Skocz do zawartości

Stworzenie wspólnego moda INNEGO :)


RamzeS

Rekomendowane odpowiedzi

Tak mi przysz?o na my?l jakby tak zrobi? moda, ale o nieco innych za?o?eniach ni? wi?kszo?? modów, stawiaj?cego na realizm i prostot?, doda? troch? ?amig?ówek i zagadek, jak i now? fabu?e, lecz nie chodzi mi o takiego moda jak NS, (wrzuci? wszystko do gara zamiesza?, doda? troch? przypraw i ?adnie zapakowa?, wygl?d zach?caj?cy niestety smaczek jaki? nie taki)

Panuje ogólna moda im wi?cej mapek tym lepiej i tu si? ludzie myl?... czy ja mam ochot? przechodzi? 7 czy tam 8 raz jakiego? moda po tym samym uk?adzie map? Co z tego ?e fabu?a nowe ale wi?kszo?? graczy po przej?ciu 50% gry jest zm?czon? ci?g?ym lataniem z Baru do Kordonu z baru do elektrowni, a reszta meczy moda do ko?ca mimo bugtrapów albo problemów j?zykowych.

Chodzi mi o to, ?e wi?kszo?? modów opiera si? na tym, ?e baz? g?ówn? jest Bar, a reszta lokacji przeznaczona do czystej eksploracji w celu wykonywania zada? (oczywi?cie wiadomo s? te? inni wa?ni NPC rozmieszczeni w innych lokacjach)

a mo?e by tak zerwa? z t? koncepcj?? Nie mówi? ?e jest z?a, ale nudna, bo schematyczna przy n-tym przechodzeniu tych samych poziomów W tym samym uk?adzie.

A wiec mo?e zrobimy jakiego? innego moda, i tu pojawiaj? si? pytania

1.Pod któr? wersj? gry?

2.Ile map?

3.Które?

4.Frakcj??

5.Fabu?a?

6.Bronie/Amunicja?

7.Kombinezony?

8.Anomali??

9.Realizm?

10.Ilo?? NPC?

11.Mutanty?

12.D?wi?ki/dialogi?

1.

*Robi?c moda pod SoC b?dziemy z jednej strony mieli ?atwiej, a z drugiej pod górk?...

Jest masa tutoriali, po drugie mo?na wykorzysta? wiele gotowych modów(je?eli chodzi o ulepszon? rozgrywk?)

Patrz?c na to z drugiej strony... dogranie map z CS to nie problem, ale ospawnowanie/oskryptowanie tych map to nie jest taka prosta sprawa i w dodatku bardzo pracoch?onna, jednak s?absza grafa, brak mo?liwo?ci modyfikacji broni(dopóki nie wyjdzie LA)

*Pod CS: ?atwiej b?dzie dogra? je?eli to jest mo?liwe(ale raczej tak) te kilka brakuj?cych map z SoC i kilka z Alphy 1935 i je ospawnowa?/oskryptowac ni? mapy z CS do SoC

CS ma ?adniejsza grafike(directx 10), ulepszanie broni, ciekawszy system znajdywania artefaktów, podró?owanie z podró?nikami

*Pod CoP je?e d??o by sie dogra? do Prypeci Prype? z SoC,Lima?sk,Bagna, to czemu nie...

2.Niezbyt wiele obstawia?bym, ?e 9-11max.

3.Które? Prype? w której rozpocz?liby?my gr? (zaimplementowana z SoC),Yantar(z CS), Czerwony Las (CS), Lima?sk (CS), Szpital (Clear Sky),Bagna(CS) ewentualnie które? z tych poziomów Jaskinia, Labirynt Generatory, Dead City, Zapomniany Las , Nieodkryta

ziemia i laboratoria. A gdzie Magazyny? bar? Dzicz? Kordon? Wysypisko? itp.

A to zaraz...

4.Frakcje frakcje... a gdyby tak zamieni? istniej?ce frakcj? Powinno?ci/Wolno?ci na... dwie g?ówne inne np. bandytów/opryszków/z?odziei i recydywistów kontra...zaskocz? was Polaków? heh biggrin.gif+ewentualnie Czyste Niebo/Naukowców zostawi? w spokoju Przy czym przedstawi? w fabule wojn? o wp?ywy tych frakcji, przy czym likwidacja frakcji takich jak Monolit, Wojsko(hmmm)

5. Dwa g?ówne watki, dwa sposoby na przej?cie gry zale?ne do której frakcji by?my do??czyli, Docelowo Prype? by?aby miejscem rozpocz?cia gry chcia?bym ?eby mia?a klimat Kordonu a mianowicie by?a oaz? spokoju, a zarazem miejscem cz?stych potyczek tych dwóch ugrupowa?, zalewana dodatkowo falami mutantów z nad Elektrowni która w tym modzie w efekcie jakiego? tajemniczego wybuchu znikn??a z powierzchni ziemi wraz z kilkoma innymi obszarami gry itp..

Chcia?bym aby zadania wi?za?y si? cz?sto z kwestiami zaopatrywania baz, przyczó?ków w amunicj? obronie posterunków a zarazem jakie? ciekawe w?tki i zagadki do rozwi?zania powplatane w wojn? miedzy frakcjami o stref? wp?ywów.

6.Jestem ciekawy sk?d by? wzi??/kupi?/znalaz? dzia?o Gaussa, Groz? albo jaki? wypasiony karabin snajperski w zonie? a w dodatku kupi? to od handlarza czy znale?c przy jakim? stalkerze....nie Strefa to strefa z której z jaki? powodów nie mo?na si? wydosta? i ci??ko dosta?, a amunicja nie le?y na ulicy...Wola?bym ?eby amunicja by?a czasami cenniejsza od artefaktów

7.Egzoszkielet z noktowizorem, wzmocniony pancerz, tytanowe stopy w dodatku serwomotory umo?liwiaj?ce bieganie, ud?wig +80kg. tak chyba w marzeniach... To strefa, ka?dy walczy tu o przetrwanie ale raczej w skórzanej kurtce, a o dobry kombinezon to trudno...

8.Jakie? nowe ciekawe by by?y ale nie za du?o raczej w skupiskach tak jak to mia?o miejsce w CoPie gdzie w poszczególnych rejonach by?y odpowiednie anomali?.

9.Jak najbardziej, przede wszystkim stawia?bym na ma?? ilo?? amunicji w modzie, ale zachowa? ró?norodno?? broni i kombinezonów ale bez bajerów. Je?eli cz?owiek jest ranny i krwawi to musi to zatamowa?, je?eli jest g?odny to je, je?eli musi u?y? leków to je za?ywa no nie jest tak? Mutanty...? No troch? fikcji musi by? taka chimera jeszcze przejdzie ale burer.... w ?yciu...

10. Ilo?? NPC na mapach powinno by? taka ?eby gra chodzi?a p?ynnie, wyludnienie by?oby wskazane biggrin.gif

11. Te mocniejsze i trudniejsze do pokonanie powinny by? bardzo bardzo mocne ?eby gracz po pokonaniu takiego stwora ledwo uszed? z ?yciem, ale ?eby go spotka? to te? gracz musia?by mie? szcz??cie albo i?? o odpowiedniej porze dnia/nocy o takich mutantach jak chimera czy pseudo-gigant, kontroler powinny kr??y? legendy smile.gif

12.Dialogi ja my?l? ?e odrobina humoru by nie zaszkodzi?a jak w ?yciu smile.gif, kawa?y przy ognisku...? A mo?e by tka nagra? w?asne... po polsku...jednym s?owem zrobi? dubbing

Mo?e uda si? "nam" znale?? ekip? do stworzenia moda...je?eli nie to ja na pewno zajm? si? produkcja ale raczej weekendowo raz na jaki? czas bardziej z nudów, ale kiedy by to wysz?o i czy by wysz?o to nie potrafi? okre?li?...

Mo?na by to nazwa? forumowym projektem stworzeniem moda...INNEGO :mrgreen:

Wszelakie propozycj? sugestie wskazane

Dobra id? spa?....

ps. chcia?bym zerwa? z schematem drabiny-piramidy w stalkerze

czyli startujemy w Kordonie ko?czymy w Elektrowni ......NIE

Edytuj posty nie dubluj ich LD

Edytowane przez LordDino
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm... fajna sprawa... sam chcialym w czyms takim uczestniczyc, niestety moja znajomosc w edytorze do stalkera jest nikla...chyba, ze da rade pomoc w inny sposob (jesli ofc uda sie pomysl zrealizowac).

Co do samej koncepcji moda- coraz to nowsze gry stawiaja na realizm- 1 strzal=1 trup, ogromny rozrzut, im dluzej biegniesz tym glosniej sapiesz... a gdyby zrobic swoistego ''hardcore moda'', w ktorym chodziloby o cos zupelnie odwrotnego- szybki trash metal jako muzyka w tle, masa amunicji, super wytrzymaly bohater i setki wrogow do rozwalenia. Ultra szybka akcja z mnogoscia trupow i krwi sprawila by teraz wiecej frajdy, niz zabicie kilku wrogow na gozine i skradanie sie od drzewa do drzewa. Tak mi sie widzi, ze chyba oprocz inferno (czy tam ABC), nie ma podobnie epickiego i hardcorowego moda...

EDIT: A moze dodanie BOSSOW urozmaicilo by jeszcze bardziej rozgrywke :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O jakim "bossie" my?lisz ? Mo?na na podstawie animacji jakiego? mutanta stworzy? nowego ale to wymaga czasu i umiej?tno?ci je?eli da?o by si? to zrobi? w Blenderze to mo?e by da?o rad?, mój znajomy troch? w tym siedzi i mo?e by zrobi? za sze?ciopak heh:) bo tego nie da si? zrobi? w 2-3h...

Zreszt? mniej gadania wi?cej roboty ?ci?gam 3dmaxa i SDK

Edytowane przez LordDino
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego jest taki STA1KERpl na forum (znajac moje szczescie, za 10 minut wlasnie wpadnie Kowek, i mnie zbeszta za komiks, ale kij w to). Umie robic kilka rzceczy naraz. A zaraz skoncza mi sie projekty filmowe, pare rysunkow tyko bd musial robic, i utrzymac dwie tajemnicze dla szarych usserow strony. A to nie duzo roboty, i za kilka/kilkanascie dni bym mogl wkroczyc do akcji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciagle prosby ludzi o rysunki, filmy, jakies remixy, szkola, parkour, milion innych- kazdy ma jakies swoje obowiazki. A kiedy robi sie takie cos, to albo trzeba szysko sciasniac, albo z czegos rezygnowac, niestety. Na szczescie ja jakis czasu powiedzialem sobie ''fuck the system'', i kiedy obowiazki nie pozwalaja mi robic tego, co lubie, olewam je.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wreszcie przeszli?cie do rzeczy:)

Wiem ?e wiecej osób ma SoC niektórzy nawet pewnie nie grali w CS gdy wyszed? CoP mówi? tu o nowych graczach... CoP mo?e i nowszy i stabilniejszy ale chyba ci??szy w modyfikowaniu.... SoC>CS>CoP im nowsza wersja tym trudniej i na pewno inaczej i wi?cej roboty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kordon i wysypisko to dla wielu (w tym mnie) najlepsze lokacje. Nie wyobrazam sobie zony bez tych dwoch elementow. One MUSZA zostac. Jesli juz mialoby sie cos usuwac, to doline mroku, prypec i sama elektrownie (zero klimatu, a to jest finaowa lokacja... FAIL). No, chyba, ze ktos przerobilby elektrownie na bardziej klimatyczna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te? Elektrownia niby to cel ca?ej gry(dotarcie do niej) ale jako? te? mi si? nie spodoba?a...pewnie przez monolitowców i teleporty.

Je?eli fabu?a mia?aby by? ca?kiem nowa to by?oby sporo roboty, je?eli nie wykluczyliby?my z moda kilka lokacji, mo?e zostan? ale na pewno zostan? zmienione przej?cia pomi?dzy nimi.

Prype???? nie jest klimatyczna??? http://pripyat.com/cgi-bin/preview.cgi?url=/sm/site/photogallery/uploads/313/2080_3.jpg&image_name=Panorama%20%96%20the%20whole%20town%20Pripyat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.