Jump to content

Wywałka do pulpitu w radarze


Recommended Posts

Jak w tytule ,poniżej platformu na której stoi pierwszy snajper następuje wywałka.W lokacji przebiega jakby niewidzialna linia po przekroczeniu której wyżuca do pulpitu.Dzieje się tak przy próbie przejścia legalnie drogą i to samo przechodząc przez rejon po lewej za płotem .Próbowałem dziesiątki razy i nic:@Bugtrap podaje: XR_3DA.exe caused BREAKPOINT in module "D:\Gry\S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl\bin\xrCore.dll" at 001B:01047D15, xrDebug::backend()+165 byte(s)

Link to comment
Share on other sites

Dla mnie też ten Radar jakiś pechowy,po wejściu z MW stracił mi się noktowizor ale to załatwiłem emisją ,potem niechciał mi zrobić sejwa,w momencie naciskania klawisza Zapisz wywalał mnie z błędem out of memory(zrobiłem kroki przewidziane dla win.7 z poradnika o tym błędzie) a teraz jestem w lab.10 i niemogę wgrac zapisanej gry,(zrobiłem sejwa po ubiciu tej pięknej besti)zatrzymuje się na synchronizacji a w logu mam tylko : Solianka: Synchronizacja... * phase time: 15 ms * phase cmem: 338844 K * [win32]: free[906888 K], reserved[70080 K], committed[1120120 K] * [ D3D ]: textures[357423 K] * [x-ray]: crt heap[338842 K], process heap[7050 K], game lua[45370 K], engine lua[251 K], render[0 K] * [x-ray]: economy: strings[13437 K], smem[28220 K] [16-9] get_xml_name for[game_tutorials.xml] returns [game_tutorials.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_credits.xml] returns [ui_credits.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_movies.xml] returns [ui_movies.xml] [16-9] get_xml_name for[maingame_pda_msg.xml] returns [maingame_pda_msg.xml] [16-9] get_xml_name for[maingame_pda_msg.xml] returns [maingame_pda_msg.xml] [16-9] get_xml_name for[maingame_pda_msg.xml] returns [maingame_pda_msg.xml] [16-9] get_xml_name for[maingame_pda_msg.xml] returns [maingame_pda_msg.xml] [16-9] get_xml_name for[maingame_pda_msg.xml] returns [maingame_pda_msg.xml] * Log file has been saved successfully! stack trace: 001B:058FB5A2 xrGame.dll 001B:05902555 xrGame.dll

Link to comment
Share on other sites

Miałem kiedyś podobny błąd, który objął swym działaniem z pięć ostatnio wykonanych zapisów (od początku wejścia na daną lokację) - pomogło cofnięcie się w grze do sejwu tuż przed wejściem (NIE do autosejwu !!), tak żeby gra zrobiła sobie nowy autosejw na wejściu.

Link to comment
Share on other sites

Miałem kiedyś podobny błąd, który objął swym działaniem z pięć ostatnio wykonanych zapisów (od początku wejścia na daną lokację) - pomogło cofnięcie się w grze do sejwu tuż przed wejściem (NIE do autosejwu !!), tak żeby gra zrobiła sobie nowy autosejw na wejściu.

To znaczy ,powrót na MW do ostatniego sejwu wykonanaego prze ze mnie,no trudno jak trza to trza,idę spróbować ,dzieki Yurek

Link to comment
Share on other sites

Kalam podmieniłeś pliczek ..xr.dll

Oczywiście że tak ,chyba że coś tam się skopało ale czy nałożenie na nowo tego pliku nieskomplikuje sprawy jeszcze bardziej?

Wczesniej robiłem reinstal całej gry i solianki a do folderu savedgames wrzuciłem tylko kilka ostatnich sejwów ,może to być przyczyną tych wylotów,???

Link to comment
Share on other sites

A więc tak ,miałem sejwa przed wejściem do x10 i zacząłem od tego zapisu,gra robi autosave przy wejściu do lab x10,następny zapis spróbowałem przed walką z Potworkiem i jeszcze jeden po ubiciu stwora ,zadziałały obydwa ale za drógim razem,ważne że ruszyły i mogę walczyć dalej.Dzieki panowie za pomoc.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

A ja mam taki błąd jak wchodzę na Radar. [error]Expression : !object->used_ai_locations() || ai().level_graph().valid_vertex_id(object->m_tNodeID) [error]Function : CALifeSwitchManager::add_online [error]File : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\alife_switch_manager.cpp [error]Line : 64 [error]Description : Invalid vertex for object [error]Arguments : wpn_g368873

Link to comment
Share on other sites

A ja mam taki błąd jak wchodzę na Radar.

[error]Expression : !object->used_ai_locations() || ai().level_graph().valid_vertex_id(object->m_tNodeID)

[error]Function : CALifeSwitchManager::add_online

[error]File : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\alife_switch_manager.cpp

[error]Line : 64

[error]Description : Invalid vertex for object

[error]Arguments : wpn_g368873

To chyba broń powoduje błąd:

http://www.stalkerteam.pl/topic/562-tutorial-usuwamy-przedmiot-powodujacy-problemyopracowal-trurl3/

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.