Jump to content

Stanley

Weteran
  • Posts

    88
  • Joined

  • Last visited

About Stanley

Profile Information

  • Ruble
    108
  • Frakcja
    Samotnicy
  • Procesor
    intel core duo E4500
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Broń Główna
    Wintorez
  • RAM
    4Gb
  • Karta graficzna
    NVIDIA GeForce GT610
  • System operacyjny
    windows XP

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Stanley's Achievements

Wędrowiec

Wędrowiec (4/21)

24

Reputation

  1. pobrałem moda ale nie można go otworzyć 7-zip ani Winrarem.
  2. CPU: Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E8500 @ 3.16GHz [GenuineIntel], F6/M7/S10, 3166.00 mhz, 32-clk 'rdtsc' * CPU features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2, SSE3, MONITOR/MWAIT, SSSE3, SSE4.1 * CPU threads: 2 Karta Asus R7240 System XP 32 na innych modach Martwe Miasto działało bez problemów
  3. Dzięki wielkie kol. Anton za chęć pomocy ale niestety nie da się uruchomić Martwego Miasta na moim kompie Wyskakuje błąd braku pamięci dla pliku "level.cform" który ma aż 89,8 MBn (inne lokacje od 16,3 do 30,1MB) . Trudno.
  4. Oby to coś dało. Dzięki wielkie za chęć pomocy. stanley - autosave.scop
  5. Doścignął mnie błąd braku pamięci przy próbie przejścia do Martwego Miasta z Prypeci i nijak go nie mogę ominąć. [error]Line : 336 [error]Description : <no expression> [error]Arguments : Out of memory. Memory request: 65287 K Nie pomaga zmniejszenie grafiki na minimum oraz zmiana rozdzielczości na możliwie najniższą. Przydałby się jakiś fix na zoptymalizowanie mapy. Ogólnie mod fajny ale jak dla minie tylko do tego momentu.
  6. borykam się z tm modem. Niedopracowań ma mnóstwo, albo może pobrałem jakąś niedopracowaną wersję. Nie wiem jak skorzystać z artefaktu do teleportacji. W barze jak strzelam do dziada z kluczem komendanta zakładu to za każdym razem mam wylot. Olałem to i poszedłem na Jantar. po przejściach w X-16 doczłapałem się do tunelu i tam nie mogę przejść anomalii chyba grawitacyjnej. Prawdopodobnie jak powstała na pierwszym wejściu na Jantar to tam być musi, Czyli było by powtarzanie ponownego wejścia na Jantar poprzez X-16 z nie wiadomo jaką nową anomalią w tym tunelu. (Hugh miał elektrę) Kiedyś przechodziłem wcześniejszą wersję i jakoś się dało. Teraz raczej to kupa.
  7. z tym wintarem mam ten sam problem czyli ze strzelania d.. Następnie w Prypeci za każdym razem wylot którego nie mogę obejść. Ale mogę podpowiedzieć jak zdobyć kasę u Sułtana na Przedzoniu. Sprzedajemy artefakty Chemika po 35700 następnie odkupujemy po 20000 i ponownie sprzedajemy, odkupujemy itd.
  8. Znalazłem w internecie ciekawy sposób aby rosyjskie "robaczki" plików tekstowych były wyświetlane poprawnie: 1. Otwieramy edytor rejestrow: "START -> Uruchom... ->regedit" i zatwierdzamy klikajac w "OK" 2. Otwieramy odpowiedni klucz rejestru: "HKEY_LOCAL_MACHINE -> SYSTEM -> CurrentControlSet -> Control -> Nls -> CodePage" 3. Podswietlamy, aktywujemy rejestr "CodePage", a prawym oknie edytora zmieniamy nastepujace wartosci: "1250 REG_SZ c_1250.nls" na "1250 REG_SZ c_1251.nls" "1252 REG_SZ c_1252.nls" na "1252 REG_SZ c_1251.nls" Działa na XP. UWAGA: w niektórych aplikacjach występuje brak polskich czcionek. W razie konieczności przywrócić zapisy w rejestrze.
  9. pobrałem Oblivion Lost Remake 2.5 fix 46 ze strony i jestem naprawdę mile zaskoczony. Wyloty tylko z powodu przepełnienia pamięci przy długim graniu. Nie ma wylotów Fatal Error. W sumie to cała odrębna gra a nie mod, zdecydowanie polecam. Tak winny wyglądać mody a nie jak jakaś kupa co rusz wyskakująca na pulpit.
  10. dzięki wielkie kol. vidkunsen. Mam nadzieję że polezie na moim XP 32-bit
  11. poprzednicy napisali, wkurzające łażenie w te i nazad, nie dopracowane kwesty, wylatujące z nikąd mutanty, brak logicznej fabuły. Natomiast podobają mi się konfiguracje terenów na lokacjach,takie jak w rzeczywistości. Mod ma duży potencjał. Jest swoistą ciekawostką wartą uwagi. Może autor coś wymyśli bo chyba warto. Jak na samodzielną pracę moderatora to naprawdę ją podziwiam i życzę autorowi dużo samozaparcia w tworzeniu innych oraz dopracowywania tego moda.
  12. ogólnie to nie polecam tego moda. Nie zoptymalizowany, chodzi jak kupa gówna, klatkowanie. Nie wielkie zmiany w stosunku do pierwowzoru, nie dopracowany i tyle.
  13. Narzędzia dla techników które znalazłem. Na Zatonie w Zakładzie Utylizacji na końcu rury na którą jest wejście po drabince po zachodniej stronie zakładu. W żelaznym Lesie pomiędzy betonowym słupem a ogrodzeniem na lewo od wejścia do laboratorium. Na Jupiterze w kompleksie przeciwlotniczym Wołkow pod tyłem UAZ-a przy stacji radarowej, W Prypeci w Porcie Rzecznym w części południowo-wschodniej (dokładnie nie pamiętam). Spersanonalizowany Wintorez na Jupiterze był dachu wieży na którą wchodzi się po żelaznych schodach.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Comunity