Кристофер (Kpuc) Posted February 2, 2011 Report Share Posted February 2, 2011 http://www.krzys1190.ugu.pl/album_pic.php?pic_id=51 U mnie tez ciekawie, czy ktoś z was tez ma taki problem ? Zaczynałem grę od nowa i za każdym razem u sprzedawcy jest uwieziony jakiś stalker . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MacTavish Posted February 2, 2011 Report Share Posted February 2, 2011 Tak, jak ja doszedłem do tego sprzedawcy to ten stalker leżał martwy na biurku, jeszcze był ustawiony w tak dziwnej pozycji, że aż strach pomśleć co handlarz z nim robił... A na twoim screenie widać ewidentnie że nie jesteś tam teraz mile widziany (...) prześpij się i daj im dokończyć zabawe (żart) Ja zapraszam do obejżenia mojego jakże ciekawego filmiku ukazującego nowy oraz bardzo ciekawy przedmiot! Napewno umili mi nocne mroczne eksplorowanie Zony Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Кристофер (Kpuc) Posted February 2, 2011 Author Report Share Posted February 2, 2011 Chłopaki może któryś załączyć save , błądzę po tej początkowej mapie i nie wiem co zrobić na ślepo klikam te dialogi , trudno jest co kol-wiek odgadnąć a translator wcale nie pomaga . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MacTavish Posted February 2, 2011 Report Share Posted February 2, 2011 Na początku najlepiej przenocować w bazie stalkerów 90% bezpieczeństwa za dnia wybrać się w drogę, przejście do następnej lokacji znajdziesz dokładnie tutaj, w tunelu: Po przejściu znajdziesz się w najgorszej do przejścia dla mnie lokacji która opisywałem strone czy dwie wcześniej poszukaj jej. MNÓSTWO w niej dzików i mięsaczy więc najlepiej biec, przejście z niej znajdziesz na drugim końcu mapy a potem przeniesiesz się do... Jupitera! Jeśli będziesz miał problem z mutantami, czy pijawkami zastosuj moich pomocy które zamieściłem też pare stron wcześniej (najlepiej przeczytaj temat od początku): Neutralne nastawienie do nas pijawek, oraz nieśmierelność w razie konieczności bo później mod robi się naprawdę HARDCORowy. Próbuj, pozdrawiam. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Кристофер (Kpuc) Posted February 2, 2011 Author Report Share Posted February 2, 2011 Dzięki, udało mi się przedostać do Janowa , łatwo nie było musiałem wyrzucić prawie cały ekwipunek , autorzy przegięli pałę z trocha gdy leci za nami cała chorda mutantów przez cały level, nie ma szans zęby się obronić . Miło zaskoczyła mnie grupa bandytów nie oznakowanych ja dopiero co zespawnowany a tu z znienacka dostałem kulkę w plecaku tylko pistolet dziewiątka , jeden podszedł do mnie dostał ołowiem zabrałem kałacha i dałem czadu reszcie, amunicja się szybko skończyła i w miedzy czasie podniosłem z ziemi drogiego kałacha dobiłem ostatniego. Takie akcie właśnie lubię . Niestety dalej z znowu mutanty nie do pokonania tym razem gorzej pijawki ;/ , trzeba zrobić balans mutantów jeszcze nie wiem jak ale zaraz się biorę do kombinowania . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MacTavish Posted February 2, 2011 Report Share Posted February 2, 2011 Z pijawkami zrób to co pisałem ostatnio, na którymś z moich postów widnieje link z plikiem. Po skopiowaniu pijawki zostaną twoimi przyjaciółmi, jak chcesz to próbuj Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Кристофер (Kpuc) Posted February 3, 2011 Author Report Share Posted February 3, 2011 I tak chyba zrobię , chociaż pijawka jako naturalna postać ;/ . Które z tych mutantów to pijawka ? boar, bloodsucker, flesh, dog, pseudodog, cat, chimera, giant, zombie, burer, controller, poltergeist, snork, fracture, bird, rat, tushkano . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kobal Posted February 3, 2011 Report Share Posted February 3, 2011 bloodsucker to pijawka Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Кристофер (Kpuc) Posted February 3, 2011 Author Report Share Posted February 3, 2011 No to klops z tego co widzę to w pliku game_relations.ltx mogę tylko zmienić nastewienie zainteresowany / niezainteresowany , gdy zmieniłem na olewanie actora przez bloodsucker'a musiałem wpakować 8 magów w pijawkę aby zdechła , tu trzeba by zrobić fix ma ilość zdrowia posiadanego przez pijawkę a w zasadzie to wszystkie mutanty zakładając ze każdy z mich ma jakieś 800 zdrowia ustawić na 30 i tak aby 2 strzały zabijały mutanta . Dużo się nie pomyliłem Health = 600 Zmieniałem te wartość pomału dochodząc do 1 a pijawki nadal się nie uginają pod nawet strzelaniem z śrutówki prosto w głowę , coś tu nie tak albo to nie ta wartość ? Słyszałem ze w tej grze każde zmiany wchodzą dopiero po ponownym rozpoczęciu nowej gry ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kobal Posted February 3, 2011 Report Share Posted February 3, 2011 Tu masz link pliku game relations od MacTavisha.U niego działa http://www.speedyshare.com/files/26614540/gamedata.rar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Кристофер (Kpuc) Posted February 3, 2011 Author Report Share Posted February 3, 2011 Tak kobal patrzyłem ten plik tylko ze w nim pijawki nas olewają a mi nie oto chodzi , dążę do tego aby dany mutant padał od 2 strzałów w tym przypadku pijawka . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yurek Posted February 3, 2011 Report Share Posted February 3, 2011 Tak kobal patrzyłem ten plik tylko ze w nim pijawki nas olewają a mi nie oto chodzi , dążę do tego aby dany mutant padał od 2 strzałów w tym przypadku pijawka . Dwa strzały, to z kolei przesadsa w drugą stronę Jeśli mi podasz jaki to plik odpowiada za parametry pijawki w LWR, to zobaczę jak to jest poustawiane w Soliance - tam pijawki są dobrze zbilansowane. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Кристофер (Kpuc) Posted February 3, 2011 Author Report Share Posted February 3, 2011 Yurek właśnie tez na to wpadłem, podmieniając pliki odpowiedzialne za pijawkę z moda ,,Solianka,, wystarczy 7 celnych strzałów z śrutówki i pijawka pada ;D Tylko w modzie LWR naraz biegnie za nami nawet 20 mutantów i żaden nie odpuszcza a schować się nie ma gdzie i dlatego chciał bym to poprawić na 1 strzał w głowę = śmierć lub 4 strzały np. śrutówka w ciało = śmierć , rozumiem ze to są jedyne strefy ciała + głowa w stalkerze ;/ a pliki ogf to już nie moja działka . plik odpowiedzialny za parametry pijawki jest : gamedata\config\creatures\m_bloodsucker.ltx Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yurek Posted February 3, 2011 Report Share Posted February 3, 2011 Yurek właśnie tez na to wpadłem, podmieniając pliki odpowiedzialne za pijawkę z moda ,,Solianka,, wystarczy 7 celnych strzałów z śrutówki i pijawka pada ;D plik odpowiedzialny za parametry pijawki jest : gamedata\config\creatures\m_bloodsucker.ltx No to teraz przynajmniej jest jakaś szansa w walce z tymi pijawkami Sprawdź jeszcze, jeśli możesz, jak jest z wytrzymałością tych "Soliankowych" pijawek na ammo 9x39 mm do Wała lub Vintorka Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
test012 Posted April 5, 2011 Report Share Posted April 5, 2011 Zawsze można zmienić odporności mutantów na jakieś bardziej realistyczne. Ja rozumiem, że taka pijawka nie jest z papieru, ale przecież nie biega w kamizelce kuloodpornej, prawda? W pliku: *\gamedata\config\creatures\m_bloodsucker.ltx znajdujemy: [bloodsucker_immunities] i tam zmieniamy co chcemy. Odporności na dane typy obrażeń są zapisane w formie PODATNOŚCI na nie. Tzn. im wyższa wartość, tym większa podatność na dane zagrożenie. Wartość = 0.0 - niewrażliwość, wartość = 1.0 - otrzymywane 100% obrażeń danego typu. Pamiętajmy, że niektóre mutanty mają "klasy" wytrzymałości; znajdziemy je w tym samym pliku w sekcjach: [bloodsucker_immunities_weak] [bloodsucker_immunities_normal] [bloodsucker_immunities_strong] Znaczenie linii: burn_immunity = podatność na ogień strike_immunity = na uderzenie (chyba upadek z wysokości) shock_immunity = porażenie prądem wound_immunity = podatność na rany (od noża i mutantów) radiation_immunity = promieniowanie telepatic_immunity = telepatia/obrażenia psioniczne chemical_burn_immunity = oparzenia chemiczne explosion_immunity = wybuchy (granaty) fire_wound_immunity = podatność na broń palną Oryginalnie pijawka ma fire_wound_immunity na bodaj 0.07 (strong), więc otrzymuje 7% obrażeń od postrzałów. Ja sobie pozmieniałem odporności mutantów na bardziej (moim zdaniem) realistyczne, więc takiego dzika, czy pijawkę można położyć celnym strzałem w łeb z karabinka. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.