noisy Posted September 30, 2012 Report Share Posted September 30, 2012 Zrobiłem wszystko co było opisane w poradniku na temat zawisania gry w Starej Wsi. U mnie błąd nazywał sie af_rusty_sea-urchin25543 Po zmodyfikowaniu pliku i próbie odpalenia gry, gra się ładuje ale po jakims czasie ją wywala. CO bym nie zrobił to tak jest. Po wklejeniu wcześniejszego oryginalnego pliku bind_stalker gra normalnie się ładuje, ale wiadomo problem z zawiśnięciem w starej wsi występuje nadal. Pomóżcie co teraz mam z tym zrobić. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
apg2312 Posted September 30, 2012 Report Share Posted September 30, 2012 Wpisz cały log błędu. af_rusty_sea-urchin to artefakt, ale nie wiadomo, o co tu chodzi. Modyfikowałeś jakieś pliki ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
korn06 Posted September 30, 2012 Report Share Posted September 30, 2012 (edited) To prawdopodobnie niewłaściwy przedmiot: Usuwanie z gry przedmiotów, postaci powodujących problemy...TRURL3 http://stalkerteam.p...ch-rozwiazania/ Wczytujesz sejw, sprzed wejścia do Starej Wsi? Edited September 30, 2012 by korn06 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
noisy Posted September 30, 2012 Author Report Share Posted September 30, 2012 Tak, wczytuje sejw z Prypeci ale wywala grę na pulpit po modyfikacji pliku bind_stalker Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kobal Posted September 30, 2012 Report Share Posted September 30, 2012 Więc pewnie popełniłeś błąd przy usuwaniu danego przedmiotu, źle wpisałeś nazwę, albo co i teraz gra nie wie co ma usunąć. Wstaw logi z momentu kiedy ci zamraża grę i kiedy cie wyrzuca już po modyfikacji pliku bind_stalker.script. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
noisy Posted September 30, 2012 Author Report Share Posted September 30, 2012 OK. Sprawdzę to jutro. Jeszcze dodam, że znalazłem plik bind_stalker i tam dokonałem modyfikacji natomiast bind_stalker.script. nie mogłem znaleźć, ale to chyba to samo? Bo z rozszerzeniem podane. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yurek Posted September 30, 2012 Report Share Posted September 30, 2012 Czasem taki błąd wywołuje kilka przedmiotów. To że usunąłeś jeden, o niczym nie świadczy. Może być na przykład af_rusty_sea-urchin25545, czy jakiś inny numer. Musisz usuwać je po kolei, aż gra przestanie zawisać. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
noisy Posted October 1, 2012 Author Report Share Posted October 1, 2012 Tutaj jest log z wypadu na pulpit z Prypeci po zmodyfikowaniu pliku bind_stalker wg opisu w poradniku. pierwszym błędem po zawisnięciu gry w Starej Wsi był af_rusty_sea-urchin25543 dalej juz widać... FATAL ERROR [error]Exp[b][/b]ression : fatal error [error]Function : CScriptEngine::lua_error [error]File : E:stalkerpatch_1_0004xr_3daxrGamescript_engine.cpp [error]Line : 73 [error]Description : <no exp[b][/b]ression> [error]Arguments : LUA error: ...ow of chernobylgamedatascriptsbind_stalker.script:441: attempt to perform arithmetic on global 'af_rusty_sea' (a nil value) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kobal Posted October 1, 2012 Report Share Posted October 1, 2012 Ewidentnie ten wylot powodują naniesione przez ciebie zmiany. Przywróć oryginalny plik bind_stalker.script i podaj tego loga z "af_rusty_sea-urchin25543" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
noisy Posted October 1, 2012 Author Report Share Posted October 1, 2012 OK. Wkleiłem stary oryginalny plik bind_stalker gra normalnie poszła wszedłem z Prypeci do Starej Wsi gdzie po ruszeniu w celu odbicia brata nastąpił zawis tuż za ciężarówką. FATAL ERROR [error]Exp[b][/b]ression : !object->used_ai_locations() || ai().level_graph().valid_vertex_id(object->m_tNodeID) [error]Function : CALifeSwitchManager::add_online [error]File : E:stalkerpatch_1_0004xr_3daxrGamealife_switch_manager.cpp [error]Line : 64 [error]Description : Invalid vertex for object [error]Arguments : af_rusty_sea-urchin25543 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kobal Posted October 1, 2012 Report Share Posted October 1, 2012 A zatem powinieneś otworzyć w notatniku plik bind_stalker.script z folderu gamedata / scripts i pod linijką function actor_binder:update(delta) wstawić to local se_obj = alife():object("af_rusty_sea-urchin25543") if se_obj then alife():release(se_obj, true) end Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
noisy Posted October 1, 2012 Author Report Share Posted October 1, 2012 Dzieki Kobal, Twój kod działa, ale długo się nie nagrałem bo mam znowu jakis problem sądzę, ze tyczy sie to rzuconego granatu... Myślę, ze dalej powinienem dać sobie rade z usuwaniem błędnych przedmiotów na podobnej zasadzie jak to z af_rusty_sea-urchin25543. Powiedzcie tylko dlaczego wywaliło grę, przez granat? FATAL ERROR [error]Exp[b][/b]ression : (*elements.begin())->numberOfGeoms() [error]Function : CPHShell::preBuild_FromKinematics [error]File : E:stalkerpatch_1_0004xr_3daxrGamePHShell.cpp [error]Line : 616 [error]Description : No physics shapes was assigned for model or no shapes in main root bone!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kobal Posted October 1, 2012 Report Share Posted October 1, 2012 Podejrzewam, ze to problem z jakimś niedorobionym pancerzem. Zmień ubranko i zobacz co będzie dalej. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
noisy Posted October 1, 2012 Author Report Share Posted October 1, 2012 Mam kombinezon Huntera na sobie :) ogólnie gra kapryśna z innymi też były wyloty jednak nie przejmuje się tym ide do przodu heh. W Starej Wsi problemów więcej póki co nie miałem, więc temat można zamknąć. Podziękował za pomoc. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.