Stanley

Weteran
  • Zawartość

    24
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Neutralny

O Stanley

  • Tytuł
    Turysta

Informacje

  • Ruble
    38
  1. Dziękuję za podpowiedź i przepraszam za zamieszanie.
  2. Przeszedłem, mod bardzo dobrze skonstruowany, drobne niedociągnięcia są ale nie ma co o nich pisać. Dziękuję dla wykonujących spolszczenie, błędów nie zauważyłem. Tak nie po tym temacie ale znalazłem w sieci raczej interesujący mod S.T.A.L.K.E.R. Путь Человека. Возвращение myślę że warto by się mu przyjrzeć
  3. dzięki za wyrozumiałość a może zarozumiałość hm....
  4. można i tak, ale można odkupić i wcale nie po wysokiej cenie. A tak z innej beczki to gdzie można znaleźć poradniki lub filmy z przejścia jako stalker ??. te co spotkałem na yuotube są z przejść żołdakiem.
  5. a co z relacjami odnośnie ugrupowań jak tak paru uwalisz ??
  6. Czyszczenie ale raczej z poległych NPC-ów oraz mutantów i innego złomu. A co do samoistnego opróżnienia skrzynek to już raczej wyglą mi mi na to że to że NPC-e kradną ponieważ np. w skrzynce w barze był Bulldog 6 i zniknął (wkurzyłem się bardzo mając zadanie na niego) wyłapałem go u powinnościowca jak zagadałem o handel. Podobnie z innymi NPC-ami, posiadali zebrane wcześniej części mutantów i arty nie występujące na ternie baru czy w kordonie a dupsk z tamtąd do nikąd nie ruszają. Od takie moje spostrzeżenia. W sumie jakieś urozmaicenie moda. W przypadku zniknięcia czegokolwiek popytajcie okolicznych o handel.
  7. mod ciekawy ale jest parę przegięć. Wytrzymałość mutantów monstrualna, no i znikanie zawartości ze schowków. Myślałem że tylko u Sidora ale w barze też. Nazbiera się człowiek a tu ktoś zajumie.
  8. paprobujem uwidzim , a w pierwszym poście jest napisane "Mod testowany na dynamicznym oświetleniu" a nie że ma takie być. Niby drobnostka ale może być istotną. Ruszyło ale po przestawieniu na oświetlenie dynamiczne zapisanie "użyj" , wyjście z gry i ponowne uruchomienie. Dzięki za podpowiedzi może pogram
  9. przeinstalowałem, oświetlenie statyczne, wykłada się przy wczytywaniu shaderów,
  10. crashuje w trakcie ładowania gry i wczytuje dość dużo a w końcu wylot , nointro dodane. Spróbuję jeszcze ponownie utworzyć gammedatę bo w niej jest jakiś problem. Wydaje mi się że gdzieś coś zrobiłem nie tak.
  11. sorry, powinienem podać konfigurację na wstępie Windws XP SP3 procesor Intel Core Duo E4500 2,2Mhz Ram 4Gb karta NWIDIA GeForce GT 610 2Gb pamięci, sterownik najnowszy Podstawka chodzi normalnie. Zastanawiam się czy dobrze skonfigurowałem gamedatę. Zainstalowałem podstawową gamedatę moda, zmianę gamedaty z dbm następnie nakładkę na moda, zmianę katalogu rus na pol i polonizację i zmiana fsgame.ltx, i Z innymi modami czegoś takiego nie miałem.
  12. mam podobny problem. Gra startuje a następnie robi wypad. Coś z kartą grafiki. Log * Detected CPU: GenuineIntel P3 family, F6/M15/S13, 2563.00 mhz, 65-clk 'rdtsc' * CPU Features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2 Initializing File System... using fs-ltx fsgame.ltx --found external arch mp_military_2.xdb0 FS: 34275 files cached, 6272Kb memory used. Init FileSystem 16.486813 sec 'xrCore' build 3188, Oct 26 2007 Initializing Engine... Executing config-script "user.ltx"... [c:\documents and settings\all users\dokumenty\stalker-shoc\user.ltx] successfully loaded. Starting INPUT device... Loading DLL: xrRender_R1.dll Loading DLL: xrGame.dll * [win32]: free[2003244 K], reserved[19932 K], committed[73912 K] * [ D3D ]: textures[0 K] * [x-ray]: crt heap[8900 K], process heap[1134 K], game lua[0 K], engine lua[0 K], render[0 K] * [x-ray]: economy: strings[1736 K], smem[0 K] Executing config-script "c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx"... ! cant convert dik_name for dik[144], prop=[Poprzednia [c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded. Executing config-script "user.ltx"... Executing config-script "c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\rspec_extreme.ltx"... ! Unknown command: r__dtex_range ! Unknown command: r__ssa_glod_end ! Unknown command: r__ssa_glod_start ! Unknown command: r__wallmark_ttl ! Unknown command: rs_detail ! Unknown command: rs_skeleton_update ! Unknown command: vid_bpp [c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\rspec_extreme.ltx] successfully loaded. Executing config-script "c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx"... [c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded. [c:\documents and settings\all users\dokumenty\stalker-shoc\user.ltx] successfully loaded. SOUND: OpenAL: enumerate devices... SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present devices Generic Hardware SOUND: OpenAL: system default SndDevice name is SOUND: OpenAL: cant open device Generic Hardware SOUND: OpenAL: cant open device Generic Software OpenAL: Can't create sound device. Starting RENDER device... * GPU [vendor:0]-[device:0]: * GPU driver: 5.1.2600.0 Failed to initialize graphics hardware. Please try to restart the game.
  13. Mod interesujący. Zero wylotów i bugów. Końcówka odrobinę szokująca. Aż chciało by się pograć dalej.
  14. Z poradnika wynika że na Czerobyl 1
  15. Expression : error handler is invoked! Function : invalid_parameter_handler File : E:\stalker\sources\trunk\xrCore\xrDebugNew.cpp Line : 804 Description : Pojawiający się błąd. Może trochę pomogę z nim. U mnie prawdopodobnie jest to efektem korzystania z granatnika (sprawdzałem parę razy) w jakichś skrajnych sytuacjach. Lubię granatnik i jak przeciwnicy rozlatują się w różne strony no i właśnie z tym jest chyba cały problem bo wlatują pewnie tam gdzie być nie powinni. Możliwe że inne działania też wywołują ten sam błąd.