najdrok Posted September 27, 2013 Report Share Posted September 27, 2013 Jest może jakiś filmik jak zabic Gawra, po okradzeniu mam 2 wyjścia albo rozmowić się z nim od razu i wowczas mam tylko pięści (staje sie wrogiem) a w sumie 4 uzbrojonych przeciwnikow - raz mi sie udało ale był wylot, albo uciec przez okno i wrócic uzbrojony - ale tu tez mam wypady i nie udało mi się po uzbrojeniu wejść do baraku). Na razie zmieniłem taktykę, odstrzeliłem jednego ochroniarza, przed okradzeniem. Drugiego nie daję rady gdyż niezależnie skąd strzelam i ubijam ochraniarza, Gawr robi się na czerwono. Dotachałem kanister i próbuję tą metodą ale pewnie będę musiał dorzucić i jakąś butlę. Nie wiem czy muszę kombinować, czy linia dialogowa po okradzeniu jest konieczna i musze ubić po niej Gawra, czy tylko z zemsty rzucić później (po ucieczce przez okno) granat i po sprawie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malakas Posted September 27, 2013 Report Share Posted September 27, 2013 Łap przykładowy filmik masz tutaj...http://stalkerteam.pl/topic/844-wideo-poradnik/.//Patentu z granatem nie próbowałem, ale jeżeli zaliczy zadanie to jest OK. Dialogi trzeba skończyć obowiązkowo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
najdrok Posted September 28, 2013 Author Report Share Posted September 28, 2013 Łap przykładowy filmik masz tutaj...http://stalkerteam.pl/topic/844-wideo-poradnik/. // Patentu z granatem nie próbowałem, ale jeżeli zaliczy zadanie to jest OK. Dialogi trzeba skończyć obowiązkowo.Mam ciągle ten sam problem, jak uda mi się uciec albo przez okno, albo podczas emisji to nie działa mi później śpiwór - nie pomaga wgranie task_manager.script z linią db.actor:give_info_portion("horror_fail"). Dalej nie moge spać po wypełneniu zadania cyklicznego. Jak próbuję teraz zabić Gawra ( trochę się wróciłem) to teraz po obrobieniu mam "półwypad" komunikat Reason sleep-fake-wpn 1491762 fake-wpn-fist (jakos tak) wszystko mi znika co chcę użyć. Rzeczywiście mimo snu podczas otrucia czas nie przeskakuje ( poprzednio było o kilka godzin). Wiem, że to tym razem problem techniczny ale tak jedno z drugim mi się powiązało. Może jakiś pomysł coś mam albo czegoś nie, że skrypt nie zaskakuje. Oczywistą różnicą w grze z wypadem jest to, że wcześniej wykańczam ( Gawr nadal na żółto) 2 jego pomocników (kanistry z benzyną). I to, że poprzednio otruty przespałem godzinę strachów. PRÓBUJĘ ( piszę jak analfabeta :( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Emperor Posted September 28, 2013 Report Share Posted September 28, 2013 Jeśli pozbyłeś się całości ekwipunku - problem nie powinien wystąpić. Jeśli wypady będą się powtarzać - wczytaj save z poprzedniej lokacji - udaj się po materiały wybuchowe dużej mocy np. "samoróbkę" + kilka kanistrów dla spotęgowania efektu (plastyd odpada ponieważ jest zbyt słaby). Wiesz co mam na myśli?...sprzedajesz ochronie Gawra materiały a jeśli nie będą chcieli kupić - podrzuć im ciało z ładunkiem oraz jakimś drobnym przedmiotem - by ochrona pokusiła się o przeszukanie zwłok. Zdetonuj ekipę przed zadaniem - nie jest potrzebna do jego realizacji, natomiast zostaw Gawra, którego wyprawisz na "tamten świat" bezproblemowo. Jeszcze jedna sprawa - prześpij się przed zadaniem do czasu emisji, zacznij robić motyw chwilę po tym jak przejdzie zwarcie by nie wystąpiło podczas snu zafundowanego przez Gawra. By całość poszła szybko - wyrzuć obok niego kanistry (lub coś mocniejszego), min. 5 szt i oddaj w nie strzał, by przedmiot zadania odszedł z hukiem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
najdrok Posted September 29, 2013 Author Report Share Posted September 29, 2013 Jeśli pozbyłeś się całości ekwipunku - problem nie powinien wystąpić. Jeśli wypady będą się powtarzać - wczytaj save z poprzedniej lokacji - udaj się po materiały wybuchowe dużej mocy np. samoróbkę + kilka kanistrów dla spotęgowania efektu (plastyd odpada ponieważ jest zbyt słaby). Wiesz co mam na myśli?...sprzedajesz ochronie Gawra materiały a jeśli nie będą chcieli kupić - podrzuć im ciało z ładunkiem oraz jakimś drobnym przedmiotem - by ochrona pokusiła się o przeszukanie zwłok. Zdetonuj ekipę przed zadaniem - nie jest potrzebna do jego realizacji, natomiast zostaw Gawra, którego wyprawisz na "tamten świat" bezproblemowo. Jeszcze jedna sprawa - prześpij się przed zadaniem do czasu emisji, zacznij robić motyw chwilę po tym jak przejdzie zwarcie by nie wystąpiło podczas snu zafundowanego przez Gawra. By całość poszła szybko - wyrzuć obok niego kanistry (lub coś mocniejszego), min. 5 szt i oddaj w nie strzał, by przedmiot zadania odszedł z hukiemprzespałem się w barze, poszedłem po godzinie duchów (emisja teraz jest ok 5) idę się ograbić tak z godzinę wcześniej, podaczas emisji uciekam, wracam uzbrojony wykańczam wszystkich i znowu mi spiwór nie działa :(, znowu korzystam z podmnienionego pliku task.managera i nie pomaga. Pewnie dlatego, że to nie zapis z godziny duchów jest przyczyna błędu. Zapadłem w sen otruty po tej godzinie. Może to jednak zamierzony efekt i muszę paść gdzieś ze zmęczenia ?. Spróbuję Twojego sposobu może nie tyle z materiałami wybuchowymi ile ze snem do emisji. Poprzednio co prawda szedłem po emisji i był ten błąd braku przeskoczenia czasu (w zasadzie byłem wówczas goły - symbolicznie miałem kilka drobiazgów i jakiś artefakt - żeby było co ograbić, ale szedłem też z lepszym wyposażeniem, bo myślałem, że jestem za goły). przespałem się w barze, poszedłem po godzinie duchów (emisja teraz jest ok 5) idę się ograbić tak z godzinę wcześniej, podaczas emisji uciekam, wracam uzbrojony wykańczam wszystkich i znowu mi spiwór nie działa :(, znowu korzystam z podmnienionego pliku task.managera i nie pomaga. Pewnie dlatego, że to nie zapis z godziny duchów jest przyczyna błędu. Zapadłem w sen otruty po tej godzinie. Może to jednak zamierzony efekt i muszę paść gdzieś ze zmęczenia ?. Spróbuję Twojego sposobu może nie tyle z materiałami wybuchowymi ile ze snem do emisji. Poprzednio co prawda szedłem po emisji i był ten błąd braku przeskoczenia czasu (w zasadzie byłem wówczas goły - symbolicznie miałem kilka drobiazgów i jakiś artefakt - żeby było co ograbić, ale szedłem też z lepszym wyposażeniem, bo myślałem, że jestem za goły).niestety pospałem do emisji spiwór działa, po emisji spiwór działa a po ograbieniu śpiwór nie działa. Cóż nie chce mi się po raz n-ty wykanczać najemników. Idę dalej zobaczymy, może po jakiejs emisji albo godzinie strachu znowu zacznę spać Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Emperor Posted September 29, 2013 Report Share Posted September 29, 2013 Dopiero zaczynasz przygodę z forum więc dam Ci radę - nie cytuj całych bloków tekstu, tylko istotny fragment by skrócić posta, ewentualnie dodaj wpis w stylu: odnosząc się od uwag kolegi z postu nr. 22 itd. Druga sprawa - po co cytujesz ten sam tekst, który napisałeś powyżej a zaczynający się odprzespałem się w barzeJest to uwaga którą potraktuj jak radę - zanim moderator upomni Cię o konieczność edytowania posta. Nie chcę by komentarz stanowił off-topic, dlatego podaj treść loga błędu od linijki Fatal Error by znaleźć rozwiązanie twojego problemu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
najdrok Posted October 3, 2013 Author Report Share Posted October 3, 2013 Uczę się dopiero pisać posty :), dla zamknięcia wątku informuję, że jak postanowiłem tak zrobiłem. Po ograbieniu śpiwór przestał mi działać - postanowiłem, że nie będę wracał do poprzednich zapisów (było tylko gorzej). Na szczęście po przejściu kilku lokacji znowu działa (nie było w międzyczasie ani emisji ani godziny duchów). Zaczął działać na Radarze po rozmowie z Siakiem. Mam na stałe wgrany task_manager.script z linią db.actor:give_info_portion("horror_fail"). Więc albo to zadziałało albo błąd sam się naprawił (podejrzewam jednak, że może rozmowa z Jakutem o tym, iż Striełok wypił koniak aby oprzytomnieć po ograbieniu jest kluczowa - może ten koniak działa jak napój energetyczny i dlatego spiwór nie zaskakuje ?)Polecam filmik który otrzymałem jako pomoc, na szczęście miałem schowanego gaussa i nie musiałem za dużo kombinować po ograbieniu. W n-tym wariancie finalnym odstrzeliłem przed ograbieniem 2 ochraniarzy - dało się, uciekłem podczas emiji, odstrzeliłem trzeciego który mi blokował wejście, po rozmowie z Gawrem odstrzeliłem jego i najemników. Nie polecam rozwiązania hardkorowego czyli rozprawy zaraz po ograbieniu tylko z nożem, lub gołymi rękami - co prawda da radę. Mi się raz udało, ale wypad nie pozwolił nacieszyć mi się sukcesem i nie wiem czy wtedy pojawiaja się wataha najemników (zabiłem Gawra i 2 ochraniarzy - trzeciego wcześniej) wychodząc oknem z baraku zaliczyłem wypad bez loga na pulpit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ptero Posted February 24, 2014 Report Share Posted February 24, 2014 Najlepiej mi to wychodzi tak: idziesz do budynku z Gawrem, kładziesz plecak do pomieszczenia obok wejścia, (takie małe z szafkami) wykładasz wszystko do plecaka. Na pusto idziesz na rozmowę z Gawrem. Jak się obudzisz bierzesz wszystko z plecaka. Dobra giwera, artefakty na kuloodporność i można odbyć ostatnią rozmowę z tym frajerem. Jak wyciągają już wszyscy giwery, to odskoczyć w tył i załatwić najpierw tych dwóch ochroniarzy, potem Gawra i tego gościa co blokuje drzwi. Potem wchodzimy do prawego pomieszczenia za Gawrem i kosimy wszystkich wchodzących do budynku po kolei... Żadnego wyskakiwania przez okno pod ogniem i.t.p. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.