pacjent1972 Opublikowano 19 Lutego 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2019 Wstępna lista zmian - aktualizacja 0.11.5...> Spoiler Optymalizacja: zoptymalizowano renderowanie optyk przy pierwszym użyciu naprawiono freeze'y podczas zmiany pierwszego magazynka naprawiono freeze'y występujące przed otwieranie / zmianą sprzedawcy, interfejs postaci naprawiono freeze'y kiedy granat wybuchał obok szyb i freeze'y związane z samem zbijaniem szyb naprawiono freeze'y przy pierwszym uderzeniu kuli inne poprawki dotyczące freeze'ów różne poprawki błędów powodujących małe freeze'y optymalizacja cieni optymalizacja interfejsów wyświetlających dużą ilość przedmiotów mała optymalizacja światła słonecznego optymalizacja fizyki małych obiektów optymalizacja światła wolumetrycznego optymalizacja lokacji Poprawki związane z AI: naprawiono zachowanie AI podczas wychylania ( u gracza ALT+Q/E ) poprawiono interakcje AI z drzwiami balans trudność AI poprawiono zachowanie AI podczas przeładowywania broni naprawiono błąd związany z wyborem przez AI broni zmodyfikowano system umieszczania AI w trybie " Horda " naprawiono brak reakcji AI na trafienie dodano nowe odgłosy SCAV'ów zmodyfikowano miejsca umieszczania raiders'ów w laboratorium ulepszono system AI " szukaj osłony " ulepszono system priorytetu odgłosów SCAV'ów ulepszono zachowanie AI podczas otrzymywania obrażeń AI nie widzą już przez windy AI po śmierci nie spadają już przez podłogę naprawiono błąd związany z obrażeniami bota, które zostały wyleczone AI nie zaczną atakować jeżeli zabiłeś jako SCAV innego SCAV gracza, który pierwszy zaczął strzelać Poprawki : naprawiono błąd, przez który gracz był w stanie wyrzucić obiekt pod podłogę naprawiono błąd z de-synchronizacją typu amunicji, który w niektórych przypadkach mógł spowodować 0 obrażeń u SCAV'a naprawiono błąd związany zapętloną animacją leczenia bez efektu naprawiono błąd, w wyniku którego gracz, który ponownie dołączył do raid'u, mógł rzucać nieskończoną ilość granatów naprawiono błąd, w którym ta same animacje były odtwarzane w przypadku wszystkich gestów naprawiono błąd, przez który boty mogły przechodzić przez drzwi naprawiono błąd, w którym Scav pojawiały się z sprzecznymi przedmiotami naprawiono błąd, w którym hełm pozostawał w idealnym stanie po zabiciu gracza w głowę naprawiono usterkę pozwalającą na oszukiwanie broni białej poprzez ubezpieczenie naprawiono błąd, gdy Scav umieszczony na mapie był niewidzialny naprawiono błąd, który powodował, że pociski smugowe przechodziła przez nieprzeniknione przeszkody naprawiono błąd z brakiem stłuczenia, gdy hełm został trafiony przez innego gracza naprawiono błąd przy rozładowywaniu amunicji z magazynów SKS naprawiono zniekształcenie wizualne, które powodowało przesunięcie wzroku przy opuszczeniu przyłbicy naprawiono artefakty przy krawędziach ekranu, gdy przyłbica jest opuszczona zmniejszono wpływ post-procesów na szklane szyby ( widok stał się wyraźniejszy i lepszy ) naprawiono błąd związany z nieskończonym odgłosem przeszukiwania kiedy zabito przeszukującego zwłoki naprawiono filtr broni w menu sprzedawców naprawiono błąd, który nie pozwalał na zresetowanie zakresu wyszukiwanej ceny w wyskakującym okienku po zmianie waluty na inną na pchlim targu naprawiono błąd, przez który nie można było podnieść broni z zabitego bota naprawiono błąd, gdy postać była odsuwana na bok naprawiono błąd, w wyniku którego można biegać z złamanymi, czarnymi nogami i nie otrzymywać żadnych obrażeń naprawiono siatkę Pilad P1X naprawiono błąd, który powodował, że nie można było zmienić głosu na USEC 2 naprawiono nieprawidłową wartość licznika czasu do wyjścia dla niektórych typów ekstrakcji naprawiono błąd powodujący potwierdzenie zakupu pomimo braku wymaganych przedmiotów naprawiono penetrację metalowego ogrodzenia i szkła w różnych miejscach naprawiono błąd, gdy inni gracze wchodzili w interakcje z drzwiami naprawiono błąd występujący podczas otwierania skrzynek ( pojemniki na loot ) różne poprawki w logice zadań naprawiono nakładanie się interfejsów naprawiono wyświetlanie kategorii bez ofert na liście życzeń naprawiono błąd, który pozwalał przejść przez popiersia w laboratorium naprawiono błąd z obliczaniem kosztu przedmiotu po naprawie naprawiono wyświetlanie tekstu zadań w zakładce " Zadania " podczas raid'u naprawiono czas aktywnych buff'ów podczas używania stymulantów naprawiono błąd powodujący błąd 228 na pchlim targu podczas badania obiektu umieszczonego w kontenerze naprawiono "migotanie" podczas przewijania ofert na pchlim targu inne poprawki błędów klienta i serwera prowadzące do desynchronizacji naprawiono różne błędy i problemy powodujące awarie gry różne poprawki błędów lokalizacji różne poprawki LOD na różnych lokacjach naprawiono kilka problematycznych lokalizacji spawn'u przedmiotów różne drobne poprawki interfejsu Dodano: nowe spawn'y PMC w laboratorium możliwość usuwania wiadomości na czacie dodano ikony dla wszystkich brakujących elementów menu kontekstowego Zmieniono: dodano możliwość szybkiego anulowania oferty po jej umieszczeniu przesunięto menu podręczne po otwarciu drzwi w trybie ADS dźwięk deszczu jest teraz cichszy korekty w systemie uszkadzania głowy, gdy jest osłonięta przez hełm z różnymi komponentami zmniejszono ilość życia, które postać traci z wyczerpania i odwodnienia zabytkowy toporek dodany jako broń do walki w zwarciu zakończono dopasowanie mechanicznych celowników gesty z granatem są teraz wyświetlane poprawnie bieg z gotowym granatem jest teraz wyświetlany poprawnie ulepszono animacje granatu dymnego RDG poprawiona widoczność siatki EOTech poprawiono pionowanie, nakładanie i pozycjonowanie dźwięków (pierwsza iteracja) naprawiono znacznik kontenera, który można było wyświetlić za ikoną obiektu dodano możliwość podpisania pojemnika na pistolet dodano możliwość rozwinięcia okna inspektora przedmiotów dodano wskaźnik ładowania portretów sprzedawców zmniejszono dokładność strzelania z biodra przez słabszą przyczepności broni naprawiono wyświetlanie elementów interfejsu w menu handlowym, w formacie obrazu 4:3 teraz nie możesz wymagać tego samego przedmiotu, co oferujesz na pchlim targu (z wyjątkiem przedmiotów o trwałości i HP) ulepszono system staminy podczas raid'u dźwięk zakończenia rajdu został przeniesiony z muzyki do dźwięków interfejsu zwiększona odległość LOD w przypadku opasek na ramię zmiany mające na celu zlokalizowanie i ograniczenie problemu z późnymi spawn'ami inne drobne zmiany I wiadomość nie będzie wip*a, ku uciesze ciułaczy Tarkova. I tak co miesiąc, dwa, czasami trzy. Ciekaw jestem czy idą śladami Survarium czy mają swój tajny plan?. Gra która miała być niemal 100% realizmu stała się zbiorem bugów, freezów, desynców... i dziesiątek innych błędów których trudno się doliczyć w postach graczy, i w patchach które niby je naprawiają. Nie gram długo bo od kilku miesięcy ale straciłem nerwy do tej gry, zagram jak wyjdzie wersja finalna . Realizm w tej grze jest nie do przejścia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacjent1972 Opublikowano 23 Lutego 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2019 Post pod postem. 20% zniżki z okazji Dnia Obrońcy Ojczyzny Drodzy Uciekinierzy! Z okazji Dnia Obrońcy Ojczyzny, BATTLESTATE GAMES LIMITED oferuje 20% zniżki na wszystkie formy pre-orderów gry Escape From Tarkov, od 23. do 24. lutego, 2019. Zniżka będzie obowiązywać tylko przez te dwa dni: Od 22:00 naszego czasu 22. lutego, 2019, do 22:59 24. lutego, 2019. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.