-
Postów
622 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
57
Ostatnia wygrana The Emperor w dniu 4 Października 2014
Użytkownicy przyznają The Emperor punkty reputacji!
O The Emperor
Informacje osobiste
-
Płeć
Nie podana
Informacje o profilu
-
Ruble
12911
Ostatnie wizyty
2890 wyświetleń profilu
Osiągnięcia The Emperor
Ekspert (9/21)
481
Reputacja
-
@joeredpll, skoro tak wyglądają sprawy, hmm - na twoim miejscu zrobiłbym re-instal moda, ale wcześniej po usunięciu wyczyścił rejestr i sprawdził czy w folderze z CoP'em nie znajduje się gamedata Shoker'a (lub jakakolwiek inna). Instalując moda sprawdziłbym po wgraniu ostatniego fix'a a przed dokonaniem zmian o których pisał @Cichy w poście nr. 14 czy gra działa, konkretniej mówiąc przetestowałbym modyfikację bez kopiowania folderu [rus] z zamianą na [pol] oraz z pominięciem dot. pliku localization.ltx (bez porady # 3 i 4 z posta 14). W skrócie - próbować uruchomić moda na wersji rosyjskiej, być może źle pozamieniałeś pliki? - stąd moja uwaga.
-
Zastanawiam się, czy Fix 16.01.14 jest kumulatywny i zawiera wcześniejszą poprawkę o nr. 4.01.14 ? Co do pliku localization.ltx - powiedz czy w oryginale w wersji rosyjskiej plik zawierał dodatkowe wpisy? - nie chodzi mi o postać podaną przez Cichego w poście nr. 14, ale interesuje mnie dodatkowa zawartość pliku. Zazwyczaj pod wierszem font_prefix = ;_west ;_centwystępują odniesienia do plików .xml i teraz ważne jest ustalenie czy plik oryginalny zawierał jeszcze jakieś wpisy. Sam log wygląda raczej na informacje z debugowania - pierwszy raz widzę taki log, brak w nim jednak wpisów Fatal Error. Na forum GSC w związku z wydaniem fix'a Fix'a 16.01.14 napisano: interesująca jest przedostatnia wzmianka o dostępie log'a gry w głównym menu, zapytam więc - podałeś właściwy log?
-
Laboratorium X8: znajdź dokumenty dotyczące eksperymentów
The Emperor odpowiedział(a) na Donord temat w Problemy w rozgrywce
@Walik Czosnek, zamiast pisać bezproduktywne posty pomyśl jaki jest sens odpisywania na post z 2009 r., hmm? Liczysz na odpowiedź forumowicza, którego de facto nie ma na forum od długiego czasu? Chcesz nabijać licznik postów? - rozumiem, zatem administrator stosownie upomni Cię w poruszonej kwestii i nie tłumacz się, iż jest to twój pierwszy post na forum. -
@joeredpll, opisz punkt po punkcie jak zainstalowałeś moda oraz jakie dodałeś fix'y? Czy skrót z elementem docelowym host.exe ma nadane uprawnienia administratora - konieczne do prawidłowego działania moda? Kol.@gawron w poście nr. 13 podał kilka wskazówek, m.in. zwracając uwagę w pkt. 5, aby nie grać na DX8 (oświetleniu statycznym) a w przypadku wybrania DX8 - usunąć folder [shaders_cache]. Jak u Ciebie wygląda ta kwestia? Nie zapomnij napisać jaką masz zawartość w pliku localization.ltx. Spróbuj uruchomić bezpośrednio z pliku host.exe z uprawnieniami administratora, dodatkowo możesz ten plik odznaczyć ze skanowania antywirusem, aby nie wpływało to na ewentualny spadek wydajności lub przetestować z wyłączonym antywirusem. Na wszelki wypadek zapytaj o zawartość plików z moda, tzn. ile plików i folderów powinien zawierać mod aby zyskać pewność, iż instalacja miała pełny wymiar. Ja niestety nie mam moda, więc pytanie kieruj do graczy.
-
@xendix500, jeśli wątek spawnera dalej Cię interesuje, możesz sprawdzić ten spawner, zarówno pod Solijankę, DMX'a, oraz dodatki Master Addon i OOP. Nie testowałem go jednak, dlatego przed umieszczeniem plików w folderze z grę - zrób koniecznie kopię plików nadpisywanych.
-
@xendix500, musisz dokonać kilku zmian w pliku inventory.script [gamedatascripts], wpierw jednak robiąc jego kopię bezpieczeństwa. Odszukaj funkcję: jest to lista artefaktów usuwanych skryptowo, najprościej zakomentować wiersz w którym znajduje się dany artefakt (poprzez dopisanie --). Wspomniana przez Ciebie "Rubinowa Błona", której konfigurację znajdziesz w pliku artefacts.ltx [gamedataconfigmisc] - opisuje identyfikator: af_dummy_pellicle_red, zatem w sekcji owego artefaktu (oczywiście mówimy o pliku inventory.script) dodaj: -- ["af_dummy_pellicle_red"] = true,lub zmień wartość końcową wiersza na false. To powinno rozwiązać twój problem.
-
W logu brakuje wpisów "Fatal Error" oraz "! Cannot find saved game ~~~" czyli charakterystycznych dla Solijanki problemów, zatem potwierdza się kolejny raz skuteczność metody wykorzystanej w rozwiązaniu owego problemu i jednocześnie uniwersalność uściślona poprzez kryterium wyznaczonemu owym błędem - dotyczącym braku możliwości osiągnięcia punktów ścieżki patrolowej (any vertex in patrol path) przez określoną postać. Jeśli zapis ruszył z poprawką wstawioną w plik, to po wykonaniu następnego savegame'u - przywróć pierwotny plik bind_stalker.script.
-
Pod tym adresem znajdziesz zmieniony plik wg. tego poradnika. Metoda pozwala na usunięcie powodującego błąd przedmiotu/postaci/mutanta etc. - może okazać się, że usuniesz w ten sposób ważnego NPC - wszak trudno mi stwierdzić co kryje się pod numerem identyfikacyjnym usuwanej postaci, zatem gwarancji na poprawę błędu dać nie mogę. Pamiętaj aby przywrócić po całej operacji plik pierwotny.
-
Błąd ten powstaje w sytuacji gdy NPC zbiera przedmioty wyrzucone na ziemię, jest to błąd niekrytyczny w konsoli oznaczony kolorem żółtym. Można przeczytać o nim w tym miejscu w dolnej części strony lub w wyszukiwarce wciskając Ctrl+F i wpisując frazę: ~ ERROR: can't detach independant object
- 27 odpowiedzi
-
- Error
- narodnaya solijanka
-
(i 2 więcej)
Oznaczone tagami:
-
To nie jest to o co prosiłem, popraw post (usuwając wpis dot. pliku) i wstaw plik a nie jego zawartość! Plik wstawisz po spakowaniu Zip-em, Rar-em etc.
-
Najprościej będzie jak wyślesz mi plik bind_stalker.script. Znajdziesz go w gamedata/scripts. Plik wstaw albo jako załącznik lub na dowolny hosting plików. Popraw błąd ort. w słowie "próbować".
-
Szkoda, że kolega nie używa wyszukiwarki - zamiast tego zakładając podobny temat dot. błędu. Tu masz podobny problem i sposób na jego rozwiązanie, w twoim przypadku do funkcji dodajesz frazę z loga: bar_ecolog_crush_dead_0002 , sprawdź też odnośniki powiązane z tamtym wątkiem.
-
Podejrzewam, że @Metek ma config dostosowany pod menu do gry w kości w barze, które trzeba było przerobić, u siebie zaś testowałem ok. miesiąca temu zmiany menu na potrzeby wydania fix'a - być może zostawiłem bez przywrócenia oryginalnego pliku? Nie gram akurat w tego moda, więc uwagi nie zwróciłem na tę ewentualność i stąd różnice. U mnie sprawdzając nie ma problemu z klikaniem, ale nie będę przecież filmiku robił żeby to udowodnić. Proponuję porównać ten plik z oryginałem z Shoc, obojętnie czy z wersji 1.0004/1.0005, konkretyzując - sprawdzić ten wiersz i ustawić parametry domyślnie. Lepszej rady niestety nie mogę udzielić...
- 242 odpowiedzi
-
- 1
-
- nowa fabuła
- nowe bronie
-
(i 3 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Z tą koniecznością wielokrotnego klikania dialogów - u mnie ten problem nie występuje. Sprawdźcie w pliku talk.xml [gamedataconfigui] czy macie ustawione takie parametry w wierszu: <questions_list x="30" y="100" width="547" height="120" right_ident="0" always_show_scroll="0"/>pobrałem savegame od @apg2312 i żadnego problemu z "przeklikiwaniem" nie uświadczyłem.
- 242 odpowiedzi
-
- nowa fabuła
- nowe bronie
-
(i 3 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Fix od wujka magika: download. Zmieniłem kolejność występowania fraz w dialogu, teraz dialogi powinny być właściwie przyporządkowane - trzeba to jednak sprawdzić, ponieważ nie miałem okazji przetestować tego na modzie. Plik należy umieścić w gamedataconfiggameplay, oczywiście robiąc kopię pliku nadpisywanego. Jeśli ktoś to przetestuje - niech da znać w temacie.
- 242 odpowiedzi
-
- 3
-
- nowa fabuła
- nowe bronie
-
(i 3 więcej)
Oznaczone tagami: