Jump to content

Ilość artefaktów przy pasie


Recommended Posts

1. W pliku gamedata\config\system.ltx znajdujemy linikę z wpisem

max_belt = 5 //16

i w miejsce 5 wstawiamy ilość artefaktów jaką chcelibyśmy mieć jednocześnie przy pasie.

2. Otwieramy plik gamedata\config\ui\inwentory_new.xml. Odpowiada on za rozłożenie elementów na ekranie ekwipunku. Znajdujemy tam nastepujący

<dragdrop_belt x="645" y="136" width="410" height="60"
      cell_width = "60" cell_height="60" rows_num="1" cols_num="5"/>

Odpowiednie wpisy oznaczają:

x i y - współrzedne lewego górnego rogu okienka z artefaktami

width i height - szerokość i wysokość tego okienka

cell_width i cell_height - szerokość i wysokość komórki w okienku

rows_num i cols_num - liczba wierszy i kolumn (inaczej ile komórek ma byc w poziomie i w pionie)

Przykładowo jesli chcecie 10 artefaktów to mozecie ustawić wszystko nastepująco:

<dragdrop_belt x="645" y="136" width="300" height="100"
            cell_width = "60" cell_height="50" rows_num="2" cols_num="5"/>

Będę wtedy miał 10 artefaktów rozłożone w dwóch wierszach składających się z komórek 55x45 pixeli. Oczywiście przydałoby się tez sobie dopasować pozycję x i y ale to już należy wyliczyc sobie samemu - przy różnej ilości artefaktów rozkłada się inaczej.

Źyczę miłego modowania.

Link to comment
Share on other sites

  • 8 years later...

A dlaczego grę craszuje jak chcę założyć 6ty artefakt i jakoś linie i kolumny się nie mnożą czyli nie ma różnicy w kratkach wizualnie po zmianie właściwości w pliku więc chyba coś pominołeś albo wersja steam tak bardzo różni się od pudełkowej

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...
  • Meta locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.