Jump to content

Problem z treasure_manager.script


Recommended Posts

Ok to tak gram na aktualnej wersji z nowym spolszczeniem.

jak zaglądam do ekwipunku byle jakiego trupa to wywala fatal error

Expression    : fatal error
Function      : CScriptEngine::lua_error
File          : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp
Line          : 73
Description   : 
Arguments     : LUA error: ...f chernobyl\gamedata\scripts\treasure_manager.script:444: attempt to compare number with nil

EDIT Fix:

Otwieramy gamedata\scripts\treasure_manager.script i jak w 444 linijce mamy wartości na 0 to zmieniamy na 1 :P

Fixed:

444: if tonumber(treasure_prob) >= 1 and

Buged:

444: if tonumber(treasure_prob) >= 0 and

Kurde ale nie wiem Od czego te wartości 1 , 0 chyba 1 = On, 0 = Off :)

Link to comment
Share on other sites

Poprawka mapy drugiego przejścia na Bagna jest jeszcze dyskutowana. W polonizacji 11.01.11 znajduję sie zaktualizowany pakiet 'polski akcent' Yurka i zmodyfikowany kombinezon SEVA CN z hełmem z Metro 2033. Poza tym poprawiony został problem używania miniguna w tych egzach.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Comunity