Skocz do zawartości

Wywałka do pulpitu w radarze


zoooloook

Rekomendowane odpowiedzi

Jak w tytule ,poniżej platformu na której stoi pierwszy snajper następuje wywałka.W lokacji przebiega jakby niewidzialna linia po przekroczeniu której wyżuca do pulpitu.Dzieje się tak przy próbie przejścia legalnie drogą i to samo przechodząc przez rejon po lewej za płotem .Próbowałem dziesiątki razy i nic:@Bugtrap podaje: XR_3DA.exe caused BREAKPOINT in module "D:\Gry\S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl\bin\xrCore.dll" at 001B:01047D15, xrDebug::backend()+165 byte(s)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie też ten Radar jakiś pechowy,po wejściu z MW stracił mi się noktowizor ale to załatwiłem emisją ,potem niechciał mi zrobić sejwa,w momencie naciskania klawisza Zapisz wywalał mnie z błędem out of memory(zrobiłem kroki przewidziane dla win.7 z poradnika o tym błędzie) a teraz jestem w lab.10 i niemogę wgrac zapisanej gry,(zrobiłem sejwa po ubiciu tej pięknej besti)zatrzymuje się na synchronizacji a w logu mam tylko : Solianka: Synchronizacja... * phase time: 15 ms * phase cmem: 338844 K * [win32]: free[906888 K], reserved[70080 K], committed[1120120 K] * [ D3D ]: textures[357423 K] * [x-ray]: crt heap[338842 K], process heap[7050 K], game lua[45370 K], engine lua[251 K], render[0 K] * [x-ray]: economy: strings[13437 K], smem[28220 K] [16-9] get_xml_name for[game_tutorials.xml] returns [game_tutorials.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_credits.xml] returns [ui_credits.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_movies.xml] returns [ui_movies.xml] [16-9] get_xml_name for[maingame_pda_msg.xml] returns [maingame_pda_msg.xml] [16-9] get_xml_name for[maingame_pda_msg.xml] returns [maingame_pda_msg.xml] [16-9] get_xml_name for[maingame_pda_msg.xml] returns [maingame_pda_msg.xml] [16-9] get_xml_name for[maingame_pda_msg.xml] returns [maingame_pda_msg.xml] [16-9] get_xml_name for[maingame_pda_msg.xml] returns [maingame_pda_msg.xml] * Log file has been saved successfully! stack trace: 001B:058FB5A2 xrGame.dll 001B:05902555 xrGame.dll

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem kiedyś podobny błąd, który objął swym działaniem z pięć ostatnio wykonanych zapisów (od początku wejścia na daną lokację) - pomogło cofnięcie się w grze do sejwu tuż przed wejściem (NIE do autosejwu !!), tak żeby gra zrobiła sobie nowy autosejw na wejściu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem kiedyś podobny błąd, który objął swym działaniem z pięć ostatnio wykonanych zapisów (od początku wejścia na daną lokację) - pomogło cofnięcie się w grze do sejwu tuż przed wejściem (NIE do autosejwu !!), tak żeby gra zrobiła sobie nowy autosejw na wejściu.

To znaczy ,powrót na MW do ostatniego sejwu wykonanaego prze ze mnie,no trudno jak trza to trza,idę spróbować ,dzieki Yurek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kalam podmieniłeś pliczek ..xr.dll

Oczywiście że tak ,chyba że coś tam się skopało ale czy nałożenie na nowo tego pliku nieskomplikuje sprawy jeszcze bardziej?

Wczesniej robiłem reinstal całej gry i solianki a do folderu savedgames wrzuciłem tylko kilka ostatnich sejwów ,może to być przyczyną tych wylotów,???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A więc tak ,miałem sejwa przed wejściem do x10 i zacząłem od tego zapisu,gra robi autosave przy wejściu do lab x10,następny zapis spróbowałem przed walką z Potworkiem i jeszcze jeden po ubiciu stwora ,zadziałały obydwa ale za drógim razem,ważne że ruszyły i mogę walczyć dalej.Dzieki panowie za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

A ja mam taki błąd jak wchodzę na Radar. [error]Expression : !object->used_ai_locations() || ai().level_graph().valid_vertex_id(object->m_tNodeID) [error]Function : CALifeSwitchManager::add_online [error]File : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\alife_switch_manager.cpp [error]Line : 64 [error]Description : Invalid vertex for object [error]Arguments : wpn_g368873

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam taki błąd jak wchodzę na Radar.

[error]Expression : !object->used_ai_locations() || ai().level_graph().valid_vertex_id(object->m_tNodeID)

[error]Function : CALifeSwitchManager::add_online

[error]File : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\alife_switch_manager.cpp

[error]Line : 64

[error]Description : Invalid vertex for object

[error]Arguments : wpn_g368873

To chyba broń powoduje błąd:

http://www.stalkerteam.pl/topic/562-tutorial-usuwamy-przedmiot-powodujacy-problemyopracowal-trurl3/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.