The Witcher Posted August 14, 2008 Report Share Posted August 14, 2008 1. W pliku gamedata\config\system.ltx znajdujemy linikę z wpisem max_belt = 5 //16 i w miejsce 5 wstawiamy ilość artefaktów jaką chcelibyśmy mieć jednocześnie przy pasie. 2. Otwieramy plik gamedata\config\ui\inwentory_new.xml. Odpowiada on za rozłożenie elementów na ekranie ekwipunku. Znajdujemy tam nastepujący <dragdrop_belt x="645" y="136" width="410" height="60" cell_width = "60" cell_height="60" rows_num="1" cols_num="5"/> Odpowiednie wpisy oznaczają: x i y - współrzedne lewego górnego rogu okienka z artefaktami width i height - szerokość i wysokość tego okienka cell_width i cell_height - szerokość i wysokość komórki w okienku rows_num i cols_num - liczba wierszy i kolumn (inaczej ile komórek ma byc w poziomie i w pionie) Przykładowo jesli chcecie 10 artefaktów to mozecie ustawić wszystko nastepująco: <dragdrop_belt x="645" y="136" width="300" height="100" cell_width = "60" cell_height="50" rows_num="2" cols_num="5"/> Będę wtedy miał 10 artefaktów rozłożone w dwóch wierszach składających się z komórek 55x45 pixeli. Oczywiście przydałoby się tez sobie dopasować pozycję x i y ale to już należy wyliczyc sobie samemu - przy różnej ilości artefaktów rozkłada się inaczej. Źyczę miłego modowania. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snip17 Posted December 29, 2016 Report Share Posted December 29, 2016 A dlaczego grę craszuje jak chcę założyć 6ty artefakt i jakoś linie i kolumny się nie mnożą czyli nie ma różnicy w kratkach wizualnie po zmianie właściwości w pliku więc chyba coś pominołeś albo wersja steam tak bardzo różni się od pudełkowej Link to comment Share on other sites More sharing options...
LVutner Posted December 29, 2016 Report Share Posted December 29, 2016 Podaj loga. Bez tego to ja nie będę wróżył co odjaniepawliłeś w pliku Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snip17 Posted December 29, 2016 Report Share Posted December 29, 2016 Prosze bardzo xray_nexon.log xray_nexon_12-27-16_18-16-48.mdmp xray_nexon_12-27-16_18-16-48.mdmp.log Link to comment Share on other sites More sharing options...
kmicic0 Posted March 20, 2021 Report Share Posted March 20, 2021 (edited) W folderze gamedata/config/ui/inventory_new_16.xml/max_belt - dla monitorów panoramicznych. Edited March 20, 2021 by kmicic0 1 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts