Skocz do zawartości

Nowa dopa 14.08.2010


trurl3

Rekomendowane odpowiedzi

Nowe dope?nienie juz jest. Poniewa? s? znaczne zmiany w skryptach, trzeba b?dzie dok?adnie sprawdzi? róznice i prawdopodobnie przet?umasczy? sporo tekstów. Poni??j podaje przet?umaczone readme z dopy. Warto sie zapozna?.

UWAGA!! Konieczna Nowa Gra

Dope?nienie z 14.08.10

Ca?y ten cyrk instalujemy na czyst? wersj? soli z 19.04.10.

Kto zapomnia? - tu sa linki do cz??ci oryginalnej wersji:

1 cz??? http://narod.ru/disk/19901394000/%D1%81 ... 4.001.html

2 cz??? http://narod.ru/disk/19903921000/%D1%81 ... 4.002.html

3 cz??? http://narod.ru/disk/19906116000/%D1%81 ... 4.003.html

4 cz??? http://narod.ru/disk/19907011000/%D1%81 ... 4.004.html

5 cz??? http://narod.ru/disk/19907850000/%D1%81 ... 4.005.html

6 cz??? http://narod.ru/disk/19909327000/%D1%81 ... 4.006.html

7 cz??? http://narod.ru/disk/19941332000/%D1%81 ... 4.007.html

8 cz??? http://narod.ru/disk/19943146000/%D1%81 ... 4.008.html

W?a?ciciele panoramicznych, owalnych, trójkatnych i innych monitorów, rózni?cych sie roizdzielczo?cia od 1280?1024 musz? przed instalacja zapisa? swój plik S.T.A.L.K.E.R\gamedata\config\ui\ui_custom_msgs i r?cznie doda? na jego ko?cu taka lini? po #include: "ui\ui_custom_msgs_doc_viewer.xml":

#include "ui\ui_custom_msgs_stco.xml"

W?a?cicieli s?abych graf, którzy korzystali z adaptacji plików ikonek pod s?abe karty graficzne musz? przestrzec - globalna karta Zony zosta?a znacznie powiekszona w zwi?zku z nowymi lokacjami i jak b?dzie z jej pokazywaniem u was - nie mam poj?cia.... Sorry.

Zasiedlone jest tylko Mrtwe Misato. B?dzie bonusowe przej?cie do Zatonu - dla zaznajomienia si? z lokacj?. Co wi?cej - na pozosta?e lokacje przej?? na razie nie robi?em.... Kwestów nie tak wiele...

Niestety - konieczna nowa gra.

Od razu powiem - je?li ze swoj? skleroz? o kim? zapomnia?em - poprawcie... Stara?em sie pokazywa? autorów w konfigach i nazwach modeli i innych...

Podziekowania, wdzi?czno??, uznanie i inne niezwi?zane uczucia:

================================================================================

Dla forum, jego adminów, moderów, kuratorów tym i innym szefom, szefowym, i szefi?tkom - za to, ?e macie cierpliwo?c do soljanki, która tylko zajmuje miuejsce. _AND_ - indywidualne podziekowania.

================================================================================

??? - bez komentarzy

================================================================================

HitmanNew - g?ówna robota z map? MArtwego Miasta

================================================================================

KD87 - pod?aczanie lokacji. Przej?cia AI. Oddazielny dzienks dla D1mon i combat1st - wiedz? za co

================================================================================

Sapsan, Shadowman - skripting, optymalizacja, porady, stracony czas i nerwy.

===============================================================================

lsclon :

Ca?kowicie przerobione (wszystkie) ukrycia od emisji, dodano wiele nowych, w tym na problematycznych lokacjach. Przerobiona si?a, efekty, d?wieki emisji w zalezno?ci od odleg?o?ci od CEA wed?ug promieniu. Praktycznie w pe?ni przerobiona dynamika anomalii - a to nie byle co, ka?dy kto robi mody o tym wie... Taka pere?ka... Czuj?, ?e raz dwa przechwyc? ja inne zespo?y...

================================================================================

TREWKO - gamemtl, awansem za Darkskejp

================================================================================

Wykorzystano modele i prace szanownych mistrzów:

Chabarycz (nie ma co wylicza? - bardzo du?o), DanekSTALKER - modele snajperów i przedstawicieli Ostatniego Dnia, model kontrolera), 22ff, Scarabay, gauss z Crizisa autor ????, CAHCAHbl4 - model mi?sacza, karaluchów

;AKS-74 "kobra"

;Model: ARMA

;Pokrycia: Aaz

;Animacja: Holden_McClure/KingFriday, poprawki animacji Aaz

;Kompilacja: Aaz

;Tekstury, d?wieki strza?ów, prze?adowania, t?umika: PSUEUDO.T.A.L.K.E.R.

================================================================================

Grawistrzelba od Malandrinus, Kirag

==============================================================================

Mapa globalna - Chabarycz

================================================================================

Detektor kordynatów:

Wersja: 0.7.1 (04.12.2009).

Genezis: idea - ToposNoetos; reralizacja - 7.9 przy udziale Malandrinus i kstn.

================================================================================

Poprawa i dopracowanie tekstur - chorik

================================================================================

V92 - znaczniki na mapie i wszystko, co z tym zwi?zane

================================================================================

Dzieciakom z tematu ud?wiekowienia i dopracowania

aktorzy ostatniego zespo?u:

?.???????, ?.?????, ?.?????????, ?. ????????, ?. ??????, ?. ?????????

nagranie i zmiksowanie ?.?????????

przetworzenia na ogg - D1mon

================================================================================

Pomys?y, krytyka, podtrzymanie - wszyscy lubi?cy i nie lubi?cy

================================================================================

Za porady, pomys?y, pomidory i jab?ka w PM-ach - osobne podzi?kowania wszystkim.

================================================================================

proper70 - za ilo?c pomys?ów w PM-ach. Ja bym tak dok?adnie nie umia?....

================================================================================

Ray - wzi?ty ?redni wariant rebalansu artów

================================================================================

Archara - z tego co wyliczone wy?ej dla mnie nie zosta?o nic do roboty, tylko doadawa? b??dy i troche testow?

================================================================================

Kilka zalece?: po 7-10 minutach przebywania w MM (Martwym Mie?cie), je?li zginiesz - nie mo?esz wczyta? sejwa bez wyj?cia do windowsa. Tak samo b?dzie przy przej?ciach po d?ugiej grze. Dopóki nie zginiesz - wszystko ??. Sejwy - wszystkie dzia?aj?. Z czym to jest zwi?zane, trudno powiedzie?, ale nie z brakiem pami?ci. Dlatego - wi?cej sejwów.

Co do komputera. Niezale?nie od zdania specjalistów radz?, o czym ju? nie raz sam sie przekona?em - oczy?cic system, zrobic defragmentacj? (do tego najlepiej wykorzysta? O&O Defrag). Plik wymmiany na dysku ze Stalkerem - zale?nie od systemu, ale nie mniej 4500. Jak najmniej niepotrzebnych uruchomionych procesów i programów w tle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowa dopa instaluje si? na czyst? Soljanke i nie akceptuje ani nie potrzebuje starych patchy. WYMAGA NOWEJ GRY i nie da si? tego przeskoczy?. A nowe patche ju? powstaj? , ale nie ma to nic wspólnego z poprzednimi, po prostu:

==================================================

Sejwy z poprzedniej gry odkre?lamy grub? kresk?.

Kto nie jest gotów do nowej gry, nie powinien przechodzi? na now? wersj?.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Patrz od którego momentu mówi?. Jak ju? masz zainstalowana ?wie?? Soljanke i dop?, i zacz??e? now? gr?, top po wczytaniu patcha nie musisz gry zaczyna? od pocz?tku. To o to chodzi.

Wszystko co teraz pisz? na temat dupy i patchy do niej odnosi si? do NOWEJ GRY zacz?tej na dopie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.