Gość Opublikowano 10 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2018 Kolejny projekt na platformie Call of Chernobyl 1.4.22 podnosi łeb Powiedzmy, że to taka zapowiedź zapowiedzi. Na razie nie ma zbyt wielu informacji. Obscuration World ma zapewniać powrót do "klasycznej koncepcji" Stalkera, bla bla - wiecie dokładnie o co chodzi, bo 90% modów próbuje uderzać w klimat towarzyszący buildom (a udało się to tylko jednemu...). Ponadto mod ma wprowadzić liczne zmiany graficzne, przeprojektowane lokacje i zmienioną atmosferę rozgrywki. Kiedy? Tego nikt nie wie, bo koncepcja narodziła się dosłownie chwilę temu. Niemniej uważam, że warto o projekcie wspomnieć, bo to kolejny dowód na wzrastającą popularność CoCa w społeczności modderskiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 11 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2018 Projekt S.T.A.L.K.E.R Obscuration World [COC] ukierunkowany będzie na grafikę i zmienione lokacje, a także na "hardkorowy" charakter rozgrywki wzorujący się na tym z "Misery", choć nie tak ponury. Deweloper skupi się na "freeplayu", urozmaicając go i wprowadzając w nim więcej realizmu. W planach jest również odświeżenie i przerobienie wszystkich lokacji, dodanie na nich więcej obiektów, różnego rodzaju złomu i pozostałości, dzięki którym nie będą wyglądać na tak puste. Z innych źródeł wiadomo, że w tej chwili implementowane są mocno zmienione 3 lokacje: Martwe Miasto, Kordon i X-16. W grze będą obecne funkcje pochodzące od autora m.in. "Zimowego Snajpera" - Eugeniusza Łukaszuka: odnowiony system "spawnu" schowków; papierowe radzieckie pieniądze, posiadające trzy wersje wyglądu. Po naciśnięciu na każdy z nich pokazywana będzie sumę w skali, właściwej dla każdego wyglądu. Nominały od 100 do 300 itd.; "stimpaki" z "Misery". ŹRÓDŁO - strona macierzysta moda na VK 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 24 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2018 Koncept jak może wyglądać Kordon i niektóre budynki. Spoiler 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SEB2E Opublikowano 24 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2018 Jak zrobią kordon o wiele większy i właśnie z tymi budynkami to będę w niebo wzięty. Jakieś bazy wypadowe bandytów itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DemonShrams Opublikowano 27 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2018 (edytowane) Dziękuje, że stworzyły temat. Nam bardzo przyjemnie. Za ten okres wyszły jeszcze kilku aktualności. Proponuję ich ocenić. Извините, za mój język polski. Dla tego wykorzystuję tłumaczenie maszynowe. W jakości początkowego tekstu będzie rosyjski. Dziękuje za wsparcie. Byłem by mocno wdzięczny, jeśli na tej stronie internetowej znalazł się człowiek, który zna język polski i rosyjski. I pomógł z publikacją aktualności. Pisać VK czy na pocztową skrzynkę:https://vk.com/dekadansds demonshram@gmail.com Spoiler Спасибо, что создали тему. Нам очень приятно. За этот период вышло ещё несколько новостей. Предлагаю их оценить. Извините, за мой польский язык. Для этого я использую машинный перевод. В качестве исходного текста будет русский. Спасибо за поддержку. Я был бы сильно благодарен, если на этом сайте нашелся человек , который знает польский и русский язык. И помог с публикацией новостей. Писать ВК или на почтовый ящик:https://vk.com/dekadansds demonshram@gmail.com Edytowane 27 Stycznia 2018 przez DemonShrams 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 27 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2018 @DemonShrams Поздравляю с регистровкой. У нас есть луди, знающие оба языка . Но ты можешь писать в этой части форума, предназначенной для незнающих польского. https://stalkerteam.pl/topic/8582-гостиприимность/ Или здесь б двойную. С начала по русски гражданкой, а в следующим, перевод транслятором. Посмотри здесь. https://stalkerteam.pl/topic/10780-czas-sojuszu-więź-czasów-3-część-serii/?do=findComment&comment=123132 Tłum: Witam po rejestracji. Są tu ludzie znający oba języki. Ale ty możesz pisać w tej części forum, przeznaczonym dla nie znających polskiego. Link Albo tutaj podwójnie. Na początku po rosyjsku grażdanką, a następnie dać tłumaczenie translatorem. Popatrz tu. Link 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 1 Lipca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2020 Bardzo długi czas nie było wieści odnośnie tworzenia projektu, ale twórcy zamierzają rozwiać wszelkie wątpliwości. Projekt jest żywy i ciągle się rozwija. Zespół postanowił podzielić się niektórymi globalnymi planami na 2020 rok: - System Lod lub Unity5\UE4, ta technologia polega na tym, że przy oddaleniu od obiektu, ma on mniej wielokątów ze względu na podmianę modelu. - System budowy\rozmieszczenia obozów i baz, realnych elementów dekoracji i budynków. Podobne coś możemy zaobserwować w Fallout 4. - Opierając się na poprzednim punkcie, twórcy chcą zrealizować tworzenie własnej frakcji, która stanie się częścią wojny frakcji. - System wyboru płci postaci (G.S. System). - System reputacji frakcji - pomagając jednej stronie, psujesz relacje z drugą. Zdjęcie za miesiąc kwiecień: Zespół szuka programistów С++ dla realizacji pomysłów, możliwa jest współpraca za opłatą, pisać tutaj: DS [KLIK]. Z poważaniem zespół tworzący projekt! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.