Jump to content

Monolithalian

Weteran
  • Posts

    355
  • Joined

  • Last visited

About Monolithalian

Profile Information

  • Ruble
    471
  • Frakcja
    Monolit
  • Płeć
    Mężczyzna

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Monolithalian's Achievements

Przewodnik

Przewodnik (8/21)

158

Reputation

  1. Po nałożeniu tego patcha nie uruchamia mi się gra, tylko wywala bug. Jaka jest poprawna instalacja? ShoC 1.0006>NS2016>i ten patch, tak ?
  2. Ten detektor był w pokoju 26 w podstawce, jak jest w anomaly to nwm, nie zwróciłem na to uwagi, ale chyba go tam nie ma, a ten detektor był do laboratorium w sarkofagu, do tych drzwi, a nie do labu na generatorach. Do lab w generatorach w anomaly nie da się wejść, autor wspominał że coś tam jest zbugowane. Ewentualnie możesz wejść w menu, kliknąć f7 i wybrać jakiś tryb że widzisz jednostki na mapie. Na generatorach pojawią się żółte/pomarańczowe kulki, będą to ci podpięci z świadomości X, najedz na nie myszką, kliknij PPM i się teleportuj. Nie wiem tylko czy wtedy misja się zaliczy i też jak tam wejdziesz, to nie będziesz mógł zwiedzać tego lab, bo w pomieszczeniu w którym będziesz, drzwi będą zamknięte.
  3. Też tak miałem, więc to zamierzone jest. Mi też się bardzo dobrze gra, ale jednak to niebo irytuje
  4. Kocham Anomaly ale te niebo to jakiś żart, czy nie wiem jak to nazwać, ciekawe czym kierował się autor dając takie gów*** w postaci jasnego badziewia. Ni to realistycznie, ni to ładne, ni to naturalne.
  5. Wedle mnie to jedyny i najlepszy mod przedstawiający tą najbliżej fabularnie historie Streloka. Same mapy są dużo lepsze niż te z podstawki i aż mnie dziwi że nikt jeszcze nie zrobił jakiegoś CoC na mapach z LA, bo te z SoC przy LA wypadają bardzo słabo. Grając w LA czułem ten komunistyczny, radziecki klimat i prawdziwą niebezpieczną zone. Dla mnie jest o niebo lepsze niż np Oblivion Lost. Mody typu, np O.P 2.1 są cudowne, ale to już czyste wariacje z podkręceniem na maksa Cheeki Breeki Owszem, mod ma kilka wad, a niektóre nowe mapy, można by było bardziej rozbudować i dodać jakieś dodatkowe zadania. LA przeszedłem tylko raz, drugiego razu nie było, pomimo wielu prób ukończenia ponownie rozgrywki, a to z tego powodu że zawsze coś się spieprzyło od strony moda, bugi itp. LA ma bardzo duży potencjał i z tego co widziałem to wyszły jakieś mody zmieniając trochę fabułe i ogl poprawiając LA, ale po rosyjsku, więc do du... takie modyfikacje.
  6. Anomaly 1.5.1 EFP 2.0 - laboratoria w tym modzie przy populacji mutantów na 3 to coś pięknego. Gram frakcją monolit i pomimo że fabuły tutaj brak, oraz że gra nie jest dopracowana do wszystkich frakcji to mod naprawdę wciąga. Brakuje mi tylko nowości jeśli chodzi o mapy, fajnie byłoby poczuć że zona jest wielka i że można się zgubić, bo te mapy z stalkera to takie wielkie podwórka które weterani znają na pamięć.
  7. Wiedzmin ma duże zanurzenie w fabule i mechsnice, a pisanie że to taka sama klikanka jak stalker jest wręcz absurdem. Jest to forum, więc wyrażam swoje opinie, uważam że trzeba wytykać każdy minus danej gry w celu jej lepszego rozwoju, ale rozumiem twoje zdanie
  8. 2:46 Słabo wyglądają te 3d celowniki. Nie wiem co ludzie w nich widzą, dla mnie są one wgl źle zrobione, lepsze 2d.
  9. Chodzi o to, że stalker to taka typowa klikanka, czyli przejedz szybko po dialogach, idź zrób proste misje i tyle, brakuje lepszego rozwinięcia fabuły i wgłębienia się w klimat. Sam bardzo lubię stalkera i grywam w niego zawsze w wolnej chwili, ale na tle wiedźmina jest on strasznie drewniany (jak zresztą wiele innych rpg, po przejściu W3 gry typu darksoulsy czy skyrim itp wydawały mi się tak denne i mizerne że już do nich nie wróciłem). Zgodzę się z tym że to słabe porównanie, z powodu roku produkcji. Klimatyczne na pewno jest miejsce i tajemnice z nią związane, tzn strefa, labolatoria, eksperymenty itp, ale sama rozgrywka przynajmniej dla mnie, nie wywiera klimatu. Bądźmy realistami, to prosta strzelanka, jak wyżej wspomniałem, zwykłe klikadło bez potrzeby czytania dialogów, ale obsadzone w dobrym miejscu i z dobrym pomysłem na fabułę, tyle że w grze moim zdaniem nie zostało to w pełni wykorzystane. Miejmy nadzieje że stalker 2 wypełni te braki
  10. OLR jest ogl niedopracowane, grając w tego moda widać że to niedokończona wersja gry. Mapy są za bardzo puste, przemierzanie po zonie powinno być w stylu włóczenia się i sprawdzania każdego kąta mapy, lokacje powinny zachęcać do eksploracji. Można wymieniać jeszcze masę problemów OLR, ale to nie ma sensu, gdyż jest to jak wcześniej wspomniałem niedokończona wersja gry i jeszcze robiona w latach gdzie gry były słabej jakości, porównując je do dzisiejszych standardów. Jeśli ktoś mówi że stalker to gra klimatyczna, to widocznie nigdy nie grał w wiedźmina 3, który totalnie zmiótł resztę gier pod względem zagłębienia i klimatu, Wracając, Zona to miejsce opustoszałe, tam nie powinno na każdym kroku dochodzić do wielkich strzelanin. Dużo zombie to akurat normalka, bo np podczas emisji stalkerzy mogą zamienić się w zombie. Pomimo wielu wad, to wciągnąłem się w OLR, ale swoją przygodę odpuściłem bo musiałem dostarczyć jakiś artefakt którego szukanie jest jak znalezienie igły w stogu siana, a spawner nie działał więc czekam na 3.0 i tobie również bym to polecił (jeśli wgl wyjdzie)
  11. Może któryś z reshade coś takiego powoduje ?
  12. Mod jest naprawdę super i dzięki niemu Anomaly jest dużo lepsze. Tak przy jednej
  13. Shadersy potrafią znacznie wizualnie poprawić rozgrywkę. Przy dobrym sprzęcie, stalker może wyglądać tak:
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Comunity