Jump to content

Nie mogę uruchomić gry


Recommended Posts

Zainstalowałem dziś patcha 1.5.10 aby zainstalować pewien mod i przy próbie uruchomienia gry od razu wywala do pulpitu.

Log :


Exp[b][/b]ression    : I
Function	  : CInifile::Load
File		  : E:\priquel\sources\engine\xrCore\Xr_ini.cpp
Line		  : 221
Description   : Can't find include file:
Arguments	 : defines.ltx

Da się to jakoś naprawić ?

Link to comment
Share on other sites

Dzięki Cichy.Brakowało tego pliku ale po jego wrzuceniu występuje kolejny błąd :( Też chyba jakiś brakujący plik. Mod to "łowca węży "


FATAL ERROR

[error]Exp[b][/b]ression : hGame
[error]Function	 : CEngineAPI::Initialize
[error]File		 : E:priquelsourcesenginexrEngineEngineAPI.cpp
[error]Line		 : 101
[error]Description : Game DLL raised exception during loading or there is no game DLL at all

Edited by dopyl
Link to comment
Share on other sites

Już sobie poradziłem wina tylko i wyłącznie podstawki - mod nie miał nic wspólnego.Zainstalowałem patch z innego serwera i jest ok.Oprocz tego brakowało mi kilka małych pliczków z oryginalnej gry (mam wersje rozpakowaną bo zachciało mi się kiedyś grzebać w plikach i kilka z nich mi gdzieś uciekło i pochowało sie po dyskach :P) Teraz już wszystko działa ale żeby mod ruszył to musze spakować gre z powrotem.(albo reinstal)

Edited by dopyl
Link to comment
Share on other sites

Jednak za wcześnie się ucieszyłem znowu błąd tym razem przy próbie rozpoczęcia nowej gry.Mod już dodałem do gamedaty ale nawet menu główne sie nie zmieniło coś mam mocno pomieszane.



FATAL ERROR

[error]Exp[b][/b]ression    : fatal error
[error]Function	  : CScriptEngine::lua_error
[error]File		  : E:priquelsourcesenginexrServerEntitiesscript_engine.cpp
[error]Line		  : 180
[error]Description   : <no exp[b][/b]ression>
[error]Arguments	 : LUA error: ...k.e.r. - clear skybingamedatascriptsutils.script:595: attempt to index local 't' (a number value)

Link to comment
Share on other sites

@kobal dobrze mówi..najpierw podstawkę zrób porządnie i uruchom na chwilę.

Mod już dodałem do gamedaty

Sprawdź ile tam Masz tych gamedata...zawsze powinna być tylko jedna, jeżeli jest więcej modów to należy zmienić nazwę na inną.
Link to comment
Share on other sites

Gamedata jest jedna.Multiplayer normalnie działa.Problem raczej tkwi w podstawce bo tego pliku nie ma w modzie.Co do błędu to linie w tym pliku wyglądają tak :


584    ------------------------- çàïèñü/çàãðóçêà CTime ---------------------------
585    local CTime_0
586
587    if not editor() then
588    CTime_0 = game.CTime()
589	 end
590
591   -- çàïèñü CTime â ïàêåò. åñëè t=nil, òî çàïèøåò îäèí íóëåâîé áàéò
592    function w_CTime( p, t )
593    --set_save_marker(p, "save", false, "CTIME")
594	 if t == nil then
595    p:w_u8(-1)
596  --set_save_marker(p, "save", true, "CTIME")
597   return
598   end

Gdy usuwam linie od 595 do 598 wtedy log jest inny i podana jest linia 591.Wydaje mi sie że chodzi tu o problem z autozapisem tworzonym na początku gry.

Chyba nie bedzie innego wyjścia tylko instalacja wszystkiego od nowa :/

Link to comment
Share on other sites

Wywaliłeś user i miejsce gdzie zapisujesz gry?

Przy nowej grze(albo instalacji) to powinno sie i tak samo utworzyć więc nie ma nic do gadania.Z tym jak i bez tego jest dalej to samo.

Edited by dopyl
Link to comment
Share on other sites

  • Guest locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.