Skocz do zawartości

Shoker Weapon Mod 2.1/2.0/1.0


Gość Diegtiariow

Rekomendowane odpowiedzi

W ekwpipunku masz plecaki do demontażu gadżetów (w wersji 1.0 to było)

 

 

EDIT: Dobra pobieram Shoker Weapons Mod 2.0 poprzez założenie konta (3 giga gratis :D) Prędkość Pobierania 177kb/s (maksymalne łącze z blokadami routera) 1 godzina zamiast całego dnia (8.8kb/s 1dzień)

Teraz Pytanie, czy mod jest po angielsku czy wszystko po rusku? Bo jak wspomniałem rosyjskiego nie znam a nie wiem kiedy wyjdzie zangielszczenie/spolszczenie.

 

2.EDIT:Zainstalowałem i jedyne pliki które są w folderze text to

st_items_weapons.xml shoker_mod_wpn.xml 

shoker_mod_upgrades.xml

Jak ktoś chce tłumaczyć to mogę wam wrzucić to jako zip.

Rzeczywiście wszystko po rusku (bronie i nowe przedmioty reszta spox)

3.EDIT: Dobra łapcie zangielszczenie z forum gsc http://www.sendspace.com/file/zb1k90&usg=ALkJrhgznkELf1eOa9bR4TTt3NCXgetdjg na jego podstawie mam nadzieję można zrobić spolszczenie, a jak narazie to zadowolę się angielską wersją moda :D

http://www.gsc-game.com/main.php?t=community&s=forums&s_game_type=xr3&thm_page=1&thm_id=6096&sec_id=19

 

 (pewnie trzeba będzie spolszczyć stronę (u mnie nie działa przenosi na stronę główną)

Edytowane przez litosns
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki litosns za zangielszczenie, a co do modyfikacji broni i "montarzu celowników, to poza Grozą (jak narazie nie miałem w łapach wielu broni z tego moda) nie da się nic zmienić, jedyne modyfikacje to granatnik i tłumik, ale nie do wszystkich" - poprawka po analizie z zangielszczeniem da się ściągać i montować celowniki, służy do tego takie małe ustrojstwo które mamy w plecaku. Polecam spróbować amunicji snajperskiej i przeciwpancernej - bardzo duża różnica  :)

Edytowane przez Nitro
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam Gdy włączam grę ciągle wywala mnie z  tym logiem:

[12:50:27.629]. #DBG: WorkerThread  10892 ($2A8C), Name = THREAD_WATCHDOG { TThreadWatchdog@=$03DB2A90:: luacap.dll /ID=10892 }, Class = TThreadWatchdog started std-loop in OleExec[12:50:27.629] #DBG: Created Debug Thread, ID = 6680[12:50:27.644]. #DBG: WorkerThread  6508 ($196C), Name = MemStatCollector { TMemStatCollector@=$03DC2FF0:: luacap.dll /ID=6508 }, Class = TMemStatCollector started std-loop in OleExec[12:50:27.663]. #DBG: Opening named FileMapping GlobalVIRTUALTIMER[12:50:27.665]. #DBG: Created ToolThread, ID = 7936[12:50:27.668]. #DBG: WorkerThread  7936 ($1F00), Name = gToolThread { TToolThread@=$03DB3260:: luacap.dll /ID=7936 }, Class = TToolThread started std-loop in OleExec[12:50:27.699]. #DBG: Module(DLLs) dump:  BA=$00270000     szMod = OpenAL32.dll        modBaseSize =   0.063 MiB,   fileSize =   0.051 MiB        version = 6.14.357.21  BA=$00400000     szMod = xrEngine.EXE        modBaseSize =   1.023 MiB,   fileSize =   1.006 MiB        version = 1.6.0.2  BA=$00510000     szMod = xrCore.dll          modBaseSize =   1.293 MiB,   fileSize =   0.798 MiB        version = 1.6.0.2  BA=$00660000     szMod = BugTrap.dll         modBaseSize =   0.188 MiB,   fileSize =   0.176 MiB        version = 1.2.2654.37769  BA=$00720000     szMod = xrSound.dll         modBaseSize =   0.238 MiB,   fileSize =   0.243 MiB        version = 1.6.0.2  BA=$00760000     szMod = xrCDB.dll           modBaseSize =   0.113 MiB,   fileSize =   0.118 MiB        version = 1.6.0.2  BA=$00790000     szMod = xrAPI.dll           modBaseSize =   0.023 MiB,   fileSize =   0.012 MiB        version = 1.6.0.2  BA=$01F40000     szMod = lua.JIT.1.1.4.DLL     modBaseSize =   0.191 MiB,   fileSize =   0.196 MiB        version = 1.6.0.2  BA=$024E0000     szMod = luacap.dll          modBaseSize =  23.191 MiB,   fileSize =   9.870 MiB        version = 1.0.5124.40602  BA=$10000000     szMod = xrNetServer.dll     modBaseSize =   0.086 MiB,   fileSize =   0.087 MiB        version = 1.6.0.2  BA=$59A60000     szMod = dbghelp.dll         modBaseSize =   0.629 MiB,   fileSize =   0.615 MiB        version = 5.1.2600.2180  BA=$60A90000     szMod = d3dx9_42.dll        modBaseSize =   1.895 MiB,   fileSize =   1.805 MiB        version = 9.27.952.3001  BA=$67360000     szMod = dskquoui.dll        modBaseSize =   0.195 MiB,   fileSize =   0.188 MiB        version = 6.1.7601.17514  BA=$673A0000     szMod = faultrep.DLL        modBaseSize =   0.320 MiB,   fileSize =   0.306 MiB        version = 6.1.7601.17514  BA=$67410000     szMod = MSVFW32.dll         modBaseSize =   0.129 MiB,   fileSize =   0.115 MiB        version = 6.1.7601.17514  BA=$67440000     szMod = AVIFIL32.dll        modBaseSize =   0.098 MiB,   fileSize =   0.087 MiB        version = 6.1.7601.17514  BA=$6E760000     szMod = DINPUT8.dll         modBaseSize =   0.188 MiB,   fileSize =   0.139 MiB        version = 6.1.7600.16385  BA=$702C0000     szMod = dwmapi.dll          modBaseSize =   0.074 MiB,   fileSize =   0.064 MiB        version = 6.1.7600.16385  BA=$702E0000     szMod = COMCTL32.dll        modBaseSize =   0.516 MiB,   fileSize =   0.506 MiB        version = 5.82.7601.18201  BA=$72280000     szMod = MSVCR80.dll         modBaseSize =   0.605 MiB,   fileSize =   0.603 MiB        version = 8.0.50727.6195  BA=$725C0000     szMod = uxtheme.dll         modBaseSize =   0.500 MiB,   fileSize =   0.234 MiB        version = 6.1.7600.16385  BA=$72640000     szMod = msimg32.dll         modBaseSize =   0.020 MiB,   fileSize =   0.004 MiB        version = 6.1.7600.16385  BA=$72650000     szMod = MSACM32.dll         modBaseSize =   0.078 MiB,   fileSize =   0.069 MiB        version = 6.1.7600.16385  BA=$72890000     szMod = comctl32.dll        modBaseSize =   1.617 MiB,   fileSize =   1.603 MiB        version = 6.10.7601.17514  BA=$72B70000     szMod = PowrProf.dll        modBaseSize =   0.145 MiB,   fileSize =   0.139 MiB        version = 6.1.7600.16385  BA=$732F0000     szMod = wsock32.dll         modBaseSize =   0.027 MiB,   fileSize =   0.015 MiB        version = 6.1.7600.16385  BA=$73480000     szMod = WINMM.dll           modBaseSize =   0.195 MiB,   fileSize =   0.185 MiB        version = 6.1.7601.17514  BA=$73990000     szMod = VERSION.dll         modBaseSize =   0.035 MiB,   fileSize =   0.021 MiB        version = 6.1.7600.16385  BA=$739D0000     szMod = winspool.drv        modBaseSize =   0.316 MiB,   fileSize =   0.305 MiB        version = 6.1.7601.17514  BA=$73C50000     szMod = SHFolder.dll        modBaseSize =   0.020 MiB,   fileSize =   0.007 MiB        version = 6.1.7600.16385  BA=$75310000     szMod = CRYPTBASE.dll       modBaseSize =   0.047 MiB,   fileSize =   0.035 MiB        version = 6.1.7600.16385  BA=$75320000     szMod = SspiCli.dll         modBaseSize =   0.375 MiB,   fileSize =   0.092 MiB        version = 6.1.7601.18270  BA=$754A0000     szMod = RPCRT4.dll          modBaseSize =   0.938 MiB,   fileSize =   0.633 MiB        version = 6.1.7601.18205  BA=$75590000     szMod = normaliz.DLL        modBaseSize =   0.012 MiB,   fileSize =   0.002 MiB        version = 6.1.7600.16385  BA=$755A0000     szMod = GDI32.dll           modBaseSize =   0.563 MiB,   fileSize =   0.297 MiB        version = 6.1.7601.18275  BA=$75630000     szMod = WS2_32.dll          modBaseSize =   0.207 MiB,   fileSize =   0.197 MiB        version = 6.1.7601.17514  BA=$756A0000     szMod = kernel32.dll        modBaseSize =   1.063 MiB,   fileSize =   1.063 MiB        version = 6.1.7601.18229  BA=$758F0000     szMod = CFGMGR32.dll        modBaseSize =   0.152 MiB,   fileSize =   0.139 MiB        version = 6.1.7601.17621  BA=$75980000     szMod = api-ms-win-downlevel-advapi32-l1-1-0.dll     modBaseSize =   0.020 MiB,   fileSize =   0.010 MiB        version = 6.2.9200.16492  BA=$75990000     szMod = SHELL32.dll         modBaseSize =  12.289 MiB,   fileSize =  12.276 MiB        version = 6.1.7601.18222  BA=$765E0000     szMod = api-ms-win-downlevel-shlwapi-l1-1-0.dll     modBaseSize =   0.016 MiB,   fileSize =   0.009 MiB        version = 6.2.9200.16492  BA=$765F0000     szMod = api-ms-win-downlevel-normaliz-l1-1-0.dll     modBaseSize =   0.012 MiB,   fileSize =   0.002 MiB        version = 6.2.9200.16492  BA=$76600000     szMod = sechost.dll         modBaseSize =   0.098 MiB,   fileSize =   0.088 MiB        version = 6.1.7600.16385  BA=$766B0000     szMod = SETUPAPI.dll        modBaseSize =   1.613 MiB,   fileSize =   1.590 MiB        version = 6.1.7601.17514  BA=$76850000     szMod = ADVAPI32.dll        modBaseSize =   0.625 MiB,   fileSize =   0.611 MiB        version = 6.1.7601.18247  BA=$768F0000     szMod = api-ms-win-downlevel-version-l1-1-0.dll     modBaseSize =   0.016 MiB,   fileSize =   0.003 MiB        version = 6.2.9200.16492  BA=$76900000     szMod = KERNELBASE.dll      modBaseSize =   0.277 MiB,   fileSize =   0.262 MiB        version = 6.1.7601.18229  BA=$76950000     szMod = comdlg32.dll        modBaseSize =   0.480 MiB,   fileSize =   0.463 MiB        version = 6.1.7601.17514  BA=$769D0000     szMod = NSI.dll             modBaseSize =   0.023 MiB,   fileSize =   0.008 MiB        version = 6.1.7600.16385  BA=$769E0000     szMod = MSCTF.dll           modBaseSize =   0.797 MiB,   fileSize =   0.791 MiB        version = 6.1.7600.16385  BA=$76AB0000     szMod = OLEAUT32.dll        modBaseSize =   0.559 MiB,   fileSize =   0.545 MiB        version = 6.1.7601.17676  BA=$76BD0000     szMod = IMM32.DLL           modBaseSize =   0.375 MiB,   fileSize =   0.114 MiB        version = 6.1.7601.17514  BA=$76C30000     szMod = USER32.dll          modBaseSize =   1.000 MiB,   fileSize =   0.794 MiB        version = 6.1.7601.17514  BA=$76D30000     szMod = api-ms-win-downlevel-user32-l1-1-0.dll     modBaseSize =   0.016 MiB,   fileSize =   0.004 MiB        version = 6.2.9200.16492  BA=$76D40000     szMod = DEVOBJ.dll          modBaseSize =   0.070 MiB,   fileSize =   0.062 MiB        version = 6.1.7601.17621  BA=$76D60000     szMod = msvcrt.dll          modBaseSize =   0.672 MiB,   fileSize =   0.659 MiB        version = 7.0.7601.17744  BA=$76E10000     szMod = WININET.dll         modBaseSize =   1.766 MiB,   fileSize =   1.736 MiB        version = 11.0.9600.16518  BA=$76FE0000     szMod = USP10.dll           modBaseSize =   0.613 MiB,   fileSize =   0.598 MiB        version = 1.626.7601.18009  BA=$77080000     szMod = iertutil.dll        modBaseSize =   2.090 MiB,   fileSize =   2.068 MiB        version = 11.0.9600.16518  BA=$772A0000     szMod = SHLWAPI.dll         modBaseSize =   0.340 MiB,   fileSize =   0.334 MiB        version = 6.1.7601.17514  BA=$77300000     szMod = ole32.dll           modBaseSize =   1.359 MiB,   fileSize =   1.349 MiB        version = 6.1.7601.17514  BA=$778D0000     szMod = LPK.dll             modBaseSize =   0.039 MiB,   fileSize =   0.024 MiB        version = 6.1.7601.18177  BA=$77900000     szMod = ntdll.dll           modBaseSize =   1.500 MiB,   fileSize =   1.232 MiB        version = 6.1.7601.18247[12:50:28.065]. #DBG(UpdateMaps): From file C:Program Files (x86)GSC World PublishingS.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypecibinluacap.map loaded addrs 24058, index = $024E0000 [12:50:28.068/+01.129]. #NOTIFY: module loaded  xrCore.dll at $510000[12:50:28.070]. #DBG: randomize test: 5ihpfaq3revs4j7ndco6lbt1mkg28u09[12:50:28.125]. #DBG(Startup/initialize log):[12:50:28.125]. #DBG: fsgame.ltx raw dump:	;abbreviation	recurs	notif	root	add	ext	description	$app_data_root$	true	true	C:UsersPublicDocumentsStalkerCOP	$arch_dir$	false	false	$fs_root$	$game_arch_mp$	false	false	$fs_root$	mp	$arch_dir_levels$	false	false	$fs_root$	levels	$arch_dir_resources$	false	false	$fs_root$	resources	$arch_dir_localization$	false	false	$fs_root$	localization	$arch_dir_patches$	false	true	$fs_root$	patches	$game_data$	false	true	$fs_root$	gamedata	$game_ai$	true	false	$game_data$	ai	$game_spawn$	true	false	$game_data$	spawns	$game_levels$	true	false	$game_data$	levels	$game_meshes$	true	true	$game_data$	meshes	*.ogf;*.omf	Game¤Object¤files	$game_anims$	true	true	$game_data$	anims	*.anm;*.anms	Animation¤files	$game_dm$	true	true	$game_data$	meshes	*.dm	Detail¤Model¤files	$game_shaders$	true	true	$game_data$	shaders	$game_sounds$	true	true	$game_data$	sounds	$game_textures$	true	true	$game_data$	textures	$game_config$	true	false	$game_data$	configs	$game_weathers$	true	false	$game_config$	environmentweathers	$game_weather_effects$	true	false	$game_config$	environmentweather_effects	$textures$	true	true	$game_data$	textures	$level$	false	false	$game_levels$	$game_scripts$	true	false	$game_data$	scripts	*.script	Game¤script¤files	$logs$	true	false	$app_data_root$	logs	$screenshots$	true	false	$app_data_root$	screenshots	$game_saves$	true	false	$app_data_root$	savedgames	$downloads$	false	false	$app_data_root$[12:50:28.125]. #DBG: FSGame.ltx dump: $fs_root$=C:Program Files (x86)GSC World PublishingS.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci;abbreviation=C:Program Files (x86)GSC World PublishingS.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypecirootadd$app_data_root$=C:UsersPublicDocumentsStalkerCOP$arch_dir$=C:Program Files (x86)GSC World PublishingS.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci$game_arch_mp$=C:Program Files (x86)GSC World PublishingS.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypecimp$arch_dir_levels$=C:Program Files (x86)GSC World PublishingS.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypecilevels$arch_dir_resources$=C:Program Files (x86)GSC World PublishingS.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeciresources$arch_dir_localization$=C:Program Files (x86)GSC World PublishingS.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypecilocalization$arch_dir_patches$=C:Program Files (x86)GSC World PublishingS.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypecipatches$game_data$=C:Program Files (x86)GSC World PublishingS.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypecigamedata$game_ai$=C:Program Files (x86)GSC World PublishingS.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypecigamedataai$game_spawn$=C:Program Files (x86)GSC World PublishingS.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypecigamedataspawns$game_levels$=C:Program Files (x86)GSC World PublishingS.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypecigamedatalevels$game_meshes$=C:Program Files (x86)GSC World PublishingS.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypecigamedatameshes$game_anims$=C:Program Files (x86)GSC World PublishingS.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypecigamedataanims$game_dm$=C:Program Files (x86)GSC World PublishingS.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypecigamedatameshes$game_shaders$=C:Program Files (x86)GSC World PublishingS.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypecigamedatashaders$game_sounds$=C:Program Files (x86)GSC World PublishingS.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypecigamedatasounds$game_textures$=C:Program Files (x86)GSC World PublishingS.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypecigamedatatextures$game_config$=C:Program Files (x86)GSC World PublishingS.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypecigamedataconfigs$game_weathers$=C:Program Files (x86)GSC World PublishingS.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypecigamedataconfigsenvironmentweathers$game_weather_effects$=C:Program Files (x86)GSC World PublishingS.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypecigamedataconfigsenvironmentweather_effects$textures$=C:Program Files (x86)GSC World PublishingS.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypecigamedatatextures$level$=C:Program Files (x86)GSC World PublishingS.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypecigamedatalevels$game_scripts$=C:Program Files (x86)GSC World PublishingS.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypecigamedatascripts$logs$=C:UsersPublicDocumentsStalkerCOPlogs$screenshots$=C:UsersPublicDocumentsStalkerCOPscreenshots$game_saves$=C:UsersPublicDocumentsStalkerCOPsavedgames$downloads$=C:UsersPublicDocumentsStalkerCOP[12:50:28.126]. #DBG: ???? ????? ???????????? Lua, ??????????? ??? ?????? ???? S.T.A.L.K.E.R. "?????? ????" ??? "??? ???????", ?????? ?????: 1.0.5124.40602 IsUserAdmin :     Yes Windows  ver:     Windows 7 x64 Service Pack 1 build 7601 CPU     info:     Intel(R) Pentium(R) CPU P6100 @ 2.00GHz [2 cores avail] Memory  info:     666/1975 MB (free/total) Display mode:     1366x768, 32 bit[12:50:28.127/+01.188/thread $2b80(11136)].  #ERROR: 	FileCheck detects filename with restricted root: $mod_dir$init.script[12:50:28.135]. #DBG: ????? ????? ? ????? C:UsersPublicDocumentsStalkerCOPlogs[12:50:28.136/thread $2b80(11136)]. #DBG: LUA_DLL found at $1F40000, ExeFile = C:Program Files (x86)GSC World PublishingS.T.A.L.K.E.R. - Zew PrypecibinxrEngine.EXE  function at $01F5EA10 remapped partially to $05B00000[12:50:28.185]. #DBG: lua_pcall prolog dump  55 8B EC 83 E4 F8[12:50:28.185/thread $2b80(11136)]. #DBG: xrCore.DLL found at $510000  [12:50:28.186]. #DBG: xrCore.DLL Log = $005258B0, FlushLog = $00525700, SetLogCB = $00525C60 [12:50:28.186/thread $2b80(11136)]. #DBG: Init complete.[12:50:28.186]. #DBG: Creating TIPCThread.[12:50:28.186]. #DBG: Opening named FileMapping LUACAP_IPC[12:50:28.186/+01.247/thread $2b80(11136)].  #ERROR: 	Not found init-script file bad_file_name[12:50:28.187]. #DBG: WorkerThread  8256 ($2040), Name = IPCThread { TIPCThread@=$03DC3710:: luacap.dll /ID=8256 }, Class = TIPCThread started std-loop in OleExec[12:50:30.245/+03.306/0.000]. #XRAY:  Detected CPU: Intel(R) Pentium(R) CPU P6100 @ 2.00GHz [GenuineIntel], F6/M5/S5, 1995.00 mhz, 25-clk 'rdtsc'[12:50:30.245/+03.306/0.083]. #XRAY:  CPU features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2, SSE3, MONITOR/MWAIT, SSSE3[12:50:30.245/+03.306/0.057]. #XRAY:  CPU threads: 2[12:50:30.245/+03.306/0.364]. #XRAY: Initializing File System...[12:50:30.248/+03.309/2.176]. #XRAY: using fs-ltx fsgame.ltx[12:50:33.497/+06.558/ 3250]. #XRAY: FS: 42562 files cached 33 archives, 8990Kb memory used.[12:50:33.497/+06.558/0.074]. #XRAY: Init FileSystem 3.251798 sec[12:50:33.522/+06.583/ 24.4]. #XRAY: 'xrCore' build 3967, Dec 14 2009[12:50:33.887/+06.948]. #NOTIFY: module loaded  xrParticles.dll at $6E50000[12:50:34.007/+07.068]. #NOTIFY: module loaded  xrGame.dll at $8620000[12:50:36.489/11136/ 2968]. #DBG: Added L = $FFF001F8, captured in  on_nsexec[12:50:36.489]. #DBG: Complete CheckCapture for $FFF001F8[12:50:36.727/11136/238.1]. #DBG: Added L = $FFEF01F8, captured in  on_nsexec[12:50:36.727]. #DBG: Complete CheckCapture for $FFEF01F8	Registering function [$026CDD60] AssertIgnore 	Registering function [$026CC208] SetAtPanicHandler 	Registering function [$026CBFC8] AtPanicHandler 	Registering function [$026CA76C] ActivateCheatProtection 	Registering function [$026C6164] ODS (msg, flags)	Registering function [$026CA2B8] PreciseTime 	Registering function [$026D4A98] CacheFile 	Registering function [$026D4AFC] CacheList 	Registering function [$026CE460] CalcPtr (addr, addr2, opeation) // returned ptr	Registering function [$026CE738] CastToInt (addr)	Registering function [$026C6348] CheckPtr 	Registering function [$026A7530] CheckStack 	Registering function [$026C1454] DebugDumpAll 	Registering function [$026CB488] DumpDir 	Registering function [$026C9AD8] DumpVar 	Registering function [$026C08D4] DumpMMStat 	Registering function [$026CA418] ElapsedTime (timer_id)	Registering function [$026AFD28] FindSpawnIDS (name or spawn_id or story_id, s_context)	Registering function [$026C7A90] GetDbgVar (var_name)	Registering function [$026C7A90] SetDbgVar (var_name, value, [add_traceback])	Registering function [$026C4EA4] SetDirectory 	Registering function [$026CF638] SetVerbosity (log_verbose_level)	Registering function [$026CF638] GetVerbosity 	Registering function [$026C7F20] GetGlobalVar (var_name)	Registering function [$026C7F20] SetGlobalVar (var_name, value)	Registering function [$026CD1F0] GetThreadAsyncVar 	Registering function [$026CD4D0] SetThreadAsyncVar 	Registering function [$026CD81C] ManageThreads 	Registering function [$026C81EC] ExeParam 	Registering function [$026C8260] GetLuaState 	Registering function [$026CF80C] GetProcAddr (lib_name, proc_name)	Registering function [$026CF684] LoadFreeLib 	Registering function [$026CA3AC] CPUTime 	Registering function [$026C8834] DiffPtr (addr, addr2) // returned offset = addr2 - addr	Registering function [$026A0824] FormatPtr 	Registering function [$026C81A4] InstallSEH 	Registering function [$026CF530] SetPtrInfo (addr, description)	Registering function [$026CF5B4] NearestPtr 	Registering function [$026C82A8] CopyFile 	Registering function [$026C8480] RenameFile 	Registering function [$026C64B0] FileExists 	Registering function [$026C6AC8] FileLoad (file_name, rtype = content/lines)	Registering function [$026C6D08] FileWrite (file_name, content)	Registering function [$026C70E0] FileVersion 	Registering function [$026C6544] FindFiles 	Registering function [$026C680C] flushlog 	Registering function [$026CDFD4] KeyPressed 	Registering function [$026CE030] KeyCombPressed 	Registering function [$026CE0C0] GetModuleInfo 	Registering function [$026CE270] GetModuleSize 	Registering function [$026CE35C] GetMousePos 	Registering function [$026D0638] LuaCleanup 	Registering function [$026D4E1C] RunCommand 	Registering function [$026CEB34] TracePtr 	Registering function [$026CA700] TickMod 	Registering function [$026CEE58] RayTrace (start, dir, range, target, ignore_obj_id)	Registering function [$026CF00C] CopyDMA (dest_addr, src_addr, cb)	Registering function [$026A0E6C] ReadDMA (src_addr, offset, vtype, [dump_size])	Registering function [$026CF184] ReadPtr (src_addr, offset) // faster vs ReadDMA 	Registering function [$026A1654] WriteDMA (dest_addr, offset, value, vtype)	Registering function [$026A20A0] UnlockDMA (dest_addr, offset)	Registering function [$026CE3A0] ReadLn 	Registering function [$026C8598] ReplaceStr 	Registering function [$026CC3F8] NotifyReleased (id, [context])	Registering function [$026CC494] NotifySpawned (id)	Registering function [$026CC4D4] NearestVertexInfo 	Registering function [$026CC79C] LoadVertexList 	Registering function [$026CCCF4] SaveVertexInfo 	Registering function [$026CCCF4] SaveVertexList 	Registering function [$026D4D7C] Random 	Registering function [$026C4A50] SetBreakpoint 	Registering function [$026A944C] SleepEx 	Registering function [$026CBBDC] SoundMsg 	Registering function [$026CBA38] SetGameState 	Registering function [$026CBA4C] SetTraceHook 	Registering function [$026A94A4] SetThreadAM 	Registering function [$026C75E4] FindSubStr 	Registering function [$026C71BC] SplitStr 	Registering function [$026C9670] StrToVar 	Registering function [$026C989C] VarToStr 	Registering function [$026C8C2C] ReadIni 	Registering function [$026C8DDC] WriteIni 	Registering function [$026C9224] CheckInList 	Registering function [$026C6420] ExpandPath 	Registering function [$026CB554] ExitProcess 	Registering function [$026D2A58] PushCommand 	Registering function [$026D2B00] ProcessCommands 	Registering function [$026D3B90] ProcessKeyboard 	Registering function [$026D44E4] SetKbdCallback 	Registering function [$026D4214] DelKbdCallback 	Registering function [$026C796C] FindConfigStr 	Registering function [$026D0980] LuaSafeCall 	Registering function [$0269FB04] BinThisCall 	Registering function [$026CFA8C] LuaPopValues 	Registering function [$026CBCA4] PtInPolygon 	Registering function [$026A8AD8] SetBootMsg 	Registering function [$026D45DC] SetUpdTimeout 	Registering function [$026B00F4] RegistryFilter (cmd, [list or filter], [value1], [value2]...)	Registering function [$026B0910] InvokeRegistry (cmd, [id], [ptr])	Registering function [$026B1C28] ProfileRegistry (test_count	Registering function [$026B08DC] UpdateRegistry (b_fast)	Registering function [$026CE854] GameObjectInfo 	Registering function [$026BD660] TexCleanTotal 	Registering function [$026BD760] TexCreate (tex_name)	Registering function [$026BD9BC] TexFind (tex_name_mask)	Registering function [$026BD838] TexFile (tex_ptr, tex_name) // WARN: tex_name must be lenght <= original	Registering function [$026BD7D0] TexLoad (tex_ptr)[12:50:36.755]. #DBG: Processing user DLLs registration for lua_State...[12:50:37.054]. #DBG: ???????????? ???????????? ?????????? VEH.

 

Wie ktoś  jak to naprawić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@joeredpll,

opisz punkt po punkcie jak zainstalowałeś moda oraz jakie dodałeś fix'y? Czy skrót z elementem docelowym host.exe ma nadane uprawnienia administratora - konieczne do prawidłowego działania moda? Kol.@gawron w poście nr. 13 podał kilka wskazówek, m.in. zwracając uwagę w pkt. 5, aby nie grać na DX8 (oświetleniu statycznym) a w przypadku wybrania DX8 - usunąć  folder [shaders_cache]. Jak u Ciebie wygląda ta kwestia? Nie zapomnij napisać jaką masz zawartość w pliku localization.ltx. Spróbuj uruchomić bezpośrednio z pliku host.exe z uprawnieniami administratora, dodatkowo możesz ten plik odznaczyć ze skanowania antywirusem, aby nie wpływało to na ewentualny spadek wydajności lub przetestować z wyłączonym antywirusem. Na wszelki wypadek zapytaj o zawartość plików z moda, tzn. ile plików i folderów powinien zawierać mod aby zyskać pewność, iż instalacja miała pełny wymiar. Ja niestety nie mam moda, więc pytanie kieruj do graczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stalker Cop wersja 1.602( ta z CDA)

SWM 2.0

Fix 16.01.14

folder pol w configs/texts( skopiowane rus z zmienioną nazwą)

localization w configs

 

[string_table] language = pol font_prefix = ;_west ;_cent

 

uruchom jako administrator ze skrótu shokera na pulpicie  

Edytowane przez joeredpll
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawiam się, czy Fix 16.01.14 jest kumulatywny i zawiera wcześniejszą poprawkę o nr. 4.01.14 ? Co do pliku localization.ltx - powiedz czy w oryginale w wersji rosyjskiej plik zawierał dodatkowe wpisy? - nie chodzi mi o postać podaną przez Cichego w poście nr. 14, ale interesuje mnie dodatkowa zawartość pliku. Zazwyczaj pod wierszem

font_prefix = ;_west ;_cent

występują odniesienia do plików .xml i teraz ważne jest ustalenie czy plik oryginalny zawierał jeszcze jakieś wpisy. Sam log wygląda raczej na informacje z debugowania - pierwszy raz widzę taki log, brak w nim jednak wpisów Fatal Error. Na forum GSC w związku z wydaniem fix'a Fix'a 16.01.14 napisano:

Changes:
- Fixed classes for a bunch of items in the config
- Fixed the issue with the explosives not working at the kindergarten
- Weapons do not move so sharply at corners anymore
- The path to the game's log is now shown in the main menu
- Fixed the flickering that shows at the legs when climbing stairs

interesująca jest przedostatnia wzmianka o dostępie log'a gry w głównym menu, zapytam więc - podałeś właściwy log?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@joeredpll,

skoro tak wyglądają sprawy, hmm - na twoim miejscu zrobiłbym re-instal moda, ale wcześniej po usunięciu wyczyścił rejestr i sprawdził czy w folderze z CoP'em nie znajduje się gamedata Shoker'a (lub jakakolwiek inna). Instalując moda sprawdziłbym po wgraniu ostatniego fix'a a przed dokonaniem zmian o których pisał @Cichy w poście nr. 14 czy gra działa, konkretniej mówiąc przetestowałbym modyfikację bez kopiowania folderu [rus] z zamianą na [pol] oraz z pominięciem dot. pliku localization.ltx (bez porady # 3 i 4 z posta 14). W skrócie - próbować uruchomić moda na wersji rosyjskiej, być może źle pozamieniałeś pliki? - stąd moja uwaga.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Modyfikacja ,,Kosmos" :D  Miałbym pytanie do moderatorów lub kogoś kto lubi grzebać w plikach gry/modów. Mianowicie marzy mi się ,,hybryda" :P modyfikacji misery 2.0 i tej. Tylko wiem, że na 100% będą się gryzły nawzajem no i czy dałoby radę połączyć jakoś te mody ? chodzi mi o to żeby misery miał te bronie i animacje do nich. Sam bym pokombinował ale jestem gorzej niż zielony w tworzeniu modów :(  

Edytowane przez Cystic_PL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

panowie mam problem otóż cały czas wyskakuje mi taki log mam wersję 1.6.02 bez fixów nawet nie chcę się uruchomić co jest grane plik jest którego nie jest w stanie wykryć

 

 

[23.04.14 21:20:37.343]. ExeParams: [23.04.14 21:20:37.359]. [~T]. #ERROR: not found xrCore.dll in memory [23.04.14 21:20:37.359]. [~T]. #DBG: Process Heap  = $140000 [23.04.14 21:20:37.359]. XrayMM: Initialization completed

 

Kryzys zarzegnany nowy log ten sam problem

FATAL ERROR [error]Expression    : fatal error[error]Function      : CInifile::Load[error]File          : D:prog_repositorysourcestrunkxrCoreXr_ini.cpp[error]Line          : 274[error]Description   : <no expression>[error]Arguments     : Duplicate section 'stalker_vision_free' found.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.