Jump to content

S.T.A.L.K.E.R Obscuration World


Guest
 Share

Recommended Posts

Kolejny projekt na platformie Call of Chernobyl 1.4.22 podnosi łeb ;) Powiedzmy, że to taka zapowiedź zapowiedzi.

Na razie nie ma zbyt wielu informacji. Obscuration World ma zapewniać powrót do "klasycznej koncepcji" Stalkera, bla bla - wiecie dokładnie o co chodzi, bo 90% modów próbuje uderzać w klimat towarzyszący buildom (a udało się to tylko jednemu...).

Ponadto mod ma wprowadzić liczne zmiany graficzne, przeprojektowane lokacje i zmienioną atmosferę rozgrywki. Kiedy? Tego nikt nie wie, bo koncepcja narodziła się dosłownie chwilę temu. Niemniej uważam, że warto o projekcie wspomnieć, bo to kolejny dowód na wzrastającą popularność CoCa w społeczności modderskiej.

obs.thumb.jpg.8649a02ba1bd25d56a4ce88fb27a781b.jpg

Link to comment
Share on other sites

Projekt S.T.A.L.K.E.R Obscuration World [COC] ukierunkowany będzie na grafikę i zmienione lokacje, a także na "hardkorowy" charakter rozgrywki wzorujący się na tym z "Misery", choć nie tak ponury. Deweloper skupi się na "freeplayu", urozmaicając go i wprowadzając w nim więcej realizmu. W planach jest również odświeżenie i przerobienie wszystkich lokacji, dodanie na nich więcej obiektów, różnego rodzaju złomu i pozostałości, dzięki którym nie będą wyglądać na tak puste.

ebSdIEx.jpg Qx51cHV.jpg Efw3DTn.jpg

Z innych źródeł wiadomo, że w tej chwili implementowane są mocno zmienione 3 lokacje: Martwe Miasto, Kordon i X-16. W grze będą obecne funkcje pochodzące od autora m.in. "Zimowego Snajpera" - Eugeniusza Łukaszuka:

  • odnowiony system "spawnu" schowków;
  • papierowe radzieckie pieniądze, posiadające trzy wersje wyglądu. Po naciśnięciu na każdy z nich pokazywana będzie sumę w skali, właściwej dla każdego wyglądu. Nominały od 100 do 300 itd.;
  • "stimpaki" z "Misery".

ŹRÓDŁOstrona macierzysta moda na VK

  • Dodatnia 3
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Dziękuje, że stworzyły temat. Nam bardzo przyjemnie. Za ten okres wyszły jeszcze kilku aktualności. Proponuję ich ocenić. Извините, za mój język polski. Dla tego wykorzystuję tłumaczenie maszynowe. W jakości początkowego tekstu będzie rosyjski. Dziękuje za wsparcie. Byłem by mocno wdzięczny, jeśli na tej stronie internetowej znalazł się człowiek, który zna język polski i rosyjski. I pomógł z publikacją aktualności. Pisać VK czy na pocztową skrzynkę:
https://vk.com/dekadansds
demonshram@gmail.com

 

Spoiler

Спасибо, что создали тему. Нам очень приятно. За этот период вышло ещё несколько новостей. Предлагаю их оценить. Извините, за мой польский язык. Для этого я использую машинный перевод. В качестве исходного текста будет русский. Спасибо за поддержку. Я был бы сильно благодарен, если на этом сайте нашелся человек , который знает польский и русский язык. И помог с публикацией новостей. Писать ВК или на почтовый ящик:
https://vk.com/dekadansds
demonshram@gmail.com

 

Edited by DemonShrams
  • Dodatnia 1
Link to comment
Share on other sites

@DemonShrams   Поздравляю с регистровкой. У нас есть луди, знающие оба языка . Но ты можешь писать в этой части форума, предназначенной для незнающих польского.

https://stalkerteam.pl/topic/8582-гостиприимность/   

Или здесь б двойную. С начала по русски гражданкой, а в следующим, перевод транслятором. Посмотри здесь.

https://stalkerteam.pl/topic/10780-czas-sojuszu-więź-czasów-3-część-serii/?do=findComment&comment=123132

Tłum: Witam po rejestracji. Są tu ludzie znający oba języki. Ale ty możesz pisać w tej części forum, przeznaczonym dla nie znających polskiego.

Link

Albo tutaj podwójnie. Na początku po rosyjsku grażdanką, a następnie dać tłumaczenie translatorem. Popatrz tu.

Link

  • Dodatnia 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Bardzo długi czas nie było wieści odnośnie tworzenia projektu, ale twórcy zamierzają rozwiać wszelkie wątpliwości. Projekt jest żywy i ciągle się rozwija.

Zespół postanowił podzielić się niektórymi globalnymi planami na 2020 rok:

- System Lod lub Unity5\UE4, ta technologia polega na tym, że przy oddaleniu od obiektu, ma on mniej wielokątów ze względu na podmianę modelu.
- System budowy\rozmieszczenia obozów i baz, realnych elementów dekoracji i budynków. Podobne coś możemy zaobserwować w Fallout 4.
- Opierając się na poprzednim punkcie, twórcy chcą zrealizować tworzenie własnej frakcji, która stanie się częścią wojny frakcji.
- System wyboru płci postaci (G.S. System).
- System reputacji frakcji - pomagając jednej stronie, psujesz relacje z drugą.

Zdjęcie za miesiąc kwiecień:

oHR6dduXn3w.jpg

Zespół szuka programistów С++ dla realizacji pomysłów, możliwa jest współpraca za opłatą, pisać tutaj: DS [KLIK]. Z poważaniem zespół tworzący projekt!

  • Dodatnia 4
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Comunity