Attilan02 Opublikowano 5 Lipca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2018 Otóż mam taki problem iż na Wysypisku pojawił mi się NPC, z którym nie ma żadnej interakcji, a którego można zabić tylko za pomocą granatu. Dopóki żyje nie ma problemu można grę zapisać i wczytać normalnie, ale jeśli zginie https://imgur.com/a/Nh2KcWH zapis i wczytanie powoduje crash z logiem: FATAL ERROR [error]Expression : _valid( start_pos ) [error]Function : CPHActivationShape::Create [error]File : PHActivationShape.cpp [error]Line : 177 [error]Description : assertion failed stack trace: 0023:00563783 xrCore.dll, xrDebug::fail() 0023:057E0D18 xrPhysics.dll, ActivateBoxDynamic() 0023:057DF188 xrPhysics.dll, ActivateShapeCharacterPhysicsSupport() 0023:057DF141 xrPhysics.dll, ActivateShapeCharacterPhysicsSupport() 0023:03874A73 xrRender_R2.dll Próbowałem wczytać wcześniejszego seva, sprzed zmiany lokacji oraz usunąć ui_sr_teleport w folderze Scripts. Nie pomogło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 5 Lipca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2018 @Attilan02 - A musisz go z jakiegoś powodu zabić? Bo jak nie, to daruj mu życie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Attilan02 Opublikowano 5 Lipca 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2018 Ja nie ale mutanty bądź bandyci już tak. Facet patroluje sobie obszar przy silosach a tam respią się kabany i mięsacze, więc jego śmierć jest kwestią czasu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 5 Lipca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2018 @Attilan02 - No to nie widzę innego wyjścia, jak pozałatwiać mutanty. Na czas gry na lokacji powinno to wystarczyć. A jak już będziesz poza nią, nic się nie wydarzy. Tacy NPCe giną tylko wtedy, jak mamy ich w "zasięgu" wzroku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Attilan02 Opublikowano 5 Lipca 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2018 No cóż chyba najwyższy czas ruszać do Spełniacza Życzeń, zakończyć tego moda i zabrać się za kolejny, może Dead Air, jeśli odpali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ranger801 Opublikowano 8 Listopada 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2018 Już raczej późno na udzielenie odpowiedzi, ale zostawię rozwiązanie problemu na wypadek, gdyby ktoś jeszcze go miał. Crash i niewrażliwość powinnościowca na broń palną, była spowodowana wadliwym modelem. By rozwiązać ten problem należy wejść do gamedata/meshes/actors/stalker_dolg i usunąć pliki stalker_dolg_2_mask_nohood.ogf oraz(na wszelki wypadek, bo to taki sam model) stalker_dolg_10.ogf. Następnie skopiować dwa inne dowolne modele i nazwać je tak jak te usunięte. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.