pajnt Opublikowano 25 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2016 (edytowane) Witam ponownie. Znowu mam kolejny problem z tym modem. Zainstalowałem go w końcu, wgrałem patcha, fixa i spolszczenie w odpowiedniej kolejności i mam problem - po włączeniu gry z pulpitu wyskakuje mi to: Edytowane 25 Marca 2016 przez pajnt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Кристофер (Kpuc) Opublikowano 25 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2016 Tam gdzie masz save znajduje się plik z logiem, wrzuć jego zwartość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pajnt Opublikowano 25 Marca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2016 O to chodzi? Bo to jest jak jeszcze na podstawce grałem, nic więcej nie ma, a gdzie znajdę errorloga? Żebym mógł skopiować go. * Detected CPU: GenuineIntel P3 family, F6/M10/S7, 2195.00 mhz, 29-clk 'rdtsc' * CPU Features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2 Initializing File System... using fs-ltx fsgame.ltx --found external arch mp_military_2.xdb0 FS: 30241 files cached, 5969Kb memory used. Init FileSystem 2.551568 sec 'xrCore' build 3312, Feb 27 2008 Initializing Engine... Executing config-script "user.ltx"... [c:\users\public\documents\stalker-shoc\user.ltx] successfully loaded. Starting INPUT device... Loading DLL: xrRender_R1.dll Loading DLL: xrGame.dll * [win32]: free[4066708 K], reserved[38780 K], committed[88752 K] * [ D3D ]: textures[0 K] * [x-ray]: crt heap[7669 K], process heap[669 K], game lua[0 K], engine lua[0 K], render[0 K] * [x-ray]: economy: strings[1032 K], smem[0 K] Executing config-script "c:\program files (x86)\r.g. mechanics\s.t.a.l.k.e.r - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx"... ! cant convert dik_name for dik[144], prop=[Poprzednia [c:\program files (x86)\r.g. mechanics\s.t.a.l.k.e.r - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded. Executing config-script "user.ltx"... Executing config-script "c:\program files (x86)\r.g. mechanics\s.t.a.l.k.e.r - shadow of chernobyl\gamedata\config\rspec_default.ltx"... ! Unknown command: r__wallmark_ttl ! Unknown command: rs_skeleton_update [c:\program files (x86)\r.g. mechanics\s.t.a.l.k.e.r - shadow of chernobyl\gamedata\config\rspec_default.ltx] successfully loaded. Executing config-script "c:\program files (x86)\r.g. mechanics\s.t.a.l.k.e.r - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx"... [c:\program files (x86)\r.g. mechanics\s.t.a.l.k.e.r - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded. [c:\users\public\documents\stalker-shoc\user.ltx] successfully loaded. SOUND: OpenAL: enumerate devices... SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present devices Generic Hardware SOUND: OpenAL: system default SndDevice name is Generic Hardware SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software SOUND: OpenAL: All available devices: 1. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) 2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) SOUND: OpenAL: SelectBestDevice is Generic Software 1.1 SOUND: OpenAL: Required device: Generic Software. Created device: Generic Software. * sound: EAX 2.0 extension: absent * sound: EAX 2.0 deferred: absent * sound : cache: 65538 kb, 7609 lines, 8820 bpl Starting RENDER device... * GPU [vendor:8086]-[device:116]: Intel(R) HD Graphics 3000 * GPU driver: 10.18.13.6200 * CREATE: DeviceREF: 1 * Vertex Processor: PURE HARDWARE * Texture memory: 2921 M * DDI-level: 9.0 * GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30) * GPU vertex cache: unrecognized, 16 * DVB created: 1536K * DIB created: 512K count of .thm files=4 load time=215 ms * distortion: used, dev(30),need(14) * SSample: 1360x768 * SSample: enabled - r__tf_aniso 4 - r1_tf_mipbias 0. Starting engine... [16-9] get_xml_name for[ui_mp_icon_rank.xml] returns [ui_mp_icon_rank.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_icons_map.xml] returns [ui_icons_map.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_common.xml] returns [ui_common.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_old_textures.xml] returns [ui_old_textures.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_ingame.xml] returns [ui_ingame.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_map_description.xml] returns [ui_map_description.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_models_multiplayer.xml] returns [ui_models_multiplayer.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_team_logo.xml] returns [ui_team_logo.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_team_logo_small.xml] returns [ui_team_logo_small.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_mainmenu.xml] returns [ui_mainmenu.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_mp_main.xml] returns [ui_mp_main.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_statistics.xml] returns [ui_statistics.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_hud.xml] returns [ui_hud.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_numpad.xml] returns [ui_numpad.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_inventory.xml] returns [ui_inventory.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_inventory2.xml] returns [ui_inventory2.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_iconstotal.xml] returns [ui_iconstotal.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_pda.xml] returns [ui_pda.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_icons_npc.xml] returns [ui_icons_npc.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_npc_monster.xml] returns [ui_npc_monster.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_npc_unique.xml] returns [ui_npc_unique.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_buy_menu.xml] returns [ui_buy_menu.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_asus_intro.xml] returns [ui_asus_intro.xml] [16-9] get_xml_name for[color_defs.xml] returns [color_defs.xml] [16-9] get_xml_name for[hint_item.xml] returns [hint_item.xml] Loading DLL: xrGameSpy.dll [16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml] [16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml] [16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml] [16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml] [16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml] [16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml] [16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml] [16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml] [16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml] [16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml] [16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml] [16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml] [16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml] [16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml] [16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml] [16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml] [16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml] [16-9] get_xml_name for[game_tutorials.xml] returns [game_tutorials.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_credits.xml] returns [ui_credits.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_movies.xml] returns [ui_movies.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_mm_main.xml] returns [ui_mm_main.xml] [16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_mm_opt.xml] returns [ui_mm_opt.xml] [16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml] [16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml] [16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml] [16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml] [16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml] [16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml] [16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml] [16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml] [16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_keybinding.xml] returns [ui_keybinding.xml] [16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml] * DVB created: 1536K * DIB created: 512K - r__tf_aniso 4 - r1_tf_mipbias 0. * SSample: 1366x768 * SSample: enabled * GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30) * GPU vertex cache: recognized, 24 *** RESET [0 ms] * MEMORY USAGE: 117392 K [16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml] Input: 1 Config-file [c:\users\public\documents\stalker-shoc\user.ltx] saved successfully Destroying Direct3D... * RM_Dump: textures : 0 * RM_Dump: rtargets : 0 * RM_Dump: rtargetsc : 0 * RM_Dump: vs : 0 * RM_Dump: ps : 0 * RM_Dump: dcl : 0 * RM_Dump: states : 0 * RM_Dump: tex_list : 0 * RM_Dump: matrices : 0 * RM_Dump: lst_constants: 0 * RM_Dump: v_passes : 0 * RM_Dump: v_elements: 0 * RM_Dump: v_shaders : 0 refCount:pBaseZB 1 refCount:pBaseRT 1 DeviceREF: 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 25 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2016 Na samym dole tego pliku powinien być Fatal Error. To on jest istotny. Ale musi być z moda, nie z podstawki. W tym modzie logi są chyba zapisywane w katalogu głównym gry. Mod zrobił sobie swój katalog na zapisy. Ale ze zrzutów ekranu wychodzi, że masz brak pamięci. Ile jej masz? Jak duży masz plik wymiany? Więcej nie pomogę, bo nie grałem w OP-2. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pajnt Opublikowano 25 Marca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2016 Mam 4GB ramu i plik wymiany ustawiony na 6GB (6144MB). Nie mogłem znaleźć tych errorlogów, bo w folderze gry i moda ich nie ma. Są tylko te z końcówkami .mdmp. Wstawić jeden w załączniku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Кристофер (Kpuc) Opublikowano 25 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2016 Usuń ten plik uruchom grę i jeżeli się on utworzy na nowo to znaczy że to ten a jeżeli nie to wiadomo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 25 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2016 Pisałem wyżej, że moda nie znam. Musisz poczekać na inne odpowiedzi, albo PW wysłać do kobala. Zobacz w pierwszej lini fsgame.ltx, dokąd prowadzi ścieżka dla zapisów i tam poszukaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pajnt Opublikowano 25 Marca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2016 (edytowane) Tak, to ten plik. Wrzucam go tutaj, nie wiem jak go otworzyć, liczę na szybką pomoc. xray_aleks_03-25-16_15-32-21.mdmp A w fsgame.ltx mam coś takiego: $app_data_root$=true|false|C:\|Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\ $game_data$ = false| true| $fs_root$| gamedata\ $game_ai$ = true| false| $game_data$| ai\ $game_spawn$ = true| false| $game_data$| spawns\ $game_anims$ = true| true| $game_data$| anims\ $game_levels$ = true| false| $game_data$| levels\ $game_meshes$ = true| true| $game_data$| meshes\ $game_dm$ = true| true| $game_data$| meshes\ $game_shaders$ = true| true| $game_data$| shaders\ $game_sounds$ = true| true| $game_data$| sounds\ $game_textures$ = true| true| $game_data$| textures\ $game_scripts$ = true| false| $game_data$| scripts\ $game_config$ = true| false| $game_data$| config\ $level$ = false| false| $game_levels$ $game_saves$ = true| false| $app_data_root$| savedgames\ $logs$ = true| false| $app_data_root$| logs\ $screenshots$ = true| false| $app_data_root$| screenshots\ $downloads$ = false| false| $app_data_root$| downloads\ $mod_dir$ = false | false | $fs_root$ | mods\ I w lokalizacji z pierwszej linijki jest tylko jeden log, który wcześniej podałem Edytowane 25 Marca 2016 przez pajnt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pajnt Opublikowano 25 Marca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2016 @podbijam Sorry, że spam ale chciałbym dzisiaj jeszcze pograć w to... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 25 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2016 Przede wszystkim 4gb ramu to może być ciut za mało na OP-2. Biorąc pod uwagę, że system bierze swoje to na grę niewiele zostaje. A jaki masz system? 64 bity? czy 32? Poza tym, w katalogu z OP-2 masz folder savedata, a w nim katalog logs. W katalogu logs masz plik xray_nazwa użytkownika.log. Otwórz go w systemowym notatniku, zjedź na dół i skopiuj to co jest po FATAL ERROR. Ewentualnie zaraz jak gra wyrzuci cię na pulpit otwórz systemowy notatnik i użyj komendy " wklej". Jeżeli nie masz folderu savedata, katalogu logs albo pliku xray_cośtam.log to znaczy, że źle zainstalowałeś moda. Tyle w tym temacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pajnt Opublikowano 25 Marca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2016 Dobra, mam system 64 bitowy, ale reinstalacja moda pomogła. Można zamykać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.