-
Postów
21 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Phoebus
- Urodziny 06/18/1980
Metody kontaktu
-
GG
2620363
Informacje osobiste
-
O mnie
Zwykły szaraczek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Lublin
Informacje o profilu
-
Ruble
60
-
Frakcja
Samotnicy
-
Broń główna
P90
Konfiguracja PC
-
System operacyjny
Microsoft Windows 10 Pro
-
Procesor
Intel i7-7700k
-
Karta graficzna
GeForce GTX980ti
-
Pamięć RAM
16GB
Ostatnie wizyty
750 wyświetleń profilu
Osiągnięcia Phoebus
Turysta (2/21)
20
Reputacja
-
Witam, chciałbym poprosić o pomoc w znalezieniu zgubionego noża. Zadanie dla Barmana na znalezienie noża kolegi w podziemiach Rostoku. Nigdzie nie mogę go namierzyć. Jest jedno miejsce gdzie nie mogę wejść w podziemiach ( wchodzi się po mniejszej i większej skrzyni ) blokują mnie jakby przesuwne drzwi. Pozdrawiam Znalazłem, był w sejfie w podziemiach
-
Witam, dałem spokój z wersją 1.3.1 i gram w 1.3.2 W prawdzie nie ma dobrego tłumaczenia bo jest jedynie maszynowe tłumaczenie na angielski ale gra się znośnie. Mod bardzo fajny, podoba mi się też inne podejście niż na huraaa i na pohybel Natrafiłem jednak na problem, nie zaciukałem żadnego powinnościowca a po zrobieniu zadań dla wolności cała frakcja stała się wroga. Jest opcja aby chociaż do neutralnej relacji podnieść? Próbowałem z bandytami, znaczy kilkudziesięciu poszło do piachu, aby podnieść rangę ale nie pomogło. Próbowałem tez z game_relations.ltx i też nie działa. Help plzz
-
A to taka ciekawostka, wsiadam sobie do auta obracam kamerę i nagle o rzesz ja pitole Scarecrow z Batmana za szofera
-
Jakby co to spokojnie mogę wystawić na GD
-
O, i to jest dobra wiadomość. Nie ma problemu, poczekam i dam CI znać. Matko kochana, chwalmy Pana! Uruchomiłem. W opisie uruchamiania z pierwszej strony jest w zasadzie wszystko ok. Takie kroki poczyniłem: Po wypakowaniu tego archiwum: https://yadi.sk/d/5GCH6kbj3NtEgt będą dwa foldery BIN, GAMEDATA i plik GAMEDATA.DBMM (tego pliku nie kopiować wogóle) Oba foldery kopiujemy do katalogu gry ze zgodą na zastąpienie plików w BIN Pliki spolszczenia GAMEDATA wgrywamy do GAMEDATA moda ze zgodą na zastąpienie I zaczęło działać
-
Wersja repacka z pobieralni to jest 1.3.1. Ta wersja moda jest całkowicie nie kompatybilna ze spolszczeniem. Wszystkie linki z Yandexa są do wersji 1.3.2. Szperam po odmętach ruskiego internetu i szukam starej wersji 1.3 moda. Chyba, że ktoś z Was wstawi?
-
Dlatego też ściągam starą wersję Spolszczenie jest stricte do wersji 1.3 czy też pasuje do 1.3.1?
-
Ściągam jeszcze raz repacka, słabo idzie mi po rosyjsku ale jest tam link do nowej wersji https://stalkerportaal.ru/load/teni_chernobylja_novyj/teni_chernobylja_globalnye_modifikacii/alternativa_1_3_2/136-1-0-3120
-
Z linka na pierwszej stronie
-
Oki, gra się uruchamia, intro z "hotelu" ładnie przelatuje, po załadowanii wywala się z logiem o braku mesh: [error]Expression : fatal error [error]Function : CModelPool::Instance_Load [error]File : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrRender\ModelPool.cpp [error]Line : 111 [error]Description : <no expression> [error]Arguments : Can't find model file 'weapons\ammo\ammo_10x22mms_w.ogf'. to zrobiłem taki pliczek teraz [error]Expression : fatal error [error]Function : CRender::texture_load [error]File : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrRender\Texture.cpp [error]Line : 295 [error]Description : <no expression> [error]Arguments : Can't find texture 'swmt\ammo\privi8mm' no to zrobiłem teksturę i wykłada się inna tekstura. Możliwe, że ten repack to taka siermięga? Wypakowywałem go dwa razy
-
Hejka, mogę poprosić na szybko o pomoc z altenativa 1.3? Po wrzyceniu spolszczenia wykłada się przy uruchamianiu. W logu jest błąd o nieznalezionych liniach w xml. Sorka, że tak tu, ale już godzine się męczę. Spolszczenie wrzucam na repacka. log: [error]Expression : fatal error [error]Function : CStringTable::Load [error]File : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\string_table.cpp [error]Line : 53 [error]Description : <no expression> [error]Arguments : string table xml file not found string_table_includes.xml, for language pol jak zmieniam język na rus gra uruchamia się OK, ogarnąłem, musiałem usunąć wpisy o brakujących plikach XML dla polskiej wersji z pliku localization.ltx. (string_table_includes, stable_dialogs_deadcity, ui_st_mapdesc, stable_game_credits)
-
Reaktywacja Spawnera w LA Director's Cut
Phoebus odpowiedział(a) na Phoebus temat w Modyfikacje i dodatki
Witam ponownie. Sorka, że tak jeden pod drugim, ale zamieszczam odblokowany spawner dostosowany do wersji 1.4002. Pozdrawiam ui_main_menu.script- 1 odpowiedź
-
- cheat
- directors cut
-
(i 4 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Problemy fabularne
Phoebus odpowiedział(a) na Anton Gorodecki temat w Problemy fabularne i techniczne
Bardzo dziękuję, niezły pomysł z tymi sejwami. -
Problemy fabularne
Phoebus odpowiedział(a) na Anton Gorodecki temat w Problemy fabularne i techniczne
Witam, mam problem, niechcący zarypałem Czarnomora, nie zauważyłem go i po jego nieszczęśliwym zejściu wszedłem do X-16. Niestety nie zrobiłem twardego sejwa na Jantarze przed tym niefortunnym zdarzeniem. Jest opcja żeby go ożywić lub zespawnować? Pamiętam, że w spawnerze OP-2 można było spawnować NPCów. Wcześniejszy sejw mam niestety prawie z początku gry -
Witam, załączam odblokowany plik ui_main_menu.script. Po skopiowaniu go do folder gry\gamedata\scripts\, umożliwia korzystanie ze spawn menu dostępnego w normalnej wersji Lost Alpha. Spawner aktywuje się po załadowaniu gry klawiszem ESC potem F3. Przyciśnięcie F2 daje nam dostęp do teleportu. Pozdrawiam ui_main_menu.script
- 1 odpowiedź
-
- 2
-
- cheat
- directors cut
-
(i 4 więcej)
Oznaczone tagami: