Nathaniel77 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Hej wam. Jako, że jesteście bardziej w tematach, chciałem was zapytać - Znacie jakieś konwersje Stalka, lub choćby próby konwersji, na inne silniki? Wiem, że jest coś takiego na grę Crysis (Sector 23), ale daleko tam jeszcze do zakończenia prac.Poza tym, już nic nie wiem...I druga rzecz. Jak wy zapatrujecie się na projekty tego typu? Podoba wam się taka zmiana silnika, ili niet? Pytam, nie do końca bez powodu, bo, z tego co widzę (i to od dawna) np. strasznie ślamazarnie idzie moderom robienie... nowych map. Czemu? Ano, bo tworzenie map do Stalka nie jest proste. Albo może inaczej - nie jest dziecinnie proste. W związku z tym, cały czas gramy na tych samych lokacjach, wszystko stało się przewidywalne aż do bólu (np, schowki, skrzynie itp. których nikt, nigdy nie usuwa) a ręczny spawn to - co tu dużo gadać - niezły koszmar. Przydałby się edytor, np. typu G.E.C.K do F3, ale go nie ma, nigdy nie było i już nie będzie. Więc... ponawiam pytanie - Co myślicie o Stalkerze na innych silnikach? Heh. Gadam sam do siebie. :sick: Kurczę, możliwe, że nie zrozumieliście, o co chciałem was zapytać :) Chodzi mi o to, czy gotowi bylibyście odstawić stary, dobry silnik Stalkera, gdyby ktoś sprokurował wam konwersję uruchamianą na innej już grze. Przyzwoitą, rzecz jasna, dobraną ze smakiem, estetycznie zadbaną, i - co najważniejsze - dającą zupełnie nowe możliwości moderskie. Np. kompleksowy, wygodny edytor.Więc moje pytanko - Czy dalibyście się kupić czemuś takiemu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LordDino Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Nie wiem czy mod Cry Zone nie jest tym czego szukasz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Domyślam się o co ci chodzi.Ja zdecydowanie nie zamieniłbym obecnego silnika stalkera na jakiś inny. LD napisał o Cry Zone i przez zwykłą ciekawość postanowiłem zajrzeć na youtube. Po paru minutach ręce mi opadły, jak można zrobić ze stalkera jakąś durną dżunglę ? aż mam ochotę przywalić autorowi tego czegoś w łeb. Wszystko się błyszczy, jest taki kolorowe i bajeczne że aż we łbie mi się kręci na sam ten widok, zniszczyli klimat stalkera doszczętnie. I proszę, nie zasłaniajcie się jakąś piękną grafiką, SHOC jest z 2007 roku więc czego niektórzy ludzie oczekują ? Jest pełno modyfikacji które mogą upiększyć stalkera do granic możliwości, i przyznam że klimat nie ucierpiał znacząco, a nawet w niektórych momentach wzrósł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kudkudak Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Nom, a miał być w 2003 ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nathaniel77 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 No ja, powiem wam szczerze, połknąłbym coś takiego. Tzn. pograłbym. CryZone, według mnie, z całym szacunkiem dla pracy modderów (pewnie ją porzucą) jest.... nieco odtwórczy. Silnik Crysisa, tak ogółem to strzelanka, cięzko im będzie zaimplementować przeróżne rpg-owe skrypty, które dobrze znamy w SHOC. Tam, na dobrą sprawę, nie ma jak robić np. scenariusza. Nie ma też możliwości przenoszenia przedmiotów questowych i wiele, wiele innych mankamentów. To już lepiej moddować Stalkera :D Przysiąść, zrobić tę mapę, czy dwie, albo dorzucić trochę gratów w stare kąty.Albo pomyśleć nad czymś nowym. W sumie, nietrudno podrobić Stalka. Pięć drzew na krzyż, kilka budynków, niebo, EBN. podebrane modele i tekstury i... jedziemy :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
portals Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Zgodzę się z Tobą. Napisanie takich rzeczy zajmę masę czas a już teraz będą przestarzałe(podejrzewam że nie będą współdziałać z nowym CryEnginem). Jeśli istniał bym jakiś dobry silnik o otwartym kodzie szanse były by trochę większe ale nie wydaję mi się by jakiś sprostał wymogą Stalkera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nathaniel77 Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 (edytowane) Są jakieś mody do Army, też osiągneli całkiem sporo, ale znów - brak skryptów. Wpiszcie w Google Stalker - Arma i pooglądajcie, jeśli macie ochotę. (Btw - Nie wiem o co chodzi z tymi FPS-ami. Najwyraźniej dla niektórych, ta gra jest tylko strzelanką z dodatkami typu Zwarcia, rzucanie śrubką Ogólnie, najsensowniejszy wydawałby się G.E.C.K do Fallouta 3 i New Vegas. Ale pomysły, takie jak - Stalker zdobywający punkty doświadczenia i skille - wybiłbym ewentualnym moderom z głowy :). I wiecie, nie chodzi mi o to, żeby zastąpić silnik Stalkera, bo to niemożliwe. Ale żeby zrobić coś, co będzie posiadało własną, indywidualną wartość. Własny rys, zamysł, który pozwoliłby grającemu w taką modyfikację uwierzyć, że znalazł się w świecie Zony. Tylko obserwowanej z innego trochę punktu widzenia. I np. klimatyczny, ciekawy scenariusz - w takich projektach - jest połową sukcesu ;) P.S. Dobrze też jest zacząć od mocnego wejścia ;) Czyli wiecie - full profeska, odpicowana na wysokościach lamperii. Animacje, wysokiej jakości skrypty, motywy z górnej półki. I potem trochę własnego desingu. Wtedy nikt nie ma wątpliwości, że robisz coś scenowego i z wykopem. Edytowane 11 Kwietnia 2013 przez Nathaniel77 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.