Junx Opublikowano 26 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2014 A odpalasz przez Shokera czy przez Stalkera? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xendix500 Opublikowano 27 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2014 (edytowane) Odpalam przez shokerafixy wgrałemZrobiłem dokładnie jak we wcześniejszych postach było napisane.Po uruchomieniu nowej gry wywala do Pulpitu i tyle. Edytowane 27 Stycznia 2014 przez xendix500 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 27 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2014 U mnie działa bez problemu, zainstalowałem moda + fix i bez żadnego, ale odpaliło. A przez, który skrót odpalasz? Ten z ikoną od Zewu czy druga? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xendix500 Opublikowano 27 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2014 Właśnie sobie poradziłem.Nie zauważyłem że trzeba ver 1.6.02 i stąd wynikał problem.Mod działa.Świetne animacje tylko po co jest w ekwipunku ten plecak co waży pół kilo?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaimeneX Opublikowano 27 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2014 (edytowane) W ekwpipunku masz plecaki do demontażu gadżetów (w wersji 1.0 to było) EDIT: Dobra pobieram Shoker Weapons Mod 2.0 poprzez założenie konta (3 giga gratis :D) Prędkość Pobierania 177kb/s (maksymalne łącze z blokadami routera) 1 godzina zamiast całego dnia (8.8kb/s 1dzień)Teraz Pytanie, czy mod jest po angielsku czy wszystko po rusku? Bo jak wspomniałem rosyjskiego nie znam a nie wiem kiedy wyjdzie zangielszczenie/spolszczenie. 2.EDIT:Zainstalowałem i jedyne pliki które są w folderze text tost_items_weapons.xml shoker_mod_wpn.xml shoker_mod_upgrades.xmlJak ktoś chce tłumaczyć to mogę wam wrzucić to jako zip.Rzeczywiście wszystko po rusku (bronie i nowe przedmioty reszta spox)3.EDIT: Dobra łapcie zangielszczenie z forum gsc http://www.sendspace.com/file/zb1k90&usg=ALkJrhgznkELf1eOa9bR4TTt3NCXgetdjg na jego podstawie mam nadzieję można zrobić spolszczenie, a jak narazie to zadowolę się angielską wersją moda :Dhttp://www.gsc-game.com/main.php?t=community&s=forums&s_game_type=xr3&thm_page=1&thm_id=6096&sec_id=19 (pewnie trzeba będzie spolszczyć stronę (u mnie nie działa przenosi na stronę główną) Edytowane 28 Stycznia 2014 przez litosns 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xendix500 Opublikowano 29 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2014 Czy da się modyfikować broń??U kardana choć oddałem 2 zestawy narzędzi to mogę tylko ulepszyć pancerz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 29 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2014 Nie, w tym modzie nie ulepsza się broni bo są one zbędne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitro Opublikowano 4 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2014 (edytowane) Dzięki litosns za zangielszczenie, a co do modyfikacji broni i "montarzu celowników, to poza Grozą (jak narazie nie miałem w łapach wielu broni z tego moda) nie da się nic zmienić, jedyne modyfikacje to granatnik i tłumik, ale nie do wszystkich" - poprawka po analizie z zangielszczeniem da się ściągać i montować celowniki, służy do tego takie małe ustrojstwo które mamy w plecaku. Polecam spróbować amunicji snajperskiej i przeciwpancernej - bardzo duża różnica :) Edytowane 4 Lutego 2014 przez Nitro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaimeneX Opublikowano 4 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2014 Proszę bardzo.Muszę podkreślić że to zangielszczenie nie jest kompletne.Jeśli ktoś chce proszę przeglądać linka do wątku z zangielszczeniem na GSC forum żeby sprawdzić czy była jakaś aktualizacja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LVutner Opublikowano 17 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 Witam, przepraszam za odkop. Czy można ten mod dodawać do swoich modów i wstawiać na forum? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 17 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 Tak można, tylko napisz w podziękowaniach, że użyłeś moda. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
joeredpll Opublikowano 17 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 Witam Gdy włączam grę ciągle wywala mnie z tym logiem:[12:50:27.629]. #DBG: WorkerThread 10892 ($2A8C), Name = THREAD_WATCHDOG { TThreadWatchdog@=$03DB2A90:: luacap.dll /ID=10892 }, Class = TThreadWatchdog started std-loop in OleExec[12:50:27.629] #DBG: Created Debug Thread, ID = 6680[12:50:27.644]. #DBG: WorkerThread 6508 ($196C), Name = MemStatCollector { TMemStatCollector@=$03DC2FF0:: luacap.dll /ID=6508 }, Class = TMemStatCollector started std-loop in OleExec[12:50:27.663]. #DBG: Opening named FileMapping GlobalVIRTUALTIMER[12:50:27.665]. #DBG: Created ToolThread, ID = 7936[12:50:27.668]. #DBG: WorkerThread 7936 ($1F00), Name = gToolThread { TToolThread@=$03DB3260:: luacap.dll /ID=7936 }, Class = TToolThread started std-loop in OleExec[12:50:27.699]. #DBG: Module(DLLs) dump: BA=$00270000 szMod = OpenAL32.dll modBaseSize = 0.063 MiB, fileSize = 0.051 MiB version = 6.14.357.21 BA=$00400000 szMod = xrEngine.EXE modBaseSize = 1.023 MiB, fileSize = 1.006 MiB version = 1.6.0.2 BA=$00510000 szMod = xrCore.dll modBaseSize = 1.293 MiB, fileSize = 0.798 MiB version = 1.6.0.2 BA=$00660000 szMod = BugTrap.dll modBaseSize = 0.188 MiB, fileSize = 0.176 MiB version = 1.2.2654.37769 BA=$00720000 szMod = xrSound.dll modBaseSize = 0.238 MiB, fileSize = 0.243 MiB version = 1.6.0.2 BA=$00760000 szMod = xrCDB.dll modBaseSize = 0.113 MiB, fileSize = 0.118 MiB version = 1.6.0.2 BA=$00790000 szMod = xrAPI.dll modBaseSize = 0.023 MiB, fileSize = 0.012 MiB version = 1.6.0.2 BA=$01F40000 szMod = lua.JIT.1.1.4.DLL modBaseSize = 0.191 MiB, fileSize = 0.196 MiB version = 1.6.0.2 BA=$024E0000 szMod = luacap.dll modBaseSize = 23.191 MiB, fileSize = 9.870 MiB version = 1.0.5124.40602 BA=$10000000 szMod = xrNetServer.dll modBaseSize = 0.086 MiB, fileSize = 0.087 MiB version = 1.6.0.2 BA=$59A60000 szMod = dbghelp.dll modBaseSize = 0.629 MiB, fileSize = 0.615 MiB version = 5.1.2600.2180 BA=$60A90000 szMod = d3dx9_42.dll modBaseSize = 1.895 MiB, fileSize = 1.805 MiB version = 9.27.952.3001 BA=$67360000 szMod = dskquoui.dll modBaseSize = 0.195 MiB, fileSize = 0.188 MiB version = 6.1.7601.17514 BA=$673A0000 szMod = faultrep.DLL modBaseSize = 0.320 MiB, fileSize = 0.306 MiB version = 6.1.7601.17514 BA=$67410000 szMod = MSVFW32.dll modBaseSize = 0.129 MiB, fileSize = 0.115 MiB version = 6.1.7601.17514 BA=$67440000 szMod = AVIFIL32.dll modBaseSize = 0.098 MiB, fileSize = 0.087 MiB version = 6.1.7601.17514 BA=$6E760000 szMod = DINPUT8.dll modBaseSize = 0.188 MiB, fileSize = 0.139 MiB version = 6.1.7600.16385 BA=$702C0000 szMod = dwmapi.dll modBaseSize = 0.074 MiB, fileSize = 0.064 MiB version = 6.1.7600.16385 BA=$702E0000 szMod = COMCTL32.dll modBaseSize = 0.516 MiB, fileSize = 0.506 MiB version = 5.82.7601.18201 BA=$72280000 szMod = MSVCR80.dll modBaseSize = 0.605 MiB, fileSize = 0.603 MiB version = 8.0.50727.6195 BA=$725C0000 szMod = uxtheme.dll modBaseSize = 0.500 MiB, fileSize = 0.234 MiB version = 6.1.7600.16385 BA=$72640000 szMod = msimg32.dll modBaseSize = 0.020 MiB, fileSize = 0.004 MiB version = 6.1.7600.16385 BA=$72650000 szMod = MSACM32.dll modBaseSize = 0.078 MiB, fileSize = 0.069 MiB version = 6.1.7600.16385 BA=$72890000 szMod = comctl32.dll modBaseSize = 1.617 MiB, fileSize = 1.603 MiB version = 6.10.7601.17514 BA=$72B70000 szMod = PowrProf.dll modBaseSize = 0.145 MiB, fileSize = 0.139 MiB version = 6.1.7600.16385 BA=$732F0000 szMod = wsock32.dll modBaseSize = 0.027 MiB, fileSize = 0.015 MiB version = 6.1.7600.16385 BA=$73480000 szMod = WINMM.dll modBaseSize = 0.195 MiB, fileSize = 0.185 MiB version = 6.1.7601.17514 BA=$73990000 szMod = VERSION.dll modBaseSize = 0.035 MiB, fileSize = 0.021 MiB version = 6.1.7600.16385 BA=$739D0000 szMod = winspool.drv modBaseSize = 0.316 MiB, fileSize = 0.305 MiB version = 6.1.7601.17514 BA=$73C50000 szMod = SHFolder.dll modBaseSize = 0.020 MiB, fileSize = 0.007 MiB version = 6.1.7600.16385 BA=$75310000 szMod = CRYPTBASE.dll modBaseSize = 0.047 MiB, fileSize = 0.035 MiB version = 6.1.7600.16385 BA=$75320000 szMod = SspiCli.dll modBaseSize = 0.375 MiB, fileSize = 0.092 MiB version = 6.1.7601.18270 BA=$754A0000 szMod = RPCRT4.dll modBaseSize = 0.938 MiB, fileSize = 0.633 MiB version = 6.1.7601.18205 BA=$75590000 szMod = normaliz.DLL modBaseSize = 0.012 MiB, fileSize = 0.002 MiB version = 6.1.7600.16385 BA=$755A0000 szMod = GDI32.dll modBaseSize = 0.563 MiB, fileSize = 0.297 MiB version = 6.1.7601.18275 BA=$75630000 szMod = WS2_32.dll modBaseSize = 0.207 MiB, fileSize = 0.197 MiB version = 6.1.7601.17514 BA=$756A0000 szMod = kernel32.dll modBaseSize = 1.063 MiB, fileSize = 1.063 MiB version = 6.1.7601.18229 BA=$758F0000 szMod = CFGMGR32.dll modBaseSize = 0.152 MiB, fileSize = 0.139 MiB version = 6.1.7601.17621 BA=$75980000 szMod = api-ms-win-downlevel-advapi32-l1-1-0.dll modBaseSize = 0.020 MiB, fileSize = 0.010 MiB version = 6.2.9200.16492 BA=$75990000 szMod = SHELL32.dll modBaseSize = 12.289 MiB, fileSize = 12.276 MiB version = 6.1.7601.18222 BA=$765E0000 szMod = api-ms-win-downlevel-shlwapi-l1-1-0.dll modBaseSize = 0.016 MiB, fileSize = 0.009 MiB version = 6.2.9200.16492 BA=$765F0000 szMod = api-ms-win-downlevel-normaliz-l1-1-0.dll modBaseSize = 0.012 MiB, fileSize = 0.002 MiB version = 6.2.9200.16492 BA=$76600000 szMod = sechost.dll modBaseSize = 0.098 MiB, fileSize = 0.088 MiB version = 6.1.7600.16385 BA=$766B0000 szMod = SETUPAPI.dll modBaseSize = 1.613 MiB, fileSize = 1.590 MiB version = 6.1.7601.17514 BA=$76850000 szMod = ADVAPI32.dll modBaseSize = 0.625 MiB, fileSize = 0.611 MiB version = 6.1.7601.18247 BA=$768F0000 szMod = api-ms-win-downlevel-version-l1-1-0.dll modBaseSize = 0.016 MiB, fileSize = 0.003 MiB version = 6.2.9200.16492 BA=$76900000 szMod = KERNELBASE.dll modBaseSize = 0.277 MiB, fileSize = 0.262 MiB version = 6.1.7601.18229 BA=$76950000 szMod = comdlg32.dll modBaseSize = 0.480 MiB, fileSize = 0.463 MiB version = 6.1.7601.17514 BA=$769D0000 szMod = NSI.dll modBaseSize = 0.023 MiB, fileSize = 0.008 MiB version = 6.1.7600.16385 BA=$769E0000 szMod = MSCTF.dll modBaseSize = 0.797 MiB, fileSize = 0.791 MiB version = 6.1.7600.16385 BA=$76AB0000 szMod = OLEAUT32.dll modBaseSize = 0.559 MiB, fileSize = 0.545 MiB version = 6.1.7601.17676 BA=$76BD0000 szMod = IMM32.DLL modBaseSize = 0.375 MiB, fileSize = 0.114 MiB version = 6.1.7601.17514 BA=$76C30000 szMod = USER32.dll modBaseSize = 1.000 MiB, fileSize = 0.794 MiB version = 6.1.7601.17514 BA=$76D30000 szMod = api-ms-win-downlevel-user32-l1-1-0.dll modBaseSize = 0.016 MiB, fileSize = 0.004 MiB version = 6.2.9200.16492 BA=$76D40000 szMod = DEVOBJ.dll modBaseSize = 0.070 MiB, fileSize = 0.062 MiB version = 6.1.7601.17621 BA=$76D60000 szMod = msvcrt.dll modBaseSize = 0.672 MiB, fileSize = 0.659 MiB version = 7.0.7601.17744 BA=$76E10000 szMod = WININET.dll modBaseSize = 1.766 MiB, fileSize = 1.736 MiB version = 11.0.9600.16518 BA=$76FE0000 szMod = USP10.dll modBaseSize = 0.613 MiB, fileSize = 0.598 MiB version = 1.626.7601.18009 BA=$77080000 szMod = iertutil.dll modBaseSize = 2.090 MiB, fileSize = 2.068 MiB version = 11.0.9600.16518 BA=$772A0000 szMod = SHLWAPI.dll modBaseSize = 0.340 MiB, fileSize = 0.334 MiB version = 6.1.7601.17514 BA=$77300000 szMod = ole32.dll modBaseSize = 1.359 MiB, fileSize = 1.349 MiB version = 6.1.7601.17514 BA=$778D0000 szMod = LPK.dll modBaseSize = 0.039 MiB, fileSize = 0.024 MiB version = 6.1.7601.18177 BA=$77900000 szMod = ntdll.dll modBaseSize = 1.500 MiB, fileSize = 1.232 MiB version = 6.1.7601.18247[12:50:28.065]. #DBG(UpdateMaps): From file C:Program Files (x86)GSC World PublishingS.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypecibinluacap.map loaded addrs 24058, index = $024E0000 [12:50:28.068/+01.129]. #NOTIFY: module loaded xrCore.dll at $510000[12:50:28.070]. #DBG: randomize test: 5ihpfaq3revs4j7ndco6lbt1mkg28u09[12:50:28.125]. #DBG(Startup/initialize log):[12:50:28.125]. #DBG: fsgame.ltx raw dump: ;abbreviation recurs notif root add ext description $app_data_root$ true true C:UsersPublicDocumentsStalkerCOP $arch_dir$ false false $fs_root$ $game_arch_mp$ false false $fs_root$ mp $arch_dir_levels$ false false $fs_root$ levels $arch_dir_resources$ false false $fs_root$ resources $arch_dir_localization$ false false $fs_root$ localization $arch_dir_patches$ false true $fs_root$ patches $game_data$ false true $fs_root$ gamedata $game_ai$ true false $game_data$ ai $game_spawn$ true false $game_data$ spawns $game_levels$ true false $game_data$ levels $game_meshes$ true true $game_data$ meshes *.ogf;*.omf Game¤Object¤files $game_anims$ true true $game_data$ anims *.anm;*.anms Animation¤files $game_dm$ true true $game_data$ meshes *.dm Detail¤Model¤files $game_shaders$ true true $game_data$ shaders $game_sounds$ true true $game_data$ sounds $game_textures$ true true $game_data$ textures $game_config$ true false $game_data$ configs $game_weathers$ true false $game_config$ environmentweathers $game_weather_effects$ true false $game_config$ environmentweather_effects $textures$ true true $game_data$ textures $level$ false false $game_levels$ $game_scripts$ true false $game_data$ scripts *.script Game¤script¤files $logs$ true false $app_data_root$ logs $screenshots$ true false $app_data_root$ screenshots $game_saves$ true false $app_data_root$ savedgames $downloads$ false false $app_data_root$[12:50:28.125]. #DBG: FSGame.ltx dump: $fs_root$=C:Program Files (x86)GSC World PublishingS.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci;abbreviation=C:Program Files (x86)GSC World PublishingS.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypecirootadd$app_data_root$=C:UsersPublicDocumentsStalkerCOP$arch_dir$=C:Program Files (x86)GSC World PublishingS.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci$game_arch_mp$=C:Program Files (x86)GSC World PublishingS.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypecimp$arch_dir_levels$=C:Program Files (x86)GSC World PublishingS.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypecilevels$arch_dir_resources$=C:Program Files (x86)GSC World PublishingS.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeciresources$arch_dir_localization$=C:Program Files (x86)GSC World PublishingS.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypecilocalization$arch_dir_patches$=C:Program Files (x86)GSC World PublishingS.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypecipatches$game_data$=C:Program Files (x86)GSC World PublishingS.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypecigamedata$game_ai$=C:Program Files (x86)GSC World PublishingS.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypecigamedataai$game_spawn$=C:Program Files (x86)GSC World PublishingS.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypecigamedataspawns$game_levels$=C:Program Files (x86)GSC World PublishingS.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypecigamedatalevels$game_meshes$=C:Program Files (x86)GSC World PublishingS.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypecigamedatameshes$game_anims$=C:Program Files (x86)GSC World PublishingS.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypecigamedataanims$game_dm$=C:Program Files (x86)GSC World PublishingS.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypecigamedatameshes$game_shaders$=C:Program Files (x86)GSC World PublishingS.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypecigamedatashaders$game_sounds$=C:Program Files (x86)GSC World PublishingS.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypecigamedatasounds$game_textures$=C:Program Files (x86)GSC World PublishingS.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypecigamedatatextures$game_config$=C:Program Files (x86)GSC World PublishingS.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypecigamedataconfigs$game_weathers$=C:Program Files (x86)GSC World PublishingS.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypecigamedataconfigsenvironmentweathers$game_weather_effects$=C:Program Files (x86)GSC World PublishingS.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypecigamedataconfigsenvironmentweather_effects$textures$=C:Program Files (x86)GSC World PublishingS.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypecigamedatatextures$level$=C:Program Files (x86)GSC World PublishingS.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypecigamedatalevels$game_scripts$=C:Program Files (x86)GSC World PublishingS.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypecigamedatascripts$logs$=C:UsersPublicDocumentsStalkerCOPlogs$screenshots$=C:UsersPublicDocumentsStalkerCOPscreenshots$game_saves$=C:UsersPublicDocumentsStalkerCOPsavedgames$downloads$=C:UsersPublicDocumentsStalkerCOP[12:50:28.126]. #DBG: ???? ????? ???????????? Lua, ??????????? ??? ?????? ???? S.T.A.L.K.E.R. "?????? ????" ??? "??? ???????", ?????? ?????: 1.0.5124.40602 IsUserAdmin : Yes Windows ver: Windows 7 x64 Service Pack 1 build 7601 CPU info: Intel(R) Pentium(R) CPU P6100 @ 2.00GHz [2 cores avail] Memory info: 666/1975 MB (free/total) Display mode: 1366x768, 32 bit[12:50:28.127/+01.188/thread $2b80(11136)]. #ERROR: FileCheck detects filename with restricted root: $mod_dir$init.script[12:50:28.135]. #DBG: ????? ????? ? ????? C:UsersPublicDocumentsStalkerCOPlogs[12:50:28.136/thread $2b80(11136)]. #DBG: LUA_DLL found at $1F40000, ExeFile = C:Program Files (x86)GSC World PublishingS.T.A.L.K.E.R. - Zew PrypecibinxrEngine.EXE function at $01F5EA10 remapped partially to $05B00000[12:50:28.185]. #DBG: lua_pcall prolog dump 55 8B EC 83 E4 F8[12:50:28.185/thread $2b80(11136)]. #DBG: xrCore.DLL found at $510000 [12:50:28.186]. #DBG: xrCore.DLL Log = $005258B0, FlushLog = $00525700, SetLogCB = $00525C60 [12:50:28.186/thread $2b80(11136)]. #DBG: Init complete.[12:50:28.186]. #DBG: Creating TIPCThread.[12:50:28.186]. #DBG: Opening named FileMapping LUACAP_IPC[12:50:28.186/+01.247/thread $2b80(11136)]. #ERROR: Not found init-script file bad_file_name[12:50:28.187]. #DBG: WorkerThread 8256 ($2040), Name = IPCThread { TIPCThread@=$03DC3710:: luacap.dll /ID=8256 }, Class = TIPCThread started std-loop in OleExec[12:50:30.245/+03.306/0.000]. #XRAY: Detected CPU: Intel(R) Pentium(R) CPU P6100 @ 2.00GHz [GenuineIntel], F6/M5/S5, 1995.00 mhz, 25-clk 'rdtsc'[12:50:30.245/+03.306/0.083]. #XRAY: CPU features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2, SSE3, MONITOR/MWAIT, SSSE3[12:50:30.245/+03.306/0.057]. #XRAY: CPU threads: 2[12:50:30.245/+03.306/0.364]. #XRAY: Initializing File System...[12:50:30.248/+03.309/2.176]. #XRAY: using fs-ltx fsgame.ltx[12:50:33.497/+06.558/ 3250]. #XRAY: FS: 42562 files cached 33 archives, 8990Kb memory used.[12:50:33.497/+06.558/0.074]. #XRAY: Init FileSystem 3.251798 sec[12:50:33.522/+06.583/ 24.4]. #XRAY: 'xrCore' build 3967, Dec 14 2009[12:50:33.887/+06.948]. #NOTIFY: module loaded xrParticles.dll at $6E50000[12:50:34.007/+07.068]. #NOTIFY: module loaded xrGame.dll at $8620000[12:50:36.489/11136/ 2968]. #DBG: Added L = $FFF001F8, captured in on_nsexec[12:50:36.489]. #DBG: Complete CheckCapture for $FFF001F8[12:50:36.727/11136/238.1]. #DBG: Added L = $FFEF01F8, captured in on_nsexec[12:50:36.727]. #DBG: Complete CheckCapture for $FFEF01F8 Registering function [$026CDD60] AssertIgnore Registering function [$026CC208] SetAtPanicHandler Registering function [$026CBFC8] AtPanicHandler Registering function [$026CA76C] ActivateCheatProtection Registering function [$026C6164] ODS (msg, flags) Registering function [$026CA2B8] PreciseTime Registering function [$026D4A98] CacheFile Registering function [$026D4AFC] CacheList Registering function [$026CE460] CalcPtr (addr, addr2, opeation) // returned ptr Registering function [$026CE738] CastToInt (addr) Registering function [$026C6348] CheckPtr Registering function [$026A7530] CheckStack Registering function [$026C1454] DebugDumpAll Registering function [$026CB488] DumpDir Registering function [$026C9AD8] DumpVar Registering function [$026C08D4] DumpMMStat Registering function [$026CA418] ElapsedTime (timer_id) Registering function [$026AFD28] FindSpawnIDS (name or spawn_id or story_id, s_context) Registering function [$026C7A90] GetDbgVar (var_name) Registering function [$026C7A90] SetDbgVar (var_name, value, [add_traceback]) Registering function [$026C4EA4] SetDirectory Registering function [$026CF638] SetVerbosity (log_verbose_level) Registering function [$026CF638] GetVerbosity Registering function [$026C7F20] GetGlobalVar (var_name) Registering function [$026C7F20] SetGlobalVar (var_name, value) Registering function [$026CD1F0] GetThreadAsyncVar Registering function [$026CD4D0] SetThreadAsyncVar Registering function [$026CD81C] ManageThreads Registering function [$026C81EC] ExeParam Registering function [$026C8260] GetLuaState Registering function [$026CF80C] GetProcAddr (lib_name, proc_name) Registering function [$026CF684] LoadFreeLib Registering function [$026CA3AC] CPUTime Registering function [$026C8834] DiffPtr (addr, addr2) // returned offset = addr2 - addr Registering function [$026A0824] FormatPtr Registering function [$026C81A4] InstallSEH Registering function [$026CF530] SetPtrInfo (addr, description) Registering function [$026CF5B4] NearestPtr Registering function [$026C82A8] CopyFile Registering function [$026C8480] RenameFile Registering function [$026C64B0] FileExists Registering function [$026C6AC8] FileLoad (file_name, rtype = content/lines) Registering function [$026C6D08] FileWrite (file_name, content) Registering function [$026C70E0] FileVersion Registering function [$026C6544] FindFiles Registering function [$026C680C] flushlog Registering function [$026CDFD4] KeyPressed Registering function [$026CE030] KeyCombPressed Registering function [$026CE0C0] GetModuleInfo Registering function [$026CE270] GetModuleSize Registering function [$026CE35C] GetMousePos Registering function [$026D0638] LuaCleanup Registering function [$026D4E1C] RunCommand Registering function [$026CEB34] TracePtr Registering function [$026CA700] TickMod Registering function [$026CEE58] RayTrace (start, dir, range, target, ignore_obj_id) Registering function [$026CF00C] CopyDMA (dest_addr, src_addr, cb) Registering function [$026A0E6C] ReadDMA (src_addr, offset, vtype, [dump_size]) Registering function [$026CF184] ReadPtr (src_addr, offset) // faster vs ReadDMA Registering function [$026A1654] WriteDMA (dest_addr, offset, value, vtype) Registering function [$026A20A0] UnlockDMA (dest_addr, offset) Registering function [$026CE3A0] ReadLn Registering function [$026C8598] ReplaceStr Registering function [$026CC3F8] NotifyReleased (id, [context]) Registering function [$026CC494] NotifySpawned (id) Registering function [$026CC4D4] NearestVertexInfo Registering function [$026CC79C] LoadVertexList Registering function [$026CCCF4] SaveVertexInfo Registering function [$026CCCF4] SaveVertexList Registering function [$026D4D7C] Random Registering function [$026C4A50] SetBreakpoint Registering function [$026A944C] SleepEx Registering function [$026CBBDC] SoundMsg Registering function [$026CBA38] SetGameState Registering function [$026CBA4C] SetTraceHook Registering function [$026A94A4] SetThreadAM Registering function [$026C75E4] FindSubStr Registering function [$026C71BC] SplitStr Registering function [$026C9670] StrToVar Registering function [$026C989C] VarToStr Registering function [$026C8C2C] ReadIni Registering function [$026C8DDC] WriteIni Registering function [$026C9224] CheckInList Registering function [$026C6420] ExpandPath Registering function [$026CB554] ExitProcess Registering function [$026D2A58] PushCommand Registering function [$026D2B00] ProcessCommands Registering function [$026D3B90] ProcessKeyboard Registering function [$026D44E4] SetKbdCallback Registering function [$026D4214] DelKbdCallback Registering function [$026C796C] FindConfigStr Registering function [$026D0980] LuaSafeCall Registering function [$0269FB04] BinThisCall Registering function [$026CFA8C] LuaPopValues Registering function [$026CBCA4] PtInPolygon Registering function [$026A8AD8] SetBootMsg Registering function [$026D45DC] SetUpdTimeout Registering function [$026B00F4] RegistryFilter (cmd, [list or filter], [value1], [value2]...) Registering function [$026B0910] InvokeRegistry (cmd, [id], [ptr]) Registering function [$026B1C28] ProfileRegistry (test_count Registering function [$026B08DC] UpdateRegistry (b_fast) Registering function [$026CE854] GameObjectInfo Registering function [$026BD660] TexCleanTotal Registering function [$026BD760] TexCreate (tex_name) Registering function [$026BD9BC] TexFind (tex_name_mask) Registering function [$026BD838] TexFile (tex_ptr, tex_name) // WARN: tex_name must be lenght <= original Registering function [$026BD7D0] TexLoad (tex_ptr)[12:50:36.755]. #DBG: Processing user DLLs registration for lua_State...[12:50:37.054]. #DBG: ???????????? ???????????? ?????????? VEH. Wie ktoś jak to naprawić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
The Emperor Opublikowano 18 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2014 @joeredpll,opisz punkt po punkcie jak zainstalowałeś moda oraz jakie dodałeś fix'y? Czy skrót z elementem docelowym host.exe ma nadane uprawnienia administratora - konieczne do prawidłowego działania moda? Kol.@gawron w poście nr. 13 podał kilka wskazówek, m.in. zwracając uwagę w pkt. 5, aby nie grać na DX8 (oświetleniu statycznym) a w przypadku wybrania DX8 - usunąć folder [shaders_cache]. Jak u Ciebie wygląda ta kwestia? Nie zapomnij napisać jaką masz zawartość w pliku localization.ltx. Spróbuj uruchomić bezpośrednio z pliku host.exe z uprawnieniami administratora, dodatkowo możesz ten plik odznaczyć ze skanowania antywirusem, aby nie wpływało to na ewentualny spadek wydajności lub przetestować z wyłączonym antywirusem. Na wszelki wypadek zapytaj o zawartość plików z moda, tzn. ile plików i folderów powinien zawierać mod aby zyskać pewność, iż instalacja miała pełny wymiar. Ja niestety nie mam moda, więc pytanie kieruj do graczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
joeredpll Opublikowano 18 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2014 (edytowane) Stalker Cop wersja 1.602( ta z CDA)SWM 2.0Fix 16.01.14folder pol w configs/texts( skopiowane rus z zmienioną nazwą)localization w configs [string_table] language = pol font_prefix = ;_west ;_cent uruchom jako administrator ze skrótu shokera na pulpicie Edytowane 18 Lutego 2014 przez joeredpll Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
The Emperor Opublikowano 19 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2014 Zastanawiam się, czy Fix 16.01.14 jest kumulatywny i zawiera wcześniejszą poprawkę o nr. 4.01.14 ? Co do pliku localization.ltx - powiedz czy w oryginale w wersji rosyjskiej plik zawierał dodatkowe wpisy? - nie chodzi mi o postać podaną przez Cichego w poście nr. 14, ale interesuje mnie dodatkowa zawartość pliku. Zazwyczaj pod wierszemfont_prefix = ;_west ;_centwystępują odniesienia do plików .xml i teraz ważne jest ustalenie czy plik oryginalny zawierał jeszcze jakieś wpisy. Sam log wygląda raczej na informacje z debugowania - pierwszy raz widzę taki log, brak w nim jednak wpisów Fatal Error. Na forum GSC w związku z wydaniem fix'a Fix'a 16.01.14 napisano:Changes: - Fixed classes for a bunch of items in the config - Fixed the issue with the explosives not working at the kindergarten - Weapons do not move so sharply at corners anymore - The path to the game's log is now shown in the main menu - Fixed the flickering that shows at the legs when climbing stairsinteresująca jest przedostatnia wzmianka o dostępie log'a gry w głównym menu, zapytam więc - podałeś właściwy log? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
joeredpll Opublikowano 19 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2014 To był jedyny log jaki miałem, a localization nie miałem, sam musiałem stworzyć według zaleceń wcześniejszych- to co podałem to cała zawartość mojego pliku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
The Emperor Opublikowano 19 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2014 @joeredpll,skoro tak wyglądają sprawy, hmm - na twoim miejscu zrobiłbym re-instal moda, ale wcześniej po usunięciu wyczyścił rejestr i sprawdził czy w folderze z CoP'em nie znajduje się gamedata Shoker'a (lub jakakolwiek inna). Instalując moda sprawdziłbym po wgraniu ostatniego fix'a a przed dokonaniem zmian o których pisał @Cichy w poście nr. 14 czy gra działa, konkretniej mówiąc przetestowałbym modyfikację bez kopiowania folderu [rus] z zamianą na [pol] oraz z pominięciem dot. pliku localization.ltx (bez porady # 3 i 4 z posta 14). W skrócie - próbować uruchomić moda na wersji rosyjskiej, być może źle pozamieniałeś pliki? - stąd moja uwaga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cystic_PL Opublikowano 18 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2014 (edytowane) Modyfikacja ,,Kosmos" :D Miałbym pytanie do moderatorów lub kogoś kto lubi grzebać w plikach gry/modów. Mianowicie marzy mi się ,,hybryda" :P modyfikacji misery 2.0 i tej. Tylko wiem, że na 100% będą się gryzły nawzajem no i czy dałoby radę połączyć jakoś te mody ? chodzi mi o to żeby misery miał te bronie i animacje do nich. Sam bym pokombinował ale jestem gorzej niż zielony w tworzeniu modów :( Edytowane 18 Marca 2014 przez Cystic_PL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 22 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2014 Mizerią 2.0 nikłe szanse połączenia z racji dużej liczby modyfikacji w plikach obu modów jak i skryptach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SmokeHead Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 panowie mam problem otóż cały czas wyskakuje mi taki log mam wersję 1.6.02 bez fixów nawet nie chcę się uruchomić co jest grane plik jest którego nie jest w stanie wykryć [23.04.14 21:20:37.343]. ExeParams: [23.04.14 21:20:37.359]. [~T]. #ERROR: not found xrCore.dll in memory [23.04.14 21:20:37.359]. [~T]. #DBG: Process Heap = $140000 [23.04.14 21:20:37.359]. XrayMM: Initialization completed Kryzys zarzegnany nowy log ten sam problemFATAL ERROR [error]Expression : fatal error[error]Function : CInifile::Load[error]File : D:prog_repositorysourcestrunkxrCoreXr_ini.cpp[error]Line : 274[error]Description : <no expression>[error]Arguments : Duplicate section 'stalker_vision_free' found. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majster Opublikowano 7 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2014 Jak to ściągnąć? Serwer wywala błąd przekroczenia limitu pobierania. Czy jest już spolszczenie, albo zaplanowane spolszczanie moda? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 8 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2014 Alternatywny link - http://www.moddb.com/mods/shoker-weapon-mod/downloads/shoker-weapn-mod-v21-11-april-2014 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majster Opublikowano 8 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2014 Działa. Czy gra wykorzystuje te pliki rar w gamedacie? wiadomo coś o spolszczeniu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 9 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2014 Nie, nie wykorzystuje. Spolszczenia nie będzie raczej, chyba, że ktoś zrobi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majster Opublikowano 9 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2014 A można zgłosić tego moda do kolejki? Poprzednia wersja została spolszczona przez tłumaczy z tego forum, więc fajnie by było gdyby tą wersje tez spolszczyli, tym bardziej że dużo plików nie ma bo to mod na bronie więc bez fabuły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.