LVutner Posted May 6, 2014 Report Share Posted May 6, 2014 !Jeśli nieczytałeś/aś poprzedniego poradnika będzie Ci ciężko! Kolejny poradnik dotyczący modeli, tym razem zajmiemy się zrobieniem niezdejmowanego celownika do broni, w poradniku celownik zrobimy dla HUD'a pistoletu maszynowego MP5. Przystąpmy do pracy. Co trzeba posiadać : Milkshape'a z pluginem z poprzedniego poradnika.SDK 0.7 ze źródła podanego wyżej. Zaczynamy : Odpalamy naszego milkshape'a potem importujemy model o nazwie "wpn_mp5_hud".Przechodzimy do zakładki "Bones" widzimy kości modelu powinno nam się coś takiego ukazać:Screen: http://scr.hu/1ib2/2bh8l Celownik : Skoro mamy już zaimportowany model broni to teraz trzeba jakoś zrobić celownik. Ale jak?Importujemy model "wpn_scope_susat" który znajdziemy w folderze "upgrades". Zaznaczamy jego grupę w zakładce "Groups" (jest to grupa mesh01) i klikamy "Move" w zakładce "Models" i ustawiamy go. U mnie jest tak ustawiony. Screen: http://scr.hu/1ib2/johu7 Dalsze czynności : Znów zaznaczamy grupę celownika ale go nieprzesuwamy nigdzie tylko przechodzimy do zakładki "Bones" i klikamy na kość modelu o nazwie "body" i klikamy "Assing". Po tej czynności przechodzimy do sekcji "Models" i zaznaczamy puste pole, potem do sekcji "Bones" i klikamy na kość "body" jeśli nam się zaznaczył na czerwono p. m. to oznacza że się udało. Musimy usunąć kość "link" ponieważ SDK wywali błąd, klikamy w tym celu dwa razy na kość "link" i klikamy "Delete". Eksportujemy model : Eksportujemy model jak w poprzednim poradniku, niezapominamy żeby dopisać ".object" na końcu nazwy inaczej nici z eksportu. "Obróbka" w SDK : Włączamy SDK i importujemy model który wyeksportowaliśmy, zaznaczamy plik animacji o nazwie "wpn_mp5_hud_animation" i musimy teraz wyeksportować model do pliku z rozszerzeniem ".ogf" Praca z configami broni : Otwieramy config o nazwie "w_mp5" i na samym końcu mamy sekcję "[wpn_mp5_nimble]" to jest początek configu broni "Przecinacz" którą otrzymać możemy od "Żwawego".Wklejamy na samym końcu pliku to: scope_status = 1 ; 0 - no addonsilencer_status = 2 ; 1 - permanentgrenade_launcher_status = 0 ; 2 - attachablezoom_enabled = true ; (on,off)zoom mode (right mouse button)zoom_rotate_time = 0.25scope_zoom_factor = 30scope_texture = wpn_crosshair_l85item_visual = dynamicsweaponswpn_mp5nazwa_pliku.ogf Zapisujemy config. Najważniejsza czynność, test : Odpalamy grę, kupujemy u "Żwawego" Przecinaka wychodzimy ze "Skadowska" i wyciągamy naszą broń naszym oczom powinien się ukazać taki widok:Screen : http://scr.hu/1ib2/j7zle NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE PORADNIKA. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kumpel. Posted May 6, 2014 Report Share Posted May 6, 2014 "nie wyrażam zgody na kopiowanie poradnika"ohh maj gatet, jak ja siem napracofałeeem...jepać sztalker.pl bo tam od mjutikont objaziają Poradnik średni. Moduję od niedawna, a już to znam. Ale dla nowych się przyda. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
LVutner Posted May 6, 2014 Author Report Share Posted May 6, 2014 @UP ten poradnik powstał z nudów, udostępniam innym ludziom to co ja umiem, ja już niemoduję a innym się może przydać a czas jaki poświęciłem to 30-40 minut. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vranorvs Posted May 6, 2014 Report Share Posted May 6, 2014 Nic nie wiem o modelowaniu. Dla mnie pasi jako dla newbie. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts