Skocz do zawartości

Problem z quicksave'ami


idKFa12321

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Pracuję od paru miesięcy nad modyfikacją dodającą pare rzeczy do stalkera rodem z soljanek (granie na gitarze, aktywacja artefaktów, nowe armory, absurdalne dialogi itd.). Ostatnimi czasy borykam się z niemałym problemem jakim są quicksave'y. Zrobienie go nie jest problemem, lecz po wczytaniu mam CTD. Log wygląda następująco:

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : hFile>0
[error]Function      : FileDownload
[error]File          : E:\stalker\sources\trunk\xrCore\FS.cpp
[error]Line          : 106
[error]Description   : c:\program files (x86)\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\
 

stack trace:

Nie mam pojęcia do czego może się to odnosić. Czy byłby ktoś w stanie pomóc?

Tak, jestem nowy na forum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapewne gra nie potrafi sobie poradzić z wczytaniem twojej twórczości. Komunikat "stack trace" zazwyczaj wskazuje na przeciążenie silnika, czy też pamięci. Log wskazuje dość luźno na folder config. By stwierdzić gdzie tkwi problem trzeba by zacząć od początku. Po kolei nanosić wszelkie zmiany i pilnować kiedy pojawią się problemy z wczytaniem zapisu. To znaczy najpierw dodaj granie na gitarze, sprawdź zapisy. Potem aktywacja artefaktów, itp...itd...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze, coś tu jest nie tak.

Wywaliłem na początku granie na gitarze i community relations. Odpaliłem grę, zrobiłem i wczytałem save. Działa!

Uradowany dodaję z powrotem mod na gitarę. No i znowu nie działa. Aha, czyli o to chodzi. Po krótce wywalam także i to. Sprawdzam i... Znowu nie działa! Jestem bezsilny. Czy byłby ktoś w stanie mi pomóc? Mógłbym podesłać link do moda na priv, ja już nie mam pomysłów co robić...

Edytowane przez pacjent1972
Pisownia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...