MacTavish Posted February 1, 2011 Report Share Posted February 1, 2011 FATAL ERROR [error]Expression : fatal error [error]Function : CInifile::r_section [error]File : E:\stalker\patch_1_0004\xrCore\Xr_ini.cpp [error]Line : 342 [error]Description : <no expression> [error]Arguments : Can't open section 'jan_kloun_flash #include "gameplay\character_items.xml"' Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yurek Posted February 1, 2011 Report Share Posted February 1, 2011 FATAL ERROR [error]Expression : fatal error [error]Function : CInifile::r_section [error]File : E:\stalker\patch_1_0004\xrCore\Xr_ini.cpp [error]Line : 342 [error]Description : <no expression> [error]Arguments : Can't open section 'jan_kloun_flash #include "gameplay\character_items.xml"' Tajemniczą "jan_kloun_flash" znalazłem dwa razy w plikach LWR: gamedata\config\misc\quest_items.ltx [jan_kloun_flash]:identity_immunities GroupControlSection = spawn_group discovery_dependency = $spawn = "devices\quest_items\esc_wounded_flash" ;$prefetch = 32 class = II_ATTCH cform = skeleton visual = equipments\item_minipda.ogf radius = 1 ;script_binding = stalker.object_init quest_item = true description = item_flash_esc_desc inv_name = item_flash_esc_name inv_name_short = item_flash_esc_name inv_weight = 0 inv_grid_width = 1 inv_grid_height = 1 inv_grid_x = 11 inv_grid_y = 23 cost = 0 i w pliku: gamedata\config\gameplay\character_desc_new.xml <specific_character id="kloun" team_default = "1"> <name>Ęëîóí</name> <icon>ui_npc_u_stalker_ecolog_military</icon> <map_icon x="0" y="6"></map_icon> <bio>yan_kruglov_bio</bio> <class>kloun</class> <community>stalker</community> <terrain_sect>stalker_terrain</terrain_sect> <money min="20000" max="50000" infinitive="0"></money> <rank>698</rank> <reputation>50</reputation> <visual>actors\neytral\stalker_neytral_exoskeleton</visual> <snd_config>characters_voice\human_03\stalker\</snd_config> <crouch_type>1</crouch_type> <supplies> [spawn] \n wpn_pkm_tactic \n ammo_7.62x39_fmj \n device_torch \n jan_kloun_flash \n #include "gameplay\character_items.xml" #include "gameplay\character_food.xml" </supplies> #include "gameplay\character_criticals_3.xml" <start_dialog>hello_dialog</start_dialog> #include "gameplay\dialogs_pack\bar\character_dialogs_bar_nokn1.xml" <actor_dialog>escape_trader_talk_info</actor_dialog> <actor_dialog>bar_bar_barmen_talk_info</actor_dialog> #include "gameplay\character_dialogs.xml" </specific_character> Trudno się tam gdzieś dopatrzeć błędu, więc nie bardzo wiem o co chodzi Na jednym forum znalazłem taką odpowiedź: На Юпитере ищи кардана бери квест на машину,после к ученым за квестами Co możnaby przełożyć: "Na Jupiterze znajdź Kardana, weź kwest na samochód, potem do uczonych po kwesty" Jeśli Ci to coś pomoże to spróbuj - może to jakieś rozwiązanie ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kobal Posted February 1, 2011 Report Share Posted February 1, 2011 Może o to chodzi że nie ma odpowiedniego wpisu w character_items.Bo to na ten plik wskazuje log błędu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malakas Posted February 1, 2011 Report Share Posted February 1, 2011 'jan_kloun_flash #include "gameplay Jak dla mnie to brak jakiegoś flasha... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MacTavish Posted February 1, 2011 Author Report Share Posted February 1, 2011 No no bugi wychodzą dziś jak świerze bułeczki... FATAL ERROR [error]Expression : fatal error [error]Function : CInifile::r_section [error]File : E:\stalker\patch_1_0004\xrCore\Xr_ini.cpp [error]Line : 342 [error]Description : <no expression> [error]Arguments : Can't open section 'ammo_og-7b_fake' Jednym słowem. Wyrzutnia RPG nie działa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yurek Posted February 1, 2011 Report Share Posted February 1, 2011 @ MacTavish Spróbuj paczki fixów, które pobrałem ze strony twórców moda - tam na pewno był wspomniany błąd amunicji do RPG Link podałem w pierwszym poście (tym ze wszystkimi linkami do pobrania moda), ale tu podam go jeszcze raz: http://www.megaupload.com/?d=8P5DPKCU Spróbuj, może to "wyleczy" LWR Może o to chodzi że nie ma odpowiedniego wpisu w character_items.Bo to na ten plik wskazuje log błędu Nie można tej fleszki dopisać do pliku:"charakter_items.xml" ponieważ jest to plik podstawki SHOC (widoczny po rozpakowaniu gry z plików .db), który jest wykorzystywany przez szereg innych NPCów. W związku z tym, po ewentualnej jego modyfikacji, każdy miałby w/w fleszkę (która jak wynika z jej opisu w pliku "quest_items.ltx" jest unikalnym przedmiotem kwestowym). Poniżej macie zawartość pliku "charakter_items.xml" z czystej wersji STALKERA: harmonica_a = 1, prob=0.7 \n guitar_a = 1, prob=0.7 \n device_torch = 1, prob=0.5 \n I to wszystko - nic tam więcej nie ma Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kobal Posted February 1, 2011 Report Share Posted February 1, 2011 chmm no to czemu w errorze jest podana ścieżka do tego pliku? Może błąd tkwi gdzie indziej. Może jest błędna ścieżka w trzewiach questa która odwołuje się do character_items a powinna na przykład do quest_items wiec gra szuka w character_items i nic tam nie znajduje no i error Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yurek Posted February 1, 2011 Report Share Posted February 1, 2011 Dopisać tą fleszkę do "character_items.xml" i dorzucić ten plik do gamedaty, to 5 minut roboty. Pytanie tylko, czy i jak to wpłynie na rozgrywkę. Na razie lepiej by było, gdyby MacTavish (który i tak tego moda męczy) spróbował poinstalować te fixe i patche, które pobrałem ze stronki twórców moda i zobaczył, czy rozwiązują one jego dotychczasowe problemy. Bo jeśli tak, to po co mamy się z tymi errorami użerać, jeśli ktoś już je naprawił ? Ja tymczasem wolę powalczyć z odtwarzaczem MP3 do SGM 1.7 - chyba już go rozpracowałem i wiem, który plik odpowiada za opis poszczególnych ścieżek na wyświetlaczu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MacTavish Posted February 1, 2011 Author Report Share Posted February 1, 2011 Luzik. Narazie napotkałem kolejny problem tyle, że z przejściem gry. Jak mi w nim pomożecie to poinstaluje te wszystkie fixy ponieważ utknąłem w lokacji. Rano napiszę co i jak teraz znikam, dobranoc. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.