coles313 Posted July 23, 2012 Report Share Posted July 23, 2012 Mam problem z misją od Pantery. Muszę zakraść się do bazy Wolności i zwinąć pancerz SKAT15M . Problem w tym że przed zbrojownią stoi wartownik . Zastosowałem trik z wywołaniem emisji , wartownik zwiał do pomieszczenia obok,niestety czy to w skutek działania emisji czy z jakiejś innej przyczyny zostaję ujawniony i wszyscy do mnie strzelają . Nie wdając się w walkę zwiałem z magazynów . Oddałem pancerz i zrobiłem co tam trzeba ,wracam oddać Łukaszowi sygnet najemników a tu zonk . Wolność cała na czerwono i wali do mnie ze wszystkich luf . Nie wiem co mam zrobić z tym problemem . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
korn06 Posted July 23, 2012 Report Share Posted July 23, 2012 (edited) A użyłeś tego maskującego kombinezonu, który pożyczyła Pantera, jak zdobywałeś SKAT-15? 11. Odchodzimy z Panterą na bok i otrzymujemy zadanie przynieść plecak ze sztabu Łukasza. Odbieramy egzę-niewidymke. 12. Idziemy na MW, znajdujemy w zbrojowni Wolności plecak i zabieramy z niego prototyp pancerza (nie przymierzamy na siebie, żeby nie uszkodzić!), na 1-ym piętrze znajdujemy kukłę psa, też zabieramy. 13. Idziemy do Warlabu, oddajemy kukłę psa Dembelowi a pancerz Panterze, z naznaczonym chce porozmawiać boss najemników. 14. Rozmawiamy z bossem i orientujemy się, że rozgrywki z Gawrem były dziecinnymi zabawami, ale jest i duży plus - Naznaczonemu teraz pomagają 3 nieśmiertelne personaże. Pomagamy Panterze i jej ochroniarzom oczyścić Warlab od najemników. 15. Rozmawiamy z Panterą i Dembelem, otrzymujemy informację i nagrodę za pomoc Panterze. 16. Idziemy do Kła do Baru, dzielimy się informacjami. Kieł wysyła do Łukasza. W ten sposób możemy uzyskać przejścia do Czerwonego lasu i Limańska, a także zadanie zabrać dokumenty w Czerwonym lesie. 17. Idziemy do Łukasza i oddajemy pieczęć najemników. Edited July 23, 2012 by korn06 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
coles313 Posted July 23, 2012 Author Report Share Posted July 23, 2012 Tak jestem w maskującym i wszystko jest dobrze tzn. wchodze do bazy wolności , chowam się pod schodami , wywołuję emisję snem i wtedy się zaczyna tak jakbym był w samych slipkach a nie w maskującej egzie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
korn06 Posted July 23, 2012 Report Share Posted July 23, 2012 Bo ta maskująca egza, po pewnym czasie traci właściwości i stajemy się 'widzialni', więc spróbuj częściej przekładać ją do ekwipunku i zakładać z powrotem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malakas Posted July 23, 2012 Report Share Posted July 23, 2012 Też podejrzewam, że to właśnie o stan exo od Pantery chodzi...nie śpij w nim i staraj się jak najmniej korzystać bo tak jak pisał @Korn traci z czasem swoje właściwości. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlopapa Posted July 23, 2012 Report Share Posted July 23, 2012 Tego wartownika możesz spokojnie odstrzelić z karabinu z tłumikiem np. abakana tylko że nikt nie może cię zauważyć ja zawsze tak robiłem i wolność była zielona. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
coles313 Posted July 24, 2012 Author Report Share Posted July 24, 2012 Udało się . Ograniczyłem użycie maskującej egzy , a emisję wywołałem śpiąc w budynku tam gdzie był Gawr . Szybki bieg i po sprawie . Dziękuje wszystkim za pomoc . :thumbsup: 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ksantyp Posted March 24, 2014 Report Share Posted March 24, 2014 (edited) A ja mam problem z tym zadaniem: po usunięciu kłódki nie mogę otworzyć drzwi do zbrojowni - nie ma przycisku F. Przećwiczyłem wiele sposobów otwarcia tych drzwi - jedyny skuteczny to wrzucenie granatu. Ale wtedy ginie Łukasz ( choć jest na piętrze i nie powinien ), taka mała złośliwość twórców gry. Jak sobie poradziliście z tym problemem? Może ktoś wie jak nazywa się ten kombinezon SKAT-15M , aby go spawnować? W modzie DMX opisane jest w jednym z wątków, że nazywa się "mil_exoskeleton". Ale tu w NS nie działa. PS> Wreszcie uporałem się z tym problemem: należy jednak wrzucać granat - za którymś razem Łukasz nie ginie. Granat musi upaść tuż za drzwiami, aby drzwi się otworzyły. Uff! Edited March 25, 2014 by ksantyp Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.