OldMan Posted July 23, 2017 Report Share Posted July 23, 2017 (edited) Witam. Wkurzało mnie, że do teleportacji urządzeniem które uruchomione finalnie otrzymujemy od Sacharowa (potrzebny jest art Bateryjka) działa tylko dwa razy i potrzebujemy nowej Bateryjki. Raz, że nie mam recepty na Bateryjkę a dwa ile byłoby ich potrzeba żeby szybko przenosić się między lokacjami. Myślę, że jestem teraz w okolicy połowy moda i jak na razie znalazłem słownie JEDNĄ Bateryjkę... Trochę pogrzebałem w plikach i teraz można podróżować po aktywnych w urządzeniu lokacjach bez ograniczeń Oczywiście jedna Bateryjka jest potrzebna Jeśli ktoś chce skorzystać z mojej modyfikacji wystarczy podmienić pliki teleport_menu.script i spawn_level_changer.script (ścieżka gamedata/scripts) na moje: teleport_menu.script spawn_level_changer.script Szczodrej Zony STALKERZY Edited July 24, 2017 by kazik 6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
smox Posted July 23, 2017 Report Share Posted July 23, 2017 Dobry pomysł z tym teleporterem. Miałem co prawda ze 20 tych Bateryjek, ale szybko je zużyłem. Problem ich braku rozwiązałem przy pomocy - spawnera 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
daniu Posted July 24, 2017 Report Share Posted July 24, 2017 Natomiast ja rozważałem dodanie Bateryjki do inwentarza Sacharowa. Ostatecznie jednak zrezygnowałem z tego pomysłu i korzystałem z transmutacji. Ogólnie miałem ich trochę ponad 20. Używałem oszczędnie, chyba nawet za bardzo, bo po finale miałem jeszcze z tego co pamiętam 11. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kondotier Posted July 24, 2017 Report Share Posted July 24, 2017 @kazik - Podmieniłem pliki, ale bez skutku. Teleport dalej zjada Bateryjkę na każdą teleportację. Czy to działa, jak ma się tylko jedną w inwentarzu? I jeszcze takie coś. Od Siaka za zadanie dostałem receptę na Bateryjkę z Gwiazdy wieczornej. Ale jej nie mam w żadnym z trzech wykazów. Gdzie jej szukać? Czy po jakimś zadaniu pojawią się teleporty na Jupiter i z powrotem, bez przechodzenia przez tunele? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kondotier Posted July 24, 2017 Report Share Posted July 24, 2017 @kazik - daję sava. Do sprawdzenia masz 3 Bateryjki. 1925 na radarze.sav 1925 na radarze.dds Ja będę grał dalej, idę do Warlabu, tak że nie musisz się śpieszyć. Receptę na Przekształcanie Gwiazdy w Bateryjkę dostałem za przyniesienie mu dyplomatki z X18. Masz sava przed rozliczeniem tego zadania. 1904 siak.sav 1904 siak.dds A tu plik jaki pobrałem i wkleiłem. Porównałem z moim oryginalnym i jest w nim tylko jedna zmiana false na true, czy też odwrotnie, na samym początku pliku. teleport_menu.script Znalazłem odpowiedź o teleport z Jupitera. Otwiera go uczony, po przyniesieniu mu dokumentów w sejfie w zakładzie. Prowadzi do Przystani w Zach. Prypeci. DODANO. Pobiorę na nowo i wrzucę do moda. DODANO2 : Pobrałem na nowo tego poprawionego, wkleiłem i dalej mi zjada Bateryjki. Czy ktoś jeszcze skorzystał z tego fixa? Działa u was? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OldMan Posted July 24, 2017 Author Report Share Posted July 24, 2017 Sprawdzałem w wystawionym pliku i jest ok. Natomiast w Twoim nadal jest bez zmian. Jeszcze raz sprawdź w pliku teleport_menu.script wiersz 51 i 52 muszą wyglądać tak: a u Ciebie ciągle w wierszu 51 jest 1 zamiast 0 Zmień 1 na 0 i powinno śmigać. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kondotier Posted July 24, 2017 Report Share Posted July 24, 2017 Ten plik który jest wstawiony, to zanim dokonałeś zmiany. Teraz mam tak: Pokazany plik jest z moda, co widać na pasku adresowym. Jeszcze spróbuję po restarcie kompa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kondotier Posted July 24, 2017 Report Share Posted July 24, 2017 Ale mi zjadało Bateryjki na tym pliku. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OldMan Posted July 24, 2017 Author Report Share Posted July 24, 2017 (edited) Podmień jeszcze ten plik w folderze scripts zachowaj kopię swojego i sprawdź: spawn_level_changer.script Zapomniałem o tej zmianie JESZCZE RAZ SORRY ! Edited July 24, 2017 by kazik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kondotier Posted July 24, 2017 Report Share Posted July 24, 2017 Nic się nie stało. Ważne że już jest komplet do podmiany. Zaraz uruchomię moda i zobaczę co z tego wyjdzie. DODANO: Chyba jeszcze coś masz zmienione, bo po dodaniu drugiego pliku, też Bateryjki znikają. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OldMan Posted July 24, 2017 Author Report Share Posted July 24, 2017 A spróbuj wyrzucić wszystkie bateryjki i używać teleportera... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kondotier Posted July 24, 2017 Report Share Posted July 24, 2017 Spróbuję. Ale bez nich będzie ciężko, bo nimi broniłem się przed elektrami. Trzeba będzie je czymś zastapić Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
apg2312 Posted July 24, 2017 Report Share Posted July 24, 2017 Włóż Bateryjki do kontenera na artefakty. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kondotier Posted July 24, 2017 Report Share Posted July 24, 2017 @kazik @apg2312 - I po problemach. Teleporter działa bez Bateryjek, a te z kolei zastąpiłem Budyniami. Obskoczyłem na szybko parę lokacji i wszystko gra. Teraz trzeba odwiedzić Warlab, bo kilka lokacji mam niedostępne. Może po nim coś się ruszy. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
maro Posted March 3, 2019 Report Share Posted March 3, 2019 Ten czit działa na OP-2? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.