Skocz do zawartości

najdrok

Weteran
  • Zawartość

    103
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

O najdrok

  • Tytuł
    Wędrowiec

Informacje

  • Ruble
    136

Ostatnie wizyty

595 wyświetleń profilu
  1. OGSE 0.6.9.3 - Dyskusja Ogólna

    Dzięki za link do poradnika , skopiowałem go i w wyszukiwarce opis misji od Wilka zakończył mi się na samochodzie z bronią za arty na Kordonie :( . Z głównej fabuły Cienia jest tylko opis Wilk - dowódca obozu neutralnych stalkerów w Kordonie. Wysyła Gracza z misją ratowania Żwawego. Po wykonaniu misji w X18 ginie w obozie niedaleko magazynów wojskowych. Wilka zastępuje Fanatyk. Wynikałoby z tego, że mogę dalej grać bo Wilk nic nie wnosi już do gry.
  2. OGSE 0.6.9.3 - Dyskusja Ogólna

    Może, ktoś ma jeszcze w pamięci ten Mod , czy Wilk ma jeszcze jakieś ważne kwesty po Kordonie (ostatni miałem z dynamitem). W drodze do Baru mam info, że zginał na Kordonie - teraz nie wiem czy warto się cofać w zapisach.
  3. Winter Mod 3.0 By Joker

    Czy w tym modzie można spać np w Składowisku, wciskam F Spanie i nic się nie dzieje, Mod postawiłem na polskiej podstawce.
  4. PROBLEMY FABULARNE w Reborn Duplikat 7.63

    Kolejne pytanie do weteranów wydaje mi się, że gdzieś czytałem o lokacji Placówka (Zastawa) , że można wyłączyć sygnał z megafonów i nie ma wówczas respanu Monolitu. Może lekka podpowiedź, w którym miejscu lokacji jest ten wyłącznik - za szybko ginę. Tak obok wydawało mi się, że zabiłem wszystkich - bo nie było na PDA znacznika a i tak przy końcu lokacji dostałem jeden śmiertelny strzał :( . Chyba znalazłem rozwiązanie - trzeba strzelić do głośnika na wieży
  5. PROBLEMY FABULARNE w Reborn Duplikat 7.63

    Dziękuję, dałem radę skoczyć z tych drzwi .
  6. PROBLEMY FABULARNE w Reborn Duplikat 7.63

    Prośba do weteranów - po dłuższej przerwie postanowiłem zagrać w Duplikaty 7.63 i mam problem w Szpitalu, nie mogę się z niego wydostać. Muszę odszukać jakiś detonator, który jest przy jakimś snajperze z Monolitu (inaczej nie zlikwiduję zawału). Może ktoś przypomina sobie to zadanie. Nie wiem czy jest on w pierwszej czy tej drugiej sali - zaminowanej. Zabiłem wszystkich oprócz jednego (którego nie widzę, ani on do mnie nie strzela). Wydaje mi się, że przeszukałem w miarę dokładnie pomieszczenia z klawiszem F i nic mi się nie "podświetliło" jako detonator :( . A może jest jakiś sposób na powrót na CEA - nie bardzo mogę się wdrapać na zbocze do teleportu.
  7. STRACENIEC - SGM 2.2 Lost Soul Final

    A ja mam pytanie do tej wersji SGM, czy jest zadanie na utworzenie schowków dla Monolitu, oddałem w kinie walizkę dostałem nagrodę i już nie mam dialogu a teraz do "wodza" bronią dostępu strażnicy. Sam nie wiem jak ale mam PDA Monolitowca z informacją o konieczności zakładaniu schowków, ale nie mam zadania a w tym znalezionym PDA nie ma nic konkretnego. Wygląda tak, jakby tej linii zadań nie było.
  8. STRACENIEC - SGM 2.2 Lost Soul Final

    Ja męczę tego moda, ale stanąłem na schowkach klanu Świt. Beztrosko pozbyłem się handlując nadwyżki detektorów Weles, a teraz nie ma ich u Handlarzy (wczytuje po kilka razy na 2 lokacjach) jak i nie trafiają się przy zabitych :(. Nie mogę uruchomić spawnera (o ile jest) skrót dopisany do ścieżki nie działa. Może wie ktoś jak zmienić pliki handlarzy i dopisać detektor. Albo jakieś inne dobre porady. Sam odpowiem może się komuś przyda dopisałem do handlarza C:\Program Files (x86)\GSC World Publishing\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\gamedata\configs\misc\trade wszystkie detektory detector_simple = 1,0.99 detector_advanced = 1,0.99 detector_elite = 1,0.99 detector_scientific= 1,0.99 detector_omega = 1,0.99 detector_serafim = 1,0.99 detector_simple_up = 1,0.99 detector_advanced_up = 1,0.99 detector_elite_up = 1,0.99 detector_scientific_up = 1,0.99 detector_omega_up = 1,0.99 i działa - nie wiem skąd, ale ceny się same zaciągnęły i są adekwatne.
  9. STRACENIEC - SGM 2.2 Lost Soul Final

    Mam pytanko do znających fabułę, w tej wersji normalnie za opłatą da się wejść do Leśniczówki i są zadania od Czapajewa, czy najpierw trzeba zacząć od współpracy z Sułtanem. Jeszcze tej linii nie testowałem. Widzę, że są różnice od "podstawowej" wersji i chyba bardziej podobna do Snipera (brak Informatora).
  10. STRACENIEC - SGM 2.2 Lost Soul Final

    Również mam ten sam problem z Yandexem, dodatkowo pakuję 2 pliki do 7-zip bo inaczej nie mogę uruchomić transferu (odmowa "przeglądarek" z uwagi na wygasły certyfikat Yandexu ) i też mam najwyżej 1,02 GB. Nie umiem uruchomić dowload mastera, tzn. go odpalam ale nie wiem jaki "stworzyć" link do pobrania z własnego Yandexu :( . z przekopiowanego linku przy opcji podejrzyj plik mi nie uruchamia- może łopatalogiczna instrukcja od użytkowników. Albo może ktoś się zlituje i wystawi na Mega cały mod.
  11. Wiatr Czasu 1.3

    i znowu potrzebuję pomocy - wróciłem się do zapisu z Radaru udało mi się po odbiciu zakładnika wrócić na Magazyny Wojskowe i "odkryć" kilka zadań, których nie zrobiłem idąc szybkim scenariuszem, ale nie mogę się dostać do Prypeci - odmowa przejścia. Jakie zadanie muszę zaliczyć aby odblokować ten scenariusz przejścia i ponawiam pytanie gdzie można zdobyć gaussa ? Egzoszkielet zamówiłem na MW, ale widziałem, że można wymienić gaussa na niego. Znowu chyba sam sobie odpowiem, pooglądałem filmy i doczytałem temat i na 99% w wersji 1,2 nie ma mapy Prypeci ani podziemnego bunkra pod Radarem z poprzedniej wersji, więc nie można wejść przejściem na Prypeć ani wyjść z nowego bunkra :( - szkoda. A gauss jest w X-19 (pod Barem) na dole po przejściu tunelu z ogniem (przynajmniej w 1 wersji) - usunąłem stare zapisy więc na razie nie sprawdziłem.
  12. Wiatr Czasu 1.3

    Niestety poszedłem innym scenariuszem chyba niepotrzebnie wszedłem do podziemi na Radarze stamtąd nie ma powrotu i już "prosta droga" do końca gry (nie znalazłem ani przejść na stare lokacje ani możliwości alternatywnego wyboru ścieżki scenariusza).
  13. Wiatr Czasu 1.3

    Dzięki za podpowiedź :), niestety chyba jedyne rozwiązanie to zareagować na wezwanie o pomoc i pomóc Wolności w tymże właśnie bocznym tunelu. Kod do bunkra o którym pisałem wcześniej jest przy trupie naukowca w pobliżu, na razie nie mam się jak cofnąć na MW to idę na Generatory. Niestety nie mam egzo ani gaussa więc nadal chętnie skorzystam z podpowiedzi gdzie je można zdobyć - łudzę się, że jakoś wrócę na "wczesne" lokacje.
  14. Wiatr Czasu 1.3

    Tym razem chyba sobie sam nie poradzę, mam wylot kiedy próbuję wrócić z Radaru na Magazyny Wojskowe :( - [error]Description : ...older\s.t.a.l.k.e.r\gamedata\scripts\xr_logic.script:666: attempt to call field '?' (a nil value) gram na repacku rosyjskim SL - może ktoś wie jak to obejść. Gram w wersję gdzie na początku lokacji włącza się emisja i mam 5 minut aby gdzieś się schronić - pytanie gdzie, najdalej dochodzę do zamkniętych drzwi "bunkra" po drabince gdzie był kiedyś snajper ale nie mam kodu, żeby tam wejść. Próbowałem o różnych godzinach i zawsze jest emisja a lekarstwo nie działa. Na filmikach które znalazłem nie było emisji. Dodatkowe pytanie gdzie wcześniej można zdobyć gaussa - jakoś mi się nie trafił (a na kliku filmikach już na etapie X-19 "stalkerzy" go mają).
  15. Wiatr Czasu 1.3

    Przepraszam za zamieszanie, udało mi się znaleźć filmik z tym momentem, nie wiem dlaczego znikające kółeczko w pda było na mini mapie fabryki, graty są w autobusie za stalkerem, któremu pomogliśmy.
×

Powiadomienie o plikach cookie

Używają strony akceptujesz regulamin Warunki użytkowania.

Społeczność