kondotier Posted January 1, 2013 Report Share Posted January 1, 2013 To ten sam co do Powrotu Szramy cz.1 i jeśli go mam, to już ściągać nie muszę? Wystarczy ściągnąć ten patch 3 i nowy silnik. Czy dobrze to zrozumiałem? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cichy Posted January 1, 2013 Report Share Posted January 1, 2013 @Kondotier: tak, Patched EXE FilesPatched .EXE Filesv1.0006 [WW] - ten trzeba wkleić, wyciąć z patcha z bin plik XR_3DA.exe, w miejsce jego wkleić ten z paczki. @Monolit1500: trzeba pograć, ale może być "jazda" Dodatkowy link do poprawionych XR_3DA: http://uploading.com/4eeb3fcd/PatchedEXEFiles-rar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kondotier Posted January 2, 2013 Author Report Share Posted January 2, 2013 (edited) Czy patche na udźwig i na niezakrwawione szkła od masek, zrobione przez Yurka dla Powrotu Szramy, też tu będą bezkonfliktowe? Dodano: Czy ten poprawiony silnik, można wklejać do wszystkich modów, niezależnie na której oryginalnej grze jest stawiany? Edited January 2, 2013 by kondotier Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cichy Posted January 2, 2013 Report Share Posted January 2, 2013 @Kondotier do każdej wersji SoC masz w paczce odpowiedni "silnik". Działają. Na bieżąco instaluję w zależności od potrzeb moda. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kondotier Posted January 2, 2013 Author Report Share Posted January 2, 2013 cichy - ja pytałem, czy ten silnik można użyć też do Czystego Nieba i Zewu Prypeci. A, że są różne do różnych ( właściwe tylko dla 1 wersji ) SoC, to jest jasne, jak niebo w czasie emisji. Przypuszczam że nie, ale lepiej spytać. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cichy Posted January 2, 2013 Report Share Posted January 2, 2013 Nie, dla pozostałych części nie. Szkoda. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kondotier Posted January 3, 2013 Author Report Share Posted January 3, 2013 W uzupełnieniu mojej ciekawości z #2, chcę się upewnić, aby nie mieć problemu z instalacją. Czy mod który był robiony i instalowany na wersji 1.004 będzie działał na 1.006? Bo jeśli nie, to ściągnę na nowo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malakas Posted January 3, 2013 Report Share Posted January 3, 2013 Czy mod który był robiony i instalowany na wersji 1.004 będzie działał na 1.006? Nie rozumiem o co dokładnie chodzi, ale mod jako mod jest zawsze osobnym niezależnym plikiem. Do tego pliku przygotowujesz podstawkę, innymi słowy mod zawsze jest jeden, a podstawek wiele (mogą być tylko 3 bo tyle jest patchy) w zależności od wymagań autora. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kondotier Posted January 3, 2013 Author Report Share Posted January 3, 2013 A o to, że mam już ściągniętego moda Powrót Szramy cz1., do instalowania na podstawce 1.0004. Fabularne dopełnienie, należny instalować na 1.0006. Więc, czy "tamten" mod + nowy patch, na podstawce 1.0006 będą działać? Dodatkowe ściągnięcie moda z tego tematu trochę potrwa, więc chcę wykorzystać ten co mam. Poprzedni Szrama dał mi popalić, tak technicznie jak i fabularnie, więc wolę dmuchać na zimne. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malakas Posted January 3, 2013 Report Share Posted January 3, 2013 Podstawa moda to dalej ta sama gamedata...więc nie ma sensu pobierać nowej. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kondotier Posted January 3, 2013 Author Report Share Posted January 3, 2013 No i jasne. Dzięki! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.