Mody innych twórców włączone do dodatku:
UWAGA: Mod niekomaptybilny z innymi globalnymi modyfikacjami.
Charakterystyki taktyczno-techniczne broni i ochrona:
ChTT broni i kuloodporność pancerzy zrobione na bazie moda TrickSR_CoP от Steelrat.
Dodano "Snajperski kamuflaż" z moda SEA_CAT z REALNYM efektem maskowania gracza, kombinezon ten noszą również snajperzy pozostałych ugrupowań.
Charakterystyki taktyczno-techniczne i kuloodporność kombinezonów:
Broń:
Zastąpiono praktycznie całą broń z oryginalnej gry, został tylko Gauss.
Dodane wiele modeli nowej broni, "nowej" w dosłownym sensie tego słowa ! Wiele modeli w ogóle, przedtem, nigdzie nie ukazało się.
Poniżej można popatrzeć na spis wszystkich broni w modzie. Jest tam nazwa broni, dodatki, autor modelu lub źródło skąd wzięto model.
Pomarańczowym kolorem oznaczono broń której mechanicy nie będą modernizować !
Tam gdzie napisano "Nowy model" - to znaczy, że dany model dotychczas nigdzie się nie ukazał !
Spis broni:
Dodatki i modernizacja:
Zastąpiono praktycznie wszystkie celowniki z oryginalnej gry. Zostały tylko dwa PSO. Dodano kilka nowych GP. Teraz na broń zakłada się ten GP, który na nią zakłada się w realu (wyjątek 100 seria kałaszy, na nią zakłada się GP-30, na pozostałe rodzime automaty GP-25, tak spodobało się Jenotowi). Nowe siatki celowników, o wyglądzie jak najbardziej zbliżonym do realnego. Mechanicy modernizują pistolety, pistolety maszynowe, strzelby (prócz Sajgi12K i Sajgi Kła), snajperki (prócz wielkokalibrowych), karabiny maszynowe (nie wszystkie) i proste automaty typu AKM, AK74 itp. Poprawiono schematy modernizacji w kierunku realizmu.
Spis dodatków:
Krótko o modernizacji broni i pancerzy:
Gameplay:
Pełne przezbrojenie ugrupowań ! Poprawiono leki, jedzenie, dodano dwie racje polowe, zmieniono udźwig, zamieniono nabój dum-dum, nowy, ascetyczny HUD.
Szczegóły:
Handel i naprawa:
Zmieniono handel, podwyższono poziom dozwolonego uszkodzenia rzeczy do skupu, mechanicy nie naprawią zbyt mocno uszkodzonych przedmiotów !
Handel:
Poziom uszkodzeń naprawianych przez mechaników i GG:
Poprawki zawarte w Fix 11.05.12:
Prawidłowa kolejność instalacji:
1. Stalker - Zew Prypeci PL
2. patch 1.6.0.2 PL
3. Sigerous Mod 2.2 Enot Edition
4. Fix 11.05.12
5. Texture Pack (dla tych co mają mocne komputery) - opcjonalnie
5. polonizacja
6. Mini Fix SGM 2.2 Jenot PL (FINAL) 18.08.12
7. ewentualne dodatki (poniżej) - opcjonalnie
Odinstalowanie:
Całkowicie usunąć folder "gamedata" z katalogu z grą.
LINKI DO POBRANIA:
1. SGM 2.2 Enot Edition:
Pobierz z naszego serwera
2. Fix 11.05.12:
Pobierz z naszego serwera
3. Texture Pack:
http://narod.ru/disk...re Pack.7z.html - PLIK NA ZEWNĘTRZNYM SERWERZE
http://depositfiles....lders/Y2EYU278F - BRAK PLIKU http://www.mediafire.com/download/fgkxnk6nh915796/Texture+Pack.7z - @Allen
4. Polonizacja:
Pobierz z naszego serwera
Mini Fix SGM 2.2 Jenot PL (FINAL) 18.08.12:
Pobierz z naszego serwera
Autorzy polonizacji moda (czyli Yurek i Kobal) NIE WYRAŻAJĄ ZGODY na uploadowanie polonizacji na inne serwery.
Dodatki do SGM 2.2 Jenot:
Dla tych, którym nie działa HUD kombinezonów od Baka !
Co prawda jestem w 90% przekonany, że wine ponoszą stare sterowniki do karty graficznej, ale postanowiłem zrobić poprawkę, żeby mieć w końcu spokój.
Poprawka przywraca oryginalny HUD kombinezonów.
Komu nie podoba się "ascetyczny" HUD gry w tej modyfikacji, dodałem jeszcze HUD od kolegi YaD ze slotami szybkiego dostępu. Screeny w folderze HUDa.
Komy nie podoba się NVG dołączony do paczki tekstur, w folderze " inny noktowizor" jest pierwotny model.
UWAGA !!!
Sprawdzono kompatybilność polonizacji TYLKO z poniższymi dodatkami (muzyka do MP3 playera jest na stałe zintegrowana z polonizacją). Instalowanie innych niż poniższe dodatków grozi destabilizacją gry i moda !!
Jakiekolwiek inne dodatki instalujecie NA WŁASNE ryzyko !!
link do dodatków zaadaptowanych do polonizacji:
- dodatki do SGM 2.2 Jenot: Pobierz z naszego serwera
- NanoCell Inventory: Pobierz z naszego serwera
- AtmosFear 3.0 for CoP: http://www.moddb.com...sfear-3-for-cop
- adaptacja AF3 for SGM_Albor 2.2 (PL): http://www.mediafire.com/download/mtqh3j8wbk4a4uj/AF3+for+SGM_Albor+2.2.rar
WAŻNE INFO NA KONIEC !!
Broń była robiona pod FOV 67.5, pobieramy FOV Switcher 1.7, instalujemy, uruchamiamy i wybieramy liczbę 54, wiekszej nie wybierać, bo będą przerwy miedzy rękami a skrajem ekranu.
FOV Switcher 1.7: Pobierz z naszego serwera Post Edytowany przez @Allen - 27.07.2014 nagrałby ktoś poradnik na youtube jak zainstalować tego moda od dechy do dechy?