Jump to content

Bioradar


kmicic0
 Share

Recommended Posts

Pomyliłem dział proszę o przeniesienie do odpowiedniego działu.

Mam 4 sztuki broni podrasowanej 2 długie i 2 krótkie, z krótką niema problemu.Podrasowana broń długa to: Lżejszy celniejszy AEK 973 kal.7,62 x 39 i groza 7,62 x 39.Właśnie po wyjęciu któreś z tych broni bioradar nie działa. 

Edited by kmicic0
Link to comment
Share on other sites

Zrób sejwa przez menu i nadaj mu dowolną nazwę np test.
W katalogu głównym moda jest folder z sejwami domyślnie:

savedata\savedgames

W nim masz sejwy wybierasz ten który zrobiłeś czyli test (bez ikonki)
I dodajesz jako załącznik (poniżej tego okienka w którym piszesz post masz przycisk dodaj plik...)

Snap1.thumb.jpg.c362be1e9cf99f09bf4bc79ce93e0f45.jpg 

 Zawartość folderu z sejwami przykładowo wygląda tak:

Snap2.jpg.c8e0b3a450055627d0136d9d81bcbaaf.jpg

I jeszcze raz napisz w paru zdaniach z czym konkretnie jest problem. 

test 6.sav

Link to comment
Share on other sites

1. Pisz zespawnowany  a nie zespawmowany. 
2. Zrzuty ekrany w tym modzie robisz klawiszem F12  (ścieżka savedata\screenshots) 
3. U mnie każdy Twój sejw działa i nie mam możliwości sprawdzenia błędu skoro u mnie nie występuje ale...
4. Zrób kopię swojego folderu ui w dowolne miejsce (ścieżka gamedata\textures\)
5. Pobierz paczkę z mojego namiaru
https://my.pcloud.com/publink/show?code=XZYAqD7ZkdB1ukKk7w0VmKFv4wvdgyRMIvQV
6. Wypakuj paczkę podmień pliki w swoim katalogu textures i sprawdź czy zadziała.   

Link to comment
Share on other sites

@OldMan Tu wrzucam screeny po podmianie na twoje pliki ui oraz z bioradarem.

1. Bioradar na pasie wał bez żadnych dodatków bioradar widoczny.

2. G36 bioradar na pasie na ekranie nie widoczny.

3. Ekwipunek z bronią żadnego wylotu na pulpit.

Broń nie jest "podrasowana"

ss_andrz_09-05-18_13-54-10_(l01_escape).jpg

ss_andrz_09-05-18_13-56-29_(l01_escape).jpg

 

ss_andrz_09-05-18_13-56-47_(l01_escape).jpg

Edited by kmicic0
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Zasugerowałem się odpowiedziami na forum dotyczących spawnera że może powodować błędy więc znalazłem inne rozwiązanie przedmioty dodaję przez plik escape_dialog.script. Postawię moda jeszcze raz i napisze jak przebiegł test twoich  sejwów.

Taki błąd przy uruchomieniu:

Spoiler

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CInifile::r_section
[error]File          : E:\stalker\sources\trunk\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line          : 342
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Can't open section 'm_teleport_blok_vhod_otsek'
 

stack trace:

Mod świeżo postawiony .

Edited by kmicic0
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Comunity