylko teraz wychodzi na to, że będę musiał się cofnąć duuuużo w zapisach, próbowałem znaleźć 'artefakty Striełoka' wyczytałem, że miały być na jednej z wież Mózgozwęglacza, na Radarze. Nie ma plecaka tam. Po drugie, chyba w tej wersji nie da się przeżyć emisji na CEA-1 a skończył mi się czas, a tu przede mną schowek Tubylca i Duch.. Miał ktoś na to radę? Z tego, co wyczytałem, można kombinować ze staniem w miejscu podczas emisji, chowaniem się w jakimś miejscu.. Próbowałem, emisja się nie kończy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 11 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Października 2012 Artefakty Striełoka są na jednej z wież na terenie Mózgozwęglacza co można zobaczyć tu. Rzecz w tym, że dostęp do nich jest bardzo trudny. Jako wskazówkę powiem, że tam gdzie są nie dostaniesz się z ziemi. Musisz w pewnym momencie przeskoczyć z innej wieży. Na życzenie udostępnię link do filmu. Zresztą najlepiej robić to zadanie razem z ostatnim schowkiem Striełoka o których dostajemy info od Bagiennego Doktora. Emisję na CEA 2 można przeżyć bo sam ją przeżyłem. O ile wiem, to mordercza, skryptowa emisja kończy się wraz ze znalezieniem albo PDA Striełoka, albo teleportu Striełoka przy Monolicie. W każdym razie coś związanego ze Striełokiem. Potem jest już normalna emisja, która trwa aż licznik dojdzie do końca i którą normalnie można przeżyć, oczywiście trzeba mieć trochę artefaktów zbijających promieniowanie, dobry kombinezon i kilka apteczek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xydeify Opublikowano 11 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Października 2012 Dzięki za podpowiedź, ale ja już się tam dostałem :). Duuużo czasu to zajęło, pierwsza wieża od budynku z dziurą w dachu, a trzeba skakać po 2. Ja mam tylko zadanie na artefakty, może to związane jest z zadaniami, jakich jeszcze nie mam ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 11 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Października 2012 Wątpię. Ale pamiętaj, że na grze są założone zabezpieczenia antyczitowe. Jeśli pomagałeś sobie w jakiś sposób w dotarciu na wieżę to plecak się nie zespawnuje. Jak sądzę, polega to na umieszczeniu skryptów na jedynej właściwej drodze do celu. Jeśli poszedłeś inaczej niż wymyślił to autor to skrypt nie zaskoczy i skarbu nie będzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xydeify Opublikowano 11 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Października 2012 Demo_record, to jedyne, czego używam, ale chyba to się nie łapie ?. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 12 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Października 2012 Nie, demo_record nic ci nie zaszkodzi, ale też nie pomoże. Schowek pojawi się dopiero jak fizycznie osiągniesz miejsce wyznaczone przez skrypty. Czyli w trybie demo żadnego schowka nie będzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xydeify Opublikowano 13 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2012 No i niestety, wchodziłem po wieży raz, kolejny i kolejny raz, i nie zaskakuje.. Próbowałem nawet inaczej niż jest w filmiku na forum amk .. nic nie pomaga :( kobal, a gdybym Ci podesłał sejwa, może byś spróbował ?. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 13 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2012 Podeślij . Choć jak sobie pomyślę, że jeszcze raz mam tam włazić.... Sprawdziłem twój zapis, faktycznie plecaka nie ma, tam gdzie powinien być, ale.... Zadanie na odnalezienie schowka z artefaktami dostajemy stosunkowo wcześnie, z ciekawości wczytałem swój jakiś wcześniejszy zapis z Radaru i wlazłem na wieżę. No i zonk, schowka też nie ma. A zatem wygląda na to, że spawn tego schowka z artami jest powiązany z ostatnim ze schowków Striełoka " Na niebie nad Radarem." Rosyjskie poradniki zalecają zaliczyć oba schowki za jednym razem, myślałem że to z powodu trudnego dostępu, ale okazuje się inaczej. Poza tym, pamiętam z procesu tłumaczenia, że po odkryciu schowka Striełoka dostajemy smsa, że plecaka z artami mamy szukać w pobliżu. Tak samo jeśli najpierw opróżnimy schowek z artami, otwiera się teleport przenoszący nas na poprzednią wieżę, by bez problemu dotrzeć do drugiego schowka. A zatem marsz do Bagiennego Doktora po namiary na schowki. Nawiasem mówiąc schowek "Na niebie nad Radarem" wcale nie jest ostatnim schowkiem Striełoka, tak samo jak ostatni schowek Tubylca. Gra ma jeszcze kilka niespodzianek dla najbardziej dociekliwych, ale to już inna historia... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jerczi Opublikowano 17 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Października 2012 Mam problem z dwoma dokumentami ukrytymi na Dziczy, tj. "na galeryjce" i "Podziemny tunel 2"...obszedłem te miejsca wiele razy i nic...pozostałe dokumenty znalazłem...może mi ktoś podpowie co zrobić dalej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 17 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Października 2012 Odnośnie galeryjki, te dokumenty znalazłem przy jednym z bandytów w Dziczy. Według rosyjskiego poradnika powinny być tu Prawdopodobnie to balkonik niedaleko posterunku bandytów za wagonami. Dokumenty w podziemnym tunelu są dwa. Jeden za kołem ciężarówki, w części gdzie są anomalie elektra, ale zaraz przy wejściu, jeszcze przed teleportem Drugi między betonowymi płytami z drugiej strony tunelu. Gdyby okazało się, że zaginęły, najprościej wczytać od wejścia na lokację i jeszcze raz podejść do zebrania wszystkich dokumentów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jerczi Opublikowano 19 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Października 2012 Za trzecim razem udało mi się wszystkie dokumenty na Dziczy zebrać...ale mam inny pasztet, a mianowicie idąc do ostatnich schowków Kostii w Prypeci zaraz po wejściu na lokację wyrzuca mnie na pulpit z oto takim logiem: FATAL ERROR [error]Exp[b][/b]ression : no_assert [error]Function : CXML_IdToIndex<class CSpecificCharacter>::GetById [error]File : e:stalkerpatch_1_0004xr_3daxrgamexml_str_id_loader.h [error]Line : 112 [error]Description : item not found, id [error]Arguments : gener_shlagbaum_freedom1_zombi Kilka razy próbowałem i nie da rady...jest klops... HELP!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Keldorn WistBlade Opublikowano 19 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Października 2012 Mam pytanie odnośnie zadania od Sida, na Kordonie mamy ukraść dokumenty z bazy wojskowej i wszystko ładnie ale gdy je zabieram nie mogę oddać questa Sidowi - nie ma po prostu kwestii dialogowej ani informacji o zakończonym zadaniu. Wiem że kiedyś pytałem o to ale to było tak dawno że nie mogę nawet odszukać tematu. Nie byłem jeszcze w X18 chociaż mam do niego klucz. I w oryginalnej fabule jestem gdzieś na początku także pytanie w jakim momencie mogę zabrać te dokumenty i oddać Sidowi bo nie chce latać z taką ciężką walizką. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 20 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Października 2012 @Jerczi, to wina kontrolera. Po prostu kontroler zzombifikował któregoś wolnościowca, a wygląda na to, że wolnościowcy nie mają zapisanego profilu zombie. Wyjścia są dwa. Zabić kontrolera, zanim ten zacznie swoją pieśń śmierci. Albo spróbuj narzucić tą poprawkę gamedata.rar. W paczce jest też oryginalny plik na wypadek kłopotów. W razie czego daj znać. To eksperymentalny fix i może trzeba będzie go zrobić inaczej. @Keldorn, zadanie z walizką z posterunku najlepiej zrobić dopiero po powrocie z Doliny Mroku, z dokumentami z x18 oczywiście. Czyli tak jak cię prowadzi fabuła z podstawki.Po wyjściu z labu dostajesz smsa od Sida itp,itd. Przynajmniej ja tak zawsze je robiłem i nigdy nie miałem kłopotów. Mieszanie w kolejności zadań z oryginalnej gry to proszenie się o kłopoty w stylu "already of story registry." Dopóki nie dotrzemy z oryginalną fabułą przynajmniej do Mózgozwęglacza idziemy grzecznie tak jak w podstawce. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jerczi Opublikowano 21 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Października 2012 Zrobiłem @Kobal jak mi radziłeś...zlikwidowałem kontrolera...i wszystko jest na razie w porządku... :thumbsup: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maur Opublikowano 22 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Października 2012 FATAL ERROR [error]Exp[b][/b]ression : vertex || show_restrictions(m_object) [error]Function : CPatrolPathManager::select_point [error]File : E:stalkerpatch_1_0004xr_3daxrGamepatrol_path_manager.cpp [error]Line : 155 [error]Description : any vertex in patrol path [ros_sniper2_walk] in inaccessible for object [ros_sniper2] Wypad ten mam w Dziczy przy próbie podejścia do miejsca gdzie jest blok ulepszeń do Skata 15, jakaś postać wypadła chyba poza tekstury tak mi sie wydaje, ale wczytanie sejwa z przed wejścia na lokację nie pomaga, wywołałem emisję też nie pomogło :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 22 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Października 2012 W katalogu gamedata / scripts znajdź plik bind_stalker.script. Otwórz go w notatniku. Znajdź linijkę function actor_binder:net_spawn(data) Zaraz pod nią dodaj taki wpis local se_obj = alife (): object ("ros_sniper2") if se_obj then alife (): release (se_obj, true) end Zapisz i graj. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maur Opublikowano 22 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Października 2012 wszysko gra wielkie dzięki :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jerczi Opublikowano 22 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Października 2012 Ja mam takie pytanie, gdzie można znaleźć jakieś wskazówki odnośnie dalszych schowków Kostii..np.mam w Prypeci znaleźć 5 dokumentów na balkonach wieżowców i nie wiem jak ich wyszukać...przeciż nie jestem ptakiem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 22 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Października 2012 To bardzo trudne.Chodzi o balkony w budynku na prawo od wejścia do podziemnego tunelu. Tam są na 4,3 i 2 piętrze. By się tam dostać musisz skorzystać z przejścia z ATP do Prypeci. Lądujesz wtedy na dachu budynku naprzeciwko ( hotelu) Z niego, po linii wysokiego napięcia przechodzisz pod balkon na czwartym piętrze. Przeskakujesz na balkon, opróżniasz plecak. W plecaku znajdziesz informację o ukrytym teleporcie przenoszącym z powrotem na linię wysokiego napięcia. To byś nie musiał wracać na ATP. Teleport jest ukryty w zamkniętym pokoju nad prawym gastronomem, patrząc w kierunku stadionu. Musisz się przez okno przedostać na daszek za napisem gastronom i przez następne okno przeskoczyć do właściwego pomieszczenia. I lądujesz z powrotem na przewodach wysokiego napięcia. Tym razem musisz przeskoczyć piętro niżej i tak dalej. Schowek na pierwszym piętrze jest w tym samym budynku, ale z jego boku, od strony placu z pomnikiem, tam gdzie był grób Kła. Schowek na parterze jest na balkonie w budynku na prawo od przedszkola, jak wychodzimy z głównej alei, tej od radaru i idziemy w strone przedszkola to na prawo mamy jeszcze jedną uliczkę. Niby plecaki pojawiają się kolejno i trzeba zacząć od tego na czwartym piętrze, ale chyba dotyczy to tylko tych na 4,3 i 2 piętrze. Myślę że ten na pierwszym piętrze i parterze będzie dostępny od razu, a co za tym idzie teleport przenoszący na linię wysokiego napięcia. Zresztą tu masz to mniej więcej pokazane http://www.youtube.com/watch?v=1FZY1jLl-SA Patentu z granatnikiem nie opanowałem Ja korzystałem z teleportu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.