The Witcher Opublikowano 14 Sierpnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2008 1. W pliku gamedata\config\system.ltx znajdujemy linikę z wpisem max_belt = 5 //16 i w miejsce 5 wstawiamy ilość artefaktów jaką chcelibyśmy mieć jednocześnie przy pasie. 2. Otwieramy plik gamedata\config\ui\inwentory_new.xml. Odpowiada on za rozłożenie elementów na ekranie ekwipunku. Znajdujemy tam nastepujący <dragdrop_belt x="645" y="136" width="410" height="60" cell_width = "60" cell_height="60" rows_num="1" cols_num="5"/> Odpowiednie wpisy oznaczają: x i y - współrzedne lewego górnego rogu okienka z artefaktami width i height - szerokość i wysokość tego okienka cell_width i cell_height - szerokość i wysokość komórki w okienku rows_num i cols_num - liczba wierszy i kolumn (inaczej ile komórek ma byc w poziomie i w pionie) Przykładowo jesli chcecie 10 artefaktów to mozecie ustawić wszystko nastepująco: <dragdrop_belt x="645" y="136" width="300" height="100" cell_width = "60" cell_height="50" rows_num="2" cols_num="5"/> Będę wtedy miał 10 artefaktów rozłożone w dwóch wierszach składających się z komórek 55x45 pixeli. Oczywiście przydałoby się tez sobie dopasować pozycję x i y ale to już należy wyliczyc sobie samemu - przy różnej ilości artefaktów rozkłada się inaczej. Źyczę miłego modowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snip17 Opublikowano 29 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2016 A dlaczego grę craszuje jak chcę założyć 6ty artefakt i jakoś linie i kolumny się nie mnożą czyli nie ma różnicy w kratkach wizualnie po zmianie właściwości w pliku więc chyba coś pominołeś albo wersja steam tak bardzo różni się od pudełkowej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LVutner Opublikowano 29 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2016 Podaj loga. Bez tego to ja nie będę wróżył co odjaniepawliłeś w pliku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snip17 Opublikowano 29 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2016 Prosze bardzo xray_nexon.log xray_nexon_12-27-16_18-16-48.mdmp xray_nexon_12-27-16_18-16-48.mdmp.log Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmicic0 Opublikowano 20 Marca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2021 (edytowane) W folderze gamedata/config/ui/inventory_new_16.xml/max_belt - dla monitorów panoramicznych. Edytowane 20 Marca 2021 przez kmicic0 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi