Jump to content

Problem w Starej Wsi i nie tylko...


noisy

Recommended Posts

Zrobiłem wszystko co było opisane w poradniku na temat zawisania gry w Starej Wsi. U mnie błąd nazywał sie af_rusty_sea-urchin25543 Po zmodyfikowaniu pliku i próbie odpalenia gry, gra się ładuje ale po jakims czasie ją wywala. CO bym nie zrobił to tak jest. Po wklejeniu wcześniejszego oryginalnego pliku bind_stalker gra normalnie się ładuje, ale wiadomo problem z zawiśnięciem w starej wsi występuje nadal. Pomóżcie co teraz mam z tym zrobić.

Link to comment
Share on other sites

Tutaj jest log z wypadu na pulpit z Prypeci po zmodyfikowaniu pliku bind_stalker wg opisu w poradniku.

pierwszym błędem po zawisnięciu gry w Starej Wsi był af_rusty_sea-urchin25543 dalej juz widać...


FATAL ERROR
[error]Exp[b][/b]ression : fatal error
[error]Function	 : CScriptEngine::lua_error
[error]File		 : E:stalkerpatch_1_0004xr_3daxrGamescript_engine.cpp
[error]Line		 : 73
[error]Description : <no exp[b][/b]ression>
[error]Arguments     : LUA error: ...ow of chernobylgamedatascriptsbind_stalker.script:441: attempt to perform arithmetic on global 'af_rusty_sea' (a nil value)

Link to comment
Share on other sites

OK. Wkleiłem stary oryginalny plik bind_stalker gra normalnie poszła wszedłem z Prypeci do Starej Wsi gdzie po ruszeniu w celu odbicia brata nastąpił zawis tuż za ciężarówką.


FATAL ERROR
[error]Exp[b][/b]ression : !object->used_ai_locations() || ai().level_graph().valid_vertex_id(object->m_tNodeID)
[error]Function	 : CALifeSwitchManager::add_online
[error]File		 : E:stalkerpatch_1_0004xr_3daxrGamealife_switch_manager.cpp
[error]Line		 : 64
[error]Description : Invalid vertex for object
[error]Arguments     : af_rusty_sea-urchin25543

Link to comment
Share on other sites

A zatem powinieneś otworzyć w notatniku plik bind_stalker.script z folderu gamedata / scripts i pod linijką

function actor_binder:update(delta)

wstawić to

local se_obj = alife():object("af_rusty_sea-urchin25543")

if se_obj then

alife():release(se_obj, true)

end

Link to comment
Share on other sites

Dzieki Kobal, Twój kod działa, ale długo się nie nagrałem bo mam znowu jakis problem sądzę, ze tyczy sie to rzuconego granatu...

Myślę, ze dalej powinienem dać sobie rade z usuwaniem błędnych przedmiotów na podobnej zasadzie jak to z af_rusty_sea-urchin25543. Powiedzcie tylko dlaczego wywaliło grę, przez granat?


FATAL ERROR

[error]Exp[b][/b]ression    : (*elements.begin())->numberOfGeoms()
[error]Function	  : CPHShell::preBuild_FromKinematics
[error]File		  : E:stalkerpatch_1_0004xr_3daxrGamePHShell.cpp
[error]Line		  : 616
[error]Description   : No physics shapes was assigned for model or no shapes in main root bone!!!


Link to comment
Share on other sites

Mam kombinezon Huntera na sobie :) ogólnie gra kapryśna z innymi też były wyloty jednak nie przejmuje się tym ide do przodu heh. W Starej Wsi problemów więcej póki co nie miałem, więc temat można zamknąć. Podziękował za pomoc.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.