Jump to content

Brak zegarka pod mini mapą.


OldMan
 Share

Recommended Posts

Witam. 
Od wczoraj walczę z problemem j/w i coś mnie trafia wypróbowałem już wszystko. Stawianie moda od nowa. Mała ilość sejwów. 
Nie wiem czy nie będę musiał powtarzać wejścia na lokację. Jestem na Magazynach Wojskowych.
Po wejściu na bazę wolności zrobieniu sejwa już się nie wczytuje a jak się wczyta to bez zegarka.
Dzisiaj lub jutro spróbuję przejść bazę tak, żeby nie zapisywać na niej nic iść pod barierę bo tam czeka Abdul i tam zrobić sejwa.  
Jak nic nie pomoże mod do kosza.
p.s. Szukając po necie rozwiązania problemu natknąłem się na nowe patche 3.4 i wyżej ale jestem cienki z rus może ktoś kto u Nas zajmuje się 
takimi sprawami zerknie co te patche wnoszą i czy warto tym się zająć. 

ZS_patch_3.4.zip

ZS_patch_3.4.1.zip

ZS_patch_3.4.2.zip

ZS_patch_3.4.3.zip

Lista zmian:

Readme.txt

p.s. Wszystkie patche wstawiałem dla testu u siebie chyba nowa nie jest potrzebna bo wszystko działa (oprócz znikającego zegarka).   

Edited by kazik
  • Dodatnia 1
Link to comment
Share on other sites

24 minuty temu, tom3kb napisał:

Aż głupio mi pytać ale zeszłeś z pświetleniem i grafiką na niższe? Szukaj jakiegoś wcześniejszego save i z niego zacznij grać. Nieraz psuje się pare saveów, nie tylko ostatni.

Postawiłem moda od nowa po rus tam domyślnie są niższe. Jak idę z Abdulem od początku na barierę i tam robię zapis to tam działa

ale jak tylko zbliżę się do bazy Wolności du....   

8 minut temu, SEB2E napisał:

Miałem tak samo, identyko, w magazynach nie miałem zegarka ale gra nie szwankowała :v

W sensie sejwy wczytywały się poprawnie 

Problem polega na tym, że u mnie to loteria raz się wczyta a raz nie. 
No nic spróbuję nie zginąć w bazie wrócę do Abdula na barierę i sprawdzę :)  

Edited by kazik
Link to comment
Share on other sites

@kazik - mówisz i masz. patche które są opisane, wnoszą sporo zmian. Jedne ulepszają, inne utrudniają grę.

Spoiler

Patch3.4.3
Nakładanie
patch 3.3
Wklejamy 3.4.4 ze zgodą na zamianę plików.
Zawiera w sobie wcześniejsze patche 3.4 ; 3.4.1 ; 3.4.2
Stawiamy na 3.3 lub dowolną wcześniejszą wersję (3.4 ; 3.4.1 ; 3.4.2 ) . Nowa gra nie potrzebna.
Patch kopiujemy do katalogu gamedata, a jeśli go nie ma, należy utworzyć w katalogu głównym. Równiez nowa gra nie potrzebna.
ZMIANY:

3.3.4 zmienia
1. Pojemność magazynka śrutówki KS-23 zmniejszono z 4 do 3 nabojów ( powołuje się na realność z wiki )
2. Zmieniono korzystanie z amunicji przez broń 9x39. WSS, Wicher teraz tylko na amunicję sp5 i sp6. Groza i WAL mogą sp5, sp6 i pab9. Znów odwołanie do realizmu dla WSS, bo przy pab9 broń szybko się psuje. Nie mógł tego rozwiązać w grze, bo Wicher i WSS wchodzą do różnych slotów.
3. Sajga i strzelby gładkolufowe, mogą strzelać dalej trzema typami nabojów. Z gwintowanego TOZa można strzelać tylko kulą lub strzałka.

3.4.2 zmiany

1. Gdy w inwentarzu mamy zwykłą manierkę, ta specjalna nie zadziała na klawisz F2.
2. Dodano szybki klawisz F8 dla skorzystania z akumulatora dla nanokombinezonu. Po zrobieniu znacznika, gracz może dokonac powrotu tradycyjnie, używając go w inwentarzu, lub kliknąć F8.
3. Dodano lalce 8 sejfów, do których nie widziała kodu z datami. Teraz podpowiada wszystkie.
4. Usunięto zawisanie moda gdy lalka dawała kod do sejfu. Teraz daje momentalnie.
5. Teraz lalka daje podpowiedzi tylko jak mamy w inwentarzu serek nie zepsuty.
6. Lalka sama nas leczy tylko jak mamy w inwentarzu nie tylko zwykłe apteczki, ale i pozostałe z inwentarza.
7. Dodano domyślną reakcję lalki - po klawiszu Tab - jeśli NPC nie ma w modzie opisu.
8. Kiedy gracz strzela z psigausa do NPCów, to w nich nie spawnują się przedmioty i nie można iść dalej (?). Trzeba ich zabić. Dopiero wtedy następuje spawn. Nie wolno po zombifikowaniu NPCa zapisywać gry i wczytać, bo przedmioty z NPCa przepadną. To nie psuje innych zapisów, ale ciągłość gry będzie jak w poprzednim patchu.

3.4 zmiany
1. Zmieniono informacje z komputera bazy na Obrzeżach. Już nie jest potrzebny kod, wystarczy go włączyć aby działał.
2. Przejście całej linii zadań Worpała w Dolinie Mroku, otrzymujemy arta z bardziej adekwatnymi właściwościami niż dotychczas. Aby dostać się do fury(?), wejście do której zablokowała anomalia, trzeba ten kwest przejść do końca.
OD TŁUMACZĄCEGO: Znam zadanie, ale nie łapię co to za fura. Czyżby autobus w Rostoku?
4. Naprawiono buga na MW , uniemożliwiającego dokonania wyboru strony której chcemy pomóc. Aby uzyskać prawidłowy dialog, należy dokonać rozszczepienia artefaktów ( jak było wcześniej, kto nie wie ).
5. Teraz karabin laserowy można używać tylko z T kombinezonem.
6. Zmniejszono ilość amunicji dla laserowego i psi karabinu, zwiększono wagę. Bliższe to realności.
7 Usunięto wirowanie po przebudzeniu, pozostawiono tylko lekki efekt.
8. Usunięto buga, pozwalającego używać znacznika teleportacji bez ubranego T kombinezonu.
9. Usunięto buga nie pozwalającego na korzystanie z ulepszonego T-kombinezonu ( znalezionego pod mózgozwęglaczem, za drzwiami z kodem )
10. Naprawiono buga na początku radaru, nie pozwalającego na dialog a Abdulem przy zabiciu agentów z psikarabinu.
11. Zadania na likwidację mutantów, wykonane artefaktem "Mózg", są zaliczane.
12. Kompan (Stiopka?) nie bierze zabronionych broni. Psikarabinu i laserowego.

Szkoda, że nie zrobiono nic, co dotyczy brakującego paszportu na MW. Dialog z Hugo go nie zawiera. Chyba że tak kombinować w grze ( co nie radzę ) aby to zadanie zrobić bez zadań w wiosce u dziadka. Mamy paszport z Rostoka.

A co dotyczy tego wylotu na MW. Nie miałem takich problemów. Ale pomysł ponownego wejścia na MW, uważam za godny wykonania. Mozliwe, że mimo zapewnień, że nowa gra nie jest wymagana, te istotne zmiany w realizacji zadań na MW, mogą nie zaskakiwać.

 

 

  • Dodatnia 2
Link to comment
Share on other sites

@kondotier dzięki ale właśnie skończyła się moja przygoda z tym modem :( 
Mam go dosyć. Dwa dni siedziałem nad błędem j/w. Sprawdziłem pierdylion pomysłów i g....
Dzięki wszystkim za chęć pomocy ale mod wędruje do kosza. Może kiedyś do niego wrócę ale wątpię 
żeby to było szybko.      

Edited by kazik
  • Dodatnia 1
Link to comment
Share on other sites

Wymęczyłem zakończenie moda i mam mieszane uczucia z jednej strony super fabuła i z przyjemnością
robiłem całkowicie nowe zadania. Z drugiej strony kilka wątków bez zakończenia.... Ciągłe urazy GG gdzie każdy kończy się trzęsieniem ekranu.
Fabuła jednak jest liniowa . Mój koszmar zaczął się gdy poszedłem na Jantar przy nieżywym Grigoriju...
Powodowało to potem (MW) pierdylion zwiech przy wczytywaniu sejwów. Notoryczne uszkadzanie sejwów od MW itd...
Nie wiem jak ocenić moda może tak:
FABUŁA 5/5
STRONA TECHNICZNA I LINIOWOŚĆ ROZGRYWKI 2/5
Mimo wszystko jeśli wyjdzie kiedyś jakaś finalna wersja to zagram jeszcze raz.        

Edited by kazik
  • Dodatnia 1
Link to comment
Share on other sites

Też mam nadzieję, że jednak autor moda zrealizuje to co zamierzał. Ale że nadzieja matką - tu trochę zmienię powiedzenie - naiwnych, może być różnie.

Tych niedokończeń jest sporo, tak samo jak i bugów, za usuwanie których wzięli się sami gracze. Czyli autor moda ma już częściowe rozwiązania. A z tego co w grze widziałem, usunięcie niedokończeń nie będzie czymś przerastającym jego możliwości.

A co dotyczy liniowości. Są takie dwa momenty, które determinują grę. Pierwszy, to zrobienie wszystkich zadań które były do wzięcia przed pójściem do Rostoka. Drugi, to zaliczenie zadań na Dziczy i Jantaru, a na nim rozliczenie się z Kramererem. A reszta, to wnikliwe czytanie dialogów i notatek z PDA.

Obrzeża są tylko ciekawym dodatkiem, bez których można się całkowicie obejść. Możliwości zwalczania tak NPCów jak i mutantów bez strzelania, nie wymusza noszenia ważącej sporo amunicji, jedzenie samo biega za nami, a dobra broń albo leży nam pod nogami, tylko wystarczy po nią sięgnąć, albo "spadnie" nam z nieba.

Nie zabieram głosu na temat technicznych problemów, bo w modach to różnie bywa. U jednych hula, u innych wylot za wylotem. Uruchomiłem moda już 6. czy nawet 7. raz i nie mam z nim żadnych problemów. Jedyne co mnie dotknęło, tak jak i wszystkich, to czas ładowania się sejwów na Obrzeżach. Pilnuję tylko wyświetlania się zegara i zielonej karmy. Jak ją mieć, pisałem wyżej. Nawet rozkopywanie grobów mi w jej posiadaniu nie przeszkadza.

Gram na repacku i u mnie artefakty Kryształ mają zmienione właściwości na plus, w stosunku do tego co mają inni. Nie wiem skąd to się wzięło, bo sam nic nie zmieniałem. Dzięki nim nie mam problemu ani z udźwigiem ( +100 każdy ), ani z tymi "dymkami" na wysypisku. Czynią mnie prawie nieśmiertelnym. Idąc na Wysypisko, miałem ich już cztery. Dwa z Kordonu i dwa z Obrzeży, ze schowków na drzewach. A w sumie, to potrafiłem ich w grze znaleźć aż siedem.

Tu plik z mojego pobrania z "ulepszonym" Kryształem z katalogu gamedata\config\misc

new_artefacts.ltx

Kto zechce, może sobie podmienić, ale na własną odpowiedzialność i po zrobieniu kopi oryginalnego.

  • Dodatnia 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Comunity