Skocz do zawartości

Poprawka przycinek i wydajności w CoP!


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

Hej,

 

No nie ukrywam, że te ścinki koło skadowska i ogólnie kiedy spawnuja sie muatnty, działają jakieś skrypty są bardzo denerwujące bo dzieje się to nawet na potężnych maszynach. Szukałem długo odpowiedzi jak to wkurzające zjawisko poprawić aż tu kolega @smerf45 wyczaił, że ktoś tam gdzieś kiedyś na forum gsc sprawdził, że za te ścinki odpowiada plik LuaJIT.dll

 

I ten ktoś podobno skompilował ten plik razem ze swoimi poprawkami i działa znacznie lepiej. Niestety plik DLL nie jest dalej dostępny ale dostepne są jego źródła więc pobrałem je i skompilowałem używając VS2012. Powinno to działać jeszcze lepiej bo oryginalnie autor używał VS2010.

 

Co to właściwie jest i jak działa?

 

Jest to biblioteki do kompilacji w locie kodu LUA w którym są napisane wszystkie skrypty do stalkera. Dosłownie wszystko od spawnowania mutantów po dialogi jest w tych skryptach. Twórcy oryginalnie mieli bibliotekę w wersji bardzo starej jak na dzisiejsze standardy. Da się tą bibliotekę przyspieszyć pobierając nowy kod źródłowy i kompilując go nowoczesnym kompilatorem. Powinno to dać dość dużego kopa i wszystkie skrypty będą działać lepiej i szybciej.

 

Czy działa w końcu lepiej?

 

No jak na mój gust to działa ZNACZNIE lepiej. Gdyby ktoś mógł sprawdzić czy to nie tylko mój efekt placebo to zapraszam do testów. Jak wiadomo najbardzej przycina przy Skadowsku, przy stacji kolejowej i nagromadzeniach mutantów. Jeśli ktoś akurat zamierza grać w CoP to byłbym dzięczny jeśli sprawdzi ten plik.

 

Download

 

Plik - release.7z 

 

Instalacja

 

Po prostu wrzucamy do bin (TYLKO ZRÓBCIE KOPIĘ)

 

Oryginalny autor: Bangalore Pomysł usprawnienia: Xetrill Kompilacja na najnowszym kompilatorze: Godlike  

Jeśli działa znacznie szybciej to ochy i achy w pierwszej kolejności należą się autorom i @smerfowi45 a mnie dopiero na końcu, ja to tylko złożyłem do kupy :)

 

Pozdrawiam

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje gratulacje.Mam zamiar przetestować to na którymś modzie do Zewu,może wypróbuje na Dywersancie [o ile plik bin nie będzie się gryzł,bo tam jest bin z moda].W każdym razie sprawdzę u siebie.Dzięki :yes:

Testowałem tę skompilowane przez ciebie poprawkę do Zewu-w Dywersancie jakichś wielkich polepszeń nie było-choć jak mi urodziło na raz 25 bandosów to zacinek nie było,
w innych miejscach standardowo doczytywało tekstury-moje ustawienia grafika średnia,ośw. rozszerzone dynamiczne ,tekstury jakość i szczegóły prawie max,trawa zero.A i przez pomyłkę wkleiłem do Czystego Nieba-mod CS_Fun_v.2.0- tam ustawienia na max. i pobiegałem chwile na Jantarze.Działa normalnie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To super, ciesze się :)

Ogólnie powinno pasować też do Czystego Nieba gdyby ktoś chciał wrzucić. Chciałem zrobić wersję dla SoC ale po pierwsze to tam się nie zacina a po drugie w SoC jest to inaczej rozwiązane i nie da się tego w ten sposób zrobić.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...
  • 3 miesiące temu...
  • pacjent1972 odpiął/ęła i przestał(a) promować ten temat
  • 5 tygodni później...
  • 4 lata później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.