jacekrowinski Opublikowano 4 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2017 Wejście do podziemi Jupitera z pierwotnego Zewu Prypeci. Stojąc przed pralnią po prawej stronie, przy krawędzi mapu Wschodniej Prypeci stoi tam taki grzybek, który w ZP nie miał drzwi. Tutaj jest zakratowany z przodu i choć po zabiciu dla Kulinara bibliotekarzy w pralni przychodzi SMS od Sacharowa o odszukaniu zaginionych naukowców na Jupiterze i staje właśnie w tym grzybku przejście do Jupitera, przez tą kratę nie da się tam wejść... Zadanie od Iwancowa mam cały czas otwarte, bo nijak nie mogę wejść do (chyba Warlabu) do którego kod dał mi Siak za wykonanie dla niego misji. To ten lab gdzie na początku czaił się monolitowiec ze snajperką vis a vis drogi z Radaru do Prypeci. Na zamku kodowym nie ma tam skrajnych klawiszy zielonego i czerwonego pod cyferkami, by odpalić (F). Zaraz sprawdzę rozwiązanie ze zmianą oświetlenia. A co do innych zadań jakie widziałem w podlinkowanym filmiku - miałem wyczyścić Jubiljejny z monolitowców a potem pogadać z Pliczko. Wyczyściłem. Tyle tylko, że Pliczko znikł. Nie było go ani wśród żywych ani poległych po czyszczeniu budynku, choć na początku misji na pewno był bo z nim gadałem i za nim biegłem ze spożywczaka do Jubiljejnego. Tam potem jest moment o Gawrze ale ja tego nie miałem. Na wszelki wypadek, jak wrzucić mój sejw do sprawdzenia ? Może to głupie pytanie ale nie potrafie tego zrobić :-( Dzięki za pomoc i pozdrawiam Jacek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 5 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2017 (edytowane) Moim zdaniem rób Wschodnią Prypeć od początku. Bo coś nie zaskoczyło i dlatego nie możesz wejść do podziemi Prypeci tym bardziej, że zniknął Ci Pliczko. Pomiędzy pierwszym wejściem do Wschodniej Prypeci a zejściem do podziemi mam zapisane takie zadania: ale nie wiem czy to Ci pomoże. Jutro a w sumie dzisiaj kładę się do szpitala (mam nadzieję, że max 2 tygodnie) może będę miał przerwę w od czwartku do niedzieli wtedy będę mógł na Twoim sejwie sprawdzić. I po dodaniu wygląda to np. tak: wschodnia prypec.ddswschodnia prypec.sav Ścieżka do sejwów w katalogu z modem ...savedata\savedgames Edytowane 5 Listopada 2017 przez kazik 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekrowinski Opublikowano 5 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2017 Dzięki kolego kazik. Zdrowia życzę przede wszystkim. Z oświetleniem próbowałem, niestety bez powodzenia. Panel kodowy przy wejściu z Radaru do Warlabu nadal niekompletny i nie da się wejść. Tak samo zaznaczone jest przejście ze WP do Jupitera ale dalej zakratowany ten okrągłu bunierek (wlot wentylacji ?) i nijak nie da się wejść. Sprawdzę dziś na nowo przejść od misji na odbicie Jubiljejnego. Dzięki i pozdrawiam Jacek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberm Opublikowano 5 Listopada 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2017 (edytowane) 30 minut temu, jacekrowinski napisał: Dzięki kolego kazik. Zdrowia życzę przede wszystkim. Z oświetleniem próbowałem, niestety bez powodzenia. Panel kodowy przy wejściu z Radaru do Warlabu nadal niekompletny i nie da się wejść. Tak samo zaznaczone jest przejście ze WP do Jupitera ale dalej zakratowany ten okrągłu bunierek (wlot wentylacji ?) i nijak nie da się wejść. Sprawdzę dziś na nowo przejść od misji na odbicie Jubiljejnego. Dzięki i pozdrawiam Jacek @jacekrowinski- strzel z granatnika w kratę- wejście winno się "otworzyć". A jak juz będziesz w podziemiach zwróć uwagę na zaznaczonego trupka - bedziesz miał dodatkowy quest na szukanie jego kryjówki z fantami. Edytowane 5 Listopada 2017 przez boberm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 5 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2017 @jacekrowinski - Nie kombinuj. Tak jak radził @kazik , skoro zniknął Ci Pliczko, coś w modzie nie zaskoczyło, bo na koniec czyszczenia CHU Jubileuszowe, należny z nim porozmawiać. Musisz zacząć z zapisu na poprzedniej lokacji, bo zapisy już z tej Prypeci niosą błąd. Możesz wstawić screena z wyglądem tego zamka kodowego na Radarze? Pierwszy raz słyszę o takim błędzie w teksturach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberm Opublikowano 5 Listopada 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2017 (edytowane) Godzinę temu, kondotier napisał: @jacekrowinski - Nie kombinuj. Tak jak radził @kazik , skoro zniknął Ci Pliczko, coś w modzie nie zaskoczyło, bo na koniec czyszczenia CHU Jubileuszowe, należny z nim porozmawiać. Musisz zacząć z zapisu na poprzedniej lokacji, bo zapisy już z tej Prypeci niosą błąd. Możesz wstawić screena z wyglądem tego zamka kodowego na Radarze? Pierwszy raz słyszę o takim błędzie w teksturach. @jacekrowinskiPewnie szukałeś dokładnie - ale tak gwoli przypomnienia - po odbiciu Jubilernrgo Pliczko urzęduje na pierwszym piętrze. Tam gdzie gra radio. A bez odstrzelenia zamka do "bunkierka" nie wejdziesz do podziemi. Edytowane 5 Listopada 2017 przez boberm 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PolskiGROM Opublikowano 5 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2017 Odpalam pierwszy raz grę z spolszczeniem (Bez spolszczenia gra nie działa) I tu pisze przygotuj się do gry i tu nagle to :/ FATAL ERROR [error]Expression : fatal error [error]Function : CScriptEngine::lua_error [error]File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp [error]Line : 73 [error]Description : <no expression> [error]Arguments : LUA error: ...of chernobyl\gamedata\scripts\sak_off_corpses.script:133: attempt to call field 'attach_to_npc' (a nil value) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberm Opublikowano 5 Listopada 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2017 Zastap swój plik tym poniżej i zobacz czy Ci pójdzie. Prawdopodobnie masz uszkodzony ten plik. sak_off_corpses.script Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekrowinski Opublikowano 6 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2017 (edytowane) Dnia 11/5/2017 o 11:00, kondotier napisał: @jacekrowinski - Nie kombinuj. Tak jak radził @kazik , skoro zniknął Ci Pliczko, coś w modzie nie zaskoczyło, bo na koniec czyszczenia CHU Jubileuszowe, należny z nim porozmawiać. Musisz zacząć z zapisu na poprzedniej lokacji, bo zapisy już z tej Prypeci niosą błąd. Możesz wstawić screena z wyglądem tego zamka kodowego na Radarze? Pierwszy raz słyszę o takim błędzie w teksturach. Kolego kondotierze, wrzucam zdjęcie tych nieszczęsnych drzwi do Warlabu ? na Radarze. Nadal nie da się ich aktywować. Co do przejścia na Juptier ze WP. Kolega boberm miał efektywną radę. Wrzuciłem granat w zakratowany kominek wentylacyjny i kratka wpadła do środka a przejście się otworzyło. Najlepsze było to, że granat nie wybuchł a wyglądało jakby cisnął ta kratą jak papierkiem. A Pliczkę znalazłem faktycznie w Jubiljejnym, choć wcześniej dałbym sobie uciąć głowę, że go nie było tam, gdzie stoi aktualnie z obstawą. Pogadałem z nim i dał zadanie na szmaragd z Pieczary. Na razie zrobiłem misję dla Sacharowa na Jupiterze na uratowanie naukowcó i robię misje na NT dla Ginekologa. Jak aktywować przejście z Radaru do Warlabu, nie wiem... Dzięki wszystkim za porady. Edytowane 6 Listopada 2017 przez jacekrowinski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 6 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2017 @jacekrowinski Na przyszłość rada - pod F12 masz domyślnie ustawiony zrzut ekranu, a screeny znajdziesz w folderze screenshots, w tym samym katalogu co zapisy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 7 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2017 @jacekrowinski - z tego zdjęcia nie za wiele widać. A jak masz na innych zamkach tego typu? Zrób screena opcją z moda ( post Sierioży ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberm Opublikowano 7 Listopada 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2017 (edytowane) @jacekrowinski rzuć sejwa . Mam jeszcze NS2016 na dysku - może uda mi się pomóc. Edytowane 7 Listopada 2017 przez boberm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 7 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2017 Może jutro wypuszczą mnie na trochę ze szpitala jak będzie sejw też będę mógł sprawdzić. Co do tego zamka tak jak radził @kondotier przy zamku tak jak zrobiłeś wyżej naciśnij F12 i mod sam zrobi zrzut. Zrzut znajdziesz w folderze screenshots jest obok folderu z sejwami. Zasada wstawiania do posta jest taka sama jak sejwów co opisałem Ci powyżej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekrowinski Opublikowano 7 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2017 (edytowane) 17 godzin temu, kondotier napisał: @jacekrowinski - z tego zdjęcia nie za wiele widać. A jak masz na innych zamkach tego typu? Zrób screena opcją z moda ( post Sierioży ) Na innych zamkach jest ok. Jeśli są aktywne w grze to zawsze po prawej i lewej od "0" jest zielona i czerwona strzałka aktywacyjna. Wrzucam screenshota tego nieszczęsnego zamka. I jeszcze sejw najświeższy: a147.sav a147.dds Edytowane 7 Listopada 2017 przez jacekrowinski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 7 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2017 @jacekrowinski - Uruchomiłem moda na Twoim zapisie. Z takim efektem. Poszedłem do Prypeci, przespałem się, wróciłem. Efekt ten sam. Ale zauważyłem, że drzwi poruszają się pod naciskiem, czyli że nie były domknięte. Strzeliłem do nich i się otwarły. Masz dwa zapisy. Zaraz po otwarciu i już w środku przy Playboju. Chyba Cię satysfakcjonuje, możesz grać dalej. otwarte strzelaniem.dds otwarte strzelaniem.sav w srodku.dds w srodku.sav Nie masz przez przypadek, sądząc po Twoim ekwipunku, gdzieś sporych zapasów w schowkach? Jeśli tak, to poopróżniaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekrowinski Opublikowano 7 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2017 Wielkie dzięki kondotierze. Szczerze powiedziawszy nie wiem co powiedzieć o kwestii "niedomkniętych" drzwi... Bo nigdy ich nie otwierałem. Z prostego powodu, choć dostałem do nich kod dostępu (chyba od Siaka) to nigdy nie było na zamku ikonek zielonej i czerwonej ani nie wyswietłało funkcji (F). Tak czy inaczej kopiuje save i zaczynam grać dalej. Jeszcze raz dzięki. A o co chodzi z tymi zapasami w schowkach ? To ma jakies znaczenie poza spełniaczem życzeń i finalnym zakończeniem ? Fakt, w kilku miejscach zbunkrowałem broń, amunicję i wszystko co się może przydać w kolejnych kwestach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 8 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2017 @jacekrowinski - Przechowywanie dużej ilości złomu w schowkach, mocno obciąża pamięć komputera. Wiedza o zawartości schowka jest niesiona przez wszystkie zapisy jakie mamy w katalogu. Zobacz (jeśli masz gdzieś zachowane) na wagę początkowych zapisów i tych ostatnich. I przy każdej zmianie lokacji, albo znalezienia się na jej odległej części, wymagane jest przetworzenia danych w pamięci komputera. Czasem optymalizacja moda powoduje, że ile RAM i pliku wymiany byśmy nie mieli, komputer nie jest w stanie w stosie tych informacji podmienić. A co dotyczy zamka i drzwi. Coś Ci w modzie nie zaskoczyło i drzwi nie były domknięte. Powodów może być wiele. Od ustawień dla tekstur, poprzez to co koło tych drzwi się działo. Dlatego zamek nie pokazywał opcji otwierania. Zobacz na filmiku, opcję prawidłowego działania. https://www.youtube.com/watch?v=1CGEYw3OUAM Tak powinno być zawsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekrowinski Opublikowano 15 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2017 Witam. To niestety znowu ja. I niestety jakoś pechowo mi się gra w Soljankę. Tym razem kolejny problem, z Lab X-25. Wykonałem misję dla Kostii z odszukaniem schowka w X-10 a następnie otworzeniem tajnych drzwi z użyciem zaszyfrowanego kodu. I dotad jest wszystko ok. W kasie był tam ukryty opis ukrycia IRT w X-25. Zaczyna się misja na odszukanie tegoż laboratorium. Połaziłem po samym Radarze sądząc, że ten lab jest gdzieś obok anten, gdzie zawsze stoja specnazowcy. Kiedy nie odnalazłem nic, skierowałem swoje lenistwo do youtuba. Okazało się, że X-25 jest vis a vis wejścia do Warlabu. Więc udałem się tam. I tu cytując klasyka jest pies pogrzebany. Wg youtuba wszyscy podchodzą do drzwi do X-25 i wciskając klawisz F po prostu je otwierają. U mnie niestety nie ma ani opcji F ani tez drzwi nie chcą się nijak otworzyć. Widać, że są uchylone, bo popychając je lekko się przesuwaja przód tył ale próby ostrzelania ich, granat czy nóż nic nie dają... :-( Może ktoś poradzi po raz kolejny jak pokonać problem. Od razu załączam pliki spod tych nieszczęsnych drzwi do sprawdzenia. Dzięki i pozdrawiam Jacek a175.dds a175.sav Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 16 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2017 @jacekrowinski - w NS2016 są pewne blokady, nie pozwalające iść jakimś wątkiem, jeśli pozostałe nie są doprowadzone do jego poziomu. Możliwe że masz jakieś zaległości w układzie poszukiwania trzech przyjaciół. Nawet jeśli masz w dialogach że któryś nie żyje, trzeba go szukać. Dlaczego, dowiesz się dopiero na Zatonie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 16 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2017 @jacekrowinski Drzwi otwarte: a175 ok.ddsa175 ok.sav Wszystko jest w porządku. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekrowinski Opublikowano 16 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2017 Wielkie dzięki za pomoc. Jak udało się je otworzyć skoro F-a nie było ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 16 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2017 (edytowane) Bo tam nie ma F. A otworzyłem drzwi rzucając G36 celując między drzwiami a futryną. Gdy już się bardziej odchyliły strzeliłem parę razy w szczelinę a potem ja sobą odepchnąłem. Graj dalej a gdyby coś to pisz p.s. Zanieś od razu prototyp do Sacharowa ! Edytowane 16 Listopada 2017 przez kazik 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekrowinski Opublikowano 17 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2017 (edytowane) Jeszcze raz dzięki za pomoc. A ten patent z wrzuceniem broni w niedomknięte drzwi bardzo dobry. Wziąłem swój stary zapis i za którymś razem udało mi się uchylić drzwi twoim sposobem. Tylko ja wrzuciłem Gaussa :-) Pozdrawiam, JR Edytowane 17 Listopada 2017 przez jacekrowinski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 17 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2017 Najważniejsze, że działa Pamiętaj żeby z prototypem iść do Sacharowa to BARDZO WAŻNE ! A w razie dalszych kłopotów np. z wylotami w MM pisz mam na to swój patent 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekrowinski Opublikowano 17 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2017 Miszcz kłopotów Soljanki po raz kolejny po prośbie. Mam misję na latarki dla Górnika. Pogadałem z Akimem, który obiecał latarki za złapanie szczeniaka pseudopsa w ZL. Dał mi w tym celu snajperkę, teoretycznie z pociskami usypiającymi. Teoretycznie, bo to, że do snajperki od niego nie mam żadnych naboi, zorientowałem się dopiero siedząc na kamieniu, gdy przybyła suka ze szczeniakiem. Wciskam PKM wyświetla się luneta snajperki, wciskam LPM, luneta znika ale nic nie strzela, bo pocisków brak... Pomyślałęm, że nie wziołem pocisków od Akima więc wczytałem zapis sprzed rozmowy z nim. Ta sama gadka, daje zadanie, snajperkę. Pocisków usypiających brak... Obejrzałem filmik na youtube. Tam gość ma 3 pociski snajperskie (takie same jak do SWD) i nimi strzela do pseudopsów. U mnie ich nie ma ani w giwerze ani w inwentarzu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.