Bolus Opublikowano 2 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2013 Mam problem z przejśćiem z baru do dziczy.Gdy ładuje się jestem na lokacji i po 3 sek. wylot. Potrzebuje tam przejść aby zlikwidować najemników ale podejrzewam że oni muszą być zbugowani bo mnie wywala tylko od strony baru bo z magazynów normalnie przechodze ale jak się zbliże w okolicach wieży snajperskiej to wylot murowany.Prówałem poczekać emisje w wysypisku i przejść ale to samo :/FATAL ERROR [error]Expression : vertex || show_restrictions(m_object)[error]Function : CPatrolPathManager::select_point[error]File : E:stalkerpatch_1_0004xr_3daxrGamepatrol_path_manager.cpp[error]Line : 155[error]Description : any vertex in patrol path [ros_sniper2_walk] in inaccessible for object [ros_sniper2] stack trace: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 2 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2013 Zrób twardy zapis przed wejściem na lokację i załaduj ponownie, Następnie próbuj wejść na Dzicz. Jeżeli nie pomaga to pozostaje usunąć snajpera z gry...[ros_sniper2]... Temat i błąd był już omawiany w problemach technicznych. Jak usunąć szukaj w Tutorialach. Gotowa formułka...W katalogu gamedata / scripts znajdź plik bind_stalker.script. Otwórz go w notatniku. Znajdź linijkę function actor_binder:net_spawn(data) Zaraz pod nią dodaj taki wpis...local se_obj = alife (): object ("ros_sniper2")if se_obj thenalife (): release (se_obj, true)endZapisz i uruchom grę. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bolus Opublikowano 2 Lipca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2013 Wielkie dzięki! już pyka ^^ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barracuda! Opublikowano 19 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2013 Mam problem przy przejściu z Baru do Dziczy. Wywala mi BugTrapa zaraz po załadowaniu mapy z logiem : [error]Expression : vertex || show_restrictions(m_object)[error]Function : CPatrolPathManager::select_point[error]File : E:stalkerpatch_1_0004xr_3daxrGamepatrol_path_manager.cpp[error]Line : 155[error]Description : any vertex in patrol path [ros_sniper2_walk] in inaccessible for object [ros_sniper2] Mod pobrany z tąd a dokładniej wersja torrentowa z tymi poprawkami aby działała z patchem kumulatywnym i spolszczeniem . Dodam też że wziąłem jakiegoś questa na zabicie najemników w Dziczy i on był chyba od Zachara .Dzięki z góry za pomoc ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
The Emperor Opublikowano 19 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2013 Witamy kol. na forum.Pierwsza sprawa - logi błędów taguj następująco:[code] treść błędu [/code]Jeśli chodzi o błąd, zastosuj wskazówki z tego tematu - link, z tą różnicą iż w twoim przypadku zamiast frazy "af_rusty_thorn21505" podajesz to co zawiera log, tj "ros_sniper2". Pracuj na kopii pliku, generalnie pozbywasz się postaci powodującej błąd.Twój problem został już opisany w tym temacie - link, znajdziesz tam pełne info.Edit:Ja natomiast dziękuję Cichemu za punkt reputacji! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barracuda! Opublikowano 19 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2013 Dzięki za pomoc . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanon1022 Opublikowano 15 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2014 FATAL ERROR [error]Expression : vertex || show_restrictions(m_object)[error]Function : CPatrolPathManager::select_point[error]File : E:stalkerpatch_1_0004xr_3daxrGamepatrol_path_manager.cpp[error]Line : 155[error]Description : any vertex in patrol path [bar_ecolog_crush_hod_walk] in inaccessible for object [bar_ecolog_crush_dead_0002] CO MOŻNA Z TYM ZROBIĆ dodam że przeszedłem tunel jestem po rozmowie z naukowcem idziemy w stronę na YANTAR kawałek dalej siedzą najemnicy i gdy zaczynam strzelać wtedy ten bug i wylot Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
The Emperor Opublikowano 15 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2014 Szkoda, że kolega nie używa wyszukiwarki - zamiast tego zakładając podobny temat dot. błędu. Tu masz podobny problem i sposób na jego rozwiązanie, w twoim przypadku do funkcji dodajesz frazę z loga: bar_ecolog_crush_dead_0002 , sprawdź też odnośniki powiązane z tamtym wątkiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanon1022 Opublikowano 15 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2014 (edytowane) Szkoda, że kolega nie używa wyszukiwarki - zamiast tego zakładając podobny temat dot. błędu. Tu masz podobny problem i sposób na jego rozwiązanie, w twoim przypadku do funkcji dodajesz frazę z loga: bar_ecolog_crush_dead_0002 , sprawdź też odnośniki powiązane z tamtym wątkiem.Wielkie dzięki ,ale nie bardzo sobie radzę z takimi rozwiązaniami temat znalazłem tylko myślałem że dotyczy innego błędu.Napisz jeśli możesz jak dokładnie rozwiązać to: w twoim przypadku do funkcji dodajesz frazę z loga: bar_ecolog_crush_dead_0002 .Kiedyś próbowałem grzebać w plikach to cała gra się posypała po prostu jestem zielony w te klocki. Edytowane 16 Lutego 2014 przez kanon1022 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
The Emperor Opublikowano 15 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2014 Najprościej będzie jak wyślesz mi plik bind_stalker.script. Znajdziesz go w gamedata/scripts. Plik wstaw albo jako załącznik lub na dowolny hosting plików.Popraw błąd ort. w słowie "próbować". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanon1022 Opublikowano 16 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2014 (edytowane) Najprościej będzie jak wyślesz mi plik bind_stalker.script. Znajdziesz go w gamedata/scripts. Plik wstaw albo jako załącznik lub na dowolny hosting plików.Popraw błąd ort. w słowie "próbować".Wielkie dzięki ale nie mogę wstawić załącznika bo pisze ,że nie mam uprawnień do wysyłania tego typu plików weszło mi coś takiego ,jak coś nie tak wstawiłem to sorry. Oto cały plik. bind_stalker.rar Edytowane 16 Lutego 2014 przez kanon1022 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
The Emperor Opublikowano 16 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2014 To nie jest to o co prosiłem, popraw post (usuwając wpis dot. pliku) i wstaw plik a nie jego zawartość! Plik wstawisz po spakowaniu Zip-em, Rar-em etc. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanon1022 Opublikowano 16 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2014 To nie jest to o co prosiłem, popraw post (usuwając wpis dot. pliku) i wstaw plik a nie jego zawartość! Plik wstawisz po spakowaniu Zip-em, Rar-em etc.Dzięki wysłałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
The Emperor Opublikowano 16 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2014 Pod tym adresem znajdziesz zmieniony plik wg. tego poradnika. Metoda pozwala na usunięcie powodującego błąd przedmiotu/postaci/mutanta etc. - może okazać się, że usuniesz w ten sposób ważnego NPC - wszak trudno mi stwierdzić co kryje się pod numerem identyfikacyjnym usuwanej postaci, zatem gwarancji na poprawę błędu dać nie mogę. Pamiętaj aby przywrócić po całej operacji plik pierwotny. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanon1022 Opublikowano 16 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2014 Pod tym adresem znajdziesz zmieniony plik wg. tego poradnika. Metoda pozwala na usunięcie powodującego błąd przedmiotu/postaci/mutanta etc. - może okazać się, że usuniesz w ten sposób ważnego NPC - wszak trudno mi stwierdzić co kryje się pod numerem identyfikacyjnym usuwanej postaci, zatem gwarancji na poprawę błędu dać nie mogę. Pamiętaj aby przywrócić po całej operacji plik pierwotny.Wielkie dzięki , a możesz sprawdzić to czy jest w porządkuxray_wojtek.rar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
The Emperor Opublikowano 16 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2014 W logu brakuje wpisów "Fatal Error" oraz "! Cannot find saved game ~~~" czyli charakterystycznych dla Solijanki problemów, zatem potwierdza się kolejny raz skuteczność metody wykorzystanej w rozwiązaniu owego problemu i jednocześnie uniwersalność uściślona poprzez kryterium wyznaczonemu owym błędem - dotyczącym braku możliwości osiągnięcia punktów ścieżki patrolowej (any vertex in patrol path) przez określoną postać. Jeśli zapis ruszył z poprawką wstawioną w plik, to po wykonaniu następnego savegame'u - przywróć pierwotny plik bind_stalker.script. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanon1022 Opublikowano 20 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2014 (edytowane) W logu brakuje wpisów "Fatal Error" oraz "! Cannot find saved game ~~~" czyli charakterystycznych dla Solijanki problemów, zatem potwierdza się kolejny raz skuteczność metody wykorzystanej w rozwiązaniu owego problemu i jednocześnie uniwersalność uściślona poprzez kryterium wyznaczonemu owym błędem - dotyczącym braku możliwości osiągnięcia punktów ścieżki patrolowej (any vertex in patrol path) przez określoną postać. Jeśli zapis ruszył z poprawką wstawioną w plik, to po wykonaniu następnego savegame'u - przywróć pierwotny plik bind_stalker.script.Wielkie dzięki na razie ok nie wiem jak będzie jak wrócę na dzicz lub jantar.Mógłby ktoś dokładnie sprawdzić ten plik i o co w nim chodzi są tam jakieś errory o co w tym chodzi.xray_wojtek.rar Edytowane 23 Lutego 2014 przez kanon1022 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.