Skocz do zawartości

S.T.A.L.K.E.R Obscuration World


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

Kolejny projekt na platformie Call of Chernobyl 1.4.22 podnosi łeb ;) Powiedzmy, że to taka zapowiedź zapowiedzi.

Na razie nie ma zbyt wielu informacji. Obscuration World ma zapewniać powrót do "klasycznej koncepcji" Stalkera, bla bla - wiecie dokładnie o co chodzi, bo 90% modów próbuje uderzać w klimat towarzyszący buildom (a udało się to tylko jednemu...).

Ponadto mod ma wprowadzić liczne zmiany graficzne, przeprojektowane lokacje i zmienioną atmosferę rozgrywki. Kiedy? Tego nikt nie wie, bo koncepcja narodziła się dosłownie chwilę temu. Niemniej uważam, że warto o projekcie wspomnieć, bo to kolejny dowód na wzrastającą popularność CoCa w społeczności modderskiej.

obs.thumb.jpg.8649a02ba1bd25d56a4ce88fb27a781b.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Projekt S.T.A.L.K.E.R Obscuration World [COC] ukierunkowany będzie na grafikę i zmienione lokacje, a także na "hardkorowy" charakter rozgrywki wzorujący się na tym z "Misery", choć nie tak ponury. Deweloper skupi się na "freeplayu", urozmaicając go i wprowadzając w nim więcej realizmu. W planach jest również odświeżenie i przerobienie wszystkich lokacji, dodanie na nich więcej obiektów, różnego rodzaju złomu i pozostałości, dzięki którym nie będą wyglądać na tak puste.

cp-u5svJFHo.jpg  -6_4jiJsp6k.jpg  zvGIAkwQY54.jpg

Z innych źródeł wiadomo, że w tej chwili implementowane są mocno zmienione 3 lokacje: Martwe Miasto, Kordon i X-16. W grze będą obecne funkcje pochodzące od autora m.in. "Zimowego Snajpera" - Eugeniusza Łukaszuka:

  • odnowiony system "spawnu" schowków;
  • papierowe radzieckie pieniądze, posiadające trzy wersje wyglądu. Po naciśnięciu na każdy z nich pokazywana będzie sumę w skali, właściwej dla każdego wyglądu. Nominały od 100 do 300 itd.;
  • "stimpaki" z "Misery".

ŹRÓDŁOstrona macierzysta moda na VK

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dziękuje, że stworzyły temat. Nam bardzo przyjemnie. Za ten okres wyszły jeszcze kilku aktualności. Proponuję ich ocenić. Извините, za mój język polski. Dla tego wykorzystuję tłumaczenie maszynowe. W jakości początkowego tekstu będzie rosyjski. Dziękuje za wsparcie. Byłem by mocno wdzięczny, jeśli na tej stronie internetowej znalazł się człowiek, który zna język polski i rosyjski. I pomógł z publikacją aktualności. Pisać VK czy na pocztową skrzynkę:
https://vk.com/dekadansds
demonshram@gmail.com

 

Spoiler

Спасибо, что создали тему. Нам очень приятно. За этот период вышло ещё несколько новостей. Предлагаю их оценить. Извините, за мой польский язык. Для этого я использую машинный перевод. В качестве исходного текста будет русский. Спасибо за поддержку. Я был бы сильно благодарен, если на этом сайте нашелся человек , который знает польский и русский язык. И помог с публикацией новостей. Писать ВК или на почтовый ящик:
https://vk.com/dekadansds
demonshram@gmail.com

 

Edytowane przez DemonShrams
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@DemonShrams   Поздравляю с регистровкой. У нас есть луди, знающие оба языка . Но ты можешь писать в этой части форума, предназначенной для незнающих польского.

https://stalkerteam.pl/topic/8582-гостиприимность/   

Или здесь б двойную. С начала по русски гражданкой, а в следующим, перевод транслятором. Посмотри здесь.

https://stalkerteam.pl/topic/10780-czas-sojuszu-więź-czasów-3-część-serii/?do=findComment&comment=123132

Tłum: Witam po rejestracji. Są tu ludzie znający oba języki. Ale ty możesz pisać w tej części forum, przeznaczonym dla nie znających polskiego.

Link

Albo tutaj podwójnie. Na początku po rosyjsku grażdanką, a następnie dać tłumaczenie translatorem. Popatrz tu.

Link

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Bardzo długi czas nie było wieści odnośnie tworzenia projektu, ale twórcy zamierzają rozwiać wszelkie wątpliwości. Projekt jest żywy i ciągle się rozwija.

Zespół postanowił podzielić się niektórymi globalnymi planami na 2020 rok:

- System Lod lub Unity5\UE4, ta technologia polega na tym, że przy oddaleniu od obiektu, ma on mniej wielokątów ze względu na podmianę modelu.
- System budowy\rozmieszczenia obozów i baz, realnych elementów dekoracji i budynków. Podobne coś możemy zaobserwować w Fallout 4.
- Opierając się na poprzednim punkcie, twórcy chcą zrealizować tworzenie własnej frakcji, która stanie się częścią wojny frakcji.
- System wyboru płci postaci (G.S. System).
- System reputacji frakcji - pomagając jednej stronie, psujesz relacje z drugą.

Zdjęcie za miesiąc kwiecień:

oHR6dduXn3w.jpg

Zespół szuka programistów С++ dla realizacji pomysłów, możliwa jest współpraca za opłatą, pisać tutaj: DS [KLIK]. Z poważaniem zespół tworzący projekt!

  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.