Attilan02 Posted July 5, 2018 Report Share Posted July 5, 2018 Otóż mam taki problem iż na Wysypisku pojawił mi się NPC, z którym nie ma żadnej interakcji, a którego można zabić tylko za pomocą granatu. Dopóki żyje nie ma problemu można grę zapisać i wczytać normalnie, ale jeśli zginie https://imgur.com/a/Nh2KcWH zapis i wczytanie powoduje crash z logiem: FATAL ERROR [error]Expression : _valid( start_pos ) [error]Function : CPHActivationShape::Create [error]File : PHActivationShape.cpp [error]Line : 177 [error]Description : assertion failed stack trace: 0023:00563783 xrCore.dll, xrDebug::fail() 0023:057E0D18 xrPhysics.dll, ActivateBoxDynamic() 0023:057DF188 xrPhysics.dll, ActivateShapeCharacterPhysicsSupport() 0023:057DF141 xrPhysics.dll, ActivateShapeCharacterPhysicsSupport() 0023:03874A73 xrRender_R2.dll Próbowałem wczytać wcześniejszego seva, sprzed zmiany lokacji oraz usunąć ui_sr_teleport w folderze Scripts. Nie pomogło. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kondotier Posted July 5, 2018 Report Share Posted July 5, 2018 @Attilan02 - A musisz go z jakiegoś powodu zabić? Bo jak nie, to daruj mu życie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Attilan02 Posted July 5, 2018 Author Report Share Posted July 5, 2018 Ja nie ale mutanty bądź bandyci już tak. Facet patroluje sobie obszar przy silosach a tam respią się kabany i mięsacze, więc jego śmierć jest kwestią czasu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kondotier Posted July 5, 2018 Report Share Posted July 5, 2018 @Attilan02 - No to nie widzę innego wyjścia, jak pozałatwiać mutanty. Na czas gry na lokacji powinno to wystarczyć. A jak już będziesz poza nią, nic się nie wydarzy. Tacy NPCe giną tylko wtedy, jak mamy ich w "zasięgu" wzroku. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Attilan02 Posted July 5, 2018 Author Report Share Posted July 5, 2018 No cóż chyba najwyższy czas ruszać do Spełniacza Życzeń, zakończyć tego moda i zabrać się za kolejny, może Dead Air, jeśli odpali. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ranger801 Posted November 8, 2018 Report Share Posted November 8, 2018 Już raczej późno na udzielenie odpowiedzi, ale zostawię rozwiązanie problemu na wypadek, gdyby ktoś jeszcze go miał. Crash i niewrażliwość powinnościowca na broń palną, była spowodowana wadliwym modelem. By rozwiązać ten problem należy wejść do gamedata/meshes/actors/stalker_dolg i usunąć pliki stalker_dolg_2_mask_nohood.ogf oraz(na wszelki wypadek, bo to taki sam model) stalker_dolg_10.ogf. Następnie skopiować dwa inne dowolne modele i nazwać je tak jak te usunięte. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.