kmicic0 Posted August 27, 2018 Report Share Posted August 27, 2018 Przy wyciąganiu niektórych "broni długich" tzn.Karabinków bioradar nie wyświetla się na ekranie po prostu znika. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OldMan Posted August 27, 2018 Report Share Posted August 27, 2018 Nie wygrywałeś dodatkowych modów np. broni? Podaj przykład jaka broń długa nie współgra z bioradarem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kmicic0 Posted August 28, 2018 Author Report Share Posted August 28, 2018 (edited) Pomyliłem dział proszę o przeniesienie do odpowiedniego działu. Mam 4 sztuki broni podrasowanej 2 długie i 2 krótkie, z krótką niema problemu.Podrasowana broń długa to: Lżejszy celniejszy AEK 973 kal.7,62 x 39 i groza 7,62 x 39.Właśnie po wyjęciu któreś z tych broni bioradar nie działa. Edited August 28, 2018 by kmicic0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OldMan Posted August 28, 2018 Report Share Posted August 28, 2018 Skoro to nie ten dział to czy na pewno chodzi o NS2016? Jaki dodatek broni dokleiłeś? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kmicic0 Posted August 28, 2018 Author Report Share Posted August 28, 2018 Chodzi o NS2016 tylko powinien być w dziale PROBLEMY!.Dodatków nie dodawałem zwiększyłem szybkostrzelność obrażenia i obsługę.Próba dodania dodatków na stałe kończyła się wylotem do pulpitu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OldMan Posted August 28, 2018 Report Share Posted August 28, 2018 Aktualnie ogrywam Wiatr Czasu ale mam NS2016. Może wstaw sejwa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vidkunsen Posted August 28, 2018 Report Share Posted August 28, 2018 Gdzieś na forum dałem plik ze spawnerem do NS5 TT2 tamże w zestawie jest m.in. bioradar. Wgrywam tego spawnera do prawie wszystkich modów i mam z niego prawie zawsze bioradar który nie koliduje z innymi bambetlami z moda, odpalanie spawnera przez S. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kmicic0 Posted August 28, 2018 Author Report Share Posted August 28, 2018 @vidkunsen mam inny spawner czy ten który wrzuciłeś nie będzie kolidował z tym z ns 2016. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vidkunsen Posted August 28, 2018 Report Share Posted August 28, 2018 Nie pamiętam ale możesz skopiować pliki i je zamienić, w razie lipy wklejasz stare pliki a te ze spawnerem usuwasz. Nie pamiętam ale możesz skopiować pliki i je zamienić, w razie lipy wklejasz stare pliki a te ze spawnerem usuwasz. Kmicic0 - tutaj masz do pobrania: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kmicic0 Posted August 29, 2018 Author Report Share Posted August 29, 2018 @vidkunsen wielkie dzięki za spawnera niestety nie działa powoduje wylot do pulpitu u mnie bez żadnego loga. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OldMan Posted August 29, 2018 Report Share Posted August 29, 2018 Ponawiam propozycję. Wstaw sejwa i sprawdzę problem u siebie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kmicic0 Posted August 29, 2018 Author Report Share Posted August 29, 2018 (edited) @vidkunsen znalazłem błąd zasugerowałem się twoim postem każda broń z dodanym /zainstalowanym celownikiem optycznym powoduje to że bioradar nie działa. Edited August 29, 2018 by kmicic0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kmicic0 Posted September 5, 2018 Author Report Share Posted September 5, 2018 @OldMan jak wrzucić sejwa dalej mi bioradar nie działa i teraz na dodatek ma minimapie nie pokazuje wrogów. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OldMan Posted September 5, 2018 Report Share Posted September 5, 2018 Zrób sejwa przez menu i nadaj mu dowolną nazwę np test. W katalogu głównym moda jest folder z sejwami domyślnie: savedata\savedgames W nim masz sejwy wybierasz ten który zrobiłeś czyli test (bez ikonki) I dodajesz jako załącznik (poniżej tego okienka w którym piszesz post masz przycisk dodaj plik...) Zawartość folderu z sejwami przykładowo wygląda tak: I jeszcze raz napisz w paru zdaniach z czym konkretnie jest problem. test 6.sav Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kmicic0 Posted September 5, 2018 Author Report Share Posted September 5, 2018 @OldMan Zrobiłem 3 sejwy wstawię w kolejności i opiszę. a.sav zespawmowany radar na pasie działa. aa.sav groza bez celownika optycznego radar działa. a.sav groza z celownikiem optycznym i po zabiciu kilku psów radar nie działa. Dorzuciłem jeszcze zapis huda. a.sav aa.sav aaa.sav hud'1@inv'0@sco'2_options.sol Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OldMan Posted September 5, 2018 Report Share Posted September 5, 2018 1. Pisz zespawnowany a nie zespawmowany. 2. Zrzuty ekrany w tym modzie robisz klawiszem F12 (ścieżka savedata\screenshots) 3. U mnie każdy Twój sejw działa i nie mam możliwości sprawdzenia błędu skoro u mnie nie występuje ale... 4. Zrób kopię swojego folderu ui w dowolne miejsce (ścieżka gamedata\textures\) 5. Pobierz paczkę z mojego namiaruhttps://my.pcloud.com/publink/show?code=XZYAqD7ZkdB1ukKk7w0VmKFv4wvdgyRMIvQV 6. Wypakuj paczkę podmień pliki w swoim katalogu textures i sprawdź czy zadziała. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kmicic0 Posted September 5, 2018 Author Report Share Posted September 5, 2018 (edited) @OldMan Tu wrzucam screeny po podmianie na twoje pliki ui oraz z bioradarem. 1. Bioradar na pasie wał bez żadnych dodatków bioradar widoczny. 2. G36 bioradar na pasie na ekranie nie widoczny. 3. Ekwipunek z bronią żadnego wylotu na pulpit. Broń nie jest "podrasowana" Edited September 5, 2018 by kmicic0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kmicic0 Posted September 21, 2018 Author Report Share Posted September 21, 2018 (edited) Wiem że pisze posta pod postem. @OldMan Pobrałem jeszcze raz twój plik ui w teksturach i taki efekt po podmianie plików. Edited September 21, 2018 by kmicic0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OldMan Posted September 21, 2018 Report Share Posted September 21, 2018 U mnie Twój błąd nie występuje więc trudno jest coś doradzić.... Ale tak na szybko postaw moda jeszcze raz. W mod wbudowany jest spawner nie wiem czy nim dodajesz bioradar? p.s. To jest mój sejw z końca moda i sprawdź jak będzie na nim. the end.dds the end.sav Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kmicic0 Posted September 22, 2018 Author Report Share Posted September 22, 2018 (edited) Zasugerowałem się odpowiedziami na forum dotyczących spawnera że może powodować błędy więc znalazłem inne rozwiązanie przedmioty dodaję przez plik escape_dialog.script. Postawię moda jeszcze raz i napisze jak przebiegł test twoich sejwów. Taki błąd przy uruchomieniu: Spoiler FATAL ERROR [error]Expression : fatal error [error]Function : CInifile::r_section [error]File : E:\stalker\sources\trunk\xrCore\Xr_ini.cpp [error]Line : 342 [error]Description : <no expression> [error]Arguments : Can't open section 'm_teleport_blok_vhod_otsek' stack trace: Mod świeżo postawiony . Edited September 22, 2018 by kmicic0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kondotier Posted September 22, 2018 Report Share Posted September 22, 2018 @kmicic0 Czy ten bioradar, to Ty dostałeś wykonując scenariuszowe zadania, czy od razu wrzuciłeś kombinowaniem do ekwipunku? Bo jeśli to drugie, to może być przyczyną problemów. Masz go w momencie, kiedy mod go jeszcze nie uwzględnia. No i co zrobisz, jak dojdziesz do zadania? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.